Gasterij de Bakker

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Gasterij de Bakker

Kees K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wat een fijne plek is deze gasterij, we werden zeer gastvrij ontvangen door Simone, de kaart geeft een ruime keuze , we hebben alle 4 zalig gegeten en het eten werd heel mooi opgediend ; het hotel heeft 6 mooie kamers, met een prachtige, ruime, zeer schone badkamer; overal wifi; Vasse ligt in een prachtige omgeving, op fietsafstand van het kunstenaarsdorp Ootmarsum, en vlak bij de grens met Duitsland . We komen hier zeker terug .
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Voor de tweede keer prima gegeten. Deze keer de mixed-grill opgediend met een lekker garnituur, daarbij gebakken aardappeltjes, een perfecte rabarber, bloemkool met Hollandaise saus en amandelschaafsel, rauwkost en een puntzak frites. De biefstuk prima gebakken, de varkenshaas en kip idem. Gewoon goed!
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Op 9 augustus hebben we met z'n vieren vanuit Vasse, door de regio gefietst. Door Ootmarsum, Denekamp, Weerselo en Tubbergen. Mooie omgeving, leuke terrasjes met gasterij de Bakker als eindpunt. Lekker biertje of een frisdrank na een mooie fietsdag.
Drie van de vier namen een bijzondere, overheerlijke tomatensoep. Vervolgens een prima, stevige boeren schnitzel of cordon bleu die hier ook niet te versmaden is. Een diversiteit aan koude en warme bijgerechten, patat en gebakken aardappeltjes. Mocht het niet genoeg, zijn dan kun je het gewoon aangevuld krijgen. Met z'n vieren ook nog ijs toe.
Een prettig restaurant met fijne mensen die GASTVRIJHEID met hoofdletters schrijven en daar ook naar handelen.
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Inmiddels hebben wij hier meerdere keren overnacht en gegeten. Fijne accommodatie, goede service en een nuchtere, attente wellevendheid. Het eten is altijd prima o.a. een heel eigen, zeer smakelijke tomatensoep en naast het prima hoofdgerecht altijd smakelijke bijgerechten. Een verzorgd, tijdloos decor met prettige achtergrondmuziek.
Nog nooit geweest? Gewoon doen.
FAW R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Als logies/ontbijt hotelgasten bestelden we het driegangenmenu dat bij halfpension hoort. Voor €21,50 kregen we smakelijk eten voorgeschoteld. Een eenvoudige tapenade, groentesoep zoals deze hoort te zijn, varkenshaasje in spek gewikkeld met patat en gebakken aardappelschijfjes en diverse groenten. Een dame blanche toe. Degelijk eten voor een schappelijke prijs. Vriendelijke en attente bediening.
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Een drama. Anders kunnen we het echt niet omschrijven. Waren hier met een Groupon deal inclusief diner. Was het daarom zo matig? Verkeerde politiek dan. Geen keuze voor menu. Vooraf saaie groentensoep (dat dat nog bestaat), hoofdgerecht mixed grill met kip, varkensvlees en ? Totaal smakeloos en gortdroog. Na 2 bollen vanille ijs met chocolade saus uit flesje en toefje slagroom. IJs eveneens smakeloos. Onbegrijpelijk, want locatie is prima met kwaliteit inrichting en meubelen. Ook bediening super aardig. Gelukkig is omgeving schitterend en bleken er bij latere diners geweldige zaken in de nabije omgeving te zijn.