Gasterij de Beurs

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00
Kan beter
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Op 2e Kerstdag hier geweest, met een groep van 32 mensen. Dat was kennelijk te veel voor de keuken. We gingen reeds om 17.00 aan tafel, voor een driegangenmenuutje. Om 20.40 ben ik weggegaan, daar ik een eindje van huis was en de bus wilde halen. Toen hadden we nog maar 2 gangen gehad. De 1e twee waren aardig: een steak tartaar, goed op smaak, en een hertenbiefstukje, prima bereid, met een matig aardappelgerechtje, een stukje stoofpeer, en groene linzen. Sausje erbij, ik denk een cranberrysausje. Jammer van die lange wachttijd !
Heather S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vanavond bij De Beurs te Oirschot gegeten. De service is echt dramatisch te noemen. We hebben met onze kinderen (2, 4 en een baby) 1,5 uur gewacht op het eten. We waren als een van de eerste op het terras en bestelde meteen het eten. Mensen die na ons kwamen kregen eerder de bestelling en waren al klaar voordat wij het eten geserveerd kregen.

Waarom waardeloos?
1.) Bizarre wachttijd terwijl als eerste op het terras zaten.
2.) De simpele vraag aan een ober "Kunt u informeren in de keuken naar onze bestelling" werd niet opgevolgd. We moesten het meerdere keren vragen.
3.) Bij het formeel maken van de klacht, kregen we nul reactie van de manager! Dan begrijp je vrij weinig van "hospitality".

Slechter dan dit hebben wij het niet eerder meegemaakt.
Ons advies? Ga met een volle maag hier eten, je krijgt vanzelf weer trek.
rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Tijdens de zomeravond markt hebben wij gegeten op het mooie terras van Gasterij de Beurs.
Wij bestelden een broodje pikante kip dat erg lekker was. Mooi gepresenteerd. Verder kozen wij voor gewokte varkenshaas puntjes met verse groenten en een sojasaus. Van puntjes kon je niet spreken eerder van forse hompen. De verse groenten waren verzopen in een zee van sojasaus. De varkenshaas was prima jammer dat de sojasaus de overhand had.