Garoeda

Kneuterdijk 18 A 2514 EN Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Garoeda

De lekkere Indonesië keuken

Garoeda is de place to be als je wilt genieten van overheerlijk Indonesisch eten in het centrum van Den Haag. In een prachtig oud Indonesisch decor kun je met vrienden of familie genieten van het stukje Indonesië van Nederland. Volgens het restaurant zelf: een atmosfeer van “Tempo Doeloe”, voor sommige, voor anderen een nieuwe exotische wereld. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Garoeda

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Top. Vriendelijke bediening die met je meedenkt over een passende hoeveelheid voor een gezelschap met kinderen. Heerlijke gerechten met goddelijke halve liters bier. Authentieke aankleding van het restaurant.
Heel fijne avond gehad, gaan hier zeker terugkomen. Heerlijk.
Roswitha R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Slechte service slecht eten. Heel jammer allemaal. Eenmaal maar niet weer. Zelfs mijn Indonesische familie die hier op bezoek zijn gaven aan de volgende keer liever naar een bistro te gaan dan nogmaals naar Garoeda.
Hans2105 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heel lekker gegeten, heerlijke rijsttafel. Goede combinatie van zachte en pittige gerechten. Vriendelijke bediening. Kan het iedereen aanraden.
EdithMarijke .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Klantvriendelijk staat hier hoog in vaandel. Prima eten! Alsof je bij je tante aan het eten bent. Knus. Zat bij een tafel met poot in het midden, dat was minder.
Fiya .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Garoeda. Leuke sfeer, fijne bediening en smakelijke gerechten. We hadden een kleine rijsttafel maar deze bood voldoende keus en afwisseling. Vooral de Daging smoor was heerlijk!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
De Nasi Ramas was heerlijk.
H.P. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Prima gegeten, er was ruime keus, van uitgebreide rijsttafel tot beperkter één bord gerechten. Wij hebben heerlijk gegeten van een Nasi Rames en een Bami Rames - schotel. Kopje koffie met spekkoekje toe, geheel in stijl.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Het eten, bediening, sfeer was goed alleen alles is wel zeer oud. Zelfs de menukaart (niet de inhoud) is niet meer van deze tijd.
We gaan er zeker nog wel een keer eten.
Esheldring .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met Amerikaanse vriendin die in de jaren vihftig haar tienerjaren in Indonesië had doorgebracht hier geten. Ze vonden het geen probleem dat we met zijn drietjes twee rijstafels namen. Lekker maar voorspelbaar.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Lekkere rijsttafel gehad, rustige omgeving en goede bediening! Alles wat je verwacht van een mooie rijsttafel en daarna bij de koffie een spekkoek likeur erbij, gewoon goed, kom hier zeker vaker!
MarcDenHaag .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Klassieker in Den Haag, prachtige locatie, heerlijke rijsttafel. Aardige en attente bediening. Sfeer: de tijd heeft er stilgestaan.
PeterCoby .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Mankok Nasi en Mankok Bami Goreng. Flinke en rijk uitgeruste portie met sateh, rundvlees, ei, etc. Goed warm geserveerd en ook heel kruidig ("heet") precies goed.
Inrichting doet inderdaad wat sleets aan, maar wat wil je. Hier heerst nog ècht de oud Indische sfeer. Ook de bediening straalt dit uit. Geniet van dit exclusieve karakter! Vooral bijv. niet vergelijken met een trendy, jachtige brasserie. Ligging in hartje stad is ook een pluspunt. Prijs / kwaliteit is zeer gunstig. Tot slot: de biertjes werden perfect getapt geserveerd en de koffie was perfect bereid.
Voor de liefhebber zeker een aanrader.
Remo S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Interieur gedateerd maar wellicht verwacht ik te veel. Prijs zeer schappelijk. Met name veel ouderen (wellicht veteranen) eten hier.
Caked .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Gister hier gegeten met mijn vriend. Het restaurant ziet er prachtig uit! Ontzettend leuk en authentiek ingericht. De bediening is zeer hoffelijk en helder.
Het eten daarentegen viel tegen. Dat het eten al reeds eerder klaargemaakt is om de smaken te laten intrekken, kan ik wel begrijpen. Alleen het eten was ontzettend flauw van smaak! Gelukkig kon ik mijn eten oppeppen met de overheerlijke sabal oelek. Kwaliteit, smaak en kwantiteit van de gerechten zijn de hoge prijs niet waard.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Rijsttafel gegeten die prima is for de prijs die je ervoor betaald. Service is vriendelijk, ondanks het feit dat er nog meer mensen in het restaurant waren, krijgen we ongevraagd de rekening. De atmosphere blijft daarentegen prachtig, de reden waarom ik er toch elke keer weer op bezoek ga.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Garoeda is een restaurant waar we al jaren langskomen en steeds zeggen hier moeten we ook eens gaan eten. Nu is het er eindelijk van gekomen. Wij kozen voor een van de rijsttafels. De gerechten waren stuk voor stuk goed van smaak. Met name het mosselgerecht sprong eruit. De service is netjes en correct. De inrichting gedateerd maar heeft wel sfeer.
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Nooit eerder hier gegeten omdat het de reputatie heeft van zakenrestaurant waar ook veel toeristen komen. Toch hier verzeild geraakt na een bezoek aan de Tongtong Fair. Wat een teleurstelling! De bediening is niet echt hartelijk en het eten is erg vlak van smaak! Waarschijnlijk gericht op toeristen die niet weten hoe Indonesisch eten hoort te smaken. De zogenaamde nasi goreng was niet gebakken, maar gewoon witte rijst met een kunstmatig kleurtje waar wat garnaaltjes in verdwaald waren. De saté was taai met smakeloze saus erover. Het enige wat ik lekker vond (er zat tenminste smaak aan) was de tempeh. Omdat we het met elkaar toch gezellig hadden, bleven we lang natafelen. Totdat de ober (al omgekleed) nors ons tafeltje kwam afruimen; we waren duidelijk niet meer welkom. Niet voor herhaling vatbaar!
Captain_nanno .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Sfeer en de bediening was subliem en de maaltijden goed .
Opmerking is dat de geroosterde Ayam , eigenlijk gefileerd moet
zijn en was 60 % botjes 40 % vlees. (Ook kleine botjes)
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Garoeda is een begrip in Den Haag en we hebben hier met vrienden gegeten. Het was erg druk, maar we zaten op een rustige plek op de 2e verdieping. De rijsttafel was heerlijk en erg uitgebreid. Lekker pittig en goed van smaak. Mensen die klagen dat het eten wellicht niet vers bereid is, snappen schijnbaar niet dat je de beste Indonesische maaltijden 2 dagen van te voren maakt. En ja, dan wordt het dus opgewarmd. Zo hoort het en zo doen ze het in Indonesie ook. Bediening is wat onpersoonlijk en komt soms nors over. Maar we hebben een heerlijke avond gehad.