Gård - Nordic Kitchen

Hoogoorddreef 1 1101 BA Amsterdam Nederland Kaart
31-202415002

Over het restaurant Gård - Nordic Kitchen

Scandinavische smaken in Amsterdam

In dit restaurant proef je de smaken van Scandinavië: Zweedse gehaktballen, Noorse kabeljauw en Deens smørrebrød. Maar ook klassiekers als de caesar salad en hamburger sieren de kaart. Het belangrijkste van deze Scandinavische experience is dat je je goed vermaakt met vrienden of familie. Een koud kunstje in dit gezellige restaurant!

Meer informatie over restaurant Gård - Nordic Kitchen

7,2

Jouw recensie over het restaurant Gård - Nordic Kitchen

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening.
Dimphy H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Super lieve jongens! Bedankt voor de cava van het huis.
HW S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het restaurant was moeilijk te vinden. Eten was goed. Er hebben erg lang op het toetje moeten wachten. Na een tweede keer vragen, moest het nog gemaakt worden. Ze waren het vergeten.
Harma P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima, gezellige plek om hapje te eten. Dichtbij Arena en AFAS, maar wel uit de drukte van dat grote plein.
leo D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
het duurde lang voordat er iemand langs kwam om een bestelling op te nemen. de bordjes van het voorgerecht en het mandje met brood werden ni et opgehaald, zodat er veel ruimte op tafel werd ingenomen .
Jillian W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Het Concertmenu is vriendelijk geprijsd en het personeel erg vriendelijk. Het voorafje de Carpaccio is een aanrader, al mocht de portie wel wat groter ditzelfde geldt voor de ceasar salad. Alles smaakte wel top, dus kwaliteit boven kwantiteit ????
Kitty R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goede service , eten niet wat ik verwacht had , weinig en daardoor te duur. Ook kreeg je drie kleine broodjes vooraf met 1 klein kuipje boter voor 2 personen vind verhouding zoek. Broccoli salade was gewoon bakje gekookte broccoli zonder iets erover , noem ik geen salade. Jammer.
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Voorafgaand aan een concert in Amsterdam het perfecte plekje om een goed hapje te eten. Leuke omgeving en leuke bediening. Soms duurt het wachten wat lang voor bijvoorbeeld bestellen van eten of een drankje, wat vervolgens even duurt voordat het geserveerd wordt.
Fijne keuken met een paar goede gerechten op de kaart!
Pascale H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik vond het veel te duur voor wat je kreeg. Je zit er oke maar 30€ voor 2 plakjes carpaccio en n hamburger is echt te veel geld
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten kwam heel erg snel. Je kŕijgt het gevoel dat je snel weg moet.
David P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Eten was prima. Doordat het restaurant in een hotel zit krijgt het wel een wat zakelijk karakter.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Tafeltjes erg dicht bij elkaar. Bediening vlot, ober sprak Engels. gekozen voor 3 gangen menu . Voorgerecht goed, bij het hoofdgerecht heb ik mijn zalm teruggestuurd want die was niet gaar van binnen. Dit werd vlot verholpen.
Fijne lokatie om even wat te eten voor een concert.
Renata L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Op zich een leuk restaurant en het eten is prima, maar prijs/kwaliteit is totaal niet in verhouding. Ik was 40 euro kwijt in m'n eentje en dan heb ik niks geks gedaan. Een 2 gangen menu kost 29.50 euro, een glas Sauvignon Blanc 6,50 euro en een cappuccino (klein kopje met een matig schuimlaagje en zonder koekje of chocolaatje) kost 4 euro. Als ik dan bij m'n mandje brood een PLASTIC KUIPJE Becel light krijg ipv een schaaltje roomboter, dan krab ik me toch wel even op m'n achterhoofd. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar omdat het voor 40 euro (of zelfs veel minder) op andere plaatsen echt heel veel beter kan.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg kleine porties ( carpacio) .gehaktballetjes met puree was koud , terug naar keuken. Nieuwe portie wel iets warmer maar absoluut onder de maat, balletjes leken op blik voer. Zal er geen 2e keer eten. Te duur voor wat je voorgeschoteld krijgt
José S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Tempo was in begin goed, bij afsluiting, koffie en nota, te langzaam. Boontjes waren koud, werden wel op verzoek door warme groente vervangen. Op tijd klaar voor concert.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vriendelijk, maar veel te duur voor Ikea-achtig menu
Jeannette E.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het duurde erg lang voordat wij ons eten kregen. Het voorgerecht was erg klein.
Roel R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prijs-kwaliteit ver beneden de maat. Niet voldoende bevoorraad. Slechte prioritering personeel. Serviesgoed niet schoon. Advies... IKEA is Michelin waardiger.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Erg slechte ervaring!
Helft van de kaart was niet beschikbaar omdat er te weinig
Koks waren. Hamburger die we uiteindelijk hadden gekozen was niets bijzonders en koud. Munt thee werd warm water met een zakje. Nog nooit zoiets meegemaakt!
Victor B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Voorafgaand aan een voorstelling in AFAS hier gegeten met vier. De bediening viel al niet mee Het werken met de Ipads om daarna de bestelling op een bloknootje te schrijven was knullig. Daarna een uur (!) wachten voor een niet bijzondere biefstuk die voor de prijs ook nog te klein was. Daar moest nog alles bij besteld worden onder andere BBQ saus a € 3. Dat bleek een bakje koude tomatenketchup. Het smörrebröd was ok maar bijzonder klein. Bij andere restaurants heet zoiets een amuse. Een enorme afrader.