Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Laarstraat 1 7201 CA Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Veel meer dan alleen pannenkoeken

In de schilderachtige Hanzestad Zutphen vind je Gasterij De Gracht. Hier ervaar je niet alleen de vertrouwde gezelligheid en een constante kwaliteit, maar ook een volledig vernieuwde kaart! En hoewel de pannenkoeken een absolute aanrader zijn, mogen ook de rijk gevulde salades en broodjes niet ontbreken. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hartje ophalen.

Meer informatie over restaurant Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Maandag t/m Zaterdag 10.00 uur - 20.00 uur
Zondag 11.00 uur t/m 20.00 uur
Onze keuken sluit om 19.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Met mijn kleinzoon uit eten bij Gasterij De Gracht. Vriendelijk ontvangen, eenvoudige inrichting, wat overigens past bij de omschrijving en de kaart, én ... schoon sanitair.

Wij kozen voor de kippenlevertjes en de mixed plate. De kippenlevertjes hadden helaas iets te lang in de pan gelegen, waardoor de smaak iets tegenviel. Wel een prettig garnituur. De mixed plate (4 stukken vlees) was zondermeer goed evenals de goudgele frieten. Prijs kwaliteit is hier prima in orde.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
gereserveerd met AH-restaurant actie.2e gerecht gratis daarom aantrekkelijk qua prijs anders had ik het lunchgerecht wel wat duur gevonden. Het was wel lekker. Soepje,kroket,gebakken ei, plakje ham en kaas,3 boterhammen,verse jus d'orange, bolletje tonijnsalade en wat sla/rauwkost.Meer dan voldoende.
Leuke relaxte sfeer. Vlotte bediening.
Vond het er wel wat koud.
Mariët V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede prijs-kwaliteit, goede en gastvriendelijke bediening. Er werd aandacht besteed aan de opmaak van de gerechten. We hebben lekker gegeten en komen zeker een keer terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Geen uitzonderlijke gerechten op de menukaart, maar wat er geserveerd werd was verzorgd, royaal en smaakte prima. Zeer vriendelijke en attente bediening. Een leuk pandje waar m.i. iets meer van te maken is qua inrichting en gezelligheid.
Reimund B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De wachttijden tussen eerste drankje en het voorgerecht en het diner was te lang.
Telkens 1 uur wachten. Voor de rest was het goed.
wm.pelgrim .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Gasterij de Gracht. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, ruime porties, rustige gezellige entourage. Wij komen hier zeker nog vaker!
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige zaak met leuk personeel! Ondanks dat we met zijn elven waren kregen we het eten allemaal tegelijk. Super! Zeker een aanrader!
Maud-123 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Leuk en knus restaurantje! Een echte huiskamersfeer. We hebben heerlijk gegeten. Zeer zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar als wij weer eens in Zutphen zullen zijn.
g.v.riemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Bij reserveren is aangegeven dat mijn partner met een rollator loopt en ik zelf GEEN trappen kan lopen.
Bij aankomst werd er aangegeven dat wij naar boven moesten. Was niet door gegeven werd er gezegd.
Verder is daar wel een oplossing voor gevonden. Was een beetje druk dus de wachttijden liepen aardig op.
Maar ondanks dat lekker gegeten en was het verder goed verzorgt. Ga zeker terug||||
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Veel mindere service dan de mensen met een AH-actie, zalm was heel klein en koud. Bestelling vergeten door te geven, geen excuses of goedmakertje.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
De Gracht had werk gemaakt van de AH actie: meerdere keuze opties w.b. bedrag en samenstelling van hun (traditionele) kaart. Binnen is het niet al te groot (ruimte, aantal zitplaatsen) , maat het verwarmde en overdekte (scherm) terras durfden we niet aan, hoewel daar mensen zaten die ook binnen hadden kunnen zitten. Al met al prima, zeker als een gast iets belangrijks vergeet mee te nemen en men al actie aan het ondernemen was om dat terug te bezorgen. Wij waren hier een paar jaar eerder op een klein feestje dat op de bovenzaal werd gehouden en wat goed beviel; vandaar de keuze vanuit de AH actie voor de Gracht.
Lammert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima restaurant, zeer vriendelojke bediening en goed eten! Stootte glas wijn om en wat niet meer te eten was, werd kosteloos vervangen.
mskefr .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellig gegeten met mijn man en mijn ouders. Eten was zeer geslaagd. Hoeveelheid was goed en de bij gerechten ook. De bediening was zeer vriendelijk. We komen zeker weer een keer terug.
natascha-hendriks .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten we hadden mixed plate ???? gezellig warm ingericht restaurant...de bediening echt vriendelijk aardige meiden met
De AH actie ruime keus om van te eten was perfect komen daar echt weer terug
e M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
binnen heerste een gezellige herfstsfeer,we kregen een smakelijk diner voor een hele schappelijke prijs.de bediening is zeer vriendelijk en respectvol.aanrader.
Olof T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk klein restaurant in het hartje van Zutphen met vriendelijke bediening . De 300grams schnitzel smaakte heerlijk en de mosterd soep was ook lekker
richard V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
het eten smaakt zeer goed, bediening erg vriendelijk en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is .
alleen afrekenen aan tafel zou wat handiger zijn.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een gezellig en verzorgd restaurant op een mooie plek . Zeer vriendelijke bediening.
Het eten was voortreffelijk . Heerlijke zalm en ook de biefstuk was lekker mals .
En dat alles geserveerd op mooi opgemaakte borden .
Het team van De Gracht krijgt van ons een dikke 10 !
Wij komen zeker weten snel weer eten .
m.weijer1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was goed en de mensen van de bediening aardig. Verder een heerlijke temperatuur in het restaurant. Kortom alles was prima in orde.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De bediening was goed en erg meedenkend wat betreft de dieëten. De sfeer was prima, maar toch leek het personeel rommelig georganiseerd. Ik ben het anders gewend van dit restaurant.