Gasterij de Gelegenheid

Vrijdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Frans5514 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heb op 14 augustus daar met 2 van mijn zussen gegeten en we kozen voor het Amusemenu. Dat was een voltreffer..!! Vijf heerlijke gangen, mooi opgediend en zeker toereikend, ook voor mensen die honger hebben..!! Ik ga niet verraden wat er allemaal in zat, maar het was gevarieerd, lekker, mooi opgediend en voldoende, en dat voor 30 euro... Ongelooflijk goede prijs kwaliteit verhouding..!! Gewoon super gegeten in een mooie binnentuin..!!
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Wij hebben gekozen voor het 5 gangen amuse verrassingsdiner. En verrast waren we. Het was heerlijk. Het menu zat erg goed in elkaar en het waren een voor een mooie plaatjes en erg lekkere gerechten. De hertencarpaccio was super. De rest zal ik niet verraden maar de zeker de moeite waard. Bediening was erg vriendelijk en ook goed op de hoogte van wat ze serveerde. Een echte aanrader. Peter
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Prima appeltaart met koffie, een aanrader. Ook de lunch is goed verzorgt. De gastvrouw heeft tijd en aandacht. Prima locatie
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Hallo de Gelegenheid. Wij hebben heerlijk bij jullie gegeten. De gerechten waren goed op smaak je kon proeven dat er met verse ingrediënten gewerkt wordt.
En de prijs is zeer redelijk. Ik had een 4 gangen menu met een super malse tournedos voor 34,50 en mijn vrouw had een zuurkoolsoepje met hert als hoofdgerecht. Leuk opgediend met een stoofpeertje. Kortom heerlijk eten zonder fratsen. Ook een compliment voor het personeel. Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ons zie je zeker terug. Frans en coleta
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
De geschiedenis van het pand gaat vele jaren terug is roemrucht. Van de wieg van de veulpoepers tot Gasterij de Gelegenheid. Een wereld van verschil. Want ik geloof niet dat iemand die hier werkt besef heeft van de plek waar men werkt. Dat zou niet uitmaken als het misschien wat vrolijker werd opgediend, maar het gaat allemaal zo stuntelig. Vakmanschap in de HoReCa is schaars en vooral op deze plek onvindbaar. Je best doen is niet goed genoeg. Er wordt namelijk betaald voor de spijzen. Het eten, hoofdgerecht Kalfssukade en Lamsfilet zijn fantasieloos klaargemaakt, en de wijze waarop de MENUkaart in elkaar steekt, als een soort ingewikkelde Sudoku, is helemaal van de gekke.
Jammer Hilvarenbeek is zo leuk.
ET_Drent .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
We waren met een gezelschap (12 pers.) voor een etentje als slot van deze dag. Service was uitstekend, een aantal personen moest binnen 1,5 uur na aankomst namelijk al weer weg, maar het lukte om binnen 30-45 minuten een 2-gangen etentje (verschillende keuze's) op te dienen. Iedereen tevreden, alle bestelde biefstukken bijvoorbeeld gebakken precies zoals de klant het wilde hebben.
Ook alle andere gerechten goed met het opmerkelijke verzoek om meer spruitjes aangezien die met graagte gegeten werden.
Bediening was dus uitstekend: gastvrij, attent en snel.
Het was daarbij gezellig eten in het zaaltje dat lijkt op een bibliotheek(je).