Gasterij de Zwaantjes

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met de motor onderweg. Hier stop gemaakt voor het diner. Het eten was allemaal prima in orde. Alles heel netjes geserveerd en goed op smaak. Wij zaten buiten in het zonnetje. Voor ons een prima afsluiting van de dag.
Ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
mooie gezellige zaak in het centrum. bediening vriendelijk maar mag iets oplettender. sate was super mals en carpaccio is ook een aanrader.
Glenn M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
De locatie ziet er zeer aantrekkelijk ujit. Zeker met zonnig weer. Het eten was tegenvallend zeker als je naar de prijzen kijkt.
Carpaccio met belegen kaas?
Gesnipperde eistukjes in aspergesoep?
Maar het veel belovende Surf & Turf dat van origine natuurlijk met kreeft is mag dan wel met een garnalensoort worden geserveerd maar dan moet deze wel smaakvol zijn. De kalfsbiefstuk was lekker maar de saus was nietszeggend. De haricots en peultjes waren kapot gekookt. En de salade was zonder dressing. Wij komen er niet meer terug daar waar het toch veelbelovend uit zag.
Johneindhoven .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Na een dagje den bosch hier heerlijk gegeten bij een naburig dorp gasterij de zwaantjes het was erg druk maar het eten kwam lekker vlot door
Voor herhaling vatbaar we zullen er snel weer terug zijn
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Bij een stop in Sint-Michielsgestel voor een lunch, kwamen we uit bij dit restaurant. Het zat al aardig vol op deze maandag, ook met enkele grotere groepen. Binnen is het warm modern ingericht. Wij kozen voor een tweetal maaltijdsalades. Deze kunnen geserveerd worden met wit- of bruinbrood en zelfs frieten. Aan onze wens voor geroosterd witbrood kon ook voldaan worden. De ene salade was samengesteld met gerookte zalm, paling, Hollandse garnalen en cocktailsaus; een flinke portie maar erg lekker. De andere salade was met rundvleesspiesjes en gewokte groenten met hoisinsaus gemaakt. Wederom een forse salade maar redelijk van smaak. Bij dit alles hadden we een lekkere verse jus besteld.
Een goed restaurant met leuke, vlotte bediening.
Bas C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Weer eens heerlijk gegeten bij De Zwaantjes! Zoals altijd waren de gerechten van goede kwaliteit en lekker bereid. Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit. Zonder twijfel een van de gezelligste restaurants in de omgeving van Den Bosch!
Tinaboef .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Wat een gezellig restaurant! Heel sfeervol ingericht, met open haard en mooi interieur. En ook heerlijk eten. We hebben er met een kleine groep lekker genoten van zowel vlees als vis. Allemaal huisgemaakt en met hele vriendelijke bediening die vol enthousiasme vertelde over de gerechten. Echt een aanrader als je in de buurt bent!
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Niet gegeten, op het terras koffie met gebak gehad. Het eten zal vast oke zijn geweest.
Ik ben mindervalide, als mijn benen niet hoog liggen, heb ik veel pijn en kan zelf niet opstaan. Ik leg mijn benen op een plaid, dat ik zelf meebreng op een stoel. Er komt een serveerster, vraagt waarom ik dit doe, leg uit dat ik ziek ben.
Daarna komt een boosaardige mevrouw zeggen, we hebben hier een protocol, je benen moeten naar beneden. Ik antwoordde , dat ik dan niet op kan staan en pijn heb. We helpen je wel overeind, is t antwoord, er kwam niemand helpen.En heb nu 3 dagen later nog last. Is het hier nodig om een medisch dossier af te geven? Erg onvriendelijk, voelde me erg opgelaten en gekleineerd.
Dit is niet op waarheid gebaseerd, wij hebben er alles aan gedaan om mevrouw te helpen.

Reactie van proever:

Klopt dus niet, mijn waarheid tegenover die van de serveerster.
Laten ze er iets van opsteken!
Ik verlaag me niet om er meer over te schrijven.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Lunch met collega's: een aanrader. Heerlijke vers belegde knapperige broodjes en verse sapjes!
Prima prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening.