Garoeda

Kneuterdijk 18 A 2514 EN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Garoeda

De lekkere Indonesië keuken

Garoeda is de place to be als je wilt genieten van overheerlijk Indonesisch eten in het centrum van Den Haag. In een prachtig oud Indonesisch decor kun je met vrienden of familie genieten van het stukje Indonesië van Nederland. Volgens het restaurant zelf: een atmosfeer van “Tempo Doeloe”, voor sommige, voor anderen een nieuwe exotische wereld. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Garoeda

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering
7,2
Emma G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Had gereserveerd, maar toen ik daar kwam bleek het restaurant uit twee delen te bestaan: beneden een casual en goedkoper gedeelte, en boven een duurder en chiqer deel. Ik wilde graag in het casual restaurant eten, maar daar hebben ze bij de reservering nooit naar gevraagd of mij dat verteld. We werden dus naar t duurdere gedeelte gestuurd en vertelden ons dat t casual gedeelte 'vol zat'. Maar toen ik een aantaal keer naar t toilet ging, zag ik altijd vrije plekken! Verder geen compensatie, en was teleurgesteld met de service. Dit moet duidelijker gemaakt worden!!
Ton O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijke gerechten (rijsttafel) en een gezellige lokatie. De bediening was prima.
Renée F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Voor ons leesgroepje al jaren een prettig betrouwbaar adres als we in Den Haag komen.
A.W.P. L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
De prijs-kwaliteitverhouding was niet goed. Een 5-persoons rijsttafel was per gerecht magertjes wat hoeveelheid betreft.Uitleg over de gerechten bleef uit. Ik heb wat vraagtekens over de versheid van de gerchten. Ontvangst en bediening was zeker het eerste deel van de maaltijd ongeïnteresseerd.
Stephanie .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Lekker gegeten met vrienden uit Frankrijk , die helemaal weg zijn van Rijsttafels. Prima sfeer en lekker gegeten.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Beter ergens anders naar toe gaan, locatie is goed en entourage ook best. Het eten daarentegen smaakt oud en smaakloos, heeft weinig met Indonesisch eten te maken. Niets was voldoende.

Verder liep er een muis vrolijk heen en weer bij het tafeltje aan het raam, een van de meest geliefde plekken van het restaurant.

Bijzonder negatieve ervaring. Tijd voor een nieuwe wind in de keuken want het kan zo lekker zijn dat Indonesische eten.

Maarten de Jong
philip D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heel gezellig gegeten.Prima kwaliteit maar bovenal zeer persoonlijke bediening.
Voor herhaling vatbaar. philip & jackie dullaart
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
In Den Haag hebben we de luxe van zeer veel goede Indonesische restaurants en dan ga je automatisch de vergelijking maken. Garoeda is misschien wel het bekendste van heel Nederland, maar ik vind het helaas niet de beste. We hebben gisteren echt prima gegeten, maar het kan beter. We namen een rijsttafel en konden zo veel verschillende vlees en groenten gerechtjes proeven. De kip gerechten (sate en boutje) waren perfect en heerlijk mals. De rundvlees gerechten vonden we iets te taai en de sauzen niet spreken genoeg. Pittig was niet echt pittig, zoet niet echt zoet etc. Ook proefde ik het verschil niet tussen de ketjap saus en smoor, wat natuurlijk raar is. Al met al hebben we goed gegeten, de bediening is heel vriendelijk en snel, en wat dat betreft is het perfect als je leuk wilt eten voordat je naar het theater gaat bijvoorbeeld. Anders zal onze keuze volgende keer toch op een ander restaurant vallen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving vriendelijk personeel
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Na een daagje Den Haag gekozen voor Garoeda. Veel over gehoord. Wij vonden het echter in alle opzichten tegenvallen. De ontvangst was afstandelijk. Het restaurant was zichtbaar gedateerd en het tapijt was op een aantal plaatsen zelfs kaal. De menukaarten waren viezig aan de randen. De tafel was minimaal gedekt en met een papieren servetje onder het bestek. De bediening was afstandelijk en afwachtend. Korte antwoorden op vragen over de gerechten. De uiteindelijk gekozen rijsttafel Musim Panas voor 2 personen voldeed wel aan de verwachting. Hiervan geen spijt. Bij het afrekenen, werd geen woord gewisseld. Geen bedankje en geen tot ziens. Zullen we dus maar doen. Niet voor herhaling vatbaar dus.
wouter D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op Valentijnsdag heel gezellig met familie gegeten. Snel en goed bediend, heerlijk indonesisch gegeten.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gedateerd restaurant, gerechten zeer gemiddeld, bediening keurig maar wat uitgeblust.
T V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijke rijsttafel! Rijsttafel Vishnoe, goed op smaak, aparte andere gerechten zoals mosseltjes. Hadden extra pisang goreng, de beste ooit! Bediening was heel vriendelijk en correct. Restaurant is zoals een Indonesisch restaurant 'hoort' te zijn, een beetje gammel interieur, echter iets meer aandacht aan bepaalde dingen kan geen kwaad. Eten absoluut heerlijk!
JASK S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Op 14 december 2016 met ons drieën rijsttafel genoten. Garoeda staat aan de top van de Indische restaurants in Nederland en maakte ook deze keer weer deze reputatie waar.
Voortreffelijke rijsttafel, plezierige bediening, gastvrije omgeving!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Authentiek Indisch restaurant.
Wij hadden de Musim Panas Rijsttafel. Uitstekend op smaak gebracht. Lijkt wel of onze kokkie van vroeger in de dapoer stond.
Sfeervolle ambiance. Wij voelden ons er thuis. Gezellig druk.
Vriendelijk personeel. Hierargisch dat wel, degene die de tafel afruimt is niet degene die je bestelling uitlegt of opneemt. Tja, zo werkt dat in Indonesië ook.
Rijsttafel was uitgebreid en veel. Geen probleem, de keuken pakt alles keurig voor je in bakjes voor een doggybag.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Top. Vriendelijke bediening die met je meedenkt over een passende hoeveelheid voor een gezelschap met kinderen. Heerlijke gerechten met goddelijke halve liters bier. Authentieke aankleding van het restaurant.
Heel fijne avond gehad, gaan hier zeker terugkomen. Heerlijk.
Roswitha R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Slechte service slecht eten. Heel jammer allemaal. Eenmaal maar niet weer. Zelfs mijn Indonesische familie die hier op bezoek zijn gaven aan de volgende keer liever naar een bistro te gaan dan nogmaals naar Garoeda.
hans2105 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heel lekker gegeten, heerlijke rijsttafel. Goede combinatie van zachte en pittige gerechten. Vriendelijke bediening. Kan het iedereen aanraden.
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Klantvriendelijk staat hier hoog in vaandel. Prima eten! Alsof je bij je tante aan het eten bent. Knus. Zat bij een tafel met poot in het midden, dat was minder.
Fiya .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Garoeda. Leuke sfeer, fijne bediening en smakelijke gerechten. We hadden een kleine rijsttafel maar deze bood voldoende keus en afwisseling. Vooral de Daging smoor was heerlijk!