Gasterij de Kluis

Plein 1923 24 3941 ER Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de Kluis

Samen delen?

De samsam-formule staat centraal bij De Kluis: alles wordt in halve porties geserveerd. De ideale manier om lekker veel te kiezen van de kaart en veel verschillende smaken te proeven. Vlees, vis, vegetarisch; er is keuze genoeg!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gasterij de Kluis

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 10u00 t/m 23u00

Deniseel .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk (vegetarisch) gegeten op mijn verjaardag. De gerechten zien er mooi en verzorgd uit. Bediening was prima. Leuke tent.
NelK .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hier met 8 personen in de kluis gegeten. Het eten was zeer goed, erg leuk de Sam-sam gerechten! Wij vonden de wijnen zeer prijzig, waren 1/4 van de rekening kwijt aan de Norton wijn! Die wordt bij AH verkocht n.b.
Dat zet ons aan het denken, waarom moten de flessen wijn zo duur zijn? Verder een fantastische avond gehad met uitermate goede bediening en heerlijke gerechten!
Vincent Y.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk avondje gegeten hier.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wat een mooie ontdekking midden in Doorn. Super gastvrij, een hele mooie kaart en een sfeervolle omgeving. Het eten was uitstekend en het sam-samconcept waarbij je halve gerechten kunt bestellen heel origineel. Konden we een half wildstoofpotje combineren met truffelpasta, een hele fijne combinatie. Jammer dat ik niet wat dichterbij woon, dan ging ik hier zeker vaker heen.
Stefanie S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Samen met mijn vader hier het samsam menu genomen. Omdat je steeds 2 gerechten krijgt, stond de tafel dus helemaal vol. Ze kwamen niet vragen of wij nog wat drinken wilde, terwijl onze glazen al erg lang leeg waren. Toen hij de drankjes kwam brengen nadat wij hierom gevraagd hadden, zette hij wel het flesje icetea neer en nam hij het gebruikte glas mee, maar om een nieuw glas moest ik zelf vragen aan de bar. Al eerder bij de kluis gegeten, en dit soort dingen niet eerder meegemaakt al was het toen drukker. Toch wel teleurstellend voor 73euro.
Ronp .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Lekker geluncht op het terras goede keus op de kaart, bediening optimaal, bijzonder lekker bruin brood.patat lekker doorgebakken.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
we waren de enige in et restaurant die binnen aten, bediening liet ons naar mij mening iets te lang wachten. Verder was eten ontzettend lekker, we hadden speciaal een sam sam menu genomen zo dat je uiteindelijk nog wist wat nou het lekkerste vond.
will26 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ik heb er heerlijk gegeten met mijn man en schoonouders.
Ze hebben lekker eten en het leuke is dat je twee voorgerechten en twee hoofd gerechten kunt kiezen en dat noemen ze Sam Sam. De bediening is ook prima leuke en enthousiaste mensen.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Naar aanleiding van de recensies hier op zaterdag 9 juli gegeten. Heerlijk op het terras. Dat is altijd plezierig. De bediening was wat traag en niet erg systematisch bezig, 2 dingen tegelijk konden ze niet doen.
Daar tegenover staat dat ze een heel leuk concept hebben. Bij de keuze van het Sam Sam menu, mag je steeds 2 gerechten uitzoeken. Dus 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 x dessert. En dat alles gewoon van de kaart. En laten die kleine hapjes nu gewoon heerlijk smaken.
Echt een heel leuk idee en zo krijg je meer smaken voor hetzelfde geld.
Ferdinand E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Keurig rekening gehouden met mijn verzoek om een rustige tafel vanwege gehoorproblemen. Vriendelijke ontvangst en het eten was weer heerlijk. Voor een redelijke prijs.
Tina B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Leuke plek.vlotte bediening.
Leuk concept Sam sam.
Gratis parkeren.
Carpaccio was wat minder verder heerlijke voorgerechten gegeten zoals de zalmtartaar en salade met geitenkaas en vitello tonato.
Lekker nagerecht brownie met ijs.
Hoofdgerechten waren ook lekker

Jelmer P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Op vakantie in Doorn en later verderop op de Utrechtse Geuvelrug belandden we in de Kluis. Leuk detail is dat 1 van de kamers in een kluis zit waar weer een klein kluisje inzit.
Een wijntje vooraf waarbij ik twee opties kreeg op glas. Is toch altijd een domper als ik dan later de kaart in handen krijg waar meer opties op staan.
Voorgerecht van tartaar van zalm was ok, maar ze waren wel in de keuken vergeten er zout op te doen; zelf op te lssen gelukkig. Andere voorgerecht waren matige garnalen in een veel te zoete dressing. Hoofdgerecht was voor mijn vrouw prima (vis), maar voor mij echt heel slecht: in plakken gesneden (!?) kalfswang die echt niks met kalfswang te maken had, behalve dat t waarschijnlijk wel kalfswang was... alsof het uit de vriezer kwam... compleet smakeloos, totaal niet mooi uit elkaar vallend. Geen idee hoe ze t klaar gemaakt hebben, maar het was een aanfluiting: Een enorme tegenvaller helaas...
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het prettige van Rest. De Kluis is dat je uit de hele kaart kunt kiezen of je een kleine (of wel senioren) portie wil, genaamd Sam-Sam, of een grote(re). Uiteraard met aangepast prijzen.
De gerechten zijn smakelijk en de sfeer is gemoedelijk met enthousiaste internationale bediening. De internationale eigenaren zorgen voor een sfeer zoals deze in de wereld zou moeten zijn! Er wordt hard gewerkt en er is veel gevoel voor humor.
Arne S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Hele prettige sfeer, goed eten en fijne snelle service!
Goede diversiteit in maaltijden en erg leuk om halve gerechten te kunnen kiezen. Prijzen zijn goed en passend bij de kaart. Porties ruim en goede kwaliteit! Echte aanrader!
birka35 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Mijn collega's en ik werden hartelijk ontvangen, het eten was heerlijk en erg gevarieerd.
De ambiance was goed, maar we vonden het wel een beetje donker(dat is ook het enige minpuntje)
Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.
lauravanderploeg .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Top gegeten, gezellig restaurant, prima service! We hebben met 12 collega's geluncht, A la Cart gegeten, we hebben niet lang hoeven wachten op ons eten, beleefd personeel en zeker voor herhaling vatbaar!!
h.corstens .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Gisteren bij De Kluis gegeten. Uitgezocht op basis van de referenties van Iens. Ik vond de algemene sfeer goedkoop aanvoelen. Het eten was prima maar niet speciaal. De service niet bijzonder invoelend.
remcobrandt .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
De Sam Sam gerechten geven je een goede mogelijkheid om meerdere gerechten (in kleinere porties) te proberen. Blijft veel om weg te werken maar de prijs blijft zeer bescheiden. Zeer de moeite waard.
Hartdata .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Leuke formule in dit restaurant is "Sam-Sam', je kunt dan twee gerechten kiezen in zowel voor - hoofd- en na gerecht. De porties zijn dan de helft van een a La carte keuze. Erg leuk en lekker. Nadeel is dat bij het warme hoofdgerecht beide gerechten gelijktijdig neergezet worden en dan koelt er één gerecht af voor je er aan begonnen bent. Tip om dit probleem te tackelen door de gasterij de Kluis is de borden voor te verwarmen. Verder vriendelijk personeel. Prijs is aan de hoge kant.
Ondanks de prijs toch een aanrader.
charlotte_1991 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, leuk de Sam Sam porties... verder zaten wij het tafeltje naast de deur en dat was wel koud. Ondank s de hoge banken kwam de kou onder de bank door. Personeel ontzettend vriendelijk en bereidwillig. Wij hebben een top avond gehad.