Gasterij de Thuishaven

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Gasterij de Thuishaven

Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ontvangst en bediening was heel aangenaam en zeer vriendelijk. Het eten was zeer lekker. Het speciale broodje met kruidenboter was heel apart van smaak.,Ons voorgerecht carpaccio van zeeduivel met sinaasappel smaakte ons heel goed.,De lamsrack in honingsaus met zeekraal was subliem en zeer grote portie, vond mijn man.! Scampi Thuishaven was voor mij ook heel lekker. Samen met de puntzak friet en mayonaise een mooie combinatie! Als dessert was een speciale bord opgemaakt voor ons tweetjes! Ter ere van ons huwelijksdag! Smullen gewoon. Cappucino en thee gedronken als afsluiter! Een geslaagde avond en we komen zeker nog een keertje terug!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vanavond hebben wij hier heerlijk gegeten, beslist een aanrader !
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijke wijn. Goede bediening. Gezellige inrichting. Geeft meteen een thuisgevoel. We komen zeker terug
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wat gedateerde en sobere inrichting. Gekozen voor voor-, hoofd en nagerecht van de kaart en voor een speciaal 3-gangenmenu ter gelegenheid van de Terneuzen havendagen. Dit laatste menu bestond uit gewokte mosselen in een pikante oosterse saus, op de huid gebakken zeebaars met risotto en lamsoor en een toetje met wafel, ijs, slagroom en verse vruchten. Elk gerecht een tractatie. Van de kaart gekozen voor zalmtartaar, biefstuk met champignonsaus en het verrassingsdessert thuishaven. Dat bleek te bestaan uit diverse mousses, ijs, bonbons en vers fruit. Ook hier een compliment voor ieder gerecht. Bediening uiterst vriendelijk met tijd voor de gast, waardoor een bestelling soms wat vertraagd wordt uitgevoerd, maar dat je graag voor lief neemt. Bij voorgerecht bruin stokbrood met smeersel. Gratis kraanwater. Prima huiswijn en zalige koffie toe. Een restaurant waar je zowel voor het eten als voor de prettige bediening graag naar terugkeert.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Dit restaurant, met overigens zeer goed zittende stoelen waar je geen houten ........ van krijgt, doet meer dan je eigenijk zou verwachten. Leuke / Lekkere creaties met vis en vlees, goede sauzen. Je hoort wel eens dat het 'in balans' is. Dat is dit niet: Dit is 'passie'.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
In de thuishaven gestopt oor een lunch. Heel vriendelijke bediening, attent en alert. We aten beide een broodje en dit smaakte prima. We komen hier zeker terug.
Jo H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Bij de thuishaven is de welkom altijd perfect ,je blijft teruggaan voor de gezellige sfeer die er is.Je ziet meestal toch de vaste klanten ieder weekend als wij er komen.Zeer goede service,eten goed en een prettige sfeer,je bent nog iemand met een persoonlijke touch