Gaspare Ristorante Pizzeria

Nieuwe Rijn 42 2312 JG Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Gaspare Ristorante Pizzeria

Vers deeg aan de Nieuwe Rijn

Dit is een nieuw gezicht in de Leidse binnenstad, Gaspare. Als Italiaans restaurant is het vaak je best doen in het oog te springen. Dit lukt Gaspare in Leiden zeker weten. Naast hun prettige locatie aan het water, zijn ook hun pizza's om over naar huis te schrijven. Het deeg voor de pizza's wordt dagelijks vers bereid en dat proef je! Het restaurant ligt aan de Nieuwe Rijn dus zelfs met de boot komen is een mogelijkheid. Geniet van je pizza!

Meer informatie over restaurant Gaspare Ristorante Pizzeria

Jouw recensie over het restaurant Gaspare Ristorante Pizzeria

Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was jammer dat onze reservering via IENS niet op de juiste datum in het boek stond. Daarom moesten wij even wachten tot er wat heen en weer geschoven werd met boekingen. Daarna kregen wij toch een tafeltje en hebben wij prima gegeten.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima eten en een lekkere huiswijn.
edith B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
In 1 woord, fantastisch!! Dit italiaanse restaurant verdient echt een ster, heerlijke gerechten! De specialiteit, pasta parmezaan, is niet alleen tongstrelend lekker, de bereiding is spectaculair om te zien! Een aanrader!
edith B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Op 30 november bij dit restaurant gegeten, was er al eerder geweest en de ervaring was wederom uitstekend! Wat een heerlijke italiaanse gerechten, een kok die met passie kookt! De specialiteit, pasta parmezaan, is niet alleen tongstrelend lekker, ook de bereiding is spectaculair om te zien! Tevens hebben ze een uitgebreid vegan menu! Echt een aanrader!
Oetsie .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten, een uitgebreide kaart met typisch italiaansr gerechten. Voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht, dessert, alles was voortreffelijk! Attente en snelle bediening, sterwasrdig italiaans restaurant!
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Ik ben nu in totaal drie keer in Gaspare geweest en ik moet tot mijn teleurstelling melden dat ik de kwaliteit van het eten niet goed vind. Ik was erg enthousiast dat er een aparte veganistische kaart is, want ik eet vegetarisch en heb een lactose-intolerantie, dus ik kan lang niet overal terecht. Ik heb hier drie hoofdgerechten gegeten: een pizza, gevulde courgette en gebakken groenten in pizzadeeg. Mijn tafelgenoten hebben onder andere risotto, ossenhaas en truffelpasta met bospaddestoelen op. Mijn grootste bezwaar is dat het eten te vet is. Overal zitten royale porties olijfolie in en overheen. Met name de van de truffelpasta en risotto kun je maar een paar hapjes eten en daarna zit je vol. Ik was er met een vriendin die niet zo vaak vet eet en die kreeg haar portie niet op, bovendien heeft ze de hele nacht last van buikkrampen gehad. De groenten in de gevulde courgette waren ook zeer vet en dat gold ook voor de gebakken groenten in pizzadeeg. Het deeg was bovendien helemaal niet gaar. Het gerecht ging terug naar de keuken maar het eten van mijn tafelgenote bleef staan, dus zij moest of dooreten zonder mij of haar eten koud laten worden. De bediening wisselt sterk; de ene persoon is allervriendelijkst, de ander komt nogal sikkeneurig over. En dan de akoestiek. Ik heb er op een zaterdagavond gezeten toen het vol zat; je kunt jezelf niet meer horen denken. Het is ontzettend lawaaiig. Er is ook nergens demping in de ruimte. Ik vind het erg jammer, want ik was zeer enthousiast toen dit restaurant zich vestigde, maar drie maal is genoeg getest, toch? Ik kom hier niet meer terug.
Tieske K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Hoge kwaliteit/smaak qua eten, prima bediening!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk restaurant lekker eten en goede bediening
Elena G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Goed Italiaanse eten met een uitgebreid vegan kaart.
Ik had de aubergine met tomatensaus en pasta met bospadestoelen , verse truffel en vegankaas. Erg lekker en mooie porties!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima restaurant. Royale porties, goede kwaliteit. Vitello tonnato uitstekend, even als de hertenbiefstuk met rode wijnsaus. Bediening attent en aardig. Wijnkaart beperkt, maar wel goed en ook zeer goed qua prijs/kwaliteit, en dat maak je wel eens anders mee. Kraanwater gratis en zo hoort het ook. Was rond acht uur wat lawaaierig, werd al snel rustiger. Kortom: aanrader!
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer goed eten voor een betaalbare prijs!
Zeer vriendelijke bediening!!
Leonard G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Fijn restaurant met vakmanschap in bereiding en presentatie door de medewerk(st)ers.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig restaurant met hele goede
keuken. Zelfs een uitgebreide vegan kaart. Veel speciale gerechten. Kom er zeer regelmatig!
Noor E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Uitgezocht omdat ze een complete veganistische kaart hebben, ook pizza's - wat een luxe! We gaan daar zeker vaker heen, het ligt centraal en die pizza smaakt naar meer!
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten. De menukaart heeft achterin een apart gedeelte met vegetarische en veganistische gerechten. Zeker de moeite waard!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Kreeftravioli was heerlijk. Kalfsvlees te lang gebakken en daardoor te taai. Echt zonde want was mooi stuk vlees met goede bospaddestoelen saus. Pizza's waren ook prima.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Super lekker gegeten en hele vriendelijke bediening. Niet een standaard itialiaan maar echt hele lekkere italiaanse gerechten. Pasta met truffel en paddestoelen is een aanrader!
Albert P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten en super. Aardige bediening. Bedankt
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Aangename bediening. Aanbeveling!!
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prettige sfeer, goede bediening, lekker eten.