Gasterij de Kluis

Plein 1923 24 3941 ER Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de Kluis

Samen delen?

De samsam-formule staat centraal bij De Kluis: alles wordt in halve porties geserveerd. De ideale manier om lekker veel te kiezen van de kaart en veel verschillende smaken te proeven. Vlees, vis, vegetarisch; er is keuze genoeg!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gasterij de Kluis

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 10u00 t/m 23u00

Mark H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Op doortocht in Doorn zomaar bij De Kluis binnengestapt. Het bleek dat ze deze dag hun 1-jarige jubileum vierden. Dat het een wat onervaren restaurant is bleek wel, het loopt niet allemaal even soepel. Personeel staat elkaar aan te kijken, afruimen laat (te) lang op zich wachten en de bestelling werd niet helemaal compleet doorgegeven aan de keuken. Wel werd alles keurig goedgemaakt met een (zenuwachtig) praatje, gratis frietjes en de uitsraling dat ze het wel willen. Uitstraling van het pand laat je alleen nog denken dat je niet in een restaurant zit (niet erg gezellig)
Eten was erg lekker, de haghap (hamburger) was voortreffelijk!
martin D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Het eerste terrasje van dit seizoen is in doorn bij de Kluis, heerlijk in het zonnetje een salade en mijn Kids delen een grote hamburger met friet. Gewoon goed, salade mager belegd. Personeel vriendelijk.
aleks D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
De kluis is een plek waar je gewoon lekker rustig kan ontspannen in een erg gemoedelijke sfeer. Of je er alleen een biertje komt doen of er lekker uit eten gaat de sfeer en service is altijd uitstekend! Dit is te danken aan het goede personeel, de hygiëne en de sfeermakende decoratie. Ook voor kwaliteit kun je zeker goed terrecht bij de kluis!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Met een groep van 8 personen op 2e Kerstdag hier gegeten. Iedereen nam iets anders en we hoorden alleen maar tevreden reacties. Lekkere huiswijn, goed bier op de tap (Palm) en COCA Cola voor de liefhebber. De entourage is wat saai, maar als je met gezellige mensen bent valt het niet op. De bediening is zeer vriendelijk en snel en iedereen kon zelf afrekenen aan de kassa, ideaal. Voor de meesten een eerste ervaring hier, maar zeker niet de laatste.
PohPoh H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2013
Met drie personen op een maandag bij De Kluis gegeten. Het ontvangst was vriendelijk. Er waren genoeg bezoekers waardoor de sfeer gezellig was. Het Sam-Sam menu was smaakvol en gevarieerd. Mooi opgediend op witte schalen. De bediening was vriendelijk en ze kwamen vaak vragen of alles naar wens was. Heerlijk gegeten. Leuke plek en lekker eten. Aan te bevelen.
Manita V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
samen met mijn broer het samsam menu genomen. leuk concept waarbij je meer gerechten van de kaart kunt bestellen zonder dat je aan het einde helemaal vol zit. de vitella tonato was uitstekend, geen grote klodder mayo zoals je vaak ziet. inktvisringen knapperig met een fijne saus. ook de vleesgerechten waren verzorgt en lekker. voor de desserts word er iets teveel geleund op ijs, dat kan wat creatiever. personeel is vriendelijk en attent.
anne-nagengast .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Voor het eerst het nieuwe restaurant uitgeprobeerd. Ik vind het concept met halve voorgerechten en halve hoofdgerechten een leuk concept. Zo krijg je dan kans veel verschillende dingen te proberen. Onze kinderen van 14 en 12 jaar vonden dit ook erg leuk. Ze hebben een heerlijke Merlot. Ik vond de prijs kwaliteit verhouding goed.
George D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Laten we gezellig een terrasje pakken in Doorn was de gedachte. Helaas kwamen we van een koude kermis thuis. We gingen aan een tafel zitten die nog niet was afgeruimd en zagen verschillende obers en serveersters over het terras lopen. Helaas geen aandacht voor een vuile tafel met gasten. En zo druk was het niet op een winderige vrijdag middag. Na een minuut of 10 werden we geholpen. We bestelden een koffie en een thee en een broodje de Kluis en een tostie ham/kaas gemaakt van oerbrood van de lokale bakker. (staat niet op de website) Broodje Kluis , was redelijk maar kan veel beter. Mijn tostie van oerbrood, daar had ik veel meer van verwacht.
2 sneedjes buin brood, ham en kaas face-up leek warm gemaakt onder een salamander. En dat voor een totaal bedrag van %u20AC17,05.
Je kan beter naar de Mac gaan
Hierro36 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Met hoge verwachtingen, gezien de goede ervaringen met Plein6 (zelfde eigenaar), zijn we gaan eten in deze nieuwe gelegenheid op toplocatie Plein 1924. De bediening was hartelijk en vlot, en we voelden ons snel thuis. De kwaliteit van eten daarentegen erg tegen. De tapas-achtige gerechten leken opgewarmde ingrediënten van de groothandel. En daarmee werd het droog en zonder eigen smaak. Een gemiste kans. Tip: kaart beperken en met verse producten werken!
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Afgelopen weekend hebben we bij Gasterij de Kluis in Doorn gegeten. We werden hartelijk verwelkomd. Het was niet warm, dus hebben we binnen gegeten in plaats van op het terras buiten, aan een pleintje in het centrum.
De kaart is uitgebreid, en je kunt combineren en variëren. De gastheer was heel attent en vriendelijk. Het eten was aardig tot goed. We gaan over een tijdje zeker nog een keer terug, alleen al om buiten te eten, en te proberen of het eten verder verbeterd is.
iduit .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Dat bevalt ons prima: met al die kleine, lekkere gerechtjes je maaltijd samenstellen, tot je voldaan bent. Wij komen nog vaak langs. Ook voor de lunch. Goede zaken gewenst. Eén minpuntje:
in zo'n kleine ruimte is muziek toch niet nodig?
Dick en Ineke Uitbeijerse - Doorn.