Gardenia

31-204976166

Meer informatie over restaurant Gardenia

Jordy W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Nadat ik afgehaald had, en thuis de gasten hun eten hadden opgeschept, zeiden ze allemaal dat de Bami behoorlijk zout was en eigenlijk niet lekker. Vervolgens zelf ook geproefd en inderdaad het was erg zout. Ik heb toen de Gardenia gebeld en hen verteld over de Bami. De eigenaresse zei het volgende: je zal er zelf wel zout over hebben gestrooid en vervolgens een klacht gaan indienen. Waarop ik meteen reageerde van mevrouw elk normaal mens gaat niet eerst zelf zout erover gooien om vervolgens een klacht in te dienen. waarop de eigenaresse zei het zal wel. We maken per dag 10liter bami klaar in de middag en er heeft nog niemand geklaagd (nee duh ik was de eerste klant even voor 5) en vervolgens gaf de eigenaresse aan, ik kan niets voor je doen en hing meteen op.
Vervolgens naar de zaak gereden met het restant van de bami, om daar te laten proeven....Daar waren ze niet van gediend en gaven aan dat ze mij niet vertrouwde en dat ik er misschien wel wat in heb gedaan.... Alsof ik ze ga vergiftigen... vervolgens gaf ze aan dat ze me geld wilde teruggeven ( 50 eurocent welteverstaan). Waarop ik zei dat ik dit belachelijk vind, ik ben een betalende klant met een klacht en daar deden ze niets aan. Ik wilde gewoon een nieuwe Bami. Toen kwam de Chefkok (schijnbaar partner van de eigenaresse erbij) die zei ja er is van gegeten dus ik doe niks eraan, had je maar niet van moeten eten (hoe moet ik dan proeven???) en vervolgens liep deze man weg. Om vervolgens nog 1 maal terug te komen en te zeggen, je kan nieuwe krijgen maar dan moet je ook AL het eten terugbrengen (ook hetgeen wat al gegeten is)......Op dat moment ben ik weggegaan want hier kan je totaal niets mee.... Ik kom daar al bijna 20 jaar en heb dit nog nooit meegemaakt...... Ik kom hier nooit meer.... Jammer wel want normaal zijn ze prima... helaas door dit nu 3 gezinnen die daar niet meer eten halen!
LLV .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Wat mijn voorganger al zei, het lijkt van buiten een simpele afhaal Chinees.
Binnen bewijst het tegendeel zich al snel; schoon, moderne uitstraling, en heerlijk Chinees eten!
Wij komen terug.
Starchild .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Wat van buiten een simpele afhaal-chinees lijkt, blijkt een super-goed Chinees restaurant. Lekkerste pangsits ooit gegeten. Ook de rest van de Kantonese rijsttafel was helemaal in orde. Alles wordt mooi geserveerd met oog voor detail. Het personeel is vriendelijk en alert. Een absolute aanrader.