Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Laarstraat 1 7201 CA Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Veel meer dan alleen pannenkoeken

In de schilderachtige Hanzestad Zutphen vind je Gasterij De Gracht. Hier ervaar je niet alleen de vertrouwde gezelligheid en een constante kwaliteit, maar ook een volledig vernieuwde kaart! En hoewel de pannenkoeken een absolute aanrader zijn, mogen ook de rijk gevulde salades en broodjes niet ontbreken. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hartje ophalen.

Meer informatie over restaurant Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Maandag t/m Zaterdag 10.00 uur - 20.00 uur
Zondag 11.00 uur t/m 20.00 uur
Onze keuken sluit om 19.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goed gegeten zoals altijd! Bediening zeer aardig en accuraat. Gewoon een goed en gezellig restaurant en heel belangrijk zeer betaalbaar.
m.weijer1 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Eten was prima en bediening ook. Doordat er personeelgebrek was duurde het iets langer voordat we het eten kregen. Maar de tijd viel wel mee, ondertussen kan je gezellig kletsen en alvast iets drinken.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
het duurde even voor het hoofdmenu kwam , en wat ik erg jammer vond dat er vier biefstukken waren besteld en op het moment dat het eten werd opgediend kwam de kok(eigennaar) ons zijn excuus aanbieden dat er maar drie biefstukken had zij kon dan wel nog iets extra s bestellen , het had mij beter bevallen dat hij dit van te voren had gemeld nl de bestelling ging alleen over onze tafel hij had dit zeker eerder moeten melden.
jokevs .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Verschillende keuzes 3-gangen menu met oplopende prijzen. Wordt heel smakelijk bereid en mooi opgediend! Binnen leek het een beetje klein en wat ongezellig. Maar buiten op terras fijn gezeten! Vlakbij de winkelstraten, je loopt zo de stad in. Goed adresje en warm aanbevolen!
wsprengers .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We maakten gebruik van de AH actie. Er was ruime keuze, de uitleg was duidelijk. lekker gegeten. In alle opzichten een geslaagd etentje.
Helma C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Meegedaan met de ah spaaractie. Leuke keuze uit de menukaart. Zeker de moeite waard om dit te doen. Wij zaten boven en heb veel respect voor de bediening. Lopen heel wat af en blijft erg vriendelijk. Bedankt voor de gezellige avond.
josefrederiks .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was echt goed (carpaccio, biefstuk en fluisterbootje). De bediening doet zijn best, maar is jong en onervaren, waardoor niet alles op rolletjes loopt. De prijs voor het AH driegangenmenu (2e menu gratis) is hoger dan wanneer je de gerechten zonder AH kortingskaart besteld! Door het mooie weer zaten we buiten op het terras, binnen is de inrichting wat sober en ongezellig.
Alberdien .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Gasterij de Gracht in Zutphen. Vriendelijke bediening, petje af, we zaten boven en de bediening moest dus steeds de trap op met de gerechten. Super daar!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Hetgeen wat je krijgt ( in ons geval een twaalfuurtje ) bevat een kop heerlijke mosterdsoep, een uitsmijter en kroket met twee sneetjes brood en wat salade. " gewoon goed " Niet op hun eigen kaart terug te vinden maar staande op een aparte kaart die geld voor de AH actie. Een heerlijke lunch die in het geval 2 halen 1 betalen gunstig van prijs is, echter zou dit bedrag 2 keer afgerekend moeten worden zouden wij zeggen dat het flink aan de prijs zou zijn.
thijsvanschaijik .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gastheer erg aardig.
We hebben gekozen voor een tafeltje op de 1e etage. Lekker rustig.
Smakelijk gegeten en méér dan genoeg !
linda L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hadden met de A heijn actie gereserveerd maar kregen de indruk dat dit restaurant deze mensen liever niet ziet. We zaten vlakbij de keuken en hoorden de kok zeggen dat die grote bak sla voor de Appie Heijn mensen was!
De gastheer was kort af en onvriendelijk maar nog erger het was ècht Niet te eten de spare ribs leken zo uit de vriezer in de magnetron verwarmt te zijn en de zalm nog net niet droog en vreselijk zout!
Toen ik dit aan de serveerster vertelde was het enige antwoord "ohw wat vervelend" Er werd niet gevraagd of we misschien nog war drinken wilde of koffie toe en het half volle bord werd "handig"weg gehaald met de opmerking "uitgegeten?? " vooral niet vragen of het gesmaakt heeft want dat wist hij zelf ook wel.

Als je niet wilt dat gasten met een korting kaart komen moet je niet mee doen aan zo een actie, het was gewoon schandalig want de andere gasten werden wèl vriendelijk behandeld
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Met mijn kleinzoon uit eten bij Gasterij De Gracht. Vriendelijk ontvangen, eenvoudige inrichting, wat overigens past bij de omschrijving en de kaart, én ... schoon sanitair.

Wij kozen voor de kippenlevertjes en de mixed plate. De kippenlevertjes hadden helaas iets te lang in de pan gelegen, waardoor de smaak iets tegenviel. Wel een prettig garnituur. De mixed plate (4 stukken vlees) was zondermeer goed evenals de goudgele frieten. Prijs kwaliteit is hier prima in orde.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
gereserveerd met AH-restaurant actie.2e gerecht gratis daarom aantrekkelijk qua prijs anders had ik het lunchgerecht wel wat duur gevonden. Het was wel lekker. Soepje,kroket,gebakken ei, plakje ham en kaas,3 boterhammen,verse jus d'orange, bolletje tonijnsalade en wat sla/rauwkost.Meer dan voldoende.
Leuke relaxte sfeer. Vlotte bediening.
Vond het er wel wat koud.
Mariët V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede prijs-kwaliteit, goede en gastvriendelijke bediening. Er werd aandacht besteed aan de opmaak van de gerechten. We hebben lekker gegeten en komen zeker een keer terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Geen uitzonderlijke gerechten op de menukaart, maar wat er geserveerd werd was verzorgd, royaal en smaakte prima. Zeer vriendelijke en attente bediening. Een leuk pandje waar m.i. iets meer van te maken is qua inrichting en gezelligheid.
Reimund B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De wachttijden tussen eerste drankje en het voorgerecht en het diner was te lang.
Telkens 1 uur wachten. Voor de rest was het goed.
wm.pelgrim .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Gasterij de Gracht. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, ruime porties, rustige gezellige entourage. Wij komen hier zeker nog vaker!
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige zaak met leuk personeel! Ondanks dat we met zijn elven waren kregen we het eten allemaal tegelijk. Super! Zeker een aanrader!
Maud-123 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Leuk en knus restaurantje! Een echte huiskamersfeer. We hebben heerlijk gegeten. Zeer zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar als wij weer eens in Zutphen zullen zijn.
g.v.riemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Bij reserveren is aangegeven dat mijn partner met een rollator loopt en ik zelf GEEN trappen kan lopen.
Bij aankomst werd er aangegeven dat wij naar boven moesten. Was niet door gegeven werd er gezegd.
Verder is daar wel een oplossing voor gevonden. Was een beetje druk dus de wachttijden liepen aardig op.
Maar ondanks dat lekker gegeten en was het verder goed verzorgt. Ga zeker terug||||