Garoeda

Kneuterdijk 18 A 2514 EN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Garoeda

De lekkere Indonesië keuken

Garoeda is de place to be als je wilt genieten van overheerlijk Indonesisch eten in het centrum van Den Haag. In een prachtig oud Indonesisch decor kun je met vrienden of familie genieten van het stukje Indonesië van Nederland. Volgens het restaurant zelf: een atmosfeer van “Tempo Doeloe”, voor sommige, voor anderen een nieuwe exotische wereld. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Garoeda

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning
6,9
7,1

Jouw recensie over het restaurant Garoeda

Denny V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Ik heb nog nooit zo slecht indisch getafeld als bij Garoeda gisteren. Bij binnenkomst piepte de ober "je jas moet je in de garderobe ophangen" i.p.v. ik zal u de garderobe even wijzen. Wij bestelden wat borrelhapjes en die waren smakeloos, het indische gehaktballetje smaakte ronduit vies. Voor 3 personen 3 x een mini rijsttafel besteld. Wat we toen kregen voor 21,50 euro p.p. was echt minimaal en smakeloos: 3 kleine bakjes vlees, 1 sate en een hoopje atjar. Bovendien lagen er heel veel kruimels onder onze stoelen en was het toilet vies en sterk verouderd. Oude glorie kan leuk zijn, maar dit kan echt niet meer!!! Ik ga hier nooit meer naar toe voordat het vernieuwd is en schoon. Wat een slechte ervaring. Ik ken hele goeie indische restaurants in Den Haag, maar Garoeda staat daar niet bij.
Bovendien zijn de foto's op hun website niet wat je ziet en krijg. De inrichting van het restaurant lijkt niet op wat er nu staat. En de gerechten op de foto ziet er veel lekkerder uit dan wat ze serveren. Klopt niets van!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Beetje oudbollig. Erg rustig. Eet was goed maar niet bijzonder.
Carlijn D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Kwalitatief goed, leuke authentieke sfeer. Een korte toelichting over de verschillende gerechten van de rijsttafel was prettig geweest. Tevens bleek de keuken om 22.05 gesloten waardoor bepaalde desserts niet meer mogelijk waren.
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heel lekker gegeten voor een prima prijs.
Leuke locatie, mooi gedekte tafels en sfeervol interieur.
Welkome uitleg over de diverse gerechten en... de huisrose was geweldig.
Komen zeker een keer terug!
Chantal O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Perfecte ligging om te gaan eten net voor een optreden in een nabijgelegen theater. Heel vriendelijke ontvangst en tafeltje bij het raam. Snelle bediening en niet duur. Mooie, typische inrichting.
Amanda S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gisteren voor het eerst hier gegeten. We mochten plaats nemen op de bovenste verdieping en hadden mooi uitzicht. We hebben een van de rijsttafels besteld. Het was heel erg lekker, echt genoten. De bediening was vriendelijk, attent en snel. We gaan hier zeker nog eens eten.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Erg lekker gegeten. Prettige en vlotte bediening.
cornelia45 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Garoeda in Den Haag stond altijd nog op ons lijstje, maar dat kunnen we afvinken....
Viel allemaal tegen. Het gereserveerde tafeltje was niet schoon, de servet van de vorige gast lag nog onder het tafeltje. We bestelden verschillende gerechtjes om van alles wat te proeven. Sommige gerechtjes waren smakelijk, maar verschillende vleesgerechtjes waren droog, ondanks de saus. We hadden beter gehoopt.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Wij aten met 4 personen op de 2e etage. Fraaie inrichting en bediening in Indisch tenue. We bestelde rijsttafel Garouda. Veel gerechten van redelijk tot goede kwaliteit. De smaken van het stoofvlees en de sate hebben we wel een beter geproeft.
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het tweede biertje is nooit gekomen, maar wat hebben we heerlijk gegeten en wat zaten we leuk aan het raam.
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Matige maaltijd; nasi rames. "Droog" vlees, te ver doorgebakken spiegelei, kleffe rijst.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Personeel gaf enorm af op Iens
Eigenlijk was het belachelijk dat ik via Iens had gereserveerd
Ik zei meteen: stop dan met Iens
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten was lekker, bediening niet heel vlot, sommigen ook niet heel aardig
A. B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het restaurant ruikt naar sigarettenrook. Kapot gekookte, waterige sperciebonen. Smakeloze tempeh. het vlees van de saté was uitgedroogd en hard. Gebakken ei was ook uitgedroogd. Enzovoort, enz. En dat alles volgens ons opgewarmd in de magnetron. Na drie happen gestopt met eten en afgerekend. Ronduit slecht.
Elvira P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Erg de aandacht moeten trekken om de rekening te krijgen. Misschien kwam het omdat we naast een grote groep zaten. Uiteindelijk zelf maar opgestaan en naar een over gelopen.
Verder echt waar voor je geld. Heerlijk zo'n rijsttafel en dat allemaal op een heel mooie plek in Den Haag.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We zijn jarenlang talloze malen langs Garoeda gelopen maar hadden er nog nooit gegeten. Tot afgelopen zaterdag. Toen hebben we genoten van een rijsttafel. Erg lekker en voor een goede prijs.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mooi klassiek Indisch restaurant, een begrip in Den Haag. Koloniale aankleding in een prachtig statig pand. De rijsttafel was geweldig, een van de beste die we ooit gegeten hadden. Mooie prijzen ook. De bediening is erg informeel en zeer vriendelijk. Kortom een van de betere Indische restaurants van Den Haag.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke rijsttafel vishnoe samen met mijn vader van 86. Hij vond sommige gerechten beetje te pittig maar zeker aanrader
makan-enak .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Gisteren, na een lange tijd ( ruim 20 jaar ) weer eens bij Garuda gegeten. Het eten was verrukkelijk lekker, echt Indisch eten. De bediening was zeer onder de maat, we werden pas na 30 minuten gevraagd wat we wilden drinken. Dat is echt lang wachten. Et waren maar 2 obers in de bediening en de eigenaar zat aan de bar en hielp niet mee. Dat kan volgens mij ook anders. Het interieur was gedateerd en het toilet moet echt nodig goed schoongemaakt worden!
Maar het eten was zeer goed!
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Samen met een vriend genoten van heerlijke gerechten. Gestart met pangsit goreng, daarna saté mix met nasi goreng en een rijsttafel, tot slot beide dessert pisang goreng met slagroom en ijs. Stuk voor stuk zijn de gerechten erg lekker, het vlees mals, de sauzen smakelijk en de nasi top. Alles verfijnd gekruid. Een aanrader voor liefhebbers van de Indonesische keuken.
Extra plus is dat er niet om de vijf minuten gevraagd wordt of je nog wat wil drinken, je eet kortom in alle rust. Wachttijd op het eten was zeer kort.