Gasterij De Poort

Rosstraat 23-25 6271 BG Gulpen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gasterij De Poort

Ferdinand M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
De ontvangst is hartelijk en de bediening vlot. Als voorgerecht een heerlijke salade van meerdere soorten vis. Een flinke portie. Hoofdgerecht een forel, in de oven gebakken. Precies goed. De Limburgse wijn is niet echt goedkoop, maar smaakt wel prima.
Gewoon een goed, gastvrij, gezellig restaurant.
Beccy .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De kaart op de website klopt niet!!
Er staat op de website dat de sparibs een 9.5 verdienen. Maar dat is een DIKKE 10!!!
Vriendelijke ontvangst en leuke nuchtere bediening. Ondanks een volle zaak rustig en attent en open voor een praatje.
Wil je op je gemak en eigen tempo eten zekker een aanrader niemand die je weg kijkt of steeds vraagt of op jaagde of je het weet. Goed flesje huiswijn (rosé) voor een mooie prijs en ook de rest van de prijzen krijg je een goed product op je bord!
Zekker een aanrader naar een dagje limburg (gulpen).

MarkTw .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Eten was prima, niet heel verfijnd maar toegankelijke en originele kaart, met zorg bereid, ruime porties. Leuke lokatie ook met allemaal aparte zaaltjes. Personeel ver onder de maat. Vanaf binnenkomst negeren als je ze probeert te roepen, bitse ondertoon, niet één moment het gevoel dat ze hun werk leuk vinden of gastvrij zijn. Wij gaan niet meer!
Bert Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
We hebben er3 nachten geslapen. Zeer vriendelijk en zeer prettig . We hebben erook 3 avonden heerlijk gegeten. Echt een aanrader voor iedereen. Ook vriendelijk personeel.
Nielshi .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Bijzonder vriendelijk personeel. Werden ook erg vlot geholpen, nooit lang moeten wachten wat ook een verademing was. Eten was lekker, goed en smaakvol bereid en goed van prijs. Decor op terras buiten was erg sfeervol.

Ik zou dit restaurant bijzonder aanraden als je een lekkere maaltijd zonder al te veel gedoe wilt eten.
MV0316 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Wij zijn met een groep van 11 mensen binnen gekomen op een drukke mooie zondagavond.
Het restaurant team heeft ons perfect geholpen, service en vriendelijkheid op hoog niveau. Het eten was heerlijk.
Arieuiteten .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
In het hele dorp gaan de keukens om 21.00 dicht. Best lastig als je om 20.45 wil gaan eten. Bij de Poort geen enkel probleem! Een heerlijke zalmcarpaccio en een malse entrecote en verse aardbeien. Een vriendelijke dame in de bediening.
Schippertje .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Warm en vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten!! Grote schotel met diverse vleessoorten gegeten, perfect gebakken en met zorg en een glimlach op tafel gezet. Prima rode huiswijn Tempranillo, een adres om snel weer naar toe te gaan.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Hier tijdens een winterse wandeling langs gelopen en het restaurant sprak ons meteen aan: gereserveerd voor later die dag en daar geen moment spijt van gehad. Ivm een geleidehond zaten wij in de serre en dat was het enige minpuntje: als de deur open ging, was het goed fris. Verder: heerlijke voorgerechten, fantastisch gegeten, heerlijk mals vlees, mooie wild stoofpot, heerlijk konijn op Limburgse wijze, prima nagerechten. 1 groot pluspunt: standaard geen zout op de patat. Groot compliment hiervoor! Leuke ambiance, zeer vriendelijk en kundig personeel.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Bij toeval terecht gekomen bij Gasterij De Poort, en zeer aangenaam verrast. Erg vriendelijk personeel, attent, niet te beroerd om aanpassingen aan gerechten te vragen.

We hebben genoten van onder andere "carpaccio" van heuvellandham, mosterdsoep, diamanthaas, entrecote en rib-eye. Stuk voor stuk zeer goed vlees. Goed bereid en goed van cuisson. De portionering van de gerechten was bovengemiddeld.

Wil je gezellig eten zonder dat je teveel luxe verwacht, ga hier dan absoluut naar binnen!
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance.
Veel Limburgse streekproducten op de kaart.
Mooie porties. Had boterzachte en smaakvolle entrecote.
Vriendelijke en professionele bediening.
Hier gaan we zeker nog eens terug.
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Gulpen is een toeristisch dorp, maar dit is een plek die ook de locals weten te vinden. Terecht. Je komt hier niet voor culinaire hoogstandjes, maar voor goede steaks en spareribs voor een eerlijke prijs. Een mooi stukje vlees bakken kunnen ze hier in ieder geval goed; mijn diamanthaas was echt super mals. Persoonlijke service, leuke setting in een oude boerderij. Ons gaan ze vaker zien.
Hmj B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Prima restaurant. Goede biefstuk, en ook prima vegetarisch.
Gezellige sfeer. Prijs/kwaliteit ok. Aan te raden. Rustig gelegen in een zijstraat, onder een poort door en dan achter in de tuin. Dus zeer rustig.
Ultimato .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Heerlijk gegeten met mijn vriendin samen.
Ik heb werkelijk waar nog nooit een varkenshaas geproefd die zo mals en goed doorbakken was zonder krokant te worden, en ook de kipsaté was precies goed gebakken.
Borden waren keurig opgemaakt met sauzen en een sladressing die alle verwachtingen overtroffen.
Wat ons betreft complimenten voor de kok.

De bediening was prima maar een tikkeltje over-enthousiast daarom een 7 omdat dat net iets te 'aanwezig' was maar ook daar was verder eigenlijk niets op aan te merken.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Met z'n vieren heerlijk gegeten. Vooraf een mosterd-zuurkool soep. Deze was heerlijk romig, smaakvol. Mijn vrouw had een overheerlijke carpaccio. Als hoofdgerecht had ik hoofd- of jodenvlees (geloof dat het zo heette). Een mals stuk vlees, van begin tot het eind lekker.
De koffie (Spaanse koffie) was mij iets te waterig, maar die speciale koffie blijft voor de meeste restaurants een probleem.
Het restaurant zag er sfeervol uit, gewoon gezellig.
Ottevangers .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Op een donderdagavond streken we bij ze neer en vielen voor het drie gangen wildmenu van €27.50. Een lekker stukje pate met een prima salade. Twee botermalse medaillons, de ene van hert de ander wildzwijn met een lekkere saus en passend garnituur. Koffie met bonbons en een likeurtje toe. Een echt lekkere huiswijn (Tempranillo), een vlotte en attente bediening. We voelden ons echt te gast.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Op zaterdag avond met een groep van zes mensen moeilijk een geschikt restaurant te vinden in Gulpen, zonder reservering. Daar speelden ze goed op in door ons te bellen zodra er plaats was. Wij hebben hier goed gegeten. Zowel vlees als visgerechten op de menukaart, dus voor elk wat wils. Vriendelijke bediening. En goede prijs/kwaliteit
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Voorgerechtjes waren lekker! Dus dat beloofde veel goeds, helaas ging het bij het hoofdgerecht mis... De steak was zoals besteld rood gebakken echter wel steen koud. Terug gestuurd naar de keuken. Daarna kreeg ik dezelfde steak die ik terug gestuurd had weer op mijn bord. Jammer genoeg leek deze in de magnetron gezet, waardoor die helemaal doorgeslagen was. Geen excuses van het personeel, en de kok kwam ons de les lezen. Jammer maar helaas nooit meer!!!
L. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Net achter de doorgaande weg gelegen wordt je aandacht getrokken door de aardige muurschildering in "de Poort".
Na een bui op het terras neergestreken (er waren 3 á 4 stoelen per ongeluk droog). Bediening vroeg of wij wilden dat zij de tafel droog zouden maken... Alleen de vraag al...? Maar goed, een "eethuis" voor een simpele en redelijk geprijsde hap. Snitzel overbakken met kaas en ragout was wat taai maar ik hou persoonlijk wel van wat droger vlees en een "bite". Salades redelijk en toetje de "de Poort", en de verschillende koffies gewoon goed. Bediening zoals het hoort. Alles bij elkaar: redelijk en niets mis mee maar ook niet bijzonder.