Gasterij de Kluis

Plein 1923 24 3941 ER Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de Kluis

Samen delen?

De samsam-formule staat centraal bij De Kluis: alles wordt in halve porties geserveerd. De ideale manier om lekker veel te kiezen van de kaart en veel verschillende smaken te proeven. Vlees, vis, vegetarisch; er is keuze genoeg!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gasterij de Kluis

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 10u00 t/m 23u00

Helma1704 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben gekozen voor het Sam-Sam menu, de voorgerechten waren heerlijk, na het eerste hoofdgerecht zaten wij eigenlijk al vol. Voor ons is het menu dus teveel. Toetjes waren ook heerlijk alleen jammer dat de toetjes erg lang duurde. Maar misschien kwam dat omdat we buiten gingen zitten voor de koffie en de toetjes. Kortom echt een aanrader!
ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij hebben een hele gezellige avond gehad het eten was top!
Op het einde van de avond moesten we een paar keer naar de bediening vragen ze waren wat minder opletend.
Maar een echte aanrader!
robert.scheffe .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Gisteravond lekker samen gegeten bij De Kluis. Sam sam gerechten gedaan. Een leuke combi. De sfeer was rustig op de zondagavond. De gangen volgden elkaar netjes achter elkaar op, zonder te lang wachten. Een aanrader!
jacquelinevanaken .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Afgelopen vrijdag gegeten bij De Kluis via de AH restaurantactie. Het eten was heel lekker, de bediening vriendelijk en gastvrij, de wijn lekker dus niets op aan te merken. Wij komen hier zeker terug!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Heel ekker gegeten. We hebben gekozen voor de halve gerechtjes, leuk concept! Maar ook twee halve voor- en hoofdgerechtjes bleek best wel veel. We gaan zeker nog eens terug.
karien.franssen .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
We kwamen voor de lunch. Er was genoeg keus op de kaart en we hebben vier verschillende gerechten gegeten. Het was mooi opgediend en smaakte allemaal heerlijk.
Ook de bediening was vriendelijk en redelijk snel, ondanks de drukte. De sfeer was gemoedelijk en hartelijk, er zaten ook veel mensen buiten op het verwarmd terras!
Cathy J.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We hadden gereserveerd en hadden de mazzel dat er nog plek was in de kluis. Enorm leuk om daar te kunnen eten, een beetje afgezonderd van de rest van het restaurant, intiem. Het personeel vergeet je echter zeker niet. Zoals het een echte kluis betaamd, was er geen bereik. Als iemand die altijd moeite heeft met het maken van de uiteindelijke keuze, was het concept sam-sam voor mij ideaal. Ik had twee halve voorgerechten en twee halve hoofdgerechten. Het menu is opgedeeld in vlees, vis en vegetarisch; voor ieder wat wils. Het eten was heerlijk. Ik had bijvoorbeeld calamaris, die heerlijk zacht waren. Het zijn alsnog flinke halve porties, dat ik geen toetje meer op kon. Ik ga hier zeker nog eens terug!
gerrit541 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
We waren met zijn drieen en allemaal vonden ze het geweldig. Vriendelijke mensen, lekker eten waar je niet lang op hoeft te wachten.
robert.smit .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
warm welkom, prima, attente bediening, sam/sam concept verrassend, viel goed in de smaak. Hiermee kan je meerdere gerechten uitproberen. Eten was prima.
iensmeel .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Met de Ah voucher hier gegeten afgelopen week,zeer smakelijk,correcte,vriendelijke bediening.
Inrichting wat oubollig,en de kerstversiering ook niet onze smaak.
De samsam formule is echt leuk!
Teundijkhorst D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Het runderstoofpotje, ossehaaspuntjes als hoofdgerecht
Uiensoep en een mix van bospaddestoelen als voorgerecht.
Deze gerechten waren van uitstekende kwaliteit.
van_benschop39 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Gastvrij. Vriendelijk personeel. 5 verschillende menu's.. vegtarisch, vlees en vis. Gamba's, makreel, schelvis. Fijn , dat je halve porties kunt nemen. Voor herhaling vatbaar. Een erg leuke kerstactie, zeker voor ons met zo'n grote prijs. 25 % korting volgende keer!!!
Jorieke ?.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Wat een supergezellige tent! Heel leuk dat concept met de halve gerechtjes, zo durf je nog eens iets te proberen:) Verder was het eten heerlijk en de sfeer heel relaxed, echt aanrader!
g.groters G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Ik kan geen keuze maken, want alles smaakte goed en werd mooi geserveerd.
De bediening was goed en heel persoonlijk.
Voor ons was het de eerste keer bij de Kluis via AH restaurantactie,
Het was zeker voor herhaling vatbaar.
jvmarlen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Gezellig en intiem restaurant, met een zeer vriendelijke en vakkundige bediening. Wij komen daar beslist nog eens terug.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Net even anders dan anders.... Heerlijke gerechten, gastvrije medewerkers en sfeervol ingericht. We gaan hier regelmatig heen en het is altijd heerlijk!!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lekker gegeten met vriendinnen. Was vol toen we kwamen! We hebben het samsam menu genomen en dit heerlijk na elkaar uit laten serveren. We hadden dus een 5-gangen menu voor een fijne prijs! Lekkere wijn erbij. Het was zeker een geslaagde avond, voor herhaling vatbaar!
Dries K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Ik heb alleen visgerechten gegeten, de voorgerechten waren iets verfijnder dan de hoofdgerechten. Ik maakte gebruik van Sam-Sam, aangezien je je voorgerechten tegelijk krijgt geserveerd moet je er wel rekening mee houden dat deze gerechten een beetje samen gaan.
De bediening was vriendelijk en voorkomend, de tafeltjes staan wat mij betreft wat te dicht op elkaar. Ik heb al eens kennis gemaakt met een formule waar je alles op de kaart als voorgerecht of als hoofdgerecht kon bestellen, je kon ook alleen voorgerechten nemen, deze kreeg je dan niet tegelijk opgediend, dat vond ik beter.
Remko J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten en we vinden vooral het Samsammenu een aanrader. Met de AH restaurantbonnen konden wij toch een keuze maken uit de gehele menukaart
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Fantastische keuze uit vlees, vis en vegetarisch! Fijn dat je bij Sam Sam 2 voor en 2 hoofdgerechten mag kiezen. Gezellige sfeer, vriendelijke, en attente bediening!