Garnwerd aan Zee

7,2

Jouw recensie over het restaurant Garnwerd aan Zee

Barte V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Met vrienden hier gegeten. Heerlijk aan het water in de schaduw. Personeel vriendelijk en attent. Ondanks de drukte redelijk vlot geholpen.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gelunched, vriendelijke bediening. Kroketten zijn een aanrader, je krijgt meer dan genoeg. Friet bij de saté had niet gekruid hoeven worden en was een beetje slap. De rest was keurig verzorgd.
Barte V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hier gegeten met mijn vriendinnen. Mooi restaurant, de professionaliteit van het personeel laat wel iets te wensen over. Ze zouden zich wel wat meer mogen verdiepen in de kaart, weinig kennis. Het eten was wel prima.
Helena F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
mooie omgeving en prachtig restuarant. Helaas is het eten teleurstellend. Alles was lauw en de porties behoorlijk aan de kleine kant. Helaas geen groente bij het eten, wel wat wortelen op de borden, maar een bakje rabarber voor 4 personen ( moet je van houden) en salade met weinig smaak ( erg eenvoudig).
De friet was ook lauw en dus slap. Geen enkel gerecht was lekker op smaak gebracht. Wel goed bereid, maar zeer vlak van smaak. Erg teleurstellend.
Bediening was wel prima en vreindelijk.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Mooie omgeving en een leuk restaurant. Het een was erg teleurstellend.
De portie's waren erg klein en het eten was lauw. Weinig groente en friet (wij waren met 5 personen)
Wij kregen het vlees niet zoals was besteld. De bediening was rommelig en ongeïnteresseerd. De prijzen waren niet in vergelijking met wat we kregen. Wij gaan hier niet weer eten.
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Met Pasen zijn we hier neergestreken bij de open haard, dat was wel even een geniet momentje. Bij het bestellen van mijn 2e glas witte wijn liet ik me ontvallen dat ik even een andere soort wilde proberen om de verschillen eens te proeven. Nou was het vrij rustig maar we stonden toch wel even te kijken dat tijdens het 2e glas [ik had al aangegeven dat ik niet meer hoefde te rijden] de ober onverwachts voor mijn neus stond met 3 glazen, elk met een bodempje wit, zonder uitleg, alleen met een cijfer erbij. De cijfers correspondeerden met het briefje op zijn dienblad. Hij was wel benieuwd of ik de wijnen kon plaatsen gezien het feit dat ik net 2 van de 3 al had gehad. Wat een super leuke actie!!!! Al proevend, nog een blokje op het vuur, op een regenachtige middag. De heerlijke aardappel-chips en de bitterballen maakten het helemaal compleet. Deze jonge gastheer verdient een dik compliment!!! Bedankt voor een super leuke namiddag!
j.hellinga .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Zoals eerder ook u weer: goed eten bij Garnwerd aan zee. Op woensdag avond was het niet zo druk, maar dat is alleen prettig. We bestelden een glas wijn, zoet, maar niet te zoet. Er kwam een glas en de inhoud was niet lekker. Geen probleem zei de bediening, dan ruilen we dit om. Nou zo veel service hadden we niet verwacht. Later vroegen we om water en er kwam een karaf met 4 glazen. De rekening kwam en de karaf water was niet in rekening gebracht Chapeau!, echter thuisgekomen ontdekten we dat er een glas wijn te veel in rekening was gebracht. Juist het geruild glas wijn.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Goed gezellig en warm restaurant. Prachtig om bij de open haard te zitten .Zeker een aanrader voor iedereen. Heerlijk glas wijn en lekkere tapes bij de haard. Ik kom zeker vaker
Marjelle P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We hebben hier met een familie groep van 30 man gegeten, met kinderen. We kregen een afgeschermde ruimte waar het buffet klaar stond. De bediening en contact vooraf waren super, ontzettend vriendelijk en anticiperend! Het voor- en hoofdgerecht waren heerlijk, echt heel goed! Nagerecht was iets minder. Verder is de locatie erg mooi aan het water en bij de molen, ook erg geschikt voor een mooie familie foto.
Etenenwijnisfijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Basic eetcafé. Het visgerecht dat we aten was redelijk (met een graatje), het vegetarische weinig fantasievol, maar best lekker, alleen veeeeel te weinig voor de prijs (1 wrapje voor 19 euro, tsja). De pizza was echt niet lekker. Ongekruide tomatensaus met een paar dikke plakken kaas op een veel te dikke en geen pizzabodem. Aardappelgarnituur was daarentegen wel lekker, de sla matig. Al met al niet zo heel lekker en te weinig gegeten voor veel te veel geld op een wel heel sfeervol en verzorgd terras. Aardige, maar niet heel goede bediening. Het strandje is leuk, ziet er goed uit, kunnen kinderen lekker spelen. Kortom: vooral lekker op het terras een drankje doen en vervolgens ergens anders gaan eten.
Gail W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Hier vandaag geweest om te lunchen. De locatie is geweldig. Mooie inrichting, geweldig dat een ondernemer in Noord Groningen zo veel heeft geinvesteerd. Top! De bediening was niet echt aanwezig. Ook niet vrolijk, wel zelfs een beetje afstandelijk. Wij hebben allerbei club sandwiches gegeten maar deze waren zeer teleurstellend en niet eens geroosterd. Mijn geitenkaas met geroosterde paprika was zo koud dat ik pijn in mijn tanden kreeg. Als de bediening langs was gekomen had ik kunnen vragen om het te roosteren, maar er kwam niemand. Wel bij de andere tafels.... Tja. Als je hier wilt komen ga dan voor een portie frites. In ieder geval lekker warm..... Zonde!
Leo P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hebben hier met 2 personen gegeten. Als hoofdgerecht spare ribs en varkenshaas. De spare ribs waren zo geweldig gaar dat ik ze met mes en vork kon eten. Ik hoefde het vlees maar aan te raken en het viel van het bot. De varkenshaas was ook erg goed en smaakvol. Als nagerecht hadden we fruit en hangop. Heerlijk!! Het is dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we zeker snel terug.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Wat was het lekker druk en gezellig bij garnwerd aan zee. Wij hebben gekozen voor tapas vooraf. Wat een geweldig volle bord met veel variatie van vlees ,vis en brood. Hoofdgerechten waren entrecote en vis van de dag , heerlijk en knapperige oerfriet met heerlijke Zaanse mayonaise. Dessert waren ook heerlijk. Super wij komen zeker weer terug. Bedankt voor een mooie culinaire avond.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijke plek, leuk dorp, modern decor. Lekker aan het water en vooral in de zomer een lekkere plek om wat koels te drinken.
Betty O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Dit was de tweede keer dat we er hebben gezeten op een prachtig zonnige dag. De eerste keer vorig jaar was slecht, nu gaven we het opnieuw een kans.
Eerst stond ik lang op mijn beurt te wachten aan de bar en toen ik uiteindelijk aan
de beurt was werd ik verzocht buiten de bestelling te doen.
De moed niet opgevend bestelden we een tapasschotel voor €16,50. Deze was ronduit slecht! Te ver doorgebakken frituur, 1 klein bakje aïoli en 1 klein bakje boter voor te veel broodjes. Al met al een assortiment wat bij de
goedkoopste supermarkt nog beter zou zijn. In ieder geval niet wat je bij een dure tapasschotel hoopt te krijgen.
Quoniam S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Afgelopen zondag togen we met 7 volwassenen en 4 kinderen (van 1,5 tot 7 jaar) naar Garnwerd aan Zee om mijn mans 65 e verjaardag te vieren.
We werden hartelijk ontvangen. Eerst geborreld bij de open haard met goedverzorgde broodmandjes.
Daarna werden we naar een grote tafel gebracht waar het diner geserveerd werd. Ieder koos z'n eigen menu, ook voor de kinderen was er voldoende keus.
Het oudste kleinkind vindt het heerlijk om te helpen en de bediening speelde daar heel leuk op in door hem kleine dingetjes te laten doen. Perfect!
De kwaliteit van het eten was helemaal goed, voldoende keus, alleen voor vegetariërs die ook niet dol op vis zijn, is er maar een keuze, dat zou een aandachtspunt kunnen zijn.
Aan het eind van de maaltijd konden de kinderen spelen in het speelhoekje terwijl wij nog wat nazaten.
Kortom, heel geslaagd we komen zeker weer terug.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vlotte en gezellige bediening. We hebben gekozen voor een mosterdsoep en fish en chips , mooie grote porties en lekkere krokante frieten ( aanrader ) . Wij komen zeker weer terug als we in de buurt zijn, bij deze prachtige locatie aan het water
Hilda H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Het personeel is vriendelijk en het is een heerlijke locatie. Voor de lunch kozen we de uiensoep. Ik heb al heel wat uiensoep genuttigd want ik ben er gek op, maar dit was echt beneden ieder peil. Wat een smakeloze hap. Heb een beetje ervan gegeten, kreeg het niet weg. Veel te zout en de slierten uien helemaal kapot gekookt ( en later aan de heldere boullion toegevoegd?) Ook was het gerecht niet echt goed warm. De broodjes erbij waren lekker, maar er lag al brood in de boter toen de bestelling kwam. Ja het was uiensoep, op zich kregen we wat we bestelden maar we lunchen hier dus niet meer.
Henderika H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Locatie is schitterend, mooie loungebanken op het terras aan het water. Gezellige sfeer binnen. Helaas was de bediening niet zo geweldig. Ze waren wel oplettend met het ophalen van lege glazen/flesjes, maar vergaten hierbij te vragen of er iemand nog wat wilde drinken.
Menukaart op de website komt niet overeen met de werkelijke kaart, de gerechten die wel op beide kaarten worden aangeboden (o.a. de varkenshaassaté) staat op de website vermeld met 200 gr voor € 15, de werkelijkheid was dat je een spies kreeg van ong. 125 gr. voor € 19.50.
Extra bestelde frietjes werden niet gebracht. Hier een opmerking over gemaakt toen de tafel werd afgeruimd.
Eten was wisselend, persoonlijk had ik een biefstuk die prima gebakken was (precies de gaarheid die ik gevraagd had) maar van sommige collega's heb ik begrepen dat de varkenshaas medaillons nogal doorbakken waren.
Kemp1971 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Mooie locatie en het eten is best lekker, maar er is wel iets grondig mis met de organisatie. Het duurt vreselijk lang voordat je je bestelling krijgt. Er worden veel fouten gemaakt en bestellingen worden vergeten. De bediening is wel vriendelijk maar doet erg weinig om de fouten goed te maken. Het lukte zelfs niet om een wijntje tijdens het eten te krijgen. Omdat het erg lang duurde was de eerder bestelde wijn op voor het gerecht werd opgediend en kwam de wijn die we daarna bestelden pas na het hoofdgerecht, ondanks drie keer vragen. De mosselen met alleen een half broodje (vandaag extra op de kaart) waren lekker, maar echt veel te duur (23,50), ook in vergelijking met de overige prijzen.
Het zit de bediening ook niet helemaal lekker, geloof ik. Om zoveel opmerkingen te krijgen.