Gasseling

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
F1008 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Het is een heerlijk restaurant voor een fijne hap!
Wil je sjiek uit eten en een avond tafelen, ga je ergens anders heen.
Wij hebben hier altijd waar voor ons geld en het is een fijn stel mensen die er werken. Wij zijn alleen maar positief!
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Zojuist weer even een hapje gegeten hier en dat was weer gewoon goed.
De uiensoep, gegratineerd met kaas smaakte erg lekker. En ook de zalmfilet was oké en viel makkelijk uiteen. De Cesear salade als bijgerecht was eenvoudig maar oké alleen waren de parmezaanse 'kaasvlokken' niet duidelijk terug te vinden, jammer.
De bediening was vlot en erg attent.
De ambiance zag er gezellig uit door de kerstdecoraties.
Tanya H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
We zochten tijdens ons verblijf in de Achterhoek even iets simpels wat open was op maandag. Dat is niet veel en zo kwamen we bij Gasseling terecht. Simpele maar keurige zaak waar je een ruime keuze hebt aan gerechten. Zo heb ik heerlijke fried chicken gegeten en mijn man de sate. Alles heeft goed gesmaakt. Onze dochter heeft zicht prima vermaakt in de speelhoek. Aanrader als je even simpel uit eten wilt zonder poespas.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Bij Gasseling betaal je gewoon voor wat je eet; als je er (extra) groentes, sauzen en/ of 'side-dishes' bij wenst bestel je die er gewoon apart bij. Het eten smaakt prima, niets op aan te merken. De kaart biedt voldoende afwisseling en keuze aan eenvoudige gerechten.
De ambiance is eenvoudig, ruim en netjes. Het doet, ook door een speciale kinderhoek, zijn naam van familie restaurant wel eer aan. De sfeer is gezellig en gemoedelijk. Ook is het rolstoeltoegankelijk doordat er geen drempels zijn, er voldoende ruimte is om te 'rijden', je aardig goed met de rolstoel onder de tafel komt en er een rolstoel toilet aanwezig is.
De service is erg klantgericht/ behulpzaam (ze boden aan om mijn vlees alvast voor me te snijden en ze komen af en toe vragen of alles nog naar wens is) en alert qua drinken bijvullen, afruimen.
Omdat dit een 'makkelijk' restaurant is, is het onze ideale eet-gelegenheid om even een uitgebreider/ gezond hapje (ipv een 'fast-food' hap) te eten voordat je ergens heen moet zoals in ons geval de bioscoop.
Batavier .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
'Gewoon een gezellig familierestaurant' staat er op de zijkant van het pand. En dat is precies wat het is. Sommigen noemen het een veredelde snackbar. Maar dat is wat kort door de bocht. Voor gezinnen met kinderen is dit een prima eetgelegenheid. Eten is best okee, inderdaad niet supergoedkoop, maar voor 40 euro waren we klaar met z'n drieën. Hoofdgerecht en twee drankjes.

Ambiance is niet bijzonder, maar voldoet. Het ziet er netjes en schoon uit.
Yourstruly .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Gasseling is een begrip in Doetinchem en iedereen komt er met de kids af en toe of zelfs regelmatig. Weliswaar wordt er ook een biefstuk geserveerd, maar voor het overige kun je het niet anders als een veredelde snackbar betitelen. Er is ook een heuse afhaalcounter waar de snacks over de toonbank gaan.
Niks mis mee, maar als je een hamburger van een tientje besteld mag je toch verwachten dat het iets héél bijzonders is en dat blijkt fors tegen te vallen. En dat geldt voor meer zaken, zoals het bij moeten betalen voor vrijwel alle bijgerechten.
Het komt erop neer dat ik bij "echte" restaurants in Doetinchem voor minder kan eten en dan ook nog beter.
Kortom, Gasseling heeft een formule voor mensen die slecht zijn in rekenen of die nooit ergens anders komen en denken dat ze goedkoop uit zijn op basis van een oude reputatie.
Hierbij laten wij als gezin Gasseling achter ons, de kids zijn groot en het wordt tijd voor wat anders.
Anja1957 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Buiten op het terras gegeten. Dit omdat we de hond mee hadden en die mag helaas niet mee naar binnen. Gelukkig was het mooi weer. Maaltijd was prima. Duitse biefstuk met champignons en een luxe hamburger. Smaakten prima.
De bediening is bijzonder attent. Ook de hond werd gelijk voorzien van een heerlijke bak water. Goed adres voor een lekkere eenvoudige maaltijd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.