Garoeda

Kneuterdijk 18 A 2514 EN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Garoeda

De lekkere Indonesië keuken

Garoeda is de place to be als je wilt genieten van overheerlijk Indonesisch eten in het centrum van Den Haag. In een prachtig oud Indonesisch decor kun je met vrienden of familie genieten van het stukje Indonesië van Nederland. Volgens het restaurant zelf: een atmosfeer van “Tempo Doeloe”, voor sommige, voor anderen een nieuwe exotische wereld. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Garoeda

7,1
6,8
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Entourage was enigszins gedateerd, dit paste echter wel bij de algehele sfeer van het restaurant. We hadden de grootste rijsttafel voor 2 personen van 30,50 pp. De grootte van de portie was Goed en veel variëteit in gerechten. Qua smaak was het echter niet iets bijzonders dat me nog lang bij blijft. Al met al heb ik redelijk gegeten maar ik vond het niets bijzonders.
Harmke T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De papierenservetten vinden wij een aanfluiting!!
dineetjes .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Nog nooit zo slecht indonesisch gegeten als bij Garoeda.Schalen vol kippenlevertjes,voor 10 personen 6 stokjes sate,bakken kroepoek en de rest smakeloos en veel te weinig.Smoezelig alles,aftands interieur en een onvriendelijke ober.Nooit meer dus.
dineetjes .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met een gezelschap wezen eten,na 10 minuten,de rijsttafels stonden al op tafel,gevraagd waar de rijst/nasi/bami bleef zei de ober,ik heb tafels genoeg te lopen je moet gewoon op je beurt wachten.Schalen vol kroepoek en smerige kippenlevertjes,het was te vies om te eten.Ober pakt gewoon nieuwe glazen met 1 hand vingers in de glazen,ruimt tafel niet af en zet de koffie tussen de vieze borden.Nooit meer ga ik hier eten,al was het gratis
Hanneke C.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
V
Leo46 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Oude vergane Haagsche glorie! De eigenaar is duidelijk achterover gaan zitten na de glorietijd van vorige eeuw.
Aan de vloerbedekking blijf je plakken, is totaal versleten en het meubilair is oude meuk.
Wij bestelden een grote (duurste) rijsttafel voor twee personen. Alles paste op één dienblad. Papieren placemats op een houten tafel en een wit papieren servetje onder oud versleten bestek.
Het eten was onduidelijk, groene eieren, doorgekookte groenten, vage smaken en duidelijk qua prijs overgewaardeerd. Alleen de sate was smakelijk.
Wel vriendelijke bediening van de enige ober van Indonesische afkomst. Wij gaan daar nooit meer eten. Het geld absoluut niet waard.
jim S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Geen
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We namen de rijsttafel Musim Panas op aanraden van de ober. Heerlijk, lekkere vleesgerechten. Alleen de sperziebonen waren doorgekookt.
De huiswijn is prima, lekker licht en fruitig.
Emma G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Had gereserveerd, maar toen ik daar kwam bleek het restaurant uit twee delen te bestaan: beneden een casual en goedkoper gedeelte, en boven een duurder en chiqer deel. Ik wilde graag in het casual restaurant eten, maar daar hebben ze bij de reservering nooit naar gevraagd of mij dat verteld. We werden dus naar t duurdere gedeelte gestuurd en vertelden ons dat t casual gedeelte 'vol zat'. Maar toen ik een aantaal keer naar t toilet ging, zag ik altijd vrije plekken! Verder geen compensatie, en was teleurgesteld met de service. Dit moet duidelijker gemaakt worden!!
Ton O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijke gerechten (rijsttafel) en een gezellige lokatie. De bediening was prima.
Renée F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Voor ons leesgroepje al jaren een prettig betrouwbaar adres als we in Den Haag komen.
A.W.P. L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
De prijs-kwaliteitverhouding was niet goed. Een 5-persoons rijsttafel was per gerecht magertjes wat hoeveelheid betreft.Uitleg over de gerechten bleef uit. Ik heb wat vraagtekens over de versheid van de gerchten. Ontvangst en bediening was zeker het eerste deel van de maaltijd ongeïnteresseerd.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Lekker gegeten met vrienden uit Frankrijk , die helemaal weg zijn van Rijsttafels. Prima sfeer en lekker gegeten.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Beter ergens anders naar toe gaan, locatie is goed en entourage ook best. Het eten daarentegen smaakt oud en smaakloos, heeft weinig met Indonesisch eten te maken. Niets was voldoende.

Verder liep er een muis vrolijk heen en weer bij het tafeltje aan het raam, een van de meest geliefde plekken van het restaurant.

Bijzonder negatieve ervaring. Tijd voor een nieuwe wind in de keuken want het kan zo lekker zijn dat Indonesische eten.

Maarten de Jong
philip D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heel gezellig gegeten.Prima kwaliteit maar bovenal zeer persoonlijke bediening.
Voor herhaling vatbaar. philip & jackie dullaart
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
In Den Haag hebben we de luxe van zeer veel goede Indonesische restaurants en dan ga je automatisch de vergelijking maken. Garoeda is misschien wel het bekendste van heel Nederland, maar ik vind het helaas niet de beste. We hebben gisteren echt prima gegeten, maar het kan beter. We namen een rijsttafel en konden zo veel verschillende vlees en groenten gerechtjes proeven. De kip gerechten (sate en boutje) waren perfect en heerlijk mals. De rundvlees gerechten vonden we iets te taai en de sauzen niet spreken genoeg. Pittig was niet echt pittig, zoet niet echt zoet etc. Ook proefde ik het verschil niet tussen de ketjap saus en smoor, wat natuurlijk raar is. Al met al hebben we goed gegeten, de bediening is heel vriendelijk en snel, en wat dat betreft is het perfect als je leuk wilt eten voordat je naar het theater gaat bijvoorbeeld. Anders zal onze keuze volgende keer toch op een ander restaurant vallen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving vriendelijk personeel
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Na een daagje Den Haag gekozen voor Garoeda. Veel over gehoord. Wij vonden het echter in alle opzichten tegenvallen. De ontvangst was afstandelijk. Het restaurant was zichtbaar gedateerd en het tapijt was op een aantal plaatsen zelfs kaal. De menukaarten waren viezig aan de randen. De tafel was minimaal gedekt en met een papieren servetje onder het bestek. De bediening was afstandelijk en afwachtend. Korte antwoorden op vragen over de gerechten. De uiteindelijk gekozen rijsttafel Musim Panas voor 2 personen voldeed wel aan de verwachting. Hiervan geen spijt. Bij het afrekenen, werd geen woord gewisseld. Geen bedankje en geen tot ziens. Zullen we dus maar doen. Niet voor herhaling vatbaar dus.
wouter D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op Valentijnsdag heel gezellig met familie gegeten. Snel en goed bediend, heerlijk indonesisch gegeten.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gedateerd restaurant, gerechten zeer gemiddeld, bediening keurig maar wat uitgeblust.