Gasterij de Kluis

Plein 1923 24 3941 ER Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de Kluis

Samen delen?

De samsam-formule staat centraal bij De Kluis: alles wordt in halve porties geserveerd. De ideale manier om lekker veel te kiezen van de kaart en veel verschillende smaken te proeven. Vlees, vis, vegetarisch; er is keuze genoeg!

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker gegeten
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Prima gegeten op het terras gezeten, aardige en prettige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar, door de jaren heen blijft de kwaliteit goed.
Bjorn V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker gegeten op het terras. Kwamen 2 keer met de verkeerde bestelling maar dat losten ze vlot op.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Ruim gezellig terras maar wel langs een drukke doorgaande weg. Bediening uiterst vriendelijk, korte wachttijd. Wel was de bediening niet zo goed op de hoogte van hetgeen ze uit serveerde. Als voorbeeld: Escargots werden geserveerd als mosselen. Ik had gekozen voor 3 samsam voorgerechtjes en een samsam hoofdgerecht. De escargots waren helaas uit de huisjes gehaald waardoor ze iets te droog waren geworden, jammer. De bospaddestoelen gegratineerd met oude kaas en truffel was een regelrechte teleurstelling. Er was aan de rand van het bakje een restje kaas blijven hangen, truffel heb ik niet geproefd en als topping was eruit de fles een sliert knoflooksaus gespoten. Echt een gemiste kans. De gamba's waren prima en het hoofdgerecht tonijn was uitstekend. Mocht ik er een volgende keer eten zal ik de kaart kritischer bestuderen en voor gerechten gaan die meer op zeker spelen. Ik had gereserveerd met inzet van 1000 yums, oftewel €10 korting. Hierom moest ik wel zelf vragen. Maar al met al een prima avond gehad.
Wessel D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prima service en leuk concept met sam/sam gerechten
h.lops .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het was druk. Het personeel deed er alles aan om de wachttijd beperkt te houden, maar dat lukte niet echt. Een uur pauze tussen voor- en hoofdgerecht vind ik wel erg lang.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk eten, de Sam-samporties maken het mogelijk meerdere gerechten te proberen, voor iedere smaak voldoende te kiezen. Aanrader!
Catharinus V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
We hadden via Iens gereserveerd maar hebben dat bij de ontvangst niet zo ervaren. Zonder welkom werden we naar een tafel gestuurd. We misten de hartelijkheid.
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Gisteren hier gegeten, bediening is prima. Het idee van SamSam eten is leuk, maar het eten was niet zo goed. De kipsaté was flauw en saai en de Thaise Curry had eigenlijk weinig met een curry te maken. Gemiste kansen.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vlotte bediening. Voor het eerst in een restaurant broodje Piri ,Piri gegeten die ook naar Piri Piri smaakte.
Mijn echtgenote een broodje gezond welke in een sterrenrestaurant zou plaatsen.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
zeer goed gegeten indien het druk was zeer goede kwaliteit
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Erg prettig was het SamSam concept. Hierdoor kunnen mensen met minder trek toch meedoen met een driegangenmenu menu. En ze hebben ervan gesmuld.
Gonda V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker gegeten. Leuk concept
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk en gezellig geluncht. Bedienend personeel was vriendelijk. Al met al een aanrader en wij komen zeker een keer terug.
Marga N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
De kaart is creatief en de gerechten zijn allemaal heerlijk
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima gegeten. Vooral de ossenhaas kan aangeraden worden. Bijgerechten ook dik in orde.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Géén
Mi H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vies glas, tafels werden niet schoongemaakt na de gangen. Voorgerechten waren lekker, hoofdgerechten en bijbehorende bijgerechten waren niks bijzonders. Twee en half uur gezeten. Veel wachten tussen bestellingen door en er kwam ook niemand met info of vraag of ze nog iets voor ons konden doen. Het wachten om een dessert te bestellen, werd echt te veel. Bijna een half uur nadat we de dessertkaart hadden gekregen, ben ik maar gaan afrekenen. Dan maar geen dessert. Eerste en laatste keer!
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Samsamgoed conceptvorm de kleine etereende rillingen. Is een aanrader als voorgerecht ad kopmels
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Super lekker eten en een top bediening , een echte aanrader