Gasterij de Seterse Hoeve

Vijf Eikenweg 56 4903 RK Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de Seterse Hoeve

Lekker eten in een fijne omgeving

De ideale locatie om even even lekker te lunchen, een terrasje te pikken of gezellig te dineren. In deze fijne omgeving kan het allemaal. Er is een uitgebreide menukaart voor de hele dag aanwezig. Zowel binnen als buiten is het prachtig om te tafelen. Ook leuk voor de kids, er zit een waanzinnig mooie speeltuin bij!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gasterij de Seterse Hoeve

• Kom je met de auto?
    Afslag op de A-27 Oosterhout-Zuid, onder aan de afslag richting Vijfeiken kiezen. Na bordje Oosterhout uit nog 1,5 km doorrijden.
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag lunch van 10.00 - 17.00 uur
Vrijdag t/m Zondag 10.00 - 20.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Gasterij de Seterse Hoeve

Denis S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Gezellige, gemoedelijke, leuk ingerichte losstaande hoeve met een mooi terras en leuk uitzicht op bos. De hoeve kent een fijne sfeer en vriendelijk personeel. Wij waren er met de lunch. De kaart is vrij eenvoudig gehouden met wat dagspecialiteiten. Presentatie en kwaliteit van het eten is prima. Zeker ook in relatie tot de prijs.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Erg lekker en ruime keuze,voor herhaling vatbaar
Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij hebben ons 25 jarig huwelijksfeest gevierd bij de seterse hoeve. In een woord perfect. Sfeer en entourage gezellig. Eten heerlijk. Prima bediening. Een ongedwongen feest met toch grote mate van kwaliteit. Top!!!
Jolanda F.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Fijn restaurant met heerlijk eten.
Estelle T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De reservering via Iens was niet door gegaan, gelukkig konden we alsnog terecht. Lekker eten. We hadden geen last van het tempo, maar ze hadden de tafel eerder vrij kunnen hebben. Verder absoluut een aanrader, eten goed, gezellig!
Reina K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Gereserveerd voor een lunch.
Als je weet dat het pinksterweekend is en dus topdrukte, zorg dan voor meer personeel.
Pas na 3 kwartier en veel gedoe een drankje. Na lang wachten kwamen onze bestellingen, dat was prima. Mooi opgemaakte borden en smakelijk. Personeel werkte hard en maakte veel excuses maar ruim 3 uur voor 1 drankje en een bord eten!
De koffie hebben we thuis maar gedaan.
Trude C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Op 13 mei hebben wij onze 50 jarige bruiloft gevierd met familie en vrienden.
Alles was prima verzorgd: het eten was heerlijk , de bediening was vriendelijk en de ruimte was ideaal. Onze complimenten. Warm aanbevolen!
fam. Cappendijk
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
we hebben goed gegeten en het smaakte lekker en goed. De menu's waren goed te betalen, de afzonderlijke gerechten vond ik erg duur.
Dinphie M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Personeel erg vriendelijk en gastvrij
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Afgelopen zaterdag hebben wij hier met de familie (17 personen) een high tea gehad. Ik had per ongeluk voor de verkeerde dag gereserveerd (23 maart ipv 23 feb). De lieve mensen van dit restaurant waren ontzettend behulpzaam en hebben zonder voorbereiding een high tea voor ons gerealiseerd. Echt fantastisch! Ze hebben zelfs voor een persoon met noten en melk-allergie aparte taartjes en broodjes gemaakt.
Het eten was heerlijk en veel!
We willen de bediening en keuken nogmaals heel hartelijk bedanken voor de super goede service en flexibiliteit!
gewoonanja .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vanmiddag van de High Tea genoten. Ondanks de drukte werden we snel geholpen en ook de glutenvrije gerechten waren allerminst "behelpen". Was er een minpuntje? Misschien dat het gewoon teveel was, maar we kregen een doosje aangeboden om de overgebleven lekkernijen mee naar huis te nemen, dat wordt dus nog even nagenieten. Dit gaan we zeker nog eens doen.
martine O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
kwaliteit van het eten matig in verhouding tot de prijs. Wijn wel lekker. Bediening is jong en onprofessioneel. Het is moeilijk de aandacht te trekken, terwijl er veel personeel dwars door elkaar loopt. het kostte veel tijd om iets te bestellen en het duurde lang voordat de bestelling kwam. Gerechten kwamen niet tegelijk met ruim een half uur er tussen vanwege een fout. Hier kwam geen excuus voor. Jammer.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Dit restaurant heb ik al meerdere malen bezocht. Deze keer hebben we verschillende nibbles (= tapas) genomen.
Omdat alle bestelde gerechtjes tegelijk op tafel komen, hebben we het in 2 delen besteld. Anders wordt de helft koud en dat is zonde.

Sommige nibbles kun je met twee personen proeven, andere zijn echt 1-persoonsgerechtjes.

Het blijft een gezellig restaurant op een perfecte locatie.
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Op uitnodiging g hier gaan eten. Over de gehele linie viel alles redelijk mee. De Carpaccio was wat bijzonder van smaak. De smaak van de tuinkers overheerste en deed de smaak van het vlees geen goed. Ook de gedroogde tomaten waren niet gelukkig gekozen. Het hoofdgerecht daarentegen was goed verzorgd. De entrecote was goed bereid. Al met al een leuke ervaring.
Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Op het terras geluncht. Service is vriendelijk en vlot. Echter de gerechten bleven in smaak achter. Het eten oogt mooi en verzorgd dat wel.( Ze doen hun best) Vegetarisch groententaartje; Prima zonder al te veel zout maar er moet met kruiden meer smaak aan gegeven worden. Ook de salade zag er mooi verzorgd uit maar de smaak ...mwa... kan/moet echt beter.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Zojuist gezellig (kort)avondje met vriendin daar bijgekletst. Helaas werden we verzocht de rekening alvast te betalen om 2130 zodat de kas opgemaakt kon worden. Na licht aandringen kon ik nog twee fris bestellen maar net na 2200 werden we verzocht te vertrekken want ze waren klaar met ruimen en we moesten weg. Dus buitengezet en voor we bij de auto waren was alle verlichting, ook buiten bij de parking, uit. Erg jammer want ik kom er een aantal keer per jaar maar altijd overdag, vind het een heel leuk terras en serre maar gastvriendelijkheid is ver te zoeken. Erg jammer .
We hadden gevraagd hoelaat het dicht zou gaan er werd gezegd als de laatste gasten weg zijn. Maar die mogen dan niet gaan wanneer hun willen. Ik kom hier graag maar dit vind ik niet zo netjes.
Max_S .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Mooie locatie en verzorgd interieur, maar niet mijn stijl. De service was vlot en vriendelijk. De opmaak van de borden zag er mooi uit, maar de kwaliteit van mijn hoofdgerecht viel erg tegen; de lamsschenkel had weinig smaak. Ik vermoed dat het vlees zo uit de stomer kwam, waardoor de substantie nogal rubberig was. Te weinig saus erbij, die bovendien nergens naar smaakte. Nauwelijks dressing door de extra bestelde salade. De friet was niet lekker en vermoedelijk niet huisgemaakt, wat ik bij deze prijzen onacceptabel vind. Het was een teleurstellende ervaring.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Daar het een mooie avond was kon er op het terras gegeten worden wat geen straf is in deze omgeving, gekozen voor het Seterse Menu, vooraf nog een broodmandje besteld maar dat kwam 5 minuten voor het voorgerecht, het voorgerecht Vitello Tonato vond ik wat vlak van smaak, het hoofdgerecht Iberico Varkenshaas maakte dit weer goed,
Een leuke locatie waar het met mooi weer goed toeven is.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Net met wat collega's hier gegeten. Zelf aan de saté met friet gezeten en mijn collega's aan een salade (erg lekker, alleen de kip leek uit een pakje te komen), 12-uurtje (prima) en een omelet.
Geen culinaire hoogstandjes, maar wel gewoon een degelijke hap voor een correct bedrag. Het is er wel een tikkie luidruchtig. De bediening is OK.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Uitstekend gegeten en over de bediening niets dan lof, zeer attent.
En dit niet voor de eerste keer, ik kom hier regelmatig en herken mij absoluut niet in
de soms vernietigende recensies aangaande de bediening.
Ook de keuken zowel de keuzes op de kaart als de gebruikte techniek is uitstekend
in evenwicht zeker voor deze zaak die het gezien zijn grote van volume moet hebben.
Ik zal dan ook graag terug komen in dit ook altijd propere en vriendelijke zaak.
Jan Kammenga