Gasterij De Waldwei

Himpensermar 1 9005 XL Wergea Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gasterij De Waldwei

Nyn1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij komen regelmatig bij Gasterij de Waldwei. Het eten smaakt altijd voortreffelijk en de service is ook altijd prima. Ook is het fijn vertoeven op het terras!
Feestvarkentje .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij gasterij de waldwei! Zowel het eten als de service was prima in orde! Vriendelijke dame aan onze tafel gehad en behulpzame buffetkoks die mij nog hebben geholpen met mijn allergie! Zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt voor het verzorgen van onze kerstdag en tot volgend jaar!
Kerstkindje .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij zijn eerste kerstdag met de familie te eten geweest bij de gasterij. Het eten liet erg te wensen over! Een van ons gezelschap heeft lactose intolerantie en daarom dit eerder al doorgegeven. Hier zou rekening mee worden gehouden en er zou voor vervanging gezorgd Worden. Hier was geen sprake van. Todn we vroegen wat je wel en niet mag eten werd er gezegd dat er alleen melk zat in de aardappels, en de rest mocht want dat was room(!!!)... Later toch last, blijkbaar wel lactose in de soepen, want verder amper gegeten. Tevens tochtte het erg bij onze tafel, dit door de deur die continu opengelaten werd. Erg vervelend, in het bijzonder voor de ouderen!
Er wordt in de andere (snikhete) zaal vlees op de grill bereid. Hier dien je zelf achter te komen.. Misschien maar goed ook, want in de rij bij de grill sta je pal naast de andere eters die daar aan tafel zitten..
Tips voor verbetering: zet de tafeld in de grill zaal iets ruimer op, zorg voor een automatische deursluiter en verdiep in allergieen en dergelijke!
Wij komen niet weer op deze manier.
Saapke H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Heerlijk gegeten à la carte! Niet in de drukke buffet zaal maar lekker rustig aan het raam. Zodat je onder het genot van heerlijk eten met elkaar kan praten. Zeker een aanrader hebben entrecote en zwijnen biefstuk gehad was lekker en qua groenten als er niet genoeg was wordt vlot aangevuld. Dik voor mekaar top.
Gretha T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Vanavond gegeten met familie .Het buffet keurig en netjes.Veel keuze aan salades en vis .Vond de keuze voor vlees op de grill wel weinig alleen biefstuk kipfilet en een varkens lapje.Had fijn geweest ook zo de spareribs te bakken maar die zaten al gebakken in het buffet.Dessert en ijsbuffet goed gevuld.Bediening vlot en vriendelijk. Soms wel eens lege bakken maar dat duurde nooit lang. Wij vonden het in ieder geval de moeite waard.
Zonnebloem1255 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Vonden het eten ronduit slecht. Vlees van de spies niet afgesneden in reepjes dikke brokken uitgedroogd. Al het vlees was uitgedroogd. De zalm (nu zalmsnippers zeer slecht met vieze zwarte stukjes eraan. Voorheen prachtige zalmplakken. Bij de rijst weinig variatie in vlees. Ook de presentatie ronduit slecht zag er niet verzorgd en vers uit in de bakken. Vaak ook de bakken leeg.
Beslist geen vriendelijke alerte bediening.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Mevr. M van den Berg
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Voor een buffetrestaurant echt keurig! Maar a la carte ook prima mogelijk, goed menu met degelijke gerechten. Snelle bediening en erg beleefd. Zeer kindvriendelijk met de mooie speelhoek!
Heide1975 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Wederom heerlijk gegeten in dit fijne restaurant. Buffet is echt een aanrader, vooral met een groot gezin of feestje. Iedereen schept op wat hij/zij lekker vindt. Prijs/kwaliteit is prima en bediening lekker vlot en netjes. Wat opviel waren de nieuwe meubels, het restaurant gaat met zijn/haar tijd mee. We komen zeker terug!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Heerlijke varkenshaas en speculaas panna cotta gegeten vanavond. Gezellige De gerechten duurde wat langer door een grote groep, maar gelukkig hadden we lekker stokbrood vooraf (krijg je er standaard bij, super!!) en geen haast. De bediening was verder erg professioneel en ook drankjes e.d. kwamen snel op tafel. Prijs/kwaliteit verhouding ook prima voor een ontspannen avond op steenworp van Leeuwarden.