Gasterij de Elzentuin

Ruisscheweg 1 3264 Nieuw-Beijerland Nederland Kaart

Over restaurant Gasterij de Elzentuin

Culinair genieten in een serene omgeving

Kom naar Gasterij de Elzentuin en waan je even op vakantie. Het restaurant is omringd door een grote landschapstuin, hier kom je helemaal tot rust. En dan is het eten ook nog eens verrukkelijk! Het team bereidt eigentijdse gerechten die hoog op smaak zijn. De koks maken het eten ook nog eens met groenten en kruiden uit eigen tuin!

Meer informatie over restaurant Gasterij de Elzentuin

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Yvette G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wij hebben na een fietstocht genoten van een heerlijke pot thee met bonbons en muffin. We zaten heerlijk in de zon in een prachtige tuin! Heerlijk om hier een middagje uit te gaan! Wij komen als tevreden klant snel weer terug!
Cvdveen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
AH-Iens menu was lekker en ruim voldoende
Heerlijk voor en nagerecht.
Hoofdgerecht pluspunten grote keuze uit div groenten. Zalm wat droog/lang gebakken?
Service wat beperkt (geen vraag naar bakken biefstuk).
Soort tweedeling in restaurant. Deel met tafellakens en stoffen servetten en deel waar wij zaten (het Iens deel?) met papieren placemats
Famcjkok .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gisteren met vrienden wezen eten. We vonden het erg tegen vallen en generen ons dat we onze vrienden mee genomen hebben naar de Elzentuin.
Hoofdgerecht was koud, na een opmerking hierover zei de bediening dat ze hier de volgende keer beter op zou letten. kleine porties.
Bediening was onervaren.
Te veel drank consumptie op de rekening.
Eerste en laatste keer....
We zijn het eens met onderstaande recensies.

Het plafon zat vol spinrag, het eten was echt koud, de bediening nam dit niet serieus, er stond echt te veel bier op de rekening en de porties waren echt klein. We zijn dus echt pissig en schamen ons echt dat we onze vrienden hier mee naar toe genomen hebben. Dit heeft ons ECHT de hele dag bezig gehouden! Ga ze morgen mailen over de te hoge rekening e.d.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Misschien hebben wij het gewoon op zaterdagavond 23 januari slecht getroffen, maar hier volgt onze recensie: Het voorgerecht (Carpaccio) was te doen. Daarna kwam het hoofdgerecht. Dit was dramatisch: het superkleine sucadelapje was koud. Geen sausjes o.i.d. Verder 4 kleine gebakken aardappeltjes en bietjes met zand! De overige tafelgasten hadden ook lauwe/koude groenten en aardappeltjes. Het hoofdgerecht was ook nog eens een véél te kleine hoeveelheid. De bediening was matig en kwam zenuwachtig over. Er waren geen servetten. Met de klacht van het koude eten werd niets gedaan. Wat ons ook stoorde was dat de gerechten elkaar erg snel opvolgden: we hadden amper ons voorgerecht op of het hoofdgerecht stond al op tafel. Ik zat tegelijkertijd aan het nagerecht (ijs, want de rest was op) en de wijn. Tegelijkertijd was de bestelling voor koffie ook al opgenomen. Het moest een avondje uit worden, maar het werd een vliegbezoek (en we wisten de avond nog te rekken door nog een keer koffie te bestellen). Verder was het pad naar het restaurant blubberig en slecht verlicht. Een bezoek aan de Elzentuin is voor ons niet meer weggelegd.
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wat een aanfluiting zeg, het voorgerecht nog redelijk, echter het hoofdgerecht.....
Lauw eten, een paar gekookte kale aardappelen, een mini mini sucadelapje, en een zestal spruitjes en wat stukjes wortel
Verder een standaard toetje
Dit kost dan €32,50 ???
Op de opmerking aan de bediening dat het eten lauw was, amper een reactie.
Bij de gehele maaltijd geen servetten, ondanks vragen.
De gerechten inclusief koffie kwamen zo snel achter elkaar dat we in 1 uur en 10 minuten weer buiten stonden. Hadden ons er echt op verheugd. Echter, wat een teleurstelling.
Absoluut geen aanrader dus
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Het eten viel erg tegen. Voor- en nagerecht waren redelijk, maar het hoofdgerecht was helemaal doorgekookt. Slappe worteltjes, overgare groente en weinig vlees.
Het pad van de parkeerplaats naar de ingang was niet verlicht. Er stond aan het eind 1 lamp, maar je kon niet zien waar je liep. Vervelend voor mensen die slecht ter been zijn. Geen aanrader !
Mamm .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Alles was super lekker en van hoge kwaliteit. Fijn dat je een keuze menu had. Je kon merken dat het met liefde en passie voor voedsel klaargemaakt was. De service was ook uitstekend. Het decor was sfeervol maar Ik vond het voorin bij binnenkomst authentieker! Al met al een aanrader en kom zeker nog een keer terug.
Acvandenhout .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We hebben gegeten naar aanleiding van de AH actie. Er kon gekozen worden uit een aantal gerechten. Wij hadden vooraf een heerlijke carpaccio. Als hoofdgerecht smaakvolle kip met stoofpeertjes wat ook zeer goed smaakte. Het nagerecht van eigengemaakt ijs was zalig.
De bediening was uitstekend hetgeen de avond tot een succes maakte.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Mariannedegeus .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Heerlijk gegeten, was heel gezellig! Eten is biologisch en dat proef je zeker. Enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat ik nog wel meer had willen eten, maar ja is dat een minpunt of toch een pluspunt?!
C.molendijk8 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk gegeten, 3 gangen-menu: pompoensoep, hertenhamrolletjes met rillette van eend, wildhachee en vegetarisch stoofpotje met o.a. spinazie waarin ook aardappeltjes (werden ook nog apart opgediend, dus teveel aardappeltjes als minpuntje) en een heerlijk dessert. De bediening was vriendelijk nog wat onwennig op haar eerste dag maar maakte geen fouten. De ambiance is sober maar voldoet. Bijzonder was het gebruik van bloemblaadjes en een soort geconfituurd fruit bij voor en nagerecht.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Wij hebben genoten van een overheerlijke high tea vandaag! Sfeervolle omgeving, smaakvol ingericht, een enthousiaste, vrolijke en gastvrije staf. Dat zijn de kernwoorden. De high tea wordt prachtig geserveerd en bereid met kruiden uit eigen tuin. Overheerlijke thee.
We zijn verwend!!
Catharina42 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Zeer gastvrije hartelijke en knalhardwerkende gastvrouw ! Snap absoluut de recensies van de voorgaande azijnpissers niet ! Eten / high tea was prima , en waar stagiares in dienst zijn -super dat bij de Elzentuin de mogelijkheid wordt geboden aan jonge mensen OM TE LEREN !!! - kunnen er dingetjes verkeerd gaan ! Allaa ! Ga dan bij Johnny de Boer of companen zitten voor het tienvoudige bedrag , waar alles perfect gaat ! #magdanookwelvoordatgeld# Wij komen zeker weer terug !
Resoort .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Wij hebben ons huwelijk hier gevierd. Eerst foto's gemaakt in de mooie tuin, daarna een lunch. Deze was zeer uitgebreid, veel uitgebreider dan van te voren besproken. Dit was een leuke verrassing. Na de plechtigheid hadden we een high tea voor circa 35 gasten. Ook dit was erg goed voorbereid en gepresenteerd. Een dag van te voren waren we welkom om de ruimte te versieren. Vanwege de tafelschikking zouden we de bloemen op de dag zelf nog op de tafels zetten, maar dit was al netje door de gastvrouw gedaan. Van te voren was er goed contact over de mogelijkheden en konden we onze wensen kenbaar maken. Er werd goed meegedacht. Vanwege de wisselende recensies vond de bruid het een beetje spannend of alles goed zou komen, maar we hebben absoluut geen klachten over het contact, uitvoering en eten. De locatie is fantastisch, zeker na de verbouwing.
Wilspsp .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het eten was voortreffelijk en werd op een zeer originele manier geserveerd
we werden heel leuk bediend door het jonge personeel
die ontzettend hun best deden het je naar de zin te maken, waardoor we ons snel thuis voelde en toch heerlijk " uit".
Ook vertelden ze netjes wat we te eten kregen en dat alles Biologische was .
de locatie is prachtig -mooie tuin en kruidentuin.
We zaten op een heel mooi terras wat uitzicht geeft op een schitterende tuin waar de leuke kippetjes zomaar lekker rond scharrelde .
Ook de binnenkant van het restaurant ziet er heel gezellig uit .
Kortom een prachtgelegenheid om te eten of een feest / feestje te vieren
of zomaar even iets te gaan drinken.
Absoluut een aanrader.
Groeten Wil....
CoCoby .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
We zijn heel gastvrij ontvangen en hebben heerlijk buiten op het terras gezeten. De gerechten zien er goed verzorgd uit en alles biologisch. De bediening door stagiaires kan ik erg waarderen. Die moeten ook een kans krijgen om het vak te leren. Dat er dan eens iets niet zo soepel loopt, moet je op de koop toenemen. Het geheel ligt op een mooie locatie met veel groen en een kruidentuin.
Dank voor het gastvrije onthaal.
Debbiegeerts .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij de Elzentuin. Jammer vond ik wel dat de garnituur bij het hoofdgerecht niet echt veel was en het dessert vond ik vrij simpel en een beetje drassig door het fruit. De kwaliteit van de gerechten vond ik wel echt goed.
Vayu .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het gastgevoel dat u ons gaf, was ronduit knullig.

We werden hartelijk ontvangen, naar onze plaatsen begeleidt en er direct een aperitief bestelling opgenomen.
Echter er kwam geen aperitief, maar het bietjes voorgerecht. Direct daarna kwamen de drankjes
en sorry voor het ongemak.
Vanuit de keuken slecht geregeld en bij ons kwam een jongemen aan tafel die met zijn tweede dag bezig was. Wij vonden de gênant om hem het voorgerecht te laten uitruimen.
Het hoofdgerecht uit 3 borden met een kale biefstuk en een met te te lang gebakken(daardoor droge) stukje zalm. De borden waren opgemaakt met een streepje vruchtengelei. Daarbij op een high tea standaard de piepers gemengd met waspeen, paprika, gourgette en de onderste schaal sla puur, zonderversiering of dressing.
Over gang 3 geen klachten, zag er leuk en smakelijk uit.
Ligt het hier, zoals bij andere restaurants aan de prijsstelling? Wij denken van wel.
Het is ons beslist onduidelijk dat dit gebodene voor € 29,50 per couvert op de menulijst kan staan.
Cees
Ary.dh.tc .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Ons bezoek aan de Elzentuin was in een woord erg slecht!
Zonder dat ons iets werd gevraagd werd een drabbig soepje in een kommetje neergezet,
zonder uitleg en zonder servet. Wij hebben gevraagd naar het diner: er was maar een diner
en het soepje was het voorgerecht. Vervolgens vroegen wij wat komt er nu, er zou komen
iets met vis of vlees, of vegetarisch. Mijn man koos voor vlees, het was een stukje kip en
zeer droog gebakken rundvlees, mijn visschotel was een langwerpig bordje met zeer vette
gebakken krieltjes, en nog rauw, het stukje tong heb ik moeten vragen en werd alsnog
gebracht na 10 minuten, het was slechts een reepje met wederom vette rauwe krieltjes.
Ik heb uiteraard mijn beklag gedaan, en er werd verder niets aan gedaan.
Ook het dessert was miserabel: een lepeltje ijs met vet gebakken stukjes appel in een rood sausje.
Achteraf heb ik spijt dat ik het niet meteen teruggestuurd heb.
De rekening werd evenwel gepresenteerd.
Waarschuw Uw gasten voor dit staaltje van mis-professie!

Met vr. groet, Gertr.
Waterbloemnoa .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Vorige week met heel de familie en vrienden een prachtige dag beleefd tijdens onze bruiloft in de Elzentuin, van top tot teen verzorgd, heerlijk gegeten, en veel variatie! Ter herinnering aan deze mooie dag veel mooie foto's gemaakt in de prachtige tuin.
Vriendelijk en oprecht personeel, nogmaals bedankt we komen gauw terug!
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Super mooie tuin om de locatie heen. Het eten was wel lekker maar veel te weinig voor de aanwezige gasten... Maar wat was de bediening verschrikkelijk slecht. Bijna niets van de gemaakte afspraken nagekomen! En dan vervolgens nog volle pond betalen voor alles! Gastvrouw is direct op haar tenen getrapt als je haar erop aanspreek... Buitengewoon slecht!
Ik kom hier nooit meer!!!