Gasterij de Beurs

Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Op 18 februari het nieuwe menu van de Beurs geprobeerd. We zagen op de website dat het menu veranderd was en dat ook de zaak een verbouwing heeft ondergaan. Wat ons betreft een geslaagde verbouwing en verandering van het menu.

De zaak is veel lichter geworden, nog steeds voelt het heel huiselijk aan, maar is meer een restaurant dan een donkere Gasterij.

De beurs gangetjes waren voortreffelijk. Mooi opgemaakt en heerlijk van smaak.
De service is snel, hoewel er wat meer tijd tussen de gerechten zit als de zaak voller zit. Maar dat is niet eens een probleem, dan kan het even zakken en kan je verder met heerlijke gerechten. We hebben ongeveer 6 rondes a 2 gerechten per persoon gedaan en toen zaten we echt vol. Zoals je mag verwachten zijn de porties goed.

Een echte aanrader, Vincent en team bedankt voor de mooie avond we komen zeker nog een keer terug!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Op 2e Kerstdag hier geweest, met een groep van 32 mensen. Dat was kennelijk te veel voor de keuken. We gingen reeds om 17.00 aan tafel, voor een driegangenmenuutje. Om 20.40 ben ik weggegaan, daar ik een eindje van huis was en de bus wilde halen. Toen hadden we nog maar 2 gangen gehad. De 1e twee waren aardig: een steak tartaar, goed op smaak, en een hertenbiefstukje, prima bereid, met een matig aardappelgerechtje, een stukje stoofpeer, en groene linzen. Sausje erbij, ik denk een cranberrysausje. Jammer van die lange wachttijd !
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Op 9 december 2016 hebben we ons bruiloftsfeest gevierd in de Beurs. Dit was net nadat Vincent de Beurs heeft overgenomen van Roel en Maartje. We moeten zeggen: alle drie (zowel Roel en Maartje als Vincent) hebben er aan bijgedragen om er een fantastisch feest van te maken samen met het vertrouwde team.

Bij binnenkomst werd er uiteraard eerst getoost met een drankje en een heerlijke amuse. Vervolgens werd het cafe omgetoverd tot een knus restaurant. Eerst kwamen er kleine voorgerechtjes. Vervolgens een keuze-hoofdgerecht. Stuk voor stuk waren de gerechten mooi opgemaakt. Bijgerechten (groente en aardappelgarnituur) waren er ook (meer dan) voldoende. Zoals we van de beurs gewend zijn waren de porties ook behoorlijk (en een schoteltje bijzetten daar doet het personeel ook niet moeilijk over). Als nagerecht hebben we onze bruidstaart gegeten, welke gemaakt is door onze eigen thuisbakker. en uitgeserveerd door de Beurs.

's Avonds hebben we een feestje gevierd in de zaal. Ook deze was sfeervol aangekleed (al gedeeltelijk in kerstsfeer). De hapjes waren erg verrassend en ontzettend lekker: mini-carpaccio, tonijn, maar ook de traditionele borrelhapjes ontbraken niet.

Al met al een zeer geslaagd feest!
Heather S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vanavond bij De Beurs te Oirschot gegeten. De service is echt dramatisch te noemen. We hebben met onze kinderen (2, 4 en een baby) 1,5 uur gewacht op het eten. We waren als een van de eerste op het terras en bestelde meteen het eten. Mensen die na ons kwamen kregen eerder de bestelling en waren al klaar voordat wij het eten geserveerd kregen.

Waarom waardeloos?
1.) Bizarre wachttijd terwijl als eerste op het terras zaten.
2.) De simpele vraag aan een ober "Kunt u informeren in de keuken naar onze bestelling" werd niet opgevolgd. We moesten het meerdere keren vragen.
3.) Bij het formeel maken van de klacht, kregen we nul reactie van de manager! Dan begrijp je vrij weinig van "hospitality".

Slechter dan dit hebben wij het niet eerder meegemaakt.
Ons advies? Ga met een volle maag hier eten, je krijgt vanzelf weer trek.
rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Tijdens de zomeravond markt hebben wij gegeten op het mooie terras van Gasterij de Beurs.
Wij bestelden een broodje pikante kip dat erg lekker was. Mooi gepresenteerd. Verder kozen wij voor gewokte varkenshaas puntjes met verse groenten en een sojasaus. Van puntjes kon je niet spreken eerder van forse hompen. De verse groenten waren verzopen in een zee van sojasaus. De varkenshaas was prima jammer dat de sojasaus de overhand had.