Garoeda

Kneuterdijk 18 A 2514 EN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Garoeda

De lekkere Indonesië keuken

Garoeda is de place to be als je wilt genieten van overheerlijk Indonesisch eten in het centrum van Den Haag. In een prachtig oud Indonesisch decor kun je met vrienden of familie genieten van het stukje Indonesië van Nederland. Volgens het restaurant zelf: een atmosfeer van “Tempo Doeloe”, voor sommige, voor anderen een nieuwe exotische wereld. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Garoeda

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering
7,2
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gedateerd restaurant, gerechten zeer gemiddeld, bediening keurig maar wat uitgeblust.
T V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijke rijsttafel! Rijsttafel Vishnoe, goed op smaak, aparte andere gerechten zoals mosseltjes. Hadden extra pisang goreng, de beste ooit! Bediening was heel vriendelijk en correct. Restaurant is zoals een Indonesisch restaurant 'hoort' te zijn, een beetje gammel interieur, echter iets meer aandacht aan bepaalde dingen kan geen kwaad. Eten absoluut heerlijk!
JASK S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Op 14 december 2016 met ons drieën rijsttafel genoten. Garoeda staat aan de top van de Indische restaurants in Nederland en maakte ook deze keer weer deze reputatie waar.
Voortreffelijke rijsttafel, plezierige bediening, gastvrije omgeving!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Authentiek Indisch restaurant.
Wij hadden de Musim Panas Rijsttafel. Uitstekend op smaak gebracht. Lijkt wel of onze kokkie van vroeger in de dapoer stond.
Sfeervolle ambiance. Wij voelden ons er thuis. Gezellig druk.
Vriendelijk personeel. Hierargisch dat wel, degene die de tafel afruimt is niet degene die je bestelling uitlegt of opneemt. Tja, zo werkt dat in Indonesië ook.
Rijsttafel was uitgebreid en veel. Geen probleem, de keuken pakt alles keurig voor je in bakjes voor een doggybag.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Top. Vriendelijke bediening die met je meedenkt over een passende hoeveelheid voor een gezelschap met kinderen. Heerlijke gerechten met goddelijke halve liters bier. Authentieke aankleding van het restaurant.
Heel fijne avond gehad, gaan hier zeker terugkomen. Heerlijk.
Roswitha R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Slechte service slecht eten. Heel jammer allemaal. Eenmaal maar niet weer. Zelfs mijn Indonesische familie die hier op bezoek zijn gaven aan de volgende keer liever naar een bistro te gaan dan nogmaals naar Garoeda.
hans2105 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heel lekker gegeten, heerlijke rijsttafel. Goede combinatie van zachte en pittige gerechten. Vriendelijke bediening. Kan het iedereen aanraden.
EdithMarijke .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Klantvriendelijk staat hier hoog in vaandel. Prima eten! Alsof je bij je tante aan het eten bent. Knus. Zat bij een tafel met poot in het midden, dat was minder.
Fiya .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Garoeda. Leuke sfeer, fijne bediening en smakelijke gerechten. We hadden een kleine rijsttafel maar deze bood voldoende keus en afwisseling. Vooral de Daging smoor was heerlijk!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
De Nasi Ramas was heerlijk.
H.P. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Prima gegeten, er was ruime keus, van uitgebreide rijsttafel tot beperkter één bord gerechten. Wij hebben heerlijk gegeten van een Nasi Rames en een Bami Rames - schotel. Kopje koffie met spekkoekje toe, geheel in stijl.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Het eten, bediening, sfeer was goed alleen alles is wel zeer oud. Zelfs de menukaart (niet de inhoud) is niet meer van deze tijd.
We gaan er zeker nog wel een keer eten.
esheldring .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met Amerikaanse vriendin die in de jaren vihftig haar tienerjaren in Indonesië had doorgebracht hier geten. Ze vonden het geen probleem dat we met zijn drietjes twee rijstafels namen. Lekker maar voorspelbaar.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Lekkere rijsttafel gehad, rustige omgeving en goede bediening! Alles wat je verwacht van een mooie rijsttafel en daarna bij de koffie een spekkoek likeur erbij, gewoon goed, kom hier zeker vaker!
MarcDenHaag .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Klassieker in Den Haag, prachtige locatie, heerlijke rijsttafel. Aardige en attente bediening. Sfeer: de tijd heeft er stilgestaan.
PeterCoby .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Mankok Nasi en Mankok Bami Goreng. Flinke en rijk uitgeruste portie met sateh, rundvlees, ei, etc. Goed warm geserveerd en ook heel kruidig ("heet") precies goed.
Inrichting doet inderdaad wat sleets aan, maar wat wil je. Hier heerst nog ècht de oud Indische sfeer. Ook de bediening straalt dit uit. Geniet van dit exclusieve karakter! Vooral bijv. niet vergelijken met een trendy, jachtige brasserie. Ligging in hartje stad is ook een pluspunt. Prijs / kwaliteit is zeer gunstig. Tot slot: de biertjes werden perfect getapt geserveerd en de koffie was perfect bereid.
Voor de liefhebber zeker een aanrader.
Remo S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Interieur gedateerd maar wellicht verwacht ik te veel. Prijs zeer schappelijk. Met name veel ouderen (wellicht veteranen) eten hier.
Caked .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Gister hier gegeten met mijn vriend. Het restaurant ziet er prachtig uit! Ontzettend leuk en authentiek ingericht. De bediening is zeer hoffelijk en helder.
Het eten daarentegen viel tegen. Dat het eten al reeds eerder klaargemaakt is om de smaken te laten intrekken, kan ik wel begrijpen. Alleen het eten was ontzettend flauw van smaak! Gelukkig kon ik mijn eten oppeppen met de overheerlijke sabal oelek. Kwaliteit, smaak en kwantiteit van de gerechten zijn de hoge prijs niet waard.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Rijsttafel gegeten die prima is for de prijs die je ervoor betaald. Service is vriendelijk, ondanks het feit dat er nog meer mensen in het restaurant waren, krijgen we ongevraagd de rekening. De atmosphere blijft daarentegen prachtig, de reden waarom ik er toch elke keer weer op bezoek ga.