Gasterij De Gouden Leeuw

Sint Wilbertsplein 1A 5761 BK Bakel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gasterij De Gouden Leeuw

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 21:30

• Terras
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Voor de lunch dit restaurant gekozen. Gekozen voor de aspergesoep (ja ja, het kan weer!), dat is de seizoenssoep van vandaag. Dat is een absolute aanrader. De baguette gezond was mooi aangekleed. De sandwich kip (3 lagen) was royaal belegd, ruim van portie en gewoon erg lekker. Het is dat we zelden in deze buurt komen, maar ik ben benieuwd geworden naar de dinerkaart!
Buiten op het terras gezeten, met het mooie weer. Het interieur binnen leek ons wat donker van kleur. Bediening was prettig en vlot.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Hier op zondag avond gegeten.

Mijn vrouw nam het drie gangen menu, ik nam van de kaart.

Het eerste was een mandje met brood, tapenade, olijven en kruidenboter.

De soep van mijn vrouw was een Mosterdsoep, ik had de gevulde tomatensoep deze vind ik hier heerlijk neem bijna nooit soep als voorgerecht maar hier wel.

Hoofdgerecht van mijn vrouw Heekfilet met groenten de groenten waren Broccoli, wortel, bloemkool, boontjes.

Ik had de Ziguenerspies met dezelfde groenten als mijn vrouw maar wel met zigeunersaus, dit is een van de vlees gerechten die ik hier vaak eet omdat deze buiten het Wild en Asperge seizoen gewoon goed is.

Als afsluiter een gewoon kopje koffie, bij de gerechten hadden wij een witte chardonay van 19.50 goed.

Tot de volgende keer
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Hier ge eten op zaterdag avond
Dit is een vrij rustig en gemoedelijk eet gelegenheid met een vriendelijk prijsje.

Eerst kwam er het mandje met brood(warm) met kruidenboter, champignons in een knoflookolie en tomatentapenade heerlijk.

Mijn vrouw nam het maandmenu(drie gangen),ik nam van de wildkaart.

Het voor gerecht was een salade van divers vis voor mijn vrouw, ik had een Ree en Fazantpate met frisse opmaak en een zoete jam heerlijk.

Het hoofdgerecht van mijn vrouw was Zee wolf met een mooi torentje rijst en diverse groente gewikkeld in een koolblad.
Ik had de wild goulash met een puree en jammer de zelfde groente als mijn vrouw had mooier gekund beetje rodekool en een peertje en wat zilveruitjes bij voorbeeld.
Ook kwamen er nog gebakken aardappeltjes en frietjes (te veel)

Om dat het zo lekker maar ook veel was hebben wij een koffie als nagerecht genomen.
De drank was een heerlijk Bockbier en een fles Italiaanse wijn de pinot Grigio.

Alles bij elkaar lekker en goed ge eten, tot de volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Met tweeën gegeten

Eerste gerecht van mijn vrouw :De uiensoep.

Eerste gerecht van mijn: De tomatensoep met reepjes omelet.

Tweede gerecht van mijn vrouw :Heekfilet met diverse groenten.

Tweede gerecht van mijn: De lamsfilet met Asperges super de Asperges de lekkerste die ik dit jaar heb gehad

In verband met de tijd hadden geen nagerecht.

Dit zou een eetcafé zijn volgens Iens maar wij hebben een menig restaurant slechter gegeten, zeker de moeite waard in het Asperges seizoen.