Gasterij de Thuishaven

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wat gedateerde en sobere inrichting. Gekozen voor voor-, hoofd en nagerecht van de kaart en voor een speciaal 3-gangenmenu ter gelegenheid van de Terneuzen havendagen. Dit laatste menu bestond uit gewokte mosselen in een pikante oosterse saus, op de huid gebakken zeebaars met risotto en lamsoor en een toetje met wafel, ijs, slagroom en verse vruchten. Elk gerecht een tractatie. Van de kaart gekozen voor zalmtartaar, biefstuk met champignonsaus en het verrassingsdessert thuishaven. Dat bleek te bestaan uit diverse mousses, ijs, bonbons en vers fruit. Ook hier een compliment voor ieder gerecht. Bediening uiterst vriendelijk met tijd voor de gast, waardoor een bestelling soms wat vertraagd wordt uitgevoerd, maar dat je graag voor lief neemt. Bij voorgerecht bruin stokbrood met smeersel. Gratis kraanwater. Prima huiswijn en zalige koffie toe. Een restaurant waar je zowel voor het eten als voor de prettige bediening graag naar terugkeert.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Dit restaurant, met overigens zeer goed zittende stoelen waar je geen houten ........ van krijgt, doet meer dan je eigenijk zou verwachten. Leuke / Lekkere creaties met vis en vlees, goede sauzen. Je hoort wel eens dat het 'in balans' is. Dat is dit niet: Dit is 'passie'.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
In de thuishaven gestopt oor een lunch. Heel vriendelijke bediening, attent en alert. We aten beide een broodje en dit smaakte prima. We komen hier zeker terug.
Jo H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Bij de thuishaven is de welkom altijd perfect ,je blijft teruggaan voor de gezellige sfeer die er is.Je ziet meestal toch de vaste klanten ieder weekend als wij er komen.Zeer goede service,eten goed en een prettige sfeer,je bent nog iemand met een persoonlijke touch