Garnwerd aan Zee

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Garnwerd aan Zee

Barte V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Met vrienden hier gegeten. Heerlijk aan het water in de schaduw. Personeel vriendelijk en attent. Ondanks de drukte redelijk vlot geholpen.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gelunched, vriendelijke bediening. Kroketten zijn een aanrader, je krijgt meer dan genoeg. Friet bij de saté had niet gekruid hoeven worden en was een beetje slap. De rest was keurig verzorgd.
Barte V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hier gegeten met mijn vriendinnen. Mooi restaurant, de professionaliteit van het personeel laat wel iets te wensen over. Ze zouden zich wel wat meer mogen verdiepen in de kaart, weinig kennis. Het eten was wel prima.
Helena F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
mooie omgeving en prachtig restuarant. Helaas is het eten teleurstellend. Alles was lauw en de porties behoorlijk aan de kleine kant. Helaas geen groente bij het eten, wel wat wortelen op de borden, maar een bakje rabarber voor 4 personen ( moet je van houden) en salade met weinig smaak ( erg eenvoudig).
De friet was ook lauw en dus slap. Geen enkel gerecht was lekker op smaak gebracht. Wel goed bereid, maar zeer vlak van smaak. Erg teleurstellend.
Bediening was wel prima en vreindelijk.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Mooie omgeving en een leuk restaurant. Het een was erg teleurstellend.
De portie's waren erg klein en het eten was lauw. Weinig groente en friet (wij waren met 5 personen)
Wij kregen het vlees niet zoals was besteld. De bediening was rommelig en ongeïnteresseerd. De prijzen waren niet in vergelijking met wat we kregen. Wij gaan hier niet weer eten.
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Met Pasen zijn we hier neergestreken bij de open haard, dat was wel even een geniet momentje. Bij het bestellen van mijn 2e glas witte wijn liet ik me ontvallen dat ik even een andere soort wilde proberen om de verschillen eens te proeven. Nou was het vrij rustig maar we stonden toch wel even te kijken dat tijdens het 2e glas [ik had al aangegeven dat ik niet meer hoefde te rijden] de ober onverwachts voor mijn neus stond met 3 glazen, elk met een bodempje wit, zonder uitleg, alleen met een cijfer erbij. De cijfers correspondeerden met het briefje op zijn dienblad. Hij was wel benieuwd of ik de wijnen kon plaatsen gezien het feit dat ik net 2 van de 3 al had gehad. Wat een super leuke actie!!!! Al proevend, nog een blokje op het vuur, op een regenachtige middag. De heerlijke aardappel-chips en de bitterballen maakten het helemaal compleet. Deze jonge gastheer verdient een dik compliment!!! Bedankt voor een super leuke namiddag!
j.hellinga .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Zoals eerder ook u weer: goed eten bij Garnwerd aan zee. Op woensdag avond was het niet zo druk, maar dat is alleen prettig. We bestelden een glas wijn, zoet, maar niet te zoet. Er kwam een glas en de inhoud was niet lekker. Geen probleem zei de bediening, dan ruilen we dit om. Nou zo veel service hadden we niet verwacht. Later vroegen we om water en er kwam een karaf met 4 glazen. De rekening kwam en de karaf water was niet in rekening gebracht Chapeau!, echter thuisgekomen ontdekten we dat er een glas wijn te veel in rekening was gebracht. Juist het geruild glas wijn.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Goed gezellig en warm restaurant. Prachtig om bij de open haard te zitten .Zeker een aanrader voor iedereen. Heerlijk glas wijn en lekkere tapes bij de haard. Ik kom zeker vaker
Marjelle P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We hebben hier met een familie groep van 30 man gegeten, met kinderen. We kregen een afgeschermde ruimte waar het buffet klaar stond. De bediening en contact vooraf waren super, ontzettend vriendelijk en anticiperend! Het voor- en hoofdgerecht waren heerlijk, echt heel goed! Nagerecht was iets minder. Verder is de locatie erg mooi aan het water en bij de molen, ook erg geschikt voor een mooie familie foto.
Etenenwijnisfijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Basic eetcafé. Het visgerecht dat we aten was redelijk (met een graatje), het vegetarische weinig fantasievol, maar best lekker, alleen veeeeel te weinig voor de prijs (1 wrapje voor 19 euro, tsja). De pizza was echt niet lekker. Ongekruide tomatensaus met een paar dikke plakken kaas op een veel te dikke en geen pizzabodem. Aardappelgarnituur was daarentegen wel lekker, de sla matig. Al met al niet zo heel lekker en te weinig gegeten voor veel te veel geld op een wel heel sfeervol en verzorgd terras. Aardige, maar niet heel goede bediening. Het strandje is leuk, ziet er goed uit, kunnen kinderen lekker spelen. Kortom: vooral lekker op het terras een drankje doen en vervolgens ergens anders gaan eten.
Gail W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Hier vandaag geweest om te lunchen. De locatie is geweldig. Mooie inrichting, geweldig dat een ondernemer in Noord Groningen zo veel heeft geinvesteerd. Top! De bediening was niet echt aanwezig. Ook niet vrolijk, wel zelfs een beetje afstandelijk. Wij hebben allerbei club sandwiches gegeten maar deze waren zeer teleurstellend en niet eens geroosterd. Mijn geitenkaas met geroosterde paprika was zo koud dat ik pijn in mijn tanden kreeg. Als de bediening langs was gekomen had ik kunnen vragen om het te roosteren, maar er kwam niemand. Wel bij de andere tafels.... Tja. Als je hier wilt komen ga dan voor een portie frites. In ieder geval lekker warm..... Zonde!
Leo P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hebben hier met 2 personen gegeten. Als hoofdgerecht spare ribs en varkenshaas. De spare ribs waren zo geweldig gaar dat ik ze met mes en vork kon eten. Ik hoefde het vlees maar aan te raken en het viel van het bot. De varkenshaas was ook erg goed en smaakvol. Als nagerecht hadden we fruit en hangop. Heerlijk!! Het is dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we zeker snel terug.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Wat was het lekker druk en gezellig bij garnwerd aan zee. Wij hebben gekozen voor tapas vooraf. Wat een geweldig volle bord met veel variatie van vlees ,vis en brood. Hoofdgerechten waren entrecote en vis van de dag , heerlijk en knapperige oerfriet met heerlijke Zaanse mayonaise. Dessert waren ook heerlijk. Super wij komen zeker weer terug. Bedankt voor een mooie culinaire avond.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijke plek, leuk dorp, modern decor. Lekker aan het water en vooral in de zomer een lekkere plek om wat koels te drinken.
Betty O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Dit was de tweede keer dat we er hebben gezeten op een prachtig zonnige dag. De eerste keer vorig jaar was slecht, nu gaven we het opnieuw een kans.
Eerst stond ik lang op mijn beurt te wachten aan de bar en toen ik uiteindelijk aan
de beurt was werd ik verzocht buiten de bestelling te doen.
De moed niet opgevend bestelden we een tapasschotel voor €16,50. Deze was ronduit slecht! Te ver doorgebakken frituur, 1 klein bakje aïoli en 1 klein bakje boter voor te veel broodjes. Al met al een assortiment wat bij de
goedkoopste supermarkt nog beter zou zijn. In ieder geval niet wat je bij een dure tapasschotel hoopt te krijgen.
Quoniam S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Afgelopen zondag togen we met 7 volwassenen en 4 kinderen (van 1,5 tot 7 jaar) naar Garnwerd aan Zee om mijn mans 65 e verjaardag te vieren.
We werden hartelijk ontvangen. Eerst geborreld bij de open haard met goedverzorgde broodmandjes.
Daarna werden we naar een grote tafel gebracht waar het diner geserveerd werd. Ieder koos z'n eigen menu, ook voor de kinderen was er voldoende keus.
Het oudste kleinkind vindt het heerlijk om te helpen en de bediening speelde daar heel leuk op in door hem kleine dingetjes te laten doen. Perfect!
De kwaliteit van het eten was helemaal goed, voldoende keus, alleen voor vegetariërs die ook niet dol op vis zijn, is er maar een keuze, dat zou een aandachtspunt kunnen zijn.
Aan het eind van de maaltijd konden de kinderen spelen in het speelhoekje terwijl wij nog wat nazaten.
Kortom, heel geslaagd we komen zeker weer terug.
Roely W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
zijn zaterdag 14 november j.l. geweest. thema Schotse avond.
Met livemuziek en heerlijke driegangenmenu. Vooraf een broth met lamsvlees. hoofdgerecht een black angus steak met yorkshire pudding en ernaast een glaasje Bowmore whisky. En een heerlijk dessert als afsluiter. Gezellige avond gehad met heerlijk eten, vriendelijk personeel en prachtige ingerichte restaurant. Mooi gelegen aan het water.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vlotte en gezellige bediening. We hebben gekozen voor een mosterdsoep en fish en chips , mooie grote porties en lekkere krokante frieten ( aanrader ) . Wij komen zeker weer terug als we in de buurt zijn, bij deze prachtige locatie aan het water
Jan-en-Tine_Peize .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Voor de viering van de 50e verjaardag van ons huwelijk met de boot van rederij Kool "oet Stad" afgemeerd aan de steiger van GaZ.
We hadden hier al geruime tijd geleden poolshoogte genomen en een buffet voor onze gasten gereserveerd.
En dat buffet was een feestje. We waren een week eerder gebeld dat er een nieuwe chef is, en dientengevolge een nieuw menu voor het buffet en of we het oude of nieuwe menu wilden.
We kozen voor nieuw. Hoe de oude chef was weten we niet maar de nieuwe krijgt van ons een 10 met een griffel.
Het 3-gangen buffet bood een ruime keuze en dus voor elk wat wils.
En elk gerecht was heerlijk. Dat vonden wij niet alleen maar ook enkele geoefende culinaire fijnproevers in ons gezelschap.
En niet onbelangrijk: het geheel werd begeleid door een stralende bediening.

Garnwerd aan Zee , u wordt van harte bedankt

Hilda H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Het personeel is vriendelijk en het is een heerlijke locatie. Voor de lunch kozen we de uiensoep. Ik heb al heel wat uiensoep genuttigd want ik ben er gek op, maar dit was echt beneden ieder peil. Wat een smakeloze hap. Heb een beetje ervan gegeten, kreeg het niet weg. Veel te zout en de slierten uien helemaal kapot gekookt ( en later aan de heldere boullion toegevoegd?) Ook was het gerecht niet echt goed warm. De broodjes erbij waren lekker, maar er lag al brood in de boter toen de bestelling kwam. Ja het was uiensoep, op zich kregen we wat we bestelden maar we lunchen hier dus niet meer.