Gasterij de Kluis

Plein 1923 24 3941 ER Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de Kluis

Samen delen?

De samsam-formule staat centraal bij De Kluis: alles wordt in halve porties geserveerd. De ideale manier om lekker veel te kiezen van de kaart en veel verschillende smaken te proeven. Vlees, vis, vegetarisch; er is keuze genoeg!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gasterij de Kluis

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 10u00 t/m 23u00

Jouw recensie over het restaurant Gasterij de Kluis

Florence G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk samsam-menu op en hele vriendelijke mensen!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Samsam idee is een erg leuke manier om meer van de kaart te proberen. Muziek was gezellig, maar kon iets zachter. Goede service, vooral toen de Verwenkaart niet bekend voor kwam maar het bedrag wel van de prijs werd afgetrokken!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij hebben hier gegeten met drie personen vriendelijk ontvangst het concept is prima. De kwaliteit van het eten was ook in orde. De twee gangen die geserveerd waren waren ruim voldoende en van goede kwaliteit. Ook het hoofdgerecht ruime porties en warm geserveerd.
Nu komen wij op het nagerecht en dat was een teleurstelling wij hadden dame blanche normaal krijg je bij een dame blanche twee tot drie bolletjes ijs en een schaaltje chocolade hier een klein bolletje geserveerd met een klein stipje chocolade en slagroom veel te duur voor wat het is. Met al hebben wij een goede avond gehad en komen zeker terug voor het totaal voor wat het kost is het zeer goed en als het nagerecht bevallen was hadden wij een tien gegeven.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Erg lekker gegeten. Het Sam-Sam menu is een aanrader.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Lekker en gezellig gegeten, sam-sam formule paste zeer goed in ons gezelschap.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Hele vriendelijk bediening. We kwamen net na aankomst van een grote groep, het wachten duurde daardoor wat langer. Het eten was redelijk tot goed. We hadden een Sam Sam menu waardoor we 2 halve voorgerechten en twee halve hoofdgerechten konden kiezen. Leuk menu.
Aart G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goede, vlotte en vriendelijke bediening. Gevarieerd menu. Prettige ambiance. Vriendelijk geprijsd.
René V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Restaurant ligt aan een erg drukke weg middenin Doorn. Lekker gegeten en prima bediening.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker gegeten
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Prima gegeten op het terras gezeten, aardige en prettige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar, door de jaren heen blijft de kwaliteit goed.
Bjorn V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker gegeten op het terras. Kwamen 2 keer met de verkeerde bestelling maar dat losten ze vlot op.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Ruim gezellig terras maar wel langs een drukke doorgaande weg. Bediening uiterst vriendelijk, korte wachttijd. Wel was de bediening niet zo goed op de hoogte van hetgeen ze uit serveerde. Als voorbeeld: Escargots werden geserveerd als mosselen. Ik had gekozen voor 3 samsam voorgerechtjes en een samsam hoofdgerecht. De escargots waren helaas uit de huisjes gehaald waardoor ze iets te droog waren geworden, jammer. De bospaddestoelen gegratineerd met oude kaas en truffel was een regelrechte teleurstelling. Er was aan de rand van het bakje een restje kaas blijven hangen, truffel heb ik niet geproefd en als topping was eruit de fles een sliert knoflooksaus gespoten. Echt een gemiste kans. De gamba's waren prima en het hoofdgerecht tonijn was uitstekend. Mocht ik er een volgende keer eten zal ik de kaart kritischer bestuderen en voor gerechten gaan die meer op zeker spelen. Ik had gereserveerd met inzet van 1000 yums, oftewel €10 korting. Hierom moest ik wel zelf vragen. Maar al met al een prima avond gehad.
Wessel D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prima service en leuk concept met sam/sam gerechten
Hbj L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het was druk. Het personeel deed er alles aan om de wachttijd beperkt te houden, maar dat lukte niet echt. Een uur pauze tussen voor- en hoofdgerecht vind ik wel erg lang.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk eten, de Sam-samporties maken het mogelijk meerdere gerechten te proberen, voor iedere smaak voldoende te kiezen. Aanrader!
Catharinus V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
We hadden via Iens gereserveerd maar hebben dat bij de ontvangst niet zo ervaren. Zonder welkom werden we naar een tafel gestuurd. We misten de hartelijkheid.
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Gisteren hier gegeten, bediening is prima. Het idee van SamSam eten is leuk, maar het eten was niet zo goed. De kipsaté was flauw en saai en de Thaise Curry had eigenlijk weinig met een curry te maken. Gemiste kansen.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vlotte bediening. Voor het eerst in een restaurant broodje Piri ,Piri gegeten die ook naar Piri Piri smaakte.
Mijn echtgenote een broodje gezond welke in een sterrenrestaurant zou plaatsen.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
zeer goed gegeten indien het druk was zeer goede kwaliteit
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Erg prettig was het SamSam concept. Hierdoor kunnen mensen met minder trek toch meedoen met een driegangenmenu menu. En ze hebben ervan gesmuld.