Garden Restaurant (Holiday Inn Leiden)

Haagse Schouwweg 10 2332 KG Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Garden Restaurant (Holiday Inn Leiden)

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 16:00 - 20:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
6,5
RiaGB .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Je hebt meer het gevoel in de bedrijfskantine kantine van een fabriekshal te eten i.p.v. in een restaurant van een 4 sterren hotel.
Wat betreft de menukaart: zeer matig. In mei verwacht je toch wel een menukaart met een lente tintje. De menukaart bevatte o.a. pompoensoep!
De maiskip was voorzien van een paneerlaagje, niet krokant, maar een plakkerige substantie.
De rode wijn was veel te warm. Ik heb dit ook aangegeven en daarna wel een wijn gekregen die beter op temperatuur was.
Al met al was het voor mij een noodzakelijk kwaad om hier te gaan eten. Als ik zelf de keuze had zou het niet mijn keuze zijn om hier weer te gaan eten.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
High tea via social deal aanbieding.
We hadden vandaag 8-2-2016 voor 4 personen de high tea gereserveerd bij Holiday Inn. Ik had vooraf een opmerking bij de reservering gemaakt met het verzoek voor rustig plekje in de buurt bij de schildpadden. Het viel ons tegen dat de high tea niet in het garden restaurant was gereserveerd zoals in de aanbieding vermeld stond, maar in de Ocean bar. Daar waren we wel vanuit gegaan bij de reservering. We hadden namelijk onze oom en tante mee die zelf heel erg van schildpadden houden. We waren al naar het garden restaurant gelopen, toen we te horen kregen dat we terug moesten naar de Ocean bar. Toen ik in de gaten had dat we geleid werden weg van de Garden restaurant en een opmerking maakte kon het wel omgezet worden, maar mijn tante was nu te moe om weer terug te lopen. Ook viel de High tea tegen. Het eten was wel goed maar beperkt en erg weinig. We zijn geen grote eters, maar dit was wel weinig en niet veel keus. Er werd niet gevraagd toen alles op was of we nog iets te eten wilden. Ook kregen we maar 1 kan warm water. Thee moest je zelf maken met thee zakjes. We hebben nog gevraagd naar nieuwe theezakjes en naar warm water, dit werd toegezegd maar is niet gebracht. Zo ken ik de high tea niet. Normaal brengt men bij iedere gang een andere thee en komt bij iedere gang nieuwe hapjes. Jammer, het was de bedoeling om mijn oom en tante te verwennen met deze high tea.
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gebruik gemaakt van het dinerbuffet.
Voor elk wat wils, genoeg keus in vlees, vis, vegetarisch.
Ook vooraf (soep, véél koude vleessoorten) en dessert is in orde.
Wat op was werd snel genoeg aangevuld.
Een tafel achterin het restaurant gevraagd; je zit dan wat rustiger te eten zonder dat iedereen bij je langs loopt.
Minpunt: 1 glas kraanwater mag, een 2e kan nìet, dan wordt het een karafje kraanwater voor 1 euro...Beetje jammer aangezien de prijs van bijvoorbeeld een glas wijn behoorlijk hoog is.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
We zijn hier geweest voor het familiebuffet, onbeperkt eten incl koffie/thee voor 29.50 euro per persoon. Er is ruime keuze in diverse worst en vissoorten als koud voorgerecht. En circa 8 keuzes voor hoofdgerechten in warmhoudbakken (biefstuk aanrader!, kippootje, spare ribs, cannalloni e.d.)Daarnaast een klein buffetje voor kinderen, al eten de volwassenen er ook graag van (patatjes, kibbeling, kipnuggets e.d.. ) Het dessertbuffet bestaat uit diverse soorten taart, fruit en je kan bolletjes ijs vragen. Het eten is op zich prima in orde al moet je geen culinair hoogstandje verwachten. Het dessertbuffet was zo goed als op en werd niet echt aangevuld, dat is jammer.
Je eet in een enorme zaal, wat niet echt gezellig aandoet, maar dat weet je van te voren. Maar wat minder is dat de tafels zo dicht op elkaar staan dat je constant een stoel tegen je stoel krijgt als je achterburen opstaan om naar het buffet te gaan.
Voor de service geef ik een 5 omdat ik in discussie moest om een glas kraanwater voor medicatie in te nemen. Ze verplichtte me in feite om dan flesje spa blauw te kopen. Ook over het afrekenen waren wij niet echt te spreken. Je moet al in een rijtje staan om je tafelnummer door te geven. Vervolgens krijg je alleen een totaalbedrag wat je moet betalen en moet je vragen om welke drankjes er op de rekening staan zodat je kan controleren of dit wel klopt.
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Hebben hier overnacht omdat we naar een voorstellingen gingen in Den Haag. Prima hotel met prima faciliteiten.
Het eten is in buffetvorm en er is meer dan genoeg. Ook heel veel keuzes, veel verschillende salades, vlees, vis, kip. Prima!
Bediening ook zeer attent en leuk voor kinderen.
er zijn verschillende tafels en we hadden geluk dat we een tafel in het restaurant hadden achterin.
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Wat fabrieks-hal-achtig, met een vlotte bediening.
We kozen tonijn met anti boise met een tomaat olijf basilicumdressing
rumpsteak met witte portsaus en abrikozen gevolgd door limoncello sorbet.
Het was lekker, de portie ruim, groenten met een beet.
Emuldernl34 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Vrijdag 19 september genoten van een driegangenmenu inclusief bijpassend wijnarrangement in een bijna leeg restaurant. Ontvangst correct en er werd vlot een aperitief geserveerd. Helaas geen amuse en het duurde enige tijd voordat het broodje kwam. Voorgerechten (gravad lax en sauvignon blanc en carpaccio met een rose) heerlijk. Hoofdgerecht (zeebaars) uitstekend bereid met een heerlijke chardonnay. Nagerecht (grand dessert van de chef) erg lekker en een heerlijk zoet dessertwijntje). Correcte bediening en heerlijk gegeten, maar de ambiance viel tegen.
De volgende ochtend genoten van een erg goed ontbijt!
Ottovm .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Eindelijk was het weer zover.De jaarlijkse verwennerij bij het kreeftenfestival bij Holiday Inn. Toegegeven het is niet goedkoop maar dan krijg je ook waar voor je geld. De keuze is altijd enorm .Kreeften op zeker 6 verschillende wijze bereid en een overvloed aan voor en nagerechten.De zelfbediening past hier zeer goed bij aan. Vriendelijke bediening wat drankjes betreft. Krijg nooit genoeg van deze festivals en de volgende is alweer gepland.
-T- .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Voor de 3e keer naar het Kreeftenfestival geweest en weer zeer tevreden en voldaan weggegaan. Heerlijke verschillende kreeftbereidingen. Niets op aan te merken. Goede service en zeer mooie interieur. Rij speciaal 116 km om hier te komen eten, dat zegt wel genoeg volgens mij. :)
Ottovm .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Twee weken geleden alweer voor de vierde maal het kreeftenfestival bezocht.Een must voor iedereen die onbeperkt van kreeft wil genieten.Bovendien een uiterst gezellige ambiance.
Bediening perfekt. Kijk nu al weer uit naar de volgende keer in september.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Voor een verjaardag naar het familiebuffet geweest. Het eten is niet bijzonder en mag soms wat verser/warmer. De voorgerechten zijn wel aardig. Het gaat hier duidelijk meer om kwantiteit dan om kwaliteit. De mogelijkheid om van het zwembad gebruik te maken is wel erg leuk. De ambiance is ook erg leuk voor kinderen en familie's.