Gasterij de Elzentuin

Ruisscheweg 1 3264 Nieuw-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij de Elzentuin

Culinair genieten in een serene omgeving

Kom naar Gasterij de Elzentuin en waan je even op vakantie. Het restaurant is omringd door een grote landschapstuin, hier kom je helemaal tot rust. En dan is het eten ook nog eens verrukkelijk! Het team bereidt eigentijdse gerechten die hoog op smaak zijn. De koks maken het eten ook nog eens met groenten en kruiden uit eigen tuin!

Meer informatie over restaurant Gasterij de Elzentuin

Jouw recensie over het restaurant Gasterij de Elzentuin

Richard B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten ,
De bediening en de gastvrouw waren top !
Vooral her Dessert was echt lekker .
Wij komen zeker terug !
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Afgelopen zomer hebben we ons huwelijksfeest gevierd in de Elzentuin. Het was een geweldige dag. Het personeel van de Elzentuin is vriendelijk, gastvrij en flexibel. Het eten was lekker en de tuin was prachtig. We hadden ons geen mooiere dag kunnen wensen!
Yvette G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wij hebben na een fietstocht genoten van een heerlijke pot thee met bonbons en muffin. We zaten heerlijk in de zon in een prachtige tuin! Heerlijk om hier een middagje uit te gaan! Wij komen als tevreden klant snel weer terug!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
AH-Iens menu was lekker en ruim voldoende
Heerlijk voor en nagerecht.
Hoofdgerecht pluspunten grote keuze uit div groenten. Zalm wat droog/lang gebakken?
Service wat beperkt (geen vraag naar bakken biefstuk).
Soort tweedeling in restaurant. Deel met tafellakens en stoffen servetten en deel waar wij zaten (het Iens deel?) met papieren placemats
famcjkok .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gisteren met vrienden wezen eten. We vonden het erg tegen vallen en generen ons dat we onze vrienden mee genomen hebben naar de Elzentuin.
Hoofdgerecht was koud, na een opmerking hierover zei de bediening dat ze hier de volgende keer beter op zou letten. kleine porties.
Bediening was onervaren.
Te veel drank consumptie op de rekening.
Eerste en laatste keer....
We zijn het eens met onderstaande recensies.

Het plafon zat vol spinrag, het eten was echt koud, de bediening nam dit niet serieus, er stond echt te veel bier op de rekening en de porties waren echt klein. We zijn dus echt pissig en schamen ons echt dat we onze vrienden hier mee naar toe genomen hebben. Dit heeft ons ECHT de hele dag bezig gehouden! Ga ze morgen mailen over de te hoge rekening e.d.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Misschien hebben wij het gewoon op zaterdagavond 23 januari slecht getroffen, maar hier volgt onze recensie: Het voorgerecht (Carpaccio) was te doen. Daarna kwam het hoofdgerecht. Dit was dramatisch: het superkleine sucadelapje was koud. Geen sausjes o.i.d. Verder 4 kleine gebakken aardappeltjes en bietjes met zand! De overige tafelgasten hadden ook lauwe/koude groenten en aardappeltjes. Het hoofdgerecht was ook nog eens een véél te kleine hoeveelheid. De bediening was matig en kwam zenuwachtig over. Er waren geen servetten. Met de klacht van het koude eten werd niets gedaan. Wat ons ook stoorde was dat de gerechten elkaar erg snel opvolgden: we hadden amper ons voorgerecht op of het hoofdgerecht stond al op tafel. Ik zat tegelijkertijd aan het nagerecht (ijs, want de rest was op) en de wijn. Tegelijkertijd was de bestelling voor koffie ook al opgenomen. Het moest een avondje uit worden, maar het werd een vliegbezoek (en we wisten de avond nog te rekken door nog een keer koffie te bestellen). Verder was het pad naar het restaurant blubberig en slecht verlicht. Een bezoek aan de Elzentuin is voor ons niet meer weggelegd.
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wat een aanfluiting zeg, het voorgerecht nog redelijk, echter het hoofdgerecht.....
Lauw eten, een paar gekookte kale aardappelen, een mini mini sucadelapje, en een zestal spruitjes en wat stukjes wortel
Verder een standaard toetje
Dit kost dan €32,50 ???
Op de opmerking aan de bediening dat het eten lauw was, amper een reactie.
Bij de gehele maaltijd geen servetten, ondanks vragen.
De gerechten inclusief koffie kwamen zo snel achter elkaar dat we in 1 uur en 10 minuten weer buiten stonden. Hadden ons er echt op verheugd. Echter, wat een teleurstelling.
Absoluut geen aanrader dus
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Het eten viel erg tegen. Voor- en nagerecht waren redelijk, maar het hoofdgerecht was helemaal doorgekookt. Slappe worteltjes, overgare groente en weinig vlees.
Het pad van de parkeerplaats naar de ingang was niet verlicht. Er stond aan het eind 1 lamp, maar je kon niet zien waar je liep. Vervelend voor mensen die slecht ter been zijn. Geen aanrader !
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Alles was super lekker en van hoge kwaliteit. Fijn dat je een keuze menu had. Je kon merken dat het met liefde en passie voor voedsel klaargemaakt was. De service was ook uitstekend. Het decor was sfeervol maar Ik vond het voorin bij binnenkomst authentieker! Al met al een aanrader en kom zeker nog een keer terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We hebben gegeten naar aanleiding van de AH actie. Er kon gekozen worden uit een aantal gerechten. Wij hadden vooraf een heerlijke carpaccio. Als hoofdgerecht smaakvolle kip met stoofpeertjes wat ook zeer goed smaakte. Het nagerecht van eigengemaakt ijs was zalig.
De bediening was uitstekend hetgeen de avond tot een succes maakte.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
mariannedegeus .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Heerlijk gegeten, was heel gezellig! Eten is biologisch en dat proef je zeker. Enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat ik nog wel meer had willen eten, maar ja is dat een minpunt of toch een pluspunt?!
c.molendijk8 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk gegeten, 3 gangen-menu: pompoensoep, hertenhamrolletjes met rillette van eend, wildhachee en vegetarisch stoofpotje met o.a. spinazie waarin ook aardappeltjes (werden ook nog apart opgediend, dus teveel aardappeltjes als minpuntje) en een heerlijk dessert. De bediening was vriendelijk nog wat onwennig op haar eerste dag maar maakte geen fouten. De ambiance is sober maar voldoet. Bijzonder was het gebruik van bloemblaadjes en een soort geconfituurd fruit bij voor en nagerecht.
B R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Wij hebben ons huwelijk hier gevierd. Eerst foto's gemaakt in de mooie tuin, daarna een lunch. Deze was zeer uitgebreid, veel uitgebreider dan van te voren besproken. Dit was een leuke verrassing. Na de plechtigheid hadden we een high tea voor circa 35 gasten. Ook dit was erg goed voorbereid en gepresenteerd. Een dag van te voren waren we welkom om de ruimte te versieren. Vanwege de tafelschikking zouden we de bloemen op de dag zelf nog op de tafels zetten, maar dit was al netje door de gastvrouw gedaan. Van te voren was er goed contact over de mogelijkheden en konden we onze wensen kenbaar maken. Er werd goed meegedacht. Vanwege de wisselende recensies vond de bruid het een beetje spannend of alles goed zou komen, maar we hebben absoluut geen klachten over het contact, uitvoering en eten. De locatie is fantastisch, zeker na de verbouwing.
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Super mooie tuin om de locatie heen. Het eten was wel lekker maar veel te weinig voor de aanwezige gasten... Maar wat was de bediening verschrikkelijk slecht. Bijna niets van de gemaakte afspraken nagekomen! En dan vervolgens nog volle pond betalen voor alles! Gastvrouw is direct op haar tenen getrapt als je haar erop aanspreek... Buitengewoon slecht!
Ik kom hier nooit meer!!!
Joly C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Wat een slecht verzorgde paasbrunch...... zoiets durf ìk mijn gasten niet voor te zetten en dan nog de volle pond betalen voor de drankjes die genuttigd zijn en voor de 3 kindertjes!!!
Gastvrouw was niet voor rede vatbaar........achteraf kregen we na veel 5-en en 6-en 25 euro retour .....we komen hier nóóit meer!!!
Geachte mevrouw, wellicht heeft u een bepaald verwachtingspatroon voor ogen gehad zonder dat u de visie van ons bedrijf begrijpt. De producten die wij aanbieden zijn vaak regionaal, wij bereiden veel zelf en stellen duurzaamheid en versheid als grootste prioriteit.. Wij maken geen kunstwerken, wat u krijgt is oprecht en met liefde gemaakt; de plattelandskeuken is onze inspiratiebron. Het is ons een voorrecht veel gasten daarmee plezier te doen maar niet alle monden zijn te voeden. Aangezien met u daarover niet te communiceren was kan een gesprek ook niet vlotten. Bovendien heeft u enkel 25 retour gekregen voor de kinderen omdat ze tot 4 jaar gratis kunnen eten maar wij vooraf niet op de hoogte waren van de leeftijd dus ook voor hen hadden voorbereid. Wij wensen u evenzogoed een fijne dag.
Marjon O.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Afgelopen vrijdagavond lekker gegeten in een sfeervolle omgeving. Iets meer keuze van de gerechten zou de gasterij nog beter maken. De bediening was in orde, maar vaker vragen of er nog iets gedronken moest worden. De koffie vonden we aan de slappe kant: wat minder water toevoegen. Dan zijn de kopjes ook wat minder vol.
pierre62 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
eten goed,verrassend (vegetarisch) en de bediening doet zijn best maar voor verbetering vatbaar.
Het decor was leuk ingericht maar niet helemaal praktisch de stoelen zaten lekker.
Toke V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
De ontvangst was matig. De eigenaresse stond in de keuken en hoorde ons niet aankomen. Er was,behalve een jonge knul voor de bediening, niemand anders aanwezig. De eigenaresse verontschuldigde zich wel voor het feit dat zij ons niet gehoord had. Het eten was goed, zuiver van smaak, maar niet bijzonder. De bediening was knullig.
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Vanavond gegeten bij de elzentuin. Een raar concept want je hebt geen keuze in menu! Een ponpoen soep gegeten dat geen ponpoen soep was. Hoofdgrecht zalm of varkensvlees. Maar geen lekkere sausjes of iets. De groenten en tuttifrutti waren erg lekker. Het toetje broodpudding was niet lekker. Erg ei achtig. Drinken waren halve glazen en koffie niet lekker. Over het algemeen leuke sfeer alleen elke keer geen muziek en geen jovele bediening, ook waren we de enige . Toen we aangaven wat we er van vonden was de reactie: ja wij zijn ook apart.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Personeel onkundig. Bestelde broodjesbuffet voor onze cabrioclub bestond slechts uit een armzalig wit bolletje met minimaal beleg, te weinig drank en waterige smakeloze soep. Eigenaars niet voor rede vatbaar, dus we zijn vertrokken met ons gezelschap van 25 personen.
Nooit meer !