Gasterij de Kluis

Plein 1923 24 3941 ER Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de Kluis

Samen delen?

De samsam-formule staat centraal bij De Kluis: alles wordt in halve porties geserveerd. De ideale manier om lekker veel te kiezen van de kaart en veel verschillende smaken te proeven. Vlees, vis, vegetarisch; er is keuze genoeg!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gasterij de Kluis

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 10u00 t/m 23u00

gerrit541 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
We waren met zijn drieen en allemaal vonden ze het geweldig. Vriendelijke mensen, lekker eten waar je niet lang op hoeft te wachten.
robert.smit .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
warm welkom, prima, attente bediening, sam/sam concept verrassend, viel goed in de smaak. Hiermee kan je meerdere gerechten uitproberen. Eten was prima.
iensmeel .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Met de Ah voucher hier gegeten afgelopen week,zeer smakelijk,correcte,vriendelijke bediening.
Inrichting wat oubollig,en de kerstversiering ook niet onze smaak.
De samsam formule is echt leuk!
teundijkhorst .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Het runderstoofpotje, ossehaaspuntjes als hoofdgerecht
Uiensoep en een mix van bospaddestoelen als voorgerecht.
Deze gerechten waren van uitstekende kwaliteit.
van_benschop39 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Gastvrij. Vriendelijk personeel. 5 verschillende menu's.. vegtarisch, vlees en vis. Gamba's, makreel, schelvis. Fijn , dat je halve porties kunt nemen. Voor herhaling vatbaar. Een erg leuke kerstactie, zeker voor ons met zo'n grote prijs. 25 % korting volgende keer!!!
Jorieke ?.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Wat een supergezellige tent! Heel leuk dat concept met de halve gerechtjes, zo durf je nog eens iets te proberen:) Verder was het eten heerlijk en de sfeer heel relaxed, echt aanrader!
g.groters G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Ik kan geen keuze maken, want alles smaakte goed en werd mooi geserveerd.
De bediening was goed en heel persoonlijk.
Voor ons was het de eerste keer bij de Kluis via AH restaurantactie,
Het was zeker voor herhaling vatbaar.
jvmarlen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Gezellig en intiem restaurant, met een zeer vriendelijke en vakkundige bediening. Wij komen daar beslist nog eens terug.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Net even anders dan anders.... Heerlijke gerechten, gastvrije medewerkers en sfeervol ingericht. We gaan hier regelmatig heen en het is altijd heerlijk!!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lekker gegeten met vriendinnen. Was vol toen we kwamen! We hebben het samsam menu genomen en dit heerlijk na elkaar uit laten serveren. We hadden dus een 5-gangen menu voor een fijne prijs! Lekkere wijn erbij. Het was zeker een geslaagde avond, voor herhaling vatbaar!
Dries K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Ik heb alleen visgerechten gegeten, de voorgerechten waren iets verfijnder dan de hoofdgerechten. Ik maakte gebruik van Sam-Sam, aangezien je je voorgerechten tegelijk krijgt geserveerd moet je er wel rekening mee houden dat deze gerechten een beetje samen gaan.
De bediening was vriendelijk en voorkomend, de tafeltjes staan wat mij betreft wat te dicht op elkaar. Ik heb al eens kennis gemaakt met een formule waar je alles op de kaart als voorgerecht of als hoofdgerecht kon bestellen, je kon ook alleen voorgerechten nemen, deze kreeg je dan niet tegelijk opgediend, dat vond ik beter.
remko_irma .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten en we vinden vooral het Samsammenu een aanrader. Met de AH restaurantbonnen konden wij toch een keuze maken uit de gehele menukaart
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Fantastische keuze uit vlees, vis en vegetarisch! Fijn dat je bij Sam Sam 2 voor en 2 hoofdgerechten mag kiezen. Gezellige sfeer, vriendelijke, en attente bediening!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Heerlijk gegeten, leuk concept een keuze maken uit het voor en hoofdgerecht 2 halve gerechten. één min puntje de borden waren niet warm.
jnab .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Geweldige keus uit zowel vis, vlees en vegetarisch.
Prima sfeer en heel goede bediening.
jpitlo .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Een gezellig, klein restaurant met zeer vriendelijke bediening, een concept met 2 halve voorgerechten, 2 halve hoofdgerechten en een nagerecht. Als gast met een AH-kortingsbon konden we ook gewoon van de kaart kiezen, wat helaas bij andere restaurants vaak te wensen overlaat. Alle gerechten waren zeer smakelijk, echt lekker, en leuk opgemaakt. De opmerking van mijn gezelschapsdame dat ze in jaren niet zo lekker gegeten had, zegt genoeg! We komen hier zeker nog eens terug.
Elst1997 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
De samsam formulier bij Gasterij de Kluis vind ik erg geslaagd! Ideaal voor mensen zoals ik die niet kunnen kiezen. Porties zijn royaal en de gerechten zijn erg lekker. De brownie bij het dessert vonden mijn tafelgenote en ik uitmuntend!
m.steenbeek .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Ook wij hebben het Sam Sam concept benut. Mocht ook gewoon met de AH actie.
De sfeer was gezellig, de bediening prima.
Wij voelden ons op ons gemak.
Gerechten waren smaakvol en erg mooi opgemaakt.
Toetje beetje klein, maar erg lekker.
Geeft niet want we zijn aan het lijnen!
Denk dat jullie ons wel weer terug gaan zien! Bedankt allemaal.
Happy67 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
We hebben superlekker gegeten en een leuk concept dat sam-sam zoveel voor een leuk bedrag.. alleen zou er iets meer tijd tussen het voor en hoofdgerecht mogen zitten, dat gaat iets te snel.... verder echt een aanrader sfeervol en goed en veel keuze!!
Zeilstra123 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Aan de buitenkant van 'de kluis' is niet te zien dat je er zo lekker en gezellig kunt eten. Hun Sam-Sam menu zorgde ervoor dat we i.p.v. twee nu van 4 gerechten konden genieten.
Eega heeft voor het eerst sinds tijden weer van een échte crème brûlée kunnen genieten. Vers gemaakt en niet vanuit de koeling.
De fooi was dan ook meer dan verdiend.