Gaspare Ristorante Pizzeria

Nieuwe Rijn 42 2312 JG Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Gaspare Ristorante Pizzeria

Vers deeg aan de Nieuwe Rijn

Dit is een nieuw gezicht in de Leidse binnenstad, Gaspare. Als Italiaans restaurant is het vaak je best doen in het oog te springen. Dit lukt Gaspare in Leiden zeker weten. Naast hun prettige locatie aan het water, zijn ook hun pizza's om over naar huis te schrijven. Het deeg voor de pizza's wordt dagelijks vers bereid en dat proef je! Het restaurant ligt aan de Nieuwe Rijn dus zelfs met de boot komen is een mogelijkheid. Geniet van je pizza!

Meer informatie over restaurant Gaspare Ristorante Pizzeria

Jouw recensie over het restaurant Gaspare Ristorante Pizzeria

Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten. De menukaart heeft achterin een apart gedeelte met vegetarische en veganistische gerechten. Zeker de moeite waard!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Kreeftravioli was heerlijk. Kalfsvlees te lang gebakken en daardoor te taai. Echt zonde want was mooi stuk vlees met goede bospaddestoelen saus. Pizza's waren ook prima.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Super lekker gegeten en hele vriendelijke bediening. Niet een standaard itialiaan maar echt hele lekkere italiaanse gerechten. Pasta met truffel en paddestoelen is een aanrader!
Albert P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten en super. Aardige bediening. Bedankt
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Aangename bediening. Aanbeveling!!
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prettige sfeer, goede bediening, lekker eten.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker buiten in de zon gegeten. Geen idee hoe het binnen is. Van mijn vriendin begreep ik dat de akoestiek binnen niet prettig is. Lekker gegeten. Bediening niet prettig, niet vriendelijk, niet behulpzaam als we vragen hebbem, eerder geirriteerd hierdoor.
TM V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten! Salade caprese en risotto met bospaddestoelen zijn gewoon heerlijk, zoals je mag verwachten!
Ook de pizza's smaakten prima.
Service is goed, vriendelijk personeel.
Jonny071 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een jaar geleden een keertje hier terecht gekomen en ik was was meteen verliefd, sindsdien kom ik geregeld in dit restaurant. Leuke tent, eten is goed en erg vriendelijk personeel, wat wil je nog meer. Wanneer we bij Gaspare gaan eten ben ik altijd enthousiast, want hier kan je buiten de standaard Italiaanse pizza's en pasta's ook veel andere gerechten op Italiaanse wijze krijgen. Je kan hier gerust eten wanneer je iemand in je groepje hebt die niet van pizza's of pasta's houd, maar gewoon een entrecote of ander vlees wilt. Vaak hebben ze buiten de kaart een variatie aan heerlijke voor- en hoofdgerechten waar ik dan ook vaak voor ga. De pizza's en pasta's zijn ook top. Aanrader: de 'Pasta Parmazan'; waarmee de koks een showtje geven met vuur in de enorm uitgeholde kaas dat staat opgesteld in het midden van het restaurant. En de huisgemaakte tiramisu is subliem! Er is maar één minpunt: de akoestiek! Het is hier met enige drukte behoorlijk rumoerig.
Eugène S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zeer vriendelijke bediening.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Superlekker gegeten en pima bediening. Pasta Parmezaan blijft favoriet!
Carl-Peter H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Volgend onze oudste dochter van 10, gastronoom en recensent heeft ze vanavond de lekkerste pizza ooit gegeten! Kindvriendelijk en ontspannen bediening. Fijne ervaring voor ons als ouders.
Tamara A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Helaas een niet zo beste ervaring bij Gaspare. We hadden een van de specialiteiten, de pasta parmegiono met truffel. In theorie erg lekker, maar nu veel te zout en te vet. Zo zout dat het tegenstond. Jammer, misschien de volgende keer beter. Bediening wel erg aardig, hoewel ze niets met mijn opmerking over het eten hebben gedaan.
Tiny W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Lekker gegeten en gezellige bediening
Sieger Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Als enige minpunt draag ik de akoestiek aan. Voor het overige was het subliem! Nette prijzen voor erg (en veel!) eten. Grote stukken vlees en vis, uitgebreid voorgerecht en de pasta Parmezaan is een aanrader! Zwaardvis was precies goed, Kalfsoester was erg groot maar prima van smaak. Spaghetti aïoli was als in Italië. Eigenaar Gaspare en zijn team zijn allervriendelijkst en op de achtergrond aanwezig. Ben je in Leiden, boek dan hier een tafel!
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heeerlijk eten, meer dan uitstekende, zeer vriendelijke en gastvrije bediening! Heeerlijke avond gehad!
A. B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Leuk restaurant, lekker gegeten. Buiten was het koud, maar binnen heerlijk warm.
Steef A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Geweldig restaurant. Hoge kwaliteit. Kindvriendelijk, aardig, gezellig, Italiaans.
Vincent M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ga voor de specialiteiten. Gezellig restaurant met heerlijk eten tegen een schappelijke prijs. Fijne en relaxte bediening, ook leuk voor de kinderen.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Vanavond voor het eerst kennis gemaakt met Gaspare in Leiden en wat een aangename verrassing.
Ondanks dat het rustig was (wellicht door het sneeuwige weer) hebben we een fijne avond gehad. Attente bediening (zelfs bij een toiletbezoek zijn ze allert en doen ze de deur voor je open) vanaf begin tot aan vertrek, mooie witte huiswijn (complimenten !) , netjes een karaf water en smaakvolle gerechten. De anti pasti vooraf is een aanrader. Er werd keurig gevraagd of we beiden een portie wilden of dat we er een samen wilde delen. We kozen voor het laatste en namen daarbij de heerlijke bruchettas. Daarna een prima pizza Gaspare en de ravioli met bospaddenstoelen. Heerlijk !!
Tussendoor vermaak omdat andere tafels de geflambeerde pasta hadden besteld (deze wordt afgemaakt in een grote Parmezaanse kaas) dus die nemen we de volgende keer.
Afgesloten met een lekkere tiramisu, espresso en cappuccino !
Kortom, wij komen terug.
Als er de volgende keer lekkere ameretti koekjes bij de koffie zitten in plaats van die standaard ingepakte koffiekoekje komen zijn we helemaal tevreden ;)
Al met al een aanrader !