Garuda Mas

Stationsstraat 42 1211 EP Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Garuda Mas

Katoot .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Ik rijd met alle liefde elke keer van Utrecht naar Garuda Mas als ik echt goed indonesisch wil eten, want het is en blijft voor mij veruit de beste toko. Hun sateh kambing heb ik nog nergens lekkerder gegeten (om eerlijk te zijn heb ik zelfs in Indonesie niet zulke lekkere sateh kambing gegeten).
Coco-Mé V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
100% de beste toko! kan niet tippen aan de andere tokos in de omgeving
atjar ketimoem, kip, sateh kambing allemaal een genot
mensen die het hier niet lekker vinden houden wellicht van de hollandse indische keuken?
TomTasty .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Onlangs verhuisd van Bussum naar Hilversum. In Bussum was ik groot fan van Toko Indo, aan de Landstraat. Op zoek naar een waardige vervanger kwam ik bij Garuda Mas terecht. Dat viel tegen: weinig uitgesproken smaken, 'doorgekookte' groenten en ook nog eens veel geld voor weinig kwaliteit. Jammer.
P. B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Al vele jaren constante hoge kwaliteit bij deze afhaal Indische toko.
Zuivere echt Indonesische smaken dank zij de gebruikte kruiden.
Je kan je eigen maaltijd samenstellen of bv. een nasi rames (speciaal ) nemen.
Hiemee valt ook te varieren en evt een sate kambing (wat prijzig ) aan toevoegen.
De prijzen zijn in de loop der jaren licht gestegen. Gelukkig niet te veel, zodat de prijs/kwaliteitsratio alleszins redelijk blijft.
De dames helpen effectief en verder is het een echt Indisch winkeltje.
Waar je evt ook iets kan nuttigen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Wat een fijne TOKO. Alles ziet er goed uit en we kozen dan ook veel! Aardige dame hielp ons.
Wij hebben heerlijk gegeten, en ook nog over voor morgen.
Een aanrader is dit, jammer dat t voor ons ver weg is, maar we komen er zeker terug!
Vonjo .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Wat gaan we vandaag eten. ?We eten altijd rijst op zondag, dus nu maken we ook geen uitzondering. ?Geen zin om te koken dus dan gaan we wat halen.
We gaan uiteraard naar Garuda Mas. Het Indonesisch eten van dit afhaalcentrum is werkelijk heerlijk. Wat wij hier altijd halen is saté Kambing. Dit is saté van Geitenvlees. Het vlees is dun gesneden en op een bijzondere wijze gekruid. Daarbij krijg je een zoete saus die gemaakt is van soja. Deze combinatie maakt dat de saté een niet te evenaren gerecht is en mensen van heinde en verre komen om dit af te nemen.
Bernardina8 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Zonder enige twijfel de beste in het Gooi, zowel van de restaurants als afhaalzaken. Goede verse ingrediënten, heerlijke smaken. Wij komen hier al jaren en alles is even lekker.
HW W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
De echte Indonesische keuken. De Sate Kambing is onovertroffen. En in al die (12?) jaren dat wij hier onze herinneringen aan Nusantara ophalen is de kwaliteit constant goed gebleven. Beter afhaal eten is er niet - en er zijn weinig restaurants zonder ster die dit niveau halen.
Anouck22 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Wij halen hier regelmatig eten en iedere keer is de kwaliteit weer subliem. Vanaf de buitenkant zou je niet denken dat er zo'n goed afhaalrestaurant zit.
Er is veel keuze uit verschillende soorten vlees, rijst, noodles en groenten. Ook zijn er een aantal gerechten met garnalen. Aangezien we bij ons thuis enorm van vlees houden is dit het ideale afhaalrestaurant. Ze hebben ook verschillende producten te koop die in de Indonesische keuken worden gebruikt zodat je zelf aan de slag kan gaan. De zaak is net iets te klein voor het aantal klanten dat in de winkel staat.
Ze kunnen het eten voor je warm maken zodat je het ter plekke kan opeten aan de tafel die er staat.
Het enige nadeel is dat het wel erg prijzig is voor de hoeveelheid die je krijgt. Maar omdat de kwaliteit van het eten erg goed is is dit geen probleem.
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Haal regelmatig hier indonesische gerechten. Kwaliteit blijft over het algemeen goed, jammer dat er weinig in de oedang goreng peteh zit. De zaak loopt nog steeds erg goed, daarom onbegrijpelijk dat men er nog steeds niet kan pinnen. Prijzen aan de hoge kant, maar voor kwaliteit moet je iets over hebben.