Garoeda

Kneuterdijk 18 A 2514 EN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Garoeda

De lekkere Indonesië keuken

Garoeda is de place to be als je wilt genieten van overheerlijk Indonesisch eten in het centrum van Den Haag. In een prachtig oud Indonesisch decor kun je met vrienden of familie genieten van het stukje Indonesië van Nederland. Volgens het restaurant zelf: een atmosfeer van “Tempo Doeloe”, voor sommige, voor anderen een nieuwe exotische wereld. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Garoeda

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning
7,1

Jouw recensie over het restaurant Garoeda

De tafel van Iris A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Genoten van een heerlijke rijsttafel met authentieke smaken. Na de bestelling wordt het eten snel geserveerd en is het genieten geblazen.
Boven op de tweede etage (gelukkig te bereiken met een lift) heb je een leuk uitzicht op Den Haag.
Alleen het decor daar lijkt in alle jaren nog niets aan gedaan te zijn. Aan de ene kant hoort het een beetje bij het restaurant aan de andere kant is het een beetje stoffig ouderwets.
Jenny O.
vooraf geserveerd voor vijf personen, waarvan één slecht ter been . Was even schrikken men stuurde ons naar de tweede etage.. máár er was een lift ! prima tafel aan het raam ! Het eten was weer voortreffelijk ! Bediening vriendelijk...
Guido R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Leuke omgeving maar het een is erg slecht, slap, flauw, geen smaak en een enorme teleurstelling na een hoopvolle verwachting
Sierk C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Goed eten, maar sfeer en service echt beneden peil. Toen we kwamen was er geen bediende die ons opving. Verouderd restaurant, heeft echt een facelift nodig
hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
wij kwamen hier al verschillende jaren .
altijd perfekt .
maar gisteren geweest .
leek wel een andere zaak sate te groot vlees .a
het voorgerecht pangsit goreng kwam gelijk met de rijsttafel .
na dat ik wat er over opmerkte zij de juffrouw dat veel mensen dat deden .
heel apart .
al met al mijn restaurant niet meer jammer .
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prima restaurant
Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Bij aankomst mochten we naar de tweede verdieping. Daar aangekomen STONK het ENORM naar ROOK. De mannen zaten daar vrolijk te roken ondanks dat er bij de entree een bordje “niet roken restaurant” was. We wilden eerst opstappen maar had trek in een hapje rijst. Dus maar gebleven ondanks de rook stank. Zowel mijn vrouw als ik een “wadjan” besteld van het menu. Krijgen we een hoop schaaltjes dat leek op een karige rijsttafel merkt het argument dat we dezelfde gerechten hadden. Eten was lauw en de boontjes en sajoor was doorgekookt. de bijbehorende saté waren ze vergeten. Alles bijelkaar gewoon slecht MON maar niet over het interieur te hebben. Volledig vergane glorie. Niet doen dus
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en gezellige entourage
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gewoon nog echt Indonesisch.
Janette S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Niet meer zoals vroeger
Zaal en toiletten vies
Eten niet meer zoals vroeger
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Komen hier al jaren heerlijk Indonesisch gegeten zoals altijd de rijsttafel. Wel erg jammer dat je nu bij extra bestellen extra moet betalen. Zo kom je wel heel duur uit en dit is voor het eerst dat wij dit meemaken. Helaas......
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Bonken van sate's, veel te groot. Muffe rijst, alles redelijk! Koud zoals het bord. Zeer teleurstellend
SJL T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Eten was goed, alleen jammer dat we een tijd moesten wachten om iets te kunnen bestellen. Dit vanwege een computer storing. De bestelling kan toch ook worden opgeschreven.
B.L B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Met 3 personen wezen eten en uiteraard gekozen voor een rijsttafel. We zijn hier wel vaker geweest en hebben al diverse rijsttafels mogen proeven deze was niet zo pittig(vishnoe) Alle gerechtjes waren uitzonderlijk lekker Tip neem als extra de sate kambing
Paivi K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Zoveelste keer in Garoeda - wij waren met z'n drieen en genoten van alle lekkernijen van vegetarische rijsttafel. Bijzonder lekker ! Verder blijf ik de inrichting heel mooi vinden.
Lucia C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een heel aangename sfeer.
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk eten , hebben ervan genoten, vriendelijke bedoening , geen op of aanmerkingen !
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Afgelopen zaterdag gegeten met 19 personen ter ere van de verjaardag van mijn moeder. Hier onze bevindingen:
- Er zat een stuk wit glas ter grote van een nagel in het eten van mijn moeder.
- De wc’s waren ronduit goor en ze stonken.
- De kinderstoel van mijn kind was ook echt goor. Er zaten etensresten op van vorige kinderen.
- Eten smaakte wel goed.

Qua hygiëne kan dit restaurant echt niet. Ik begreep naderhand dat ze een tijdje gesloten zijn geweest hiervoor. Wat mij betreft gaan ze weer een tijdje dicht om orde op zaken te stellen.
John T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Afgelopen zaterdagavond daar gegeten, de meest uitgebreide rijsttafel met z'n tweeën. We waren er voor de eerste keer. Helemaal boven (2e etage) gegeten. Kennelijk is er beneden een kleinere kaart of is een kleine kaart mogelijk, naast al het uitgebreide, geen idee.
Het begon bij de ober beneden die nogal arrogant reageerde toen wij ons meldden. We moesten dus naar boven.

Gelukkig was het bedienend personeel boven een stuk minder arrogant. Twee aardige obers die ons de hele avond bedienden. Klein minpuntje, de Gewürztraminer die ik bestelde werd niet geopend om even te proeven, maar werd ongeopend in een ijskoeler geplaatst.
We zaten op een mooie plek op de hoek, erg leuk. En de rijsttafel was fantastisch, gevarieerd en bijzonder lekker. Je kunt hier alle gerechtjes van de tafel wel gaan recenseren, maar zo werkt dat niet bij een rijsttafel.
Zeker een aanrader. Het 'schrale' gemiddelde cijfer hier op Iens van een 7+ verbaast me een beetje. D'r zit zelfs een 'expertproever' tussen die een 2,5 geeft...Dat blijf toch altijd bijzonder, recensies die variëren van een 2 tot een 10.
Ik hou het op een 8 (met een plusje).
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
We werden heel vriendelijk ontvangen bij 'Garoeda' en kregen een heerlijk voorgerechtje. Toch moet men hier nostalgie niet verwarren met teren op oude glorie. De rijsttafel had vooral de smaak van cliché. Er zijn heel wat plekken in Nederland waar je beter 'Indisch' eet, waar men meer liefde en inspiratie in de gerechtjes steekt. Garnaaltjes die naar niets proeven, suf gekookte boontjes, en ook saté kan met weinig moeite veel beter.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het beste Indonesische eten van Nederland!