Gasterij de Kluis

Plein 1923 24 3941 ER Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de Kluis

Samen delen?

De samsam-formule staat centraal bij De Kluis: alles wordt in halve porties geserveerd. De ideale manier om lekker veel te kiezen van de kaart en veel verschillende smaken te proeven. Vlees, vis, vegetarisch; er is keuze genoeg!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gasterij de Kluis

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 10u00 t/m 23u00

Jouw recensie over het restaurant Gasterij de Kluis

Rosalina V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Relaxed en gezellig en behulpzaam personeel. Eten was ook voortreffelijk. Een echte aanrader.
Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De Kluis is een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening en lekker eten. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
gezellige avond gehad met zn allen zeker voor herhaling vatbaar
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Erg lekker eten. De bediening was erg vriendelijk. Heel plezierig dat je halve porties kunt krijgen.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
L.D. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Bij de Kluis is het altijd gezellig eten. Vriendelijke bediening.
Gert O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuk concept Sam Sam !
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Hier heb ik gisteren heerlijk gegeten. Het SamSam-concept geeft de gelegenheid om meerdere gerechten op de kaart uit te proberen. De sfeer is goed en de bediening zeer attent en gastvrij.
Robin R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een heerlijke en gezellige avond gehad met zeer persoonlijk en leuk contact! Ook goed om te zien dat de medewerkers gecomplimenteerd werden door de eigenaar! Tot gauw!!
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel, leuke gevarieerde kaart en ondanks het wat simpel ogende restaurantje, verrassend smaakvolle gerechten! Het sam-sam menu is leuk en biedt je de mogelijkheid om halve gerechtjes te bestellen. Bovendien, zeer schappelijk geprijsd. Conclusie: leuk tentje, krijg je geen spijt van.

Enige minpunt vond ik de koffie, die iets teveel op 'automatenkoffie' leek.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Zeer gastvrij, snelle, bediening, prettige bediening, attent.
Eten is erg lekker. Bijzonder dat ook halve porties mogelijk zijn.
Op verzoek rustige tafel gekregen waar geluid goed gedempt werd.
Zeer tevreden, komen zeker terug: 9,8
hazelegerp .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Het concept Sam-Sam biedt de gelegenheid meerdere gerechten te proberen. Het eten is niet duur en van goede kwaliteit. Het is geen groot restaurant maar ze hebben een verwarmd terras.
Deniseel .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk (vegetarisch) gegeten op mijn verjaardag. De gerechten zien er mooi en verzorgd uit. Bediening was prima. Leuke tent.
NelK .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hier met 8 personen in de kluis gegeten. Het eten was zeer goed, erg leuk de Sam-sam gerechten! Wij vonden de wijnen zeer prijzig, waren 1/4 van de rekening kwijt aan de Norton wijn! Die wordt bij AH verkocht n.b.
Dat zet ons aan het denken, waarom moten de flessen wijn zo duur zijn? Verder een fantastische avond gehad met uitermate goede bediening en heerlijke gerechten!
Vincent Y.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk avondje gegeten hier.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wat een mooie ontdekking midden in Doorn. Super gastvrij, een hele mooie kaart en een sfeervolle omgeving. Het eten was uitstekend en het sam-samconcept waarbij je halve gerechten kunt bestellen heel origineel. Konden we een half wildstoofpotje combineren met truffelpasta, een hele fijne combinatie. Jammer dat ik niet wat dichterbij woon, dan ging ik hier zeker vaker heen.
Stefanie S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Samen met mijn vader hier het samsam menu genomen. Omdat je steeds 2 gerechten krijgt, stond de tafel dus helemaal vol. Ze kwamen niet vragen of wij nog wat drinken wilde, terwijl onze glazen al erg lang leeg waren. Toen hij de drankjes kwam brengen nadat wij hierom gevraagd hadden, zette hij wel het flesje icetea neer en nam hij het gebruikte glas mee, maar om een nieuw glas moest ik zelf vragen aan de bar. Al eerder bij de kluis gegeten, en dit soort dingen niet eerder meegemaakt al was het toen drukker. Toch wel teleurstellend voor 73euro.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
we waren de enige in et restaurant die binnen aten, bediening liet ons naar mij mening iets te lang wachten. Verder was eten ontzettend lekker, we hadden speciaal een sam sam menu genomen zo dat je uiteindelijk nog wist wat nou het lekkerste vond.
will26 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ik heb er heerlijk gegeten met mijn man en schoonouders.
Ze hebben lekker eten en het leuke is dat je twee voorgerechten en twee hoofd gerechten kunt kiezen en dat noemen ze Sam Sam. De bediening is ook prima leuke en enthousiaste mensen.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Naar aanleiding van de recensies hier op zaterdag 9 juli gegeten. Heerlijk op het terras. Dat is altijd plezierig. De bediening was wat traag en niet erg systematisch bezig, 2 dingen tegelijk konden ze niet doen.
Daar tegenover staat dat ze een heel leuk concept hebben. Bij de keuze van het Sam Sam menu, mag je steeds 2 gerechten uitzoeken. Dus 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 x dessert. En dat alles gewoon van de kaart. En laten die kleine hapjes nu gewoon heerlijk smaken.
Echt een heel leuk idee en zo krijg je meer smaken voor hetzelfde geld.