Gasterij de Kruidentuin

Hellendoornseweg 1 8106 AH Marienheem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gasterij de Kruidentuin

Astridmunnik .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het moet niet gekker worden: carpaccio van een karrewiel, een garnalencocktail uit de zandbak en een ijstoetje uit de viskom. Dat heeft dit restaurant toch helemaal niet nodig. De gerechten smaken allemaal prima,goede kwaliteit,maar als de humor moet liggen in groot groter grootst,ga ik me hoogst ongemakkelijk voelen,gênant om van dit servies te eten. Een giller ,dat wel,maar geen aanrader.Restaurant blijf bij jezelf.Bescheidenheid dient de mens.Niet iedereen hoeft van veraf te zien welk menu ik besteld heb.Het kan beschaafder.Onderscheid je van andere gelegenheden door de uitstekende keuken op peil te houden en laat al die poespas achterwege.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met 4 personen op een zaterdagavond in dit restaurant gegeten. Het is groot, maar toch was het er druk en misschien zelfs vol. De inrichting is wat overdadig, maar de zaak is ruim opgezet, met lekkere stoelen en fijn veel ruimte tussen de tafeltjes. Wij kozen voor het verrassingsmenu met soep. Vooraf brood, dat in bepaald niet zuinige hoeveelheden werd geserveerd. De soep was een romige pompoensoep met naar verhouding wat te veel room. De crispy bacon erin paste wel goed. Als hoofdgerecht kregen we parelhoen met een jus met bleekselderij en tot slot geblancheerde perziken met een frambozensorbet en een creme van sorbet. Prima wijntje erbij, snelle en vriendelijke service en al met al dus erg lekker gegeten... en dat ook nog voor een fijne prijs!
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Gezellig restaurant . Eten is lekker en wordt mooi opgediend. Goede obers en serveersters, fijn binnenkomen met een drankje.
Peterstegeman .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Verwacht geen 'spannende' gerechten op de kaart, maar wat er op de kaart staat voldoet ook aan de verwachting. Grote porties en goed op smaak. Bediening is erg vriendelijk en let goed op haar gasten. Wel af en toe iets te snel wat gezien de drukte niet per se nodig was. Het restaurant is groot opgezet met grote tafels maar is wel gezellig aangekleed, alleen de wijnglazen met tekstuele opdruk zouden direct in de prullenbak mogen. De prijs van de gerechten was wel aan de hoge kant. Al met al hebben wij hier prima gegeten.
EdithKW .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Super sfeervol, leuke en vlotte bediening.
Eten is echt heerlijk!
Huisgemaakte broodsaus, carpaccio en de prachtig opgemaakte hoofgerechten en desserts!
Menu van de chef/verrassingsmenu is ook echt een aanrader!
Een heerlijke avond uit!
Laura1956 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Verleden maand hebben wij mijn echtgenoot z'n 60ste verjaardag hier met meer dan 70 mensen gevierd.
Het was in één woord grandioos!
Wij en onze gasten hebben genoten van de supervriendelijke bediening door het personeel die dag, van de mooie ambiance en van het overheerlijke koud/warm/dessertbuffet. Het werd allemaal heel erg mooi opgediend met een hele leuke opening (zal niet verklappen op welke manier).
Zelf heb ik een glutenvrij dieet en ik heb genoten van het lekkere eten, dat speciaal voor mij werd klaargemaakt.
Kortom, als je iets te vieren hebt, kun je dat hier met een gerust hart doen. Gewoon even overleggen met Michael en dan komt het helemaal goed.
G.J. R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Zeer ondergewaardeerd restaurant.
Gezellig interieur geeft de sfeer van een chique bruine kroeg. Eten uitstekend van kwaliteit en smaak. Bediening is behulpzaam en uiterst vriendelijk. Last but not least; Alles zeer netjes geprijsd. Aanrader !
Cedes B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Met buitenlandse gasten hier gegeten.

Voorgerecht: champignons in bierbeslag, salade, carpaccio,

Hoofdgerecht: lams spies, mixed grill

Dessert: grand dessert van het huis

Eea aangevuld met diverse wijntjes en lekker brood met huis sausje

Top!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Grote mand met brood en saus bij binnenkomst ....daarna cappacio ,deze was goed en een goede portie.
Hoofdgerechten waren grote porties ,smaakvol...alleen de entrecôte was niet top(droog en weinig smaak) wat ons opviel waren de prijzen voor de gerechten en vooral voor de wijnen.
Fles wijn alleen voor 27.50(alle wijnen). 4 pers.geen nagerecht €198,30 ?????? Dus kwaliteit en prijs Zijn niet everedig
Johandeschoen .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Eten prima, de soep was erg zout!

Helaas werd het om 22.00 koud! de kachel werd vroegtijdig uitgedraaid verkeerde zuinigheid !
4 personen rekening van 170 euro redelijk prijzig
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Vanavond heerlijk gegeten. Vriend en ik hadden beiden een 3-gangen verrassingsmenu. Voorgerecht was een tartaar van zalm, erg lekker. Als hoofdgerecht had vriend een trio van vlees (eend, kip en varken), zag er mooi uit en hij vond het lekker. Zelf had ik een flink stuk kabeljauw en 3 coquilles. Hoofdgerecht werd aangevuld met frietjes, lekker gekruide aardappeltjes, bloemkool en salade. Heerlijk, maar wel wat veel. Als dessert hadden we een kaneelparfait. Vriendelijke bediening, maar wel 4 verschillende personen aan tafel gehad. We hadden niet het gevoel dat we weg werden gekeken, maar tussen de gangen had best iets meer tijd mogen zitten. Met behoorlijk volle buiken en een rekening van 76 euro gingen we tevreden naar huis.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Ligt aan een doorgaande weg waardoor je op het terras af en toe wel een auto voorbij hoort komen. Het was mooi weer dus we hebben buiten geluncht met 4. De gerechten zijn eenvoudig maar smaakvol en passen helemaal bij het karakter van de streek. Goede maaltijd tegen een redelijke prijs en over de hoeveelheid vlees doen men niet moeilijk. Dat is ruimschoots aanwezig op je bord. Gerechten waren smakelijk en goed bereid, maar niet echt bijzonder. Bediening is vlot en attent.
Ikke-87 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Leuk restaurant, leuke kaart (met dingen zoals 'kalverliefde' en 'koningsmaal' etc.
De ruimte is wel vrij groot, waardoor het misschien wat kaal lijkt.

Dessert tip: 'rondje de kruidentuin'; heerlijk!