Garoeda

Kneuterdijk 18 A 2514 EN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Garoeda

De lekkere Indonesië keuken

Garoeda is de place to be als je wilt genieten van overheerlijk Indonesisch eten in het centrum van Den Haag. In een prachtig oud Indonesisch decor kun je met vrienden of familie genieten van het stukje Indonesië van Nederland. Volgens het restaurant zelf: een atmosfeer van “Tempo Doeloe”, voor sommige, voor anderen een nieuwe exotische wereld. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Garoeda

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Garoeda

Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Komen hier al jaren heerlijk Indonesisch gegeten zoals altijd de rijsttafel. Wel erg jammer dat je nu bij extra bestellen extra moet betalen. Zo kom je wel heel duur uit en dit is voor het eerst dat wij dit meemaken. Helaas......
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Bonken van sate's, veel te groot. Muffe rijst, alles redelijk! Koud zoals het bord. Zeer teleurstellend
SJL T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Eten was goed, alleen jammer dat we een tijd moesten wachten om iets te kunnen bestellen. Dit vanwege een computer storing. De bestelling kan toch ook worden opgeschreven.
B.L B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Met 3 personen wezen eten en uiteraard gekozen voor een rijsttafel. We zijn hier wel vaker geweest en hebben al diverse rijsttafels mogen proeven deze was niet zo pittig(vishnoe) Alle gerechtjes waren uitzonderlijk lekker Tip neem als extra de sate kambing
Paivi K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Zoveelste keer in Garoeda - wij waren met z'n drieen en genoten van alle lekkernijen van vegetarische rijsttafel. Bijzonder lekker ! Verder blijf ik de inrichting heel mooi vinden.
Lucia C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een heel aangename sfeer.
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk eten , hebben ervan genoten, vriendelijke bedoening , geen op of aanmerkingen !
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Afgelopen zaterdag gegeten met 19 personen ter ere van de verjaardag van mijn moeder. Hier onze bevindingen:
- Er zat een stuk wit glas ter grote van een nagel in het eten van mijn moeder.
- De wc’s waren ronduit goor en ze stonken.
- De kinderstoel van mijn kind was ook echt goor. Er zaten etensresten op van vorige kinderen.
- Eten smaakte wel goed.

Qua hygiëne kan dit restaurant echt niet. Ik begreep naderhand dat ze een tijdje gesloten zijn geweest hiervoor. Wat mij betreft gaan ze weer een tijdje dicht om orde op zaken te stellen.
John T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Afgelopen zaterdagavond daar gegeten, de meest uitgebreide rijsttafel met z'n tweeën. We waren er voor de eerste keer. Helemaal boven (2e etage) gegeten. Kennelijk is er beneden een kleinere kaart of is een kleine kaart mogelijk, naast al het uitgebreide, geen idee.
Het begon bij de ober beneden die nogal arrogant reageerde toen wij ons meldden. We moesten dus naar boven.

Gelukkig was het bedienend personeel boven een stuk minder arrogant. Twee aardige obers die ons de hele avond bedienden. Klein minpuntje, de Gewürztraminer die ik bestelde werd niet geopend om even te proeven, maar werd ongeopend in een ijskoeler geplaatst.
We zaten op een mooie plek op de hoek, erg leuk. En de rijsttafel was fantastisch, gevarieerd en bijzonder lekker. Je kunt hier alle gerechtjes van de tafel wel gaan recenseren, maar zo werkt dat niet bij een rijsttafel.
Zeker een aanrader. Het 'schrale' gemiddelde cijfer hier op Iens van een 7+ verbaast me een beetje. D'r zit zelfs een 'expertproever' tussen die een 2,5 geeft...Dat blijf toch altijd bijzonder, recensies die variëren van een 2 tot een 10.
Ik hou het op een 8 (met een plusje).
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
We werden heel vriendelijk ontvangen bij 'Garoeda' en kregen een heerlijk voorgerechtje. Toch moet men hier nostalgie niet verwarren met teren op oude glorie. De rijsttafel had vooral de smaak van cliché. Er zijn heel wat plekken in Nederland waar je beter 'Indisch' eet, waar men meer liefde en inspiratie in de gerechtjes steekt. Garnaaltjes die naar niets proeven, suf gekookte boontjes, en ook saté kan met weinig moeite veel beter.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het beste Indonesische eten van Nederland!
Juliette M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heel goede service, veel persoonlijke aandacht en heerlijk gegeten
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Kom hier vaker, eten vinden we as altijd heerlijk.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijk gegeten - op en top Indisch. Alleen jammer dat de reservering via de Iens app niet was doorgekomen - opmerking: je had beter kunnen bellen. Uiteindelijk is er wel een plek voor ons vijven gevonden.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Rijsttafel was zeer matig - uitgedroogd (lang onder een verwarmingslamp)? Zeer matige bediening - te hoge prijs, zeker voor wat werd geserveerd.
Nol R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijke rijsttafel en vriendelijke bediening en een prima prijs!
Denny V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Ik heb nog nooit zo slecht indisch getafeld als bij Garoeda gisteren. Bij binnenkomst piepte de ober "je jas moet je in de garderobe ophangen" i.p.v. ik zal u de garderobe even wijzen. Wij bestelden wat borrelhapjes en die waren smakeloos, het indische gehaktballetje smaakte ronduit vies. Voor 3 personen 3 x een mini rijsttafel besteld. Wat we toen kregen voor 21,50 euro p.p. was echt minimaal en smakeloos: 3 kleine bakjes vlees, 1 sate en een hoopje atjar. Bovendien lagen er heel veel kruimels onder onze stoelen en was het toilet vies en sterk verouderd. Oude glorie kan leuk zijn, maar dit kan echt niet meer!!! Ik ga hier nooit meer naar toe voordat het vernieuwd is en schoon. Wat een slechte ervaring. Ik ken hele goeie indische restaurants in Den Haag, maar Garoeda staat daar niet bij.
Bovendien zijn de foto's op hun website niet wat je ziet en krijg. De inrichting van het restaurant lijkt niet op wat er nu staat. En de gerechten op de foto ziet er veel lekkerder uit dan wat ze serveren. Klopt niets van!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Beetje oudbollig. Erg rustig. Eet was goed maar niet bijzonder.
Carlijn D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Kwalitatief goed, leuke authentieke sfeer. Een korte toelichting over de verschillende gerechten van de rijsttafel was prettig geweest. Tevens bleek de keuken om 22.05 gesloten waardoor bepaalde desserts niet meer mogelijk waren.