Gasterij de Bakker

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Voor de tweede keer prima gegeten. Deze keer de mixed-grill opgediend met een lekker garnituur, daarbij gebakken aardappeltjes, een perfecte rabarber, bloemkool met Hollandaise saus en amandelschaafsel, rauwkost en een puntzak frites. De biefstuk prima gebakken, de varkenshaas en kip idem. Gewoon goed!
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Op 9 augustus hebben we met z'n vieren vanuit Vasse, door de regio gefietst. Door Ootmarsum, Denekamp, Weerselo en Tubbergen. Mooie omgeving, leuke terrasjes met gasterij de Bakker als eindpunt. Lekker biertje of een frisdrank na een mooie fietsdag.
Drie van de vier namen een bijzondere, overheerlijke tomatensoep. Vervolgens een prima, stevige boeren schnitzel of cordon bleu die hier ook niet te versmaden is. Een diversiteit aan koude en warme bijgerechten, patat en gebakken aardappeltjes. Mocht het niet genoeg, zijn dan kun je het gewoon aangevuld krijgen. Met z'n vieren ook nog ijs toe.
Een prettig restaurant met fijne mensen die GASTVRIJHEID met hoofdletters schrijven en daar ook naar handelen.
Henk Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
we hebben 3 nachten genoten van een geweldige gastvrijheid in een perfecte locatie waar nu helemaal niets op aan te merken is een uitstekend ontbijt en bij het diner een goede kaart met allemaal eerlijke gerechten we hebben erg van de zalm genoten maar ook de Sate was om te zuigen zelfs de grootste eter is voldaan na het tafelen en dat allemaal voor een redelijke prijs.
als extra service werden s avond de fietsen binnen gezet en s morgens stonden ze op geladen weer klaar
Jackverberne .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Gasterij de bakker is een sfeervol restaurant met zeer goede service goed eten goede achtergrond muziek dagelijks andere groente en probeer zeker de boeren snitzel en als je ruimte over hebt is er nog ruime keuze uit de toetjes
Bertbakker47 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Wij komen in veel hotels in Nederland waar wij een paar dagen verblijven. Daar eten wij om diverse redenen hooguit éénmaal in het restaurant van het hotel. Hotel Gasterij de Bakker is het enige hotel waar wij elke avond in het restaurant dineren. Redenen: goede kaart; kwaliteit hoog; service hoog; sfeervol restaurant; naar wensen van gasten wordt geluisterd en indien mogelijk voldaan; goede prijs kwaliteit verhouding.
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Inmiddels hebben wij hier meerdere keren overnacht en gegeten. Fijne accommodatie, goede service en een nuchtere, attente wellevendheid. Het eten is altijd prima o.a. een heel eigen, zeer smakelijke tomatensoep en naast het prima hoofdgerecht altijd smakelijke bijgerechten. Een verzorgd, tijdloos decor met prettige achtergrondmuziek.
Nog nooit geweest? Gewoon doen.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Als logies/ontbijt hotelgasten bestelden we het driegangenmenu dat bij halfpension hoort. Voor €21,50 kregen we smakelijk eten voorgeschoteld. Een eenvoudige tapenade, groentesoep zoals deze hoort te zijn, varkenshaasje in spek gewikkeld met patat en gebakken aardappelschijfjes en diverse groenten. Een dame blanche toe. Degelijk eten voor een schappelijke prijs. Vriendelijke en attente bediening.
Robset .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Al meerdere keren hier gegeten. Altijd erg goed eten, varkenhaasje lekker mals!. Erg veel bijgerechten, groente (brocolli, bloemkool, rabbarber, rauwkorst en nog iets) en tevens aardappeltjes en friet. Vooraf de tomatensoep ook erg goed!
Personeel netjes en twents "lekker nuchter".
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Een drama. Anders kunnen we het echt niet omschrijven. Waren hier met een Groupon deal inclusief diner. Was het daarom zo matig? Verkeerde politiek dan. Geen keuze voor menu. Vooraf saaie groentensoep (dat dat nog bestaat), hoofdgerecht mixed grill met kip, varkensvlees en ? Totaal smakeloos en gortdroog. Na 2 bollen vanille ijs met chocolade saus uit flesje en toefje slagroom. IJs eveneens smakeloos. Onbegrijpelijk, want locatie is prima met kwaliteit inrichting en meubelen. Ook bediening super aardig. Gelukkig is omgeving schitterend en bleken er bij latere diners geweldige zaken in de nabije omgeving te zijn.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Gasterij de Bakker heeft een leuke gevarieerde kaart. Het eten is eerlijk en goed. Lekkere frietjes/aardappels en diverse verse groenten erbij (waar je niet extra voor hoeft te betalen) verder goede en zeer vriendleijke bediening. Ook de huiswijn is prima. Goede prijs/kwaliteitverhouding.