Gasterij de Kruidentuin

Holterbergweg 14 7451 JL Holten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gasterij de Kruidentuin

EdithKW .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Naast de heerlijke appeltaart bij de koffie kan je voor lunch, borrel en zeker diner hier goed terecht!
De carpaccio bijvoorbeeld is echt voortreffelijk! En de broodsaus is ook een echte aanrader!
Het grote terras met voorzieningen voor de kids is heerlijk vertoeven.
Binnen is prachtig aangekleed!
De lunchruimte is gezellig vooral met openhaard.
Het restaurant is echt prachtig en zeer sfeervol!
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Heerlijke lunch gegeten vandaag. Uitsmijter ham en kaas. Het geheel zag er erg verzorgd uit. Er werd een gevarieerde salade bij geserveerd die een lekkere dressing had. Het bord was mooi opgemaakt en het was allemaal lekker. Het werd snel geserveerd en de bediening was erg vriendelijk. Absoluut een aanrader.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Lunch genuttigd op terras waar het bomvol was. Strak georganiseerd bedrijf: de koffie stond binnen no time op tafel, erg plezierig. De tomatensoep, kipsate en broodje tonijnsalade smaakten voortreffelijk. Enig minpuntje was dat je qua brood niet kon kiezen tussen donker of wit, het is wit of niks. En er werd ons niet gevraagd of alles naar wens was/gesmaakt had. De kwaliteit van het gebodene was dusdanig hoog dat we de minpuntjes maar voor lief nemen en dit restaurant aan een ieder (met gevulde portomonnee) kunnen aanbevelen. Het toiletbezoek leerde ons dat het binnen sfeervol aangekleed is en zeker ook in de wintermaanden een bezoek waard is.