Gasterij de Kluis

Plein 1923 24 3941 ER Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de Kluis

Samen delen?

De samsam-formule staat centraal bij De Kluis: alles wordt in halve porties geserveerd. De ideale manier om lekker veel te kiezen van de kaart en veel verschillende smaken te proeven. Vlees, vis, vegetarisch; er is keuze genoeg!

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Géén
Mi H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vies glas, tafels werden niet schoongemaakt na de gangen. Voorgerechten waren lekker, hoofdgerechten en bijbehorende bijgerechten waren niks bijzonders. Twee en half uur gezeten. Veel wachten tussen bestellingen door en er kwam ook niemand met info of vraag of ze nog iets voor ons konden doen. Het wachten om een dessert te bestellen, werd echt te veel. Bijna een half uur nadat we de dessertkaart hadden gekregen, ben ik maar gaan afrekenen. Dan maar geen dessert. Eerste en laatste keer!
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Samsamgoed conceptvorm de kleine etereende rillingen. Is een aanrader als voorgerecht ad kopmels
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Super lekker eten en een top bediening , een echte aanrader
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij de kluis. Onze complimenten voor de jonge Spaanse kok Naithen!!! Super!!
Brigit V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Wij hebben hier al verschillende keren gegeten, zowel de lunch als het diner zijn goed verzorgd. Het personeel is vriendelijk. De service is goed en het SamSam principe is aan te bevelen. Wij komen zeker terug!
W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
heerlijk gegeten alleen wat rumoerig je kan het gesprek van de gasten naast je bijna woordelijk verstaan omdat de tafeltjes vrij dicht bij elkaar staan .Het sam sam gebeuren top. Wij zijn geen grote eters dus de halve porties waren meer dan genoeg . Voor herhaling vatbaar
Corrie J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Kom hier zeker nog een keertje terug. Dat van de samsam gerechten TOP!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima eten, leuke bediening en mooi restaurant
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Lekker gegeten
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk eten, goede kwaliteit en prijsverhouding. Vriendelijke gastvrije bediening ! Aanrader !
Marrie S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Sam Sam menu is zeer goed, een aanrader. Kinderen vonden het eten ook heel lekker
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Goed eten voor een normale prijs, en een goede en tijdige service. zeer de moeite waard!
sonja B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
In 1 woord SUPER! Bij aankomst werd ik zo vriendelijk ontvangen, dat we ons zeer welkom voelde. We werden aan een tafeltje bij de raam gezet. Heerlijk sfeertje buiten lekker een warm vuurtje met de ramen mooi bedenkt met sneeuw. Heerlijk aan ons wijntje en een warm broodje, kregen we de kaart, vriendelijke dame legde ons het Sam Sam concept uit! Iedeaal als je niet kan kiezen! In 1 woord alles klopte een zekere aanrader. Word zeker een volgende keer aangezien ze woensdag een nieuwe kaart hebben! ????
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voor zowel lunch als diner kun je hier goed terecht. Het SamSam diner is een mooi concept, vooral als je niet kunt kiezen. Zowel de smaak als de grootte van de gerechten is prima! Wij hebben genoten en gaan zeker gauw nog een keer.
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg lekker gegeten (lunch) zeg. Heerlijk tafeltje met z'n tweeën. Prima voor de zondagmiddag na een boswandeling. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
geweldige formule samsam!
Heerlijk gegeten
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het leuke bij dit restaurant is dat je Samsam kan doen, d.w.z. een voor-of hoofdgerecht in kleine porties (de helft) zodat je voor een kleine prijs meerdere gerechten kan proeven of voor de kleine eter. Wij hebben dit uitgeprobeerd en dat beviel goed. Het eten was erg lekker en de prijs is in prima verhouding. Er werd goed gereageerd op een allergie van een van ons, wat we van te voren hadden doorgegeven.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was top met een prima prijs kwaliteit verhouding.
Ook het sam sam concept. Ga er eten dan weet je wat ik bedoel.
Rosalina V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Relaxed en gezellig en behulpzaam personeel. Eten was ook voortreffelijk. Een echte aanrader.