Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Laarstraat 1 7201 CA Zutphen Nederland Kaart

Over restaurant Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Veel meer dan alleen pannenkoeken

In de schilderachtige Hanzestad Zutphen vind je Gasterij De Gracht. Hier ervaar je niet alleen de vertrouwde gezelligheid en een constante kwaliteit, maar ook een volledig vernieuwde kaart! En hoewel de pannenkoeken een absolute aanrader zijn, mogen ook de rijk gevulde salades en broodjes niet ontbreken. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hartje ophalen.

Meer informatie over restaurant Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Maandag t/m Zaterdag 10.00 uur - 20.00 uur
Zondag 11.00 uur t/m 20.00 uur
Onze keuken sluit om 19.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Mskefr .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellig gegeten met mijn man en mijn ouders. Eten was zeer geslaagd. Hoeveelheid was goed en de bij gerechten ook. De bediening was zeer vriendelijk. We komen zeker weer een keer terug.
Natascha-hendriks .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten we hadden mixed plate ???? gezellig warm ingericht restaurant...de bediening echt vriendelijk aardige meiden met
De AH actie ruime keus om van te eten was perfect komen daar echt weer terug
E M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
binnen heerste een gezellige herfstsfeer,we kregen een smakelijk diner voor een hele schappelijke prijs.de bediening is zeer vriendelijk en respectvol.aanrader.
Olof T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk klein restaurant in het hartje van Zutphen met vriendelijke bediening . De 300grams schnitzel smaakte heerlijk en de mosterd soep was ook lekker
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
het eten smaakt zeer goed, bediening erg vriendelijk en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is .
alleen afrekenen aan tafel zou wat handiger zijn.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een gezellig en verzorgd restaurant op een mooie plek . Zeer vriendelijke bediening.
Het eten was voortreffelijk . Heerlijke zalm en ook de biefstuk was lekker mals .
En dat alles geserveerd op mooi opgemaakte borden .
Het team van De Gracht krijgt van ons een dikke 10 !
Wij komen zeker weten snel weer eten .
M.weijer1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was goed en de mensen van de bediening aardig. Verder een heerlijke temperatuur in het restaurant. Kortom alles was prima in orde.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De bediening was goed en erg meedenkend wat betreft de dieëten. De sfeer was prima, maar toch leek het personeel rommelig georganiseerd. Ik ben het anders gewend van dit restaurant.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
lekker gegeten met de ah actie, leuk keuze menu met veel lekkere gerechten.
leuke sfeer in hartje zutphen in een vriendelijke omgeving
Wim U.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wellicht door het standaard 12uurtje van de AHRestaurant deal, maar het feit dat er weinig of geen keus was (vol bord met alles erop) lijkt ons wat overdone. Beter vragen wat een klant wel of niet wil.
Coby.isp .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Op zaterdag 08-10-2016 ben ik in dit restaurant geweest n.a.v. de AH/Iens Actie. Samen met een vriendin, c.q. zeer goede kennis hebben we hier op de middag al heerlijk kunnen dineren. Rustig op de bovenverdieping en de maaltijden waren voortreffelijk. Ook de bediening is gezellig. Echt gastvrij en goede kwaliteit. Cijfer een 9/10
Tinekeexel .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De service was goed, alleen moesten we lang wachten op het eten in verhouding terwijl het niet eens erg druk was naar ons idee.
Swaniek .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We gingen met ons vieren eten met de bonnen van Albert Heijn. Voor- en nagerecht mag je daarbij van de kaart kiezen. Wij vonden alle vier het eten lekker, de porties zijn ruim voldoende. Vriendelijke bediening.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Vorige keer aten we hier pannenkoeken en zagen de schnitzels er ook verleidelijk uit. Deze keer kozen we dus allebei een schnitzel van 300 gram, heerlijk met gebakken uitjes, champignons en paprika en gegratineerd met kaas. Daarbij nog dikke frieten, mayo en salade met rozijntjes en zilveruitjes. Ook genoten we van de Steenbrugge Abdij Bock in originele glazen, zelfs met originele viltjes (onderzetters) erbij :-) We blijven dit een fijn restaurant vinden met goed eten en vriendelijk personeel!
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De sfeer was goed en de maaltijd van een goede kwaliteit en ruim voldoende qua kwaliteit.
Zeker een aanrader en ik heb nu al voor een volgende gelegenheid gereserveerd!
Arnold P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Tamelijk bij toeval kwamen we met een paar mensen bij De Gracht in een zonnig Zutphen terecht. Het restaurant stond er mooi bij in het avondzonnetje, rustig maar zeker uitnodigend, een beetje buiten het pittoreske centrum van de stad. Het was al wat te fris om op het terras te eten en binnen was het erg rustig. We kozen de zalmmoot en de varkensmedaillons met alles wat daarbij hoort in De Gracht. Beide gerechten waren zonder opsmuk maar beslist zeer goed bereid. De salade ontlokte de uitspraak: “Dit is voor het eerst dat ik in een restaurant een goede dressing krijg.” Ook was de salade zeer gevarieerd samengesteld. De bediening was enthousiast en alert, ook toen het aardig vol begon te raken. En dat allemaal voor een bijzonder schappelijke prijs. Een echte aanrader!
E M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten ,veel waar voor je geld.Bediening is zeer vriendelijk,De borden zijn mooi opgemaakt.Een echte aanrader
Ajkortsilius .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het was druk,en ondanks die drukte hebben we uitstekend gegeten. de bediening was super, nee één en al lof.e n voor de kwaliteit en prijs verhouding hoef je het niet te laten om gezellig bij de Gracht te gaan eten.....
Josefrederiks .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben hier via de AH restaurantaktie gegeten. Alles was erg lekker! De carpaccio, varkenshaas en de dame blanche! Hoofdgerechten worden geserveerd met frites, gebakken krieltjes, sla en 1 warme groente. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Door het mooie weer konden we lekker buiten op het terras zitten! Zeker voor herhaling vatbaar!
Sonjan .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heelijk gegeten bij De Gracht, volop keus! Gezellige sfeer. Prima bediening! Echt een aanrader om hier te gaan eten. We komen zeker een keer terug! Het was een avond om met veel plezier op teug te kijken.