Gasterie Sigo

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:00
Bertus11 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We zaten net op het terras (even na drieën!) toen de ober liet weten dat er geen salades meer waren en ook geen bitterballen We bestelden broodjes. Bij navraag bleek dat ook hier de salades niet bij geserveerd konden worden; mevr. was daarvoor onderweg naar de groothandel. De ober was ijverig maar zeer gestrest; hij had geen tijd de vuile tafel schoon te vegen; dat hebben we zelf maar gedaan. De chef kwam nog melden dat hij geen broodjes kon klaarmaken vanwege gebrek aan salades en zorgde tevens voor een bak water voor onze hond. De extra wachttijd viel uiteindelijk mee en de broodjes (met huisgebakken brood) smaakten prima. Kort na vieren werden de menukaarten snel van de tafels gehaald!
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Beste Asperge restaurant van Limburg! Voor de tweede keer in korte tijd een heerlijke asperge schotel (eerst met zalm, vandaag met kalf entrecote) en beide keren voorafgegaan door een heerlijk romige aspergesoep. Bediening vlot en spontaan en de chef heeft altijd tijd voor een goed gesprek. Vakman in hart en nieren, aanrader voor de gehele regio.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Stevensweert kan het toch. Nog een klasse restaurant erbij. Vlakbij de overige excellente restaurants die Stevensweert tijk is is nu in het voormalige Aod Kloaster nu Gasterie Sigo gevestigd. Al bij binnenkomst straalt de zaak smaak uit. Een fijne ruime opstelling van de tafels en een vriendelijk ontvangst. Dat vriendelijke bleef zo de hele avond. Op elke vraag was het antwoord: " ja, natuurlijk of ja, zeker". Alles kon en alles was er te vinden tot en met een dame blanche voor de vaste dessertproever. Een amuse van champignoncrème: een lekker hapje dat prima diende om de smaakpapillen in de juiste positie te brengen. Daarna een salade met vis of vlees. Allebei heerlijk van smaak en fris opgediend. Het hoofdgerecht was een stukje prima gebakken tournedos geserveerd met uitgekiende melange aan warme groente. Aan iedere groente was aandacht besteed en daardoor meer dan een soort garnering. De Vis werd door mijn tafelgenoot met hoorbaar plezier verorberd.. Het dessert van de dag was hemelse modder en voor de recensent natuurlijk een gevraagde dame blanche. De hemelse modder viel op twee bordjes wat tegen omdat het ijs ernstig gekristalliseerd was. Dit was dan ook het enige minpuntje op een fijne en vooral lekkere avond. Na het afrekenen kwam de Chef zelf nog voor een praatje en de warme en sympathieke wijze verklaarde veel van hetgeen er in de keuken was gebeurd. Koken met passie. Stevensweert mag trots zijn op haar nieuwe aanwinst.
6101 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Alweer enige tijd gelden zijn we bij Sigo geweest. Het was zo'n positieve ervaring dat ik besloten heb er toch een recensie over te schrijven.
Wij waren er op een woensdagavond. Bij binnenkomst was het nog vrij leeg, later op de avond liep het vol. En dat voor een restaurant dat nog niet zo lang geopend is!
We werden ontzettend goed en vriendelijk geholpen. Alles ging correct. Het eten was heerlijk, porties waren perfect van grootte voor ons. Er werd goed rekening gehouden met mijn zwangerschap. Toen we de dessertkaart vroegen, stelde de gastvrouw spontaan voor om een mix te maken van wat lekkere desserts. Dit viel in de smaak!
Bij het afrekenen (wij wilden pinnen) bleek dat de pinautomaat niet werkte. Hier waren ze echter goed op voorbereid en zeer goed van vertrouwen: we kregen namelijk een kaartje mee met daarop het rekeningnummer, zodat we het verschuldigde bedrag bij thuiskomst konden overmaken!
Dit, in combinatie met een enthousiaste kok die zichtbaar liefde voor zijn vak heeft en tijd maakt om met zijn klanten een praatje te maken, maakt dat wij een geweldige avond gehad hebben en hier absoluut nog eens terug komen!!!