Gasterij de Seterse Hoeve

Vijf Eikenweg 56 4903 RK Oosterhout Nederland Kaart

Over restaurant Gasterij de Seterse Hoeve

Lekker eten in een fijne omgeving

De ideale locatie om even even lekker te lunchen, een terrasje te pikken of gezellig te dineren. In deze fijne omgeving kan het allemaal. Er is een uitgebreide menukaart voor de hele dag aanwezig. Zowel binnen als buiten is het prachtig om te tafelen. Ook leuk voor de kids, er zit een waanzinnig mooie speeltuin bij!

Meer informatie over restaurant Gasterij de Seterse Hoeve

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

7,2
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Op uitnodiging g hier gaan eten. Over de gehele linie viel alles redelijk mee. De Carpaccio was wat bijzonder van smaak. De smaak van de tuinkers overheerste en deed de smaak van het vlees geen goed. Ook de gedroogde tomaten waren niet gelukkig gekozen. Het hoofdgerecht daarentegen was goed verzorgd. De entrecote was goed bereid. Al met al een leuke ervaring.
Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Op het terras geluncht. Service is vriendelijk en vlot. Echter de gerechten bleven in smaak achter. Het eten oogt mooi en verzorgd dat wel.( Ze doen hun best) Vegetarisch groententaartje; Prima zonder al te veel zout maar er moet met kruiden meer smaak aan gegeven worden. Ook de salade zag er mooi verzorgd uit maar de smaak ...mwa... kan/moet echt beter.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Met z'n vieren aan de High Tea de Luxe.
Helaas zitten we in de zaal achter die altijd wat lawaaieriger is dan voor (Tip: hang wandkleden of dikke gordijnen op voor de akoestiek), maar omdat wij pas vanaf 14:00 uur hadden besteld wordt het na een tijdje rustiger. Overigens is het logisch dat we hier zitten, want op een gewone vierpersoons tafel kan al dit lekkers niet staan, daar heb je echt een heel ruime tafel voor nodig!
Tjonge, jonge wat een verwennerij en ook voor de glutenvrije mens is er meer dan genoeg lekkers, wat heet; zoveel taartjes heb ik nog nooit glutenvrij gezien.
Je mag er 3 uur over doen, bij de "de Luxe" variatie begin je met een glaasje Prosecco en gedurende de tea is er meer hartigs: een klein voorgerecht (heerlijke aspergesalade met zalm en een kwarteleitje, daarvoor al een heerlijk kopje aspergesoep met ham gekregen), klein hoofdgerecht (gele rijst met een stokje saté) en een toetje (zeg maar gerust toet! Eigenlijk naar verhouding te groot, mag best de helft kleiner. Sorbetijs met pistacheroomijs met een rode vruchtensaus.).
Tel daarbij sandwiches (glutenvrij waren er broodjes, maar die kwamen helaas pas later op tafel) met zalm en met kaas brie? met noten en stroop). Meer dan genoeg heerlijke gebakjes, scones, passievruchten, aardbeien, heerlijke losse thee (even zoeken hoe die zakjes gesloten moeten worden!) in heel veel smaken.
Ons wordt aangeraden om een "doggybag" te vragen en mee te nemen wat over is. Normaal doe ik dat niet, maar die glutenvrije taartjes laat ik niet liggen!!
Totaal voldaan en met een voorraad voor thuis verlaten we de Seterse Hoeve.
Dus, wil je High Tea-en en zeker als je glutenvrij moet eten: op naar de Seterse Hoeve!
Wij komen terug!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Zojuist gezellig (kort)avondje met vriendin daar bijgekletst. Helaas werden we verzocht de rekening alvast te betalen om 2130 zodat de kas opgemaakt kon worden. Na licht aandringen kon ik nog twee fris bestellen maar net na 2200 werden we verzocht te vertrekken want ze waren klaar met ruimen en we moesten weg. Dus buitengezet en voor we bij de auto waren was alle verlichting, ook buiten bij de parking, uit. Erg jammer want ik kom er een aantal keer per jaar maar altijd overdag, vind het een heel leuk terras en serre maar gastvriendelijkheid is ver te zoeken. Erg jammer .
We hadden gevraagd hoelaat het dicht zou gaan er werd gezegd als de laatste gasten weg zijn. Maar die mogen dan niet gaan wanneer hun willen. Ik kom hier graag maar dit vind ik niet zo netjes.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Hier was ik afgelopen zaterdag voor een familiereünie. De Seterse hoeve is daar een uitstekende locatie voor. Voldoende gratis parkeerplaats en in een mooie bosrijke omgeving waar je ook uitstekend kunt wandelen. We zaten in een ruimte apart. En die ruimte had ook zijn eigen buitenterras, wat met dit aangename weer erg goed van pas kwam. De bediening was vriendelijk, attent en correct en het eten, we hebben er zowel geluncht als gedineerd, uitstekend en goed verzorgd. Grote kans dat we er volgende keer weer onze reünie hebben.
Max_S .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Mooie locatie en verzorgd interieur, maar niet mijn stijl. De service was vlot en vriendelijk. De opmaak van de borden zag er mooi uit, maar de kwaliteit van mijn hoofdgerecht viel erg tegen; de lamsschenkel had weinig smaak. Ik vermoed dat het vlees zo uit de stomer kwam, waardoor de substantie nogal rubberig was. Te weinig saus erbij, die bovendien nergens naar smaakte. Nauwelijks dressing door de extra bestelde salade. De friet was niet lekker en vermoedelijk niet huisgemaakt, wat ik bij deze prijzen onacceptabel vind. Het was een teleurstellende ervaring.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Daar het een mooie avond was kon er op het terras gegeten worden wat geen straf is in deze omgeving, gekozen voor het Seterse Menu, vooraf nog een broodmandje besteld maar dat kwam 5 minuten voor het voorgerecht, het voorgerecht Vitello Tonato vond ik wat vlak van smaak, het hoofdgerecht Iberico Varkenshaas maakte dit weer goed,
Een leuke locatie waar het met mooi weer goed toeven is.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Net met wat collega's hier gegeten. Zelf aan de saté met friet gezeten en mijn collega's aan een salade (erg lekker, alleen de kip leek uit een pakje te komen), 12-uurtje (prima) en een omelet.
Geen culinaire hoogstandjes, maar wel gewoon een degelijke hap voor een correct bedrag. Het is er wel een tikkie luidruchtig. De bediening is OK.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Uitstekend gegeten en over de bediening niets dan lof, zeer attent.
En dit niet voor de eerste keer, ik kom hier regelmatig en herken mij absoluut niet in
de soms vernietigende recensies aangaande de bediening.
Ook de keuken zowel de keuzes op de kaart als de gebruikte techniek is uitstekend
in evenwicht zeker voor deze zaak die het gezien zijn grote van volume moet hebben.
Ik zal dan ook graag terug komen in dit ook altijd propere en vriendelijke zaak.
Jan Kammenga
Han60 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Gelukkig was er hier geen carnavalsfeertje. We konden lekker dineren.
Prijs-kwaliteit is prima, goede porties. Leuke en vriendelijke bediening verder.
Tandenborstel .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Na een lekkere boswandeling wilde we even bij de Seterse Hoeve lekker uitrusten. De serveerster begroette ons niet eens en gaf direct aan dat we niet op het terras mochten zitten. Dan maar naar binnen. Het restaurant ziet er mooi uit maar de bediening is ontzettend slecht (bijna onbeschoft). Volgende keer maar even doorrijden naar een restaurant waar we "welkom" zijn. De locatie, de entourage zijn heel goed. Het eten is matig maar de bediening is erg slecht.
Daantje F.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Vanavond lekker gegeten bij de seterse hoeve.....Dit keer gratis van de punten van de klanten pas.....een echte aanrader....ook voor de lunch en high tea.s.....
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Hier kan je echt lekker eten. Ruime keuze en je gaat echt niet met honger naar huis! Daar hou ik van ;-). Mooie ligging en vriendelijk personeel.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Weer heerlijk geluncht. Uitgebreide kaart, grote porties. Het broodje zalm is een aanrader. Mooie locatie aan het bos. En vriendelijke bediening.
Met kerstavond hebben we hier met een groep gegeten: super! Er zijn maar weinig restaurants open met kerstavond, dit is een leuke plek. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Hier geweest voor een lunch tijdens een boswandeling. Het bistro gedeelte zat behoorlijk vol. Een meneer, in een iets te frivool houthakkershemd, kennelijk bij het bedienend personeel behorende, informeert wat wij wensen. Iets lunchen misschien? U kunt daar even wachten, daar zitten nog zo'n 10 mensen. We worden naar een zaal gewezen, geen sfeer of enige verlichting, waar inderdaad nog meer lotgenoten zitten. Het is dat we honger hebben.

Voorzichtig informeer ik of we wellicht alvast een drankje kunnen nuttigen tijdens het wachten, waarop ik een blik kreeg die me het het gevoel gaf, dat ik dat beter niet had kunnen vragen.
Uiteindelijk konden we toch vlot aan tafel, temeer omdat drie andere gasten het hen aangeboden 2-persoons tafeltje toch wat krap vonden.

Een tosti Madame (met eieren) en een uitsmijter spek zijn prima klaargemaakt evenals de verse jus. Afgezien van het verkeerde brood, maar het eitje is zo verhuisd van het maisbrood naar 2 sneetjes bruin. Kan gebeuren.

Bij het afrekenen attendeer ik er nog op, dat ik het niet erg vind om even te wachten, maar het dan wel prettig vind om vast een drankje te bestellen. Ik zag dat kennelijk helemaal fout en dat was niet de filosofie van het restaurant. Mijn excuses. De kans dat ik me in de toekomst nog eens met de filosofie kom bemoeien is gering.

Maureen L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Bittergarnituurtje besteld waar geen enkele bitterbal in te vinden was maar waar qua sausjes dus alleen mosterd en mayo bij zat. Prijs bittergarnituur 8.65 euro!
Tomatensoep, niet vers, kostte 6,85 euro!!! en als klap op de vuurpijl een karafje Rosé huiswijn: 13,75 euro!!!! Schandalig duur!!!!
Jsiegmund .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Prima gegeten bij Seterse hoeve. Niet het goedkoopste restaurant, maar de porties zijn ruim voldoende en de kwaliteit van het eten was prima. Lamsboutjes waren mals en goed bereid. Het was niet erg druk op deze dag, daardoor voldoende aandacht van de bediening. Gangen volgden elkaar wel snel op waardoor we hebben gevraagd of het nagerecht wat later geserveerd kon worden.

Ik kan me persoonlijk niet vinden in de slechte reacties die hier ook te lezen zijn, maar dat kan wellicht aan de dag of het tijdstip liggen.
Meneer_P .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Stukken glas in je eten! Kan echt niet, terwijl de bediening doet alsof er niets aan de hand is. Erg traag ook en voordat je het weet rekenen ze je ook nog een verlenging aan omdat je zogenaamd langer dan 2 uur 'onbeperkt' hebt gegeten. Niet meer naar binnen gaan hier.
Lieske1970 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
high tea genuttigd met vriendin. Eten was prima, maar de bediening man oh man. Erg lang wachten keer op keer tot dat je gezien wordt. En dan zeggen ze onbeperkt thee...tja zou ik ook zeggen ze zien je toch niet zitten...
Menno K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Deze mooie boerderij kan mij nog steeds niet bekoren.
Ik ben hier regelmatig wezen lunchen, zakelijk.
Het eten en de presentatie doen meer denken aan een soort van der valk, terwijl je eigenlijk veel meer iets ambachtelijks verwacht. Niet slecht maar veel te eenvoudig. O.a. veel bollen huzarensalade en geen zelfgemaakte sausen.
De ruimte is erg galmerig, en ook dat past niet in een boerderij. Het is bij drukte erg moeilijk elkaar te verstaan,
De bediening brengen en halen het eten en staan voor je klaar, maar ook daar mis je dat beetje extra.
Ik hoop dat dit in de toekomst nog verbeterd, want het is een fantastisch pand op een mooie locatie.