Gasterij de Hout

9,4

Jouw recensie over het restaurant Gasterij de Hout

Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
In tijden niet zo lekker gegeten wij komen zeker terug .Maurice is een gezellige onderhoudende gastheer.
Margret B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Fijne ontvangst en heerlijk gegeten! Geen hele grote kaart maar was echt erg lekker!
Ook de koffie met de traktatie super!
Aanrader!
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Eten was voortreffelijk, en de service was uitstekend!
Joy M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het was een zeer prettig ervaring om daar te dineren!
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Getriggerd door de goede reviews hier gegeten. Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. Vooraf carpaccio en coquilles, prima bereid. Een feest op het bord. Chateaubriand als hoofdgerecht, heerlijk mals vlees. Werd aan tafel gesneden. Als dessert genoten van een mooi gebalanceerd kaasplateau. We werden voorzien van een goede uitleg van de gerechten en wijnen. We komen zeker terug!
van E.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het Iens -20% aanbod hebben we bij De Hout met smaak en genoegen genoten. Zeer gastvrije ontvangst en aangenaam ingericht interieur. Het lentemenu zag er aanlokkelijk uit en de meeste gerechten waren origineel en lekker. Lekkere voorafjes zoals paddestoelensoep en toast met bijzondere uiencompote. Alleen de gerookte octopusjes vielen ons qua smaak en kauwbaarheid wat tegen; de zurige topping op de overigens heerlijke parfait was niet geheel onze smaak. Service, toelichting en wijnen prima. De wachttijd voor het hoofdgerecht was aan de lange kant. Leuke gastheer kan goed vertellen.
hilma V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Verrassend culinair eten voor een normale prijs! Heerlijke zeevruchten risotto gegeten met als toetje een overheerlijke bread&butter pudding. Gecombineerd met zeer attente bediening, betekent dat je het WILT aanraden en zeker terugkomt!
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijke exquise gerechten! Zeer vriendelijke attente bediening. Een pareltje in IJmuiden!
Lieske V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gasterij de Hout is de moeite waard om eens te eten. Erg vriendelijke bediening, met liefde voor hun gerechten. Ze proberen er echt wat van te maken. Er wordt ook graag toelichting bij de gerechten gegeven, De gerechten zijn stuk voor stuk heerlijk. De kar met allerlei lekkers voor bij de koffie is helemaal leuk!
jan C.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
prima gastheerschap lekker gegeten
Jan-Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Na afloop van een werksessie met collega’s een hapje eten en per toeval hier terecht gekomen. Wat een openbaring!!!! Gastheerschap met een hoofdletter!! We werden met alle egards ontvangen. Een van onze gasten moest bijtijds weer weg en hier werd keurig rekening mee gehouden zonder een vervelende opdringerige manier. Eten goed, gastvrijheid super en na afloop zeer verrassen wat eigen gemaakt zoetigheid voor bij de koffie. Werkelijk top verzorgt. Hier komen wij zeker nog een keer terug.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten.super aardige gastheer....prijs is ook goed
Hansje P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Voor ons een onbekend restaurant in IJmuiden, naar we waren zeer verrast en hebben heerlijk gegeten!
alex V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prettige sfeer, prima eten. Goed adres.

We komen zeker terug.
Frank-esther D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
prima gegeten en gedronken met een zeer attente en gastvrije bediening, een echte aanwinst voor culinair IJmuiden!
Hellen C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gastvrije ontvangst, voelden ons echt welkom. Heerlijk gegeten onder het genot van lekkere wijnen. Echt een aanwinst voor IJmuiden. We komen zeker terug!
Martinus V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zeer prettig restaurant met een voortreffelijke keuken en attente bediening De sfeer mag wat intiemer maar daar wordt aan gewerkt. Absoluut een aanrader
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten en prima uitleg gekregen over alles wat op tafel kwam.
Mila J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hebben een hele gezellige avond gehad en uitstekend gegeten. Gastheer is zeer vriendelijk en gastvrij. Dit was onze eerste kennismaking met het restaurant en wij zullen zeker terugkomen. Het is absoluut een aanrader !!