Garden Brasserie (Hotel Carlton President)

Floraweg 25 3542 DX Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Garden Brasserie (Hotel Carlton President)

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Eten was erg lekker. Met culinair arrangement was het een driegangenmenu menu met keuze hoofdgerecht, vlees of vis. Alexander vd bediening erg gastvrij. Decor mag vernieuwd worden. Maar doet niet onder op de gastvrijheid.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Hier gegeten met een groep tijdens een lunchbuffet. Bij aankomst op de afgesproken tijd troffen wij het buffet bijna leeg aan. Geen brood en de kaas en worstschaal waren bijna leeg. Toen er gevraagd werd aan de bediening of er nog bijgevuld zou worden was het antwoord " dat denk ik wel" geen excuses of vraag wat wij zouden willen helaas. Er lagen denk ik ook kroketten, maar dat was nier helemaal duidelijk omdat die onder de dekschalen lagen. Ook was er iets van een pot met misschien soep. Er stond even iemand bij het buffet, maar die was te snel weer weg om te vragen wat er in de pot zat. Het buffet werd wel weer aangevuld in de daar op volgende tijd, en toen onze groep als laatste uit de ruimte weg ging was alles aangevuld, maar ja toen was het niet echt nuttig meer.
Het eten wat er wel lag was goed, en met iets meer aandacht voor tijdig bijvullen en iets meer respect voor de klant zou het hier een prima ervaring zijn vermoed ik.
tijger0101 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Zaterdag 14 Februari 2015 hier gegeten, een Valentijns menu
Het was zichtbaar te druk voor het personeel, het restaurant zat vol.
Kreeg zelf het idee dat men van elkaar niet altijd wist wat ze deden
Bijna 35 minuten gewacht op een drankje
Het voorgerecht kwam na een uur, een proeverij van kleine gerechtjes, deze was heerlijk en van goede kwaliteit.
Het hoofdgerecht een Steak was ook heerlijk
Persoonlijk vonden wij de Chocolade fontein geen succes, had liever een lekker dessert op het bord gezien
Vriendelijke bediening, maar te veel gasten voor te weinig personeel.
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Bij onze hotelboeking kregen we ook een 3-gangen diner aangeboden.
In het restaurant was duidelijk dat er verschil gemaakt werd tussen een gast die "a la carte" komt eten en een gast die voor de aanbieding komt. Niet echt professioneel.
Het geboden keuzemenu is niet verkeerd. De smaak is niet verkeerd maar zeker geen verrassing.

De inrichting is m.i. een beetje verouderd en niet gezellig. Make over zou hier zeker wonderen doen.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Tussen twee afspraken door even tijd om de mail bij te werken met een kop koffie en een lekkere uitsmijter. Tenminste dat was de bedoeling... NIet bij de Garden Brasserie van Hotel Carlton President. Een duidelijk overwerkte en uitgeputte serveerster negeert ieder klantsigaal. Dit nog afgezien van de inrichting en het decor dat zwaar onder de maat en aan vervanging toe is. Ik kom hier niet meer terug. Vergane glorie met slecht personeel. Het sauzenbroodje was niet slecht maar het houdt allemaal niet over.
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
De inrichting van de Brasserie is vrij klassiek, hier en daar een tikje ouderwets. De tafels zijn stijlvol ingedekt bestek, servies en glaswerk.

Alle tafelgenoten bestellen het menu "vergeten groenten." We starten met een soepje van pastinaak. Trendy opgediend in een glas, lekker romig en prima op smaak.
Het hoofdgerecht van kalfsentrecote met tomaten basilicum saus met daarbij een stamppotje van gele peen en paarse raap & meiraap volgt snel. Het bord is met weinig passie opgemaakt en de hoeveelheden zijn aan de magere kant.

Het personeel mist een glimlach, laat bestek op de grond vallen en tikt even later een wijnglas op tafel om.