Garoeda

Kneuterdijk 18 A 2514 EN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Garoeda

De lekkere Indonesië keuken

Garoeda is de place to be als je wilt genieten van overheerlijk Indonesisch eten in het centrum van Den Haag. In een prachtig oud Indonesisch decor kun je met vrienden of familie genieten van het stukje Indonesië van Nederland. Volgens het restaurant zelf: een atmosfeer van “Tempo Doeloe”, voor sommige, voor anderen een nieuwe exotische wereld. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Garoeda

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering
7,2
6,9

Jouw recensie over het restaurant Garoeda

corstiaan .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gisteravond met genoegen gegeten bij Garoeda. De sfeer was prima, de bediening vriendelijk en het eten lekker! We komen zeker een keer terug als we in de stad zijn.
Hapsing D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Ben gaan eten met fam. rijsttafel is lekker restaurant heeft een leuk antoerage ook heel groot, niet geweten dat er verschillende etages zijn.
Mooi uitzich vanwegen de ligging op een hoek.
Pjoter. Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gastheer heeft geen idee wat zijn taak in houd. Bij de ontvangst kregen wij een preek dat we niet meer via Iens moesten reserveren omdat dat geld kostte voor de zaak. Verder was de temperatuur van het eten niet om over naar huis te schrijven . Verder was het eten wel goed. Wordt voor ons geen tweede diner bij Garoeda.
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zeer authentieke smaak met vriendelijke bediening, zeer aanbevelenswaardig!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Mooi restaurant, lekker eten, vond wel de porties erg klein voor de prijs
Roland W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
4/11 gedineerd bij Garoeda. Wat meteen negatief opviel was de handelswijze van een mannelijk personeelslid met grijs in de bediening. Is vanaf het eerste begin onbeleefd en niet geïnteresseerd om te doen wat hij moet doen: luisteren. evt adviseren, bedienen en een prettige sfeer creëren. Hanteert een grove onbehoplpen vrijpostigheid. Waarom heeft een bedrijf zo'n iemand in die functie???
Onbegrijpellijk. Na het serveren niet meer gezien, toont geen enkele belangstelling. Waar-de-loos.
Gerechten werden niet gebracht in de gevraagde volgorde. Eten komt op het niveau van tourist trap. sambal ontbreekt, kwaliteit kroepoek onder het niveau van Conimex.

Gelukkig zijn er in Den Haag genoeg alternatieven voor een Indische keuken ervaring die wel prettig is
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Waardeloze bediening, onvriendelijk! Niet online reserveren op de dag zelf want daar houden ze geen rekening mee. Ook gedurende het eten bleef de bediening erg slecht, werd niets uitgelegd, kroepoek was oud, etc etc...
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We hebben kort tevoren via de Iens app gereserveerd. Toen we arriveerden, bleek dat ze de reservering niet hadden gezien, want” u denkt toch niet dat wij de hele tijd op internet zitten te kijken”. “ Bovendien moeten wij Iens betalen voor de reservering en dat doen we liever niet”. Ondanks het feit dat we alsnog een tafel kregen en het eten redelijk goed was, vonden we dit niet erg gastvrij overkomen en zeker niet getuigen van een professionele houding ten op zichte van de klanten/gasten. Jammer, als je liever geen klanten hebt via Iens, dan moet je je niet aansluiten bij zo’n organisatie.
m.weiland .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Geplaatst op de 2e verdieping, die ongezellig en rumoerig was. Begane grond heeft meer sfeer, al is het wel de sfeer van vergane glorie. De variatie en de smaken van de grootste rijsttafel (4 voor 5 pers) vond ik goed.
Eigenaardig was de afrekening. "Als u contant betaalt, breng ik de flessen water en de koffie niet in rekening." Lijkt me dat de belastingdienst niet blij is met dit 'financiële beleid', en ik ook niet.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fijne smaak. De sambel goreng udang mocht wat mij betreft meer in de saus. Was net te droog. Vriendelijke bediening.
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Super lekker gegeten met mn partner Jean. Echt genoten van de goede service en de geweldige Saté. Ga het proberen het thuis een keer zo te maken. Leuk decor ook hoor, heel gezellig.
rolf S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg gewoon
Geen finesse
Jan Kees F.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Uitstekend zoals altijd. Mijn ouders kwamen hier vroeger al en ik kom hier nog steeds met veel plezier.
Sita V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Nog nooit zo slecht gegeten! Het eten was droog en smakeloos. Kwam zo uit de magnetron en waarschijnlijk al meerdere malen opgewarmd. Zelfs de kroepoek was niet te eten. Bediening was ook niet echt spraakzaam, geen enkele uitleg. Heel veel spijt van onze keuze om hier te gaan eten.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Entourage was enigszins gedateerd, dit paste echter wel bij de algehele sfeer van het restaurant. We hadden de grootste rijsttafel voor 2 personen van 30,50 pp. De grootte van de portie was Goed en veel variëteit in gerechten. Qua smaak was het echter niet iets bijzonders dat me nog lang bij blijft. Al met al heb ik redelijk gegeten maar ik vond het niets bijzonders.
Harmke T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De papierenservetten vinden wij een aanfluiting!!
dineetjes .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Nog nooit zo slecht indonesisch gegeten als bij Garoeda.Schalen vol kippenlevertjes,voor 10 personen 6 stokjes sate,bakken kroepoek en de rest smakeloos en veel te weinig.Smoezelig alles,aftands interieur en een onvriendelijke ober.Nooit meer dus.
dineetjes .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met een gezelschap wezen eten,na 10 minuten,de rijsttafels stonden al op tafel,gevraagd waar de rijst/nasi/bami bleef zei de ober,ik heb tafels genoeg te lopen je moet gewoon op je beurt wachten.Schalen vol kroepoek en smerige kippenlevertjes,het was te vies om te eten.Ober pakt gewoon nieuwe glazen met 1 hand vingers in de glazen,ruimt tafel niet af en zet de koffie tussen de vieze borden.Nooit meer ga ik hier eten,al was het gratis
Hanneke C.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
V
Leo46 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Oude vergane Haagsche glorie! De eigenaar is duidelijk achterover gaan zitten na de glorietijd van vorige eeuw.
Aan de vloerbedekking blijf je plakken, is totaal versleten en het meubilair is oude meuk.
Wij bestelden een grote (duurste) rijsttafel voor twee personen. Alles paste op één dienblad. Papieren placemats op een houten tafel en een wit papieren servetje onder oud versleten bestek.
Het eten was onduidelijk, groene eieren, doorgekookte groenten, vage smaken en duidelijk qua prijs overgewaardeerd. Alleen de sate was smakelijk.
Wel vriendelijke bediening van de enige ober van Indonesische afkomst. Wij gaan daar nooit meer eten. Het geld absoluut niet waard.