Gaspare Ristorante Pizzeria

Nieuwe Rijn 42 2312 JG Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Gaspare Ristorante Pizzeria

Vers deeg aan de Nieuwe Rijn

Dit is een nieuw gezicht in de Leidse binnenstad, Gaspare. Als Italiaans restaurant is het vaak je best doen in het oog te springen. Dit lukt Gaspare in Leiden zeker weten. Naast hun prettige locatie aan het water, zijn ook hun pizza's om over naar huis te schrijven. Het deeg voor de pizza's wordt dagelijks vers bereid en dat proef je! Het restaurant ligt aan de Nieuwe Rijn dus zelfs met de boot komen is een mogelijkheid. Geniet van je pizza!

Meer informatie over restaurant Gaspare Ristorante Pizzeria

Jouw recensie over het restaurant Gaspare Ristorante Pizzeria

Beesje84 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Super vers en heerlijk eten!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Fijne ontvangst. Lekkere gerechten. Bijzonder is dat er een uitgebreide vegetarische kaart is, zelfs veganistisch. En heel fijn dat er gewoon water uit de kraan op tafel kwam.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Leuk adres om Italiaanse te eten midden in het centrum van Leiden. Attente en hartelijke bediening.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Jammer dat we niet konden kiezen voor een pizza ivm dat de oven gebruikt werd voor het bakken van brood
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en super dat jullie glutenvrije pasta hebben In tijden niet zo'n smakelijke pasta gegeten (pasta parmezaan).
ElsjeBokkie B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prima gegeten, aardige bediening.
En de Limoncello is verrukkelijk :-)
Hen M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten.
G.H. K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten, en vriendelijke en attente bediening.
IM M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Pasta parmesan was heerlijk. Service zeer goed en een gezellig restaurant!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
alles zoals verwacht
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Was heel warm binnen.
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hebben prima gegeten en ons zoontje van 1,5 was hartstikke welkom!
Heel gezellig en heel gastvrij.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was jammer dat onze reservering via IENS niet op de juiste datum in het boek stond. Daarom moesten wij even wachten tot er wat heen en weer geschoven werd met boekingen. Daarna kregen wij toch een tafeltje en hebben wij prima gegeten.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima eten en een lekkere huiswijn.
Oetsie .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten, een uitgebreide kaart met typisch italiaansr gerechten. Voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht, dessert, alles was voortreffelijk! Attente en snelle bediening, sterwasrdig italiaans restaurant!
edith B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Op 30 november bij dit restaurant gegeten, was er al eerder geweest en de ervaring was wederom uitstekend! Wat een heerlijke italiaanse gerechten, een kok die met passie kookt! De specialiteit, pasta parmezaan, is niet alleen tongstrelend lekker, ook de bereiding is spectaculair om te zien! Tevens hebben ze een uitgebreid vegan menu! Echt een aanrader!
edith B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
In 1 woord, fantastisch!! Dit italiaanse restaurant verdient echt een ster, heerlijke gerechten! De specialiteit, pasta parmezaan, is niet alleen tongstrelend lekker, de bereiding is spectaculair om te zien! Een aanrader!
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Ik ben nu in totaal drie keer in Gaspare geweest en ik moet tot mijn teleurstelling melden dat ik de kwaliteit van het eten niet goed vind. Ik was erg enthousiast dat er een aparte veganistische kaart is, want ik eet vegetarisch en heb een lactose-intolerantie, dus ik kan lang niet overal terecht. Ik heb hier drie hoofdgerechten gegeten: een pizza, gevulde courgette en gebakken groenten in pizzadeeg. Mijn tafelgenoten hebben onder andere risotto, ossenhaas en truffelpasta met bospaddestoelen op. Mijn grootste bezwaar is dat het eten te vet is. Overal zitten royale porties olijfolie in en overheen. Met name de van de truffelpasta en risotto kun je maar een paar hapjes eten en daarna zit je vol. Ik was er met een vriendin die niet zo vaak vet eet en die kreeg haar portie niet op, bovendien heeft ze de hele nacht last van buikkrampen gehad. De groenten in de gevulde courgette waren ook zeer vet en dat gold ook voor de gebakken groenten in pizzadeeg. Het deeg was bovendien helemaal niet gaar. Het gerecht ging terug naar de keuken maar het eten van mijn tafelgenote bleef staan, dus zij moest of dooreten zonder mij of haar eten koud laten worden. De bediening wisselt sterk; de ene persoon is allervriendelijkst, de ander komt nogal sikkeneurig over. En dan de akoestiek. Ik heb er op een zaterdagavond gezeten toen het vol zat; je kunt jezelf niet meer horen denken. Het is ontzettend lawaaiig. Er is ook nergens demping in de ruimte. Ik vind het erg jammer, want ik was zeer enthousiast toen dit restaurant zich vestigde, maar drie maal is genoeg getest, toch? Ik kom hier niet meer terug.
Tieske K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Hoge kwaliteit/smaak qua eten, prima bediening!