Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Laarstraat 1 7201 CA Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Veel meer dan alleen pannenkoeken

In de schilderachtige Hanzestad Zutphen vind je Gasterij De Gracht. Hier ervaar je niet alleen de vertrouwde gezelligheid en een constante kwaliteit, maar ook een volledig vernieuwde kaart! En hoewel de pannenkoeken een absolute aanrader zijn, mogen ook de rijk gevulde salades en broodjes niet ontbreken. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hartje ophalen.

Meer informatie over restaurant Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

Maandag t/m Zaterdag 10.00 uur - 20.00 uur
Zondag 11.00 uur t/m 20.00 uur
Onze keuken sluit om 19.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Gasterij de gracht lunchroom & pannenkoeken

temebel .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Je wordt er heel vriendelijk geholpen, prima personeel. Het eten ziet er verzorgd uit en is heerlijk. Eigenlijk geen opmerkingen dan : NIets dan goeds".
Mariët V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten, bediening was goed en snel. Vooral niet opdringerig. Hoefden niet lang te wachten op de gerechten. Geen overdreven grote porties, wel goed en netjes opgemaakt. Smaak oké.
Gert A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten van prima kwaliteit, alleen plek in hoek bij raam aan de krappe kant. Prima bediening en vriendelijke zeer vlotte jonge dames.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gegeten met een AH spaarkaart (2e menu gratis). Dan kan je geen haute cuisine met peperdure ingrediënten verwachten. Dat was dus ook niet zo, maar men wist er zeker iets van te maken. Het heeft onze verwachtingen overtroffen.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
wegens foutje bij reserveringen werd er gevraagd of wij naar een ander plekje wilde verhuizen,samen met nog een ander stel. Dit werd gecompenseerd door drankje van het huis .
Eten was goed en het personeel was vriendelijk.
We hebben genoten van heerlijk etentje,
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Redelijk duur voor het gebodene. € 20 voor een lunch is een knappe prijs voor 2 sneetjes brood, een kroket, een gebakken ei met een plakje ham en kaas, een kopje soep en een kop koffie of thee.
Hennie M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben geboekt via de AH-restaurantactie. We hebben heerlijk gegeten! Ook het toetje was heerlijk en weer eens iets anders dan wanneer je vaak standaard ziet in een restaurant. We zijn prettig geholpen.
marcel V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Weinig, maar vriendelijk personeel. Het was druk waardoor we erg lang moesten wachten op alles. Het hoofdgerecht was niet gaar, dus weer wachten op nieuw hoofdgerecht( smaakte heerlijk), hierdoor was de ene helft van het gezelschap klaar terwijl de anderen nog moesten beginnen. Erg jammer, maar zijn wel prima gecompenseerd! voor al het ongemak. De kaart van de nagerechten is geheel vernieuwd, persoonlijk vinden wij dit niet echt een verbetering. Desondanks toch heerlijk gegeten.
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Alles was prima, vriendelijke bediening, lekker eten. Alleen had de Sorbet een vreemde uitvoering (op een plat bord!) Zag er wel mooi opgemaakt uit, maar is geen sorbet.
Gina C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Dit restaurant kan ik van harte aanbevelen, het eten is heerlijk, voldoende keuze. Bediening vriendelijk en zeer welkom. Gezellige avond gehad en in alle rust kunnen eten. Als we weer naar Zutphen gaan, gaan we daar zeker weer eten.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima keuken en warm opgediend. Voldoende eten.
De entourage zou beter aangekleed kunnen worden. Erg sober en geen bloemen.
Adri B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zeker aan te bevelen. Wij komen zeker terug en bevelen deze locatie aan! Toppie!????????
Super, ligt aan rand centrum. Proberen waard.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ik had bij de reservering gevraagd om een tafeltje achterin de zaak, omdat er voorin ook een tafel voor 8 personen staat. Dit tafeltje was echter nog bezet toen wij binnenkwamen en we moesten plaatsnemen aan de tafel voorin pal naast de tafel van 8! Die mensen waren uiterst luidruchtig, maar toen ik de ober vroeg of wij konden verkassen naar inmiddels dat lege tafeltje achterin, was dat voor hem geen enkel probleem. Toch waren die 8 personen dusdanig luidruchtig, dat ik de gesprekken met mijn vriendniet goed kon volgen en hem regelmatig moest vragen te herhalen wat hij zei.
De wachttijden waren lang. Dit kwam hoofdzakelijk wegens personeelsgebrek en de ober voerde aan, dat er iemand ziek was geworden en er geen vervanging voor handen was. Toch bleef hij regelmatig bij tafeltjes staan kletsen. Wij wilden graag nog wat bij bestellen, maar moesten zolang wachten tot de ober bij ons kwam, dat we daar maar van afgezien hebben.
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten , prijs/kwaliteit goed. Ondanks het weinige personeel (2 man sterk) niets van stress gemerkt en verliep alles op rolletjes. Prima gedaan!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goed gegeten zoals altijd! Bediening zeer aardig en accuraat. Gewoon een goed en gezellig restaurant en heel belangrijk zeer betaalbaar.
m.weijer1 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Eten was prima en bediening ook. Doordat er personeelgebrek was duurde het iets langer voordat we het eten kregen. Maar de tijd viel wel mee, ondertussen kan je gezellig kletsen en alvast iets drinken.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Gereserveerd bij de Gasterij met de AH restaurantactie vanwege goede recensies. Heerlijk weer en op terras gegeten. Interieur daardoor niet kunnen beoordelen. Leuke bediening en heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. De kok/keuken is goed. Voor herhaling vatbaar.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
het duurde even voor het hoofdmenu kwam , en wat ik erg jammer vond dat er vier biefstukken waren besteld en op het moment dat het eten werd opgediend kwam de kok(eigennaar) ons zijn excuus aanbieden dat er maar drie biefstukken had zij kon dan wel nog iets extra s bestellen , het had mij beter bevallen dat hij dit van te voren had gemeld nl de bestelling ging alleen over onze tafel hij had dit zeker eerder moeten melden.
jokevs .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Verschillende keuzes 3-gangen menu met oplopende prijzen. Wordt heel smakelijk bereid en mooi opgediend! Binnen leek het een beetje klein en wat ongezellig. Maar buiten op terras fijn gezeten! Vlakbij de winkelstraten, je loopt zo de stad in. Goed adresje en warm aanbevolen!
wsprengers .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We maakten gebruik van de AH actie. Er was ruime keuze, de uitleg was duidelijk. lekker gegeten. In alle opzichten een geslaagd etentje.