Gasterij de Thuishaven

9,2

Jouw recensie over het restaurant Gasterij de Thuishaven

Ad C.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben lekker gegeten; de aandacht voor de gasten was persoonlijk en vriendelijk.
Silvia S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige en gastvrije omgeving.
Melis K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Hoofdgerecht was niet warm
Tilly P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten was goed en zag er verzorgt uit. Net na ons dessert kwam er een walgelijke geur uit de keuken werd er gewoon erg onpas van dus de koffie after maar achterwege gelaten en opgestapt. jammer
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Weer eens in Zeeuws Vlaanderen op bezoek bij m`n moeder. Prima gegeten. Alle drie vis, rode poon a la grecque, slibtongetjes, en paling. Goed gebakken vis, precies goed gegaard, bijpassend sausje! Verse beetgare groente en een volle puntzak friet. Een verse jus, een Slurp-wijntje van Ilja Gort en voor mezelf op aanraden van Ronald een heerlijk biertje voor bij de paling, een Cuvée du Château van de tap in een fraai bijpassend glas. We besluiten met een espresso en oma met een koffie (wilt u de koffie mild mevr?) Ronald is een uitstekende Barista die z`n sporen, zoals blijkt, terecht verdiend heeft. Op z`n site noemt hij de Thuishaven de gezelligste woonkamer van Terneuzen en dat is niets teveel gezegd. Zijn gemoedelijkheid, praatje en gastvrijheid zijn voortreffelijk. We komen een keer terug Ronald!
Britt S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Steeds super lekker! En altijd even vriendelijk!
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Wij reserveerden met z’n vieren kwam er plots een bij geen probleem, wel de laatste stoel maar dat maakt het juist gezellig. Bij binnenkomst hartelijke ontvangst door de gastheer, uitgebreide uitleg van het menu en een specialiteit menu uitstekend geserveerd een sterrenrestaurant zou dit niet misstaan. Wij hebben het uitstekend baar ons zij gehad en uitstekend gegeten met z’n vijven. Komen hier zeker terug bij een volgende keer Open Nederlandse Masters Kampioenschap.
S P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten met ons zoontje van zes. Ontzettend gastvrije gastheer die het ieder jaar zijn zin maakt. Voor herhaling vatbaar als we in de buurt zijn.
Timo A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben hier met vijf personen gegeten. Genoten van de gastvrijheid en uitstekende gerechten. Alle producten zijn vers, de friet en sauzen huisgemaakt en dat proef je.

De inrichting is niet de modernste, maar de gastvrijheid en kwaliteit van het eten compenseren dat ruimschoots. Bij een volgend bezoek aan Terneuzen zouden we zeker terug gaan.
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Met 4 personen bij De Thuishaven gegeten. Bij binnnenkomst waren we de enige gasten maar na ons kwamen er nog een aantal mensen binnen. Het interieur is een warrig aandoende mix van antiek en modern; er zit geen lijn in. Prachtige, antieke bar. Vriendelijke ontvangst. Goede bediening. De kaart was wat beperkt maar het is ook een klein restaurant. De gerechten vielen wat tegen. In de uiensoep zat vrijwel geen ui. Het vegetarische hoofdgerecht (geen keuze) was een bordje pasta met voornamelijk champignons (aangekondigd als “bospaddestoelen”) en truffel. En dat kostte 17,50. De vleesgerechten waren in orde. Er had meer groente bij gemogen. Kortom, gemengde gevoelens over dit restaurant.
Jeanine D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijke koffie, nr 1 van Zeeland, daar is niets aan geloven.nr 28 van Nederland.
Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ontvangst en bediening was heel aangenaam en zeer vriendelijk. Het eten was zeer lekker. Het speciale broodje met kruidenboter was heel apart van smaak.,Ons voorgerecht carpaccio van zeeduivel met sinaasappel smaakte ons heel goed.,De lamsrack in honingsaus met zeekraal was subliem en zeer grote portie, vond mijn man.! Scampi Thuishaven was voor mij ook heel lekker. Samen met de puntzak friet en mayonaise een mooie combinatie! Als dessert was een speciale bord opgemaakt voor ons tweetjes! Ter ere van ons huwelijksdag! Smullen gewoon. Cappucino en thee gedronken als afsluiter! Een geslaagde avond en we komen zeker nog een keertje terug!
Eef J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Echt gastvrij ontvangen, aangename sfeer en goed vers eten. Puntzakken friet met mayonaise heerlijk, mosselen vers en goed bereid, scampies, tongetjes super. En natuurlijk de koffie, een must!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vanavond hebben wij hier heerlijk gegeten, beslist een aanrader !
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijke wijn. Goede bediening. Gezellige inrichting. Geeft meteen een thuisgevoel. We komen zeker terug
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wat gedateerde en sobere inrichting. Gekozen voor voor-, hoofd en nagerecht van de kaart en voor een speciaal 3-gangenmenu ter gelegenheid van de Terneuzen havendagen. Dit laatste menu bestond uit gewokte mosselen in een pikante oosterse saus, op de huid gebakken zeebaars met risotto en lamsoor en een toetje met wafel, ijs, slagroom en verse vruchten. Elk gerecht een tractatie. Van de kaart gekozen voor zalmtartaar, biefstuk met champignonsaus en het verrassingsdessert thuishaven. Dat bleek te bestaan uit diverse mousses, ijs, bonbons en vers fruit. Ook hier een compliment voor ieder gerecht. Bediening uiterst vriendelijk met tijd voor de gast, waardoor een bestelling soms wat vertraagd wordt uitgevoerd, maar dat je graag voor lief neemt. Bij voorgerecht bruin stokbrood met smeersel. Gratis kraanwater. Prima huiswijn en zalige koffie toe. Een restaurant waar je zowel voor het eten als voor de prettige bediening graag naar terugkeert.
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
In de thuishaven gestopt oor een lunch. Heel vriendelijke bediening, attent en alert. We aten beide een broodje en dit smaakte prima. We komen hier zeker terug.