Gary's Deli

31-204123025

Meer informatie over restaurant Gary's Deli

Tera .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Wij komen hier af en toe voor een lunch. Altijd tevreden, maar de laatste maanden gaan wij en onze kennissen ons ergeren aan het achterstallige en verwaarloodpsde interieur. Sommige vrienden haken daardoor af. Zonde want het eten is goed. Doe svp een nieuwe laag verf over alles, nieuwe vloer erin en meer aandacht voor een verzorgd interieur. Waar je eet moet het schoon en verzorgd zijn. Even punten op de i om klanten te behouden.
Beste Tera, een reactie liet even op zich wachten, maar we kunnen meedelen dat Gary's Deli binnenkort glimmend nieuw zal worden (zonder dat we het gezellige karakter aantasten). Helaas kan ik er op dit moment nog niet veel meer over zeggen, maar het gaat goed komen! Kom dus zeker nog langs voor het lekkere eten in (wat we nu nog noemen) onze "authentieke" sfeer. Met vriendelijke groeten, Gary's Deli.
Hansroos .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Vandaag samen met mijn echtgenote heerlijke capucino gedronken en een heerlijke ciabatta zalm/roomkaas en bagel old Amsterdam gegeten. Was van prima kwaliteit. Prijs/ kwaliteit is erg goed. Een aanrader om zeker voor om te rijden. Vriendelijk personeel. Komen zeker terug
De_Buurman .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Erg leuk concept, erg slechte uitvoering!
Het personeel had er duidelijk geen zin in vandaag, vies en rommelig terras. Op de grond lag overal vuil en peuken, de tafels werden niet afgeruimd waardoor er vogels op het eten afkwamen en op de tafels en banken lag vogelpoep.
In de salade vonden we een lange haar, kan gebeuren maar bij het retouneren ervan kon er geen boe of bah vanaf, laat staan een excuus.
De soep, die uit de magnetron leek te komen, was net lauw en de (halve) bagel was erg taai.
Gary, doe je voordeel met de slechte recensies en geef het personeel een voorbeeld hoe het wel moet.
Dat kan je dan in de volgende recensie gebruiken die je zelf schrijft.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Ik heb hier gisteren een everything bagel met auberginesalade en geitenkaas gegeten en een lekker cappucino gedronken. Prima lunchtentje. Ik vond de bediening niet erg vriendelijk, zelfs een beetje arrogant overkomen. De bagel zelf was wel oké, al vind ik de bagels elders eigenlijk lekkerder. Het broodje was klein en subtiel belegd, maar de auberginesalade met geitenkaas was wel erg lekker en er werd niet moeilijk gedaan toen ik vroeg om wat extra tomaat. De cappucino was een volle bak en lekker! Qua prijs wel redelijk denk ik. Niet te duur, maar ik vond het dan ook niet uitzonderlijk lekker, gewoon prima!
Patricial- .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Geluncht bij Gary's Deli. Lekkere bagel, alleen jammer dat de bagel wel een beetje erg hard was geworden door het toasten. Shortcake is trouwens echt een aanrader! En de koffie is ook erg smakelijk. Kom hier zeker nog eens terug hoor!
Vanons .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Wij gaan regelmatig met ons gezin naar Gary's Deli in de Kinkerstraat.
Altijd heerlijke bagels, goed belegd met zalm, zelfgemaakte mayonaises en heerlijke koffie. Soms mogen de kids ook nog een taartje kiezen. Die zijn zoet en groot, dus gelukkig blijft er voor ons dan meestal een hap over. De bediening is netjes, vriendelijk en snel. De uitstraling van de zaak is knus, het bankje bovenin vinden wij supergezellig. Het is een stuk beter dan de koffiecorner in de nieuwe hallen, qua broodjes en snelheid.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Ik heb hier een lunch gehad via een voucher van Groupon. De gevraagde zoetigheid van mijn gast werd al meteen geserveerd voor de lunch en bleef ons tragisch aankijken tot na het eten. We kregen een ijskoude , zoutloze, flinterdunne pompoensoep, die de bediening op ons verzoek weer opwarmde en aan ons presenteerde onder verwisseling van de (kleine) kommen, te merken aan de afdruk van mijn lippenstift. Ze had de soep te kort ontdooid in de M-wave, zo stelde ze. Daarnaast een uitgedroogde, keiharde halve bagel. Lieve maar toch zeer onervaren bediening. Waar is mr. Gary? Het was een van de eerste tentjes die de wijk een lift gaf. Absoluut geen aanrader voor werkgerelateerde lunches.
Stéphane M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Genoten van een heerlijke bagel, goede koffie, verse jus en een stuk short bread in deze sfeervolle zaak in Amsterdam-West. Leuke tent voor de lunch tijdens het winkelen. We komen graag een keer terug!
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Met een voucher van Groupon wezen lunchen bij deze knusse lunchroom. We mochten per persoon een bagel (alles van de kaart), verse jus, koffie of thee en iets zoets bestellen.
We namen beide verschillende bagels en gebakjes zodat we van elkaar konden proeven. De bagels geitenkaas/walnoten en tonijn waren erg lekker ! De brownie smaakte naar banaan en was erg droog en het pecangebakje is voor herhaling vatbaar.

Aardige dames, maar het viel pas later op dat je niet buiten kan bestellen, maar dat binnen moet doen. De lunch wordt na het bestellen wel naar buiten gebracht, mijns inziens moet het dan mogelijk zijn om de bestellingen van nieuwe gasten op te nemen.