Gare du Sud

Oosterkade 30 3582 AV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gare du Sud

Echte genieters gaan naar Gare du Sud in Utrecht. Je hebt vandaag een enorme drukke dag gehad, je hebt een feestje met de hele familie of je hebt die eerste date met dat geweldig leuke gezelschap waar je al maanden naar uit kijkt. Wat de gelegenheid ook is: je gaat vanavond naar Gare du Sud.

Je geniet van de heerlijke gerechten welke elk voor 11 euro te bestellen zijn. Je neem 1, 2, 3 of zelfs 4 gerechten en zit te genieten van alle variaties die ze te bieden hebben in Utrecht. Gare de Sud verwent je met een heerlijke wijn erbij en jij lacht de hele avond om de grapjes van je schoonvader of het gestuntel van je date. Kortom: je avond kan niet meer stuk als je hem begint of eindigt met een diner bij Gare du Sud in Utrecht.

Meer informatie over restaurant Gare du Sud

7,2

Jouw recensie over het restaurant Gare du Sud

• Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Een zakelijke borrel tussen 16 en 18 uur, waar we supergoed werden ontvangen, met volop 'gewoon' gratis water in mooie flessen en kannen, heel goede service van drankjes en hapjes. Wat een goed sfeertje daar.
Willem F.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
We kwamen hier toevallig terecht. En kan alleen maar zeggen dat we zeer aangenaam verrast waren. erg goed gegeten (3 gangenmenu van de chef), mooie smaken, prettige terughoudende maar attente bediening en een zeer keurige prijs (<90,-). Wat ons betreft een absolute aanrader
Ria A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Geen sfeer (waren op zondagavond de enige klanten). Zeer beperkte kaart en driekwart visgerechten. Bestelde gerechten vielen qua smaak wat tegen
Aukje R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten! De prijs kwaliteit verhouding was goed. Aardige bediening, leuke sfeer!
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Erg lekker gegeten en gedronken! Ook hele vriendelijke service die veel wist te vertellen over bijv de verschillende wijntjes. Ook toen we zeiden dat we een beetje aan tijd gebonden waren, was hij zo vriendelijk om te zeggen welke gerechten meer tijd zouden kosten.
Enige nadeel misschien is dat 1 meisje in de bediening Engels sprak. Voor ons geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen Engels kan of daar geen zin in heeft tijdens een ontspannen avondje uit eten.
Al met al zeker wel een aanrader!!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Ik had eerlijk gezegd iets beter verwacht. Restaurant zit nu beetje tussen chicque en bistro in - en dat is niet de plek waar je wil zijn. Ik had het verrassingsmenu, maar spijt dat ik niet een van de steaks heb genomen.

Daarnaast: mijn dochter vroeg vegetarisch voor het menu en daar was het restaurant niet op voorbereid. Vind ik niet kunnen.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Wij waren met een groep van zes en hadden allemaal het verassingsmenu. Het wordt gepresenteerd als in een sterrenrestaurant, maar ik vond het eten van matige kwaliteit, verder was mijn vlees niet goed warm en waren het niet echt lekkere smaken. Ik zou dit restaurant niet aanraden.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Verrassingsmenu was lekker. Niet goedkoop, maar wel het geld waard!
Ad C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima eetgelegenheid daar aan de Oosterkade. Prima bediening en de prijs /kwaliteit verhouding is prima in orde.
Ik zou standaard water op tafel zetten , zeker nu we weer naar de zomer toe kruipen.
En heerlijk dicht bij het station.
Culigroet Ad.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het was een gezellige avond uit met vrienden in restaurant Gare du Sud, maar het eten was niet om over naar huis te schrijven: het hoofdgerecht werd lauw opgediend, het biefstukje was taai en droog en de bijbehorende wijnen werden niet gelijktijdig geserveerd. . Verder was de bediening gehaast en weinig vriendelijk. Het zonnige weer en de gezelligheid maakte alles meer dan goed.
Kris S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Een gslaagde avond bij Gare du sud: heerlijke eten, een fijn tafeltje aan het raam, niet te druk, en alles voor een prima prijs.
J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ruime indeling, prettig licht en geluid, mooie stoelen. Vlotte, attente bediening. Het is redelijk aan de prijs, maar de kwaliteit vergoedt veel.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Niet alleen de frietjes, maar ook de rest van de gerechten (we hadden steak tartare en wijtingfilet met rood-en witlof en rabarber) hier zijn heerlijk! Het restaurant is mooi ingericht.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle en gastvrije ambiance. Gare Du Sud is zo'n pareltje waar je een keer geweest moet zijn. Zeer vriendelijke bediening. We hebben ons laten verrassen door de kok met een 4-gangendiner. Heerlijke, eigentijdse gerechten voor een prima prijs!
Zeker een aanrader en zeker niet de laatste keer dat we hier komen.
Z.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Ontvangst en onze gerechten waren top. Prijs kwaliteitsverhouding kan wel wat beter. Voor een driegangenmenu van €38-, mag op zijn minst frietjes wel inbegrepen zijn.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
heerlijk gegeten verrassings menu waren ook verrassende gerechten die we zelf niet zo snel besteld zouden hebben.
Je moet geen haast hebben, redelijk lange wachttijd tussen de gerechten, drankjes kwamen ook n iet snel na bestellen.
L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Vriendelijke bediening met uitleg over de gerechten en uitstekende wijnadviezen op vraag. Lekkere verfijnde gerechten, ook in het verrassingsmenu. We moesten wel wat lang wachten voordat we het eerste gerecht kregen maar hebben ons heel goed vermaakt!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
heerlijk gegeten voor een heel redelijke prijs. lekker wijntje ook. het was alleen soms wat koud bij de deur, maar verder leuk gezeten
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We komen steeds terug omdat Gare du Sud een plek is om rustig met elkaar te zitten, en lekker te eten. De medewerkers vragen naar je wensen en handelen daarnaar.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Drie gangen menu was zeer lekker. Het dessert een zeer aangename verrassing. Zeer gezellige avond al hebben we wel nog een kaasplank extra genomen omdat de honger nog niet volledig was gestild. Volgende keer zullen we het viergangen menu nemen