Gård - Nordic Kitchen

Hoogoorddreef 1 1101 BA Amsterdam Nederland Kaart
31-202415002

Over het restaurant Gård - Nordic Kitchen

Scandinavische smaken in Amsterdam

In dit restaurant proef je de smaken van Scandinavië: Zweedse gehaktballen, Noorse kabeljauw en Deens smørrebrød. Maar ook klassiekers als de caesar salad en hamburger sieren de kaart. Het belangrijkste van deze Scandinavische experience is dat je je goed vermaakt met vrienden of familie. Een koud kunstje in dit gezellige restaurant!

Meer informatie over restaurant Gård - Nordic Kitchen

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Gård - Nordic Kitchen

Pascale H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik vond het veel te duur voor wat je kreeg. Je zit er oke maar 30€ voor 2 plakjes carpaccio en n hamburger is echt te veel geld
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten kwam heel erg snel. Je kŕijgt het gevoel dat je snel weg moet.
David P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Eten was prima. Doordat het restaurant in een hotel zit krijgt het wel een wat zakelijk karakter.
marijke B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Tafeltjes erg dicht bij elkaar. Bediening vlot, ober sprak Engels. gekozen voor 3 gangen menu . Voorgerecht goed, bij het hoofdgerecht heb ik mijn zalm teruggestuurd want die was niet gaar van binnen. Dit werd vlot verholpen.
Fijne lokatie om even wat te eten voor een concert.
Renata L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Op zich een leuk restaurant en het eten is prima, maar prijs/kwaliteit is totaal niet in verhouding. Ik was 40 euro kwijt in m'n eentje en dan heb ik niks geks gedaan. Een 2 gangen menu kost 29.50 euro, een glas Sauvignon Blanc 6,50 euro en een cappuccino (klein kopje met een matig schuimlaagje en zonder koekje of chocolaatje) kost 4 euro. Als ik dan bij m'n mandje brood een PLASTIC KUIPJE Becel light krijg ipv een schaaltje roomboter, dan krab ik me toch wel even op m'n achterhoofd. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar omdat het voor 40 euro (of zelfs veel minder) op andere plaatsen echt heel veel beter kan.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg kleine porties ( carpacio) .gehaktballetjes met puree was koud , terug naar keuken. Nieuwe portie wel iets warmer maar absoluut onder de maat, balletjes leken op blik voer. Zal er geen 2e keer eten. Te duur voor wat je voorgeschoteld krijgt
José S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Tempo was in begin goed, bij afsluiting, koffie en nota, te langzaam. Boontjes waren koud, werden wel op verzoek door warme groente vervangen. Op tijd klaar voor concert.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vriendelijk, maar veel te duur voor Ikea-achtig menu
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het duurde erg lang voordat wij ons eten kregen. Het voorgerecht was erg klein.
Roel R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prijs-kwaliteit ver beneden de maat. Niet voldoende bevoorraad. Slechte prioritering personeel. Serviesgoed niet schoon. Advies... IKEA is Michelin waardiger.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Erg slechte ervaring!
Helft van de kaart was niet beschikbaar omdat er te weinig
Koks waren. Hamburger die we uiteindelijk hadden gekozen was niets bijzonders en koud. Munt thee werd warm water met een zakje. Nog nooit zoiets meegemaakt!
Victor B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Voorafgaand aan een voorstelling in AFAS hier gegeten met vier. De bediening viel al niet mee Het werken met de Ipads om daarna de bestelling op een bloknootje te schrijven was knullig. Daarna een uur (!) wachten voor een niet bijzondere biefstuk die voor de prijs ook nog te klein was. Daar moest nog alles bij besteld worden onder andere BBQ saus a € 3. Dat bleek een bakje koude tomatenketchup. Het smörrebröd was ok maar bijzonder klein. Bij andere restaurants heet zoiets een amuse. Een enorme afrader.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Leuke Scandinavische gerechten voor schappelijke prijzen. Met name de voorgerechten zijn verrassend. Hoofdgerechten zijn vrij standaard en zou je in elke keuken terug kunnen vinden. Maar kwaliteit was erg goed! Bediening is vriendelijk snel. Restaurant zit in Courtyard Marriott hotel.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Tijdig gereserveerd en daarbij aangegeven dat onze aankomsttijd onzeker was ivm files maar we wel weer op tijd weg moesten ivm concert. Eerder dan gereserveerd kwamen we aan en konden we zelf een tafeltje uitzoeken. Jammer was dat we niet à la ca carte konden eten en verplicht werden om gebruik te maken van het concertmenu. Voor 2 gangen betaalden we € 27,50 per persoon en gezien de keuzes vond ik dat behoorlijk aan de prijs. Vooraf kregen we wat brood met boter van het huis. Ik had als hoofdgerecht een caesar salade en als dessert brownie met bolletje ijs. Mijn partner nam een burger en Noors appelgebak. Flinke burger met daarbij nog wat patatjes. Het eten was gewoon goed, dat is geen discussiepunt, maar niet voor dat geld. We konden op tijd weer vertrekken.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Eten was goed (zalm rose, burger lekker sappig) en de bediening ook attent en gezellig. Enige minpunt geen wc papier op damestoilet.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Hele goede hamburger met friet gegeten. Jammer dat er net iets te weinig personeel was waardoor het wat langer duurde, maar bediening liep de benen onder zich vandaan!
NV22 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lekker buiten gegeten en daarna binnen in het restaurant nog koffie gedronken. Mooie zaak die erg sfeervol scandinavisch is ingericht. Maar de service was zeer slecht. De helft van de bestelling werd vergeten en het personeel had geen overzicht. Toen we afsloten met een kopje koffie moesten we daar 20 min op wachten. Werd wel netjes opgelost maar dit was eigenlijk al te laat.
Nienke A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Fijn ontvangen bij Gård en begonnen met een lekkere Verdejo. We kregen smakelijk brood met boter, wel wat weinig boter maar bij navraag werd er direct extra boter gebracht. We aten met zijn vieren voor het concert van Adele en 2 van ons waren iets later maar daar werd niet moeilijk over gedaan. We hadden keuze uit een event menu en deze had opties voor vlees, vis en vega. Het eten was erg smakelijk, hele gezelschap was het daar over eens. Ik persoonlijk had de toast met garnalen vooraf. Lekker fris gerechtje. Zeker met de temperaturen van die dag. Als hoofd had ik de zalm met groene asperges. Die was erg smakelijk. Zalm had van mij iets rozer van binnen gemogen maar was nog steeds lekker, en de asperges, krieltjes en saus pasten er goed bij. Na voor en hoofd helaas geen ruimte voor dessert, zat echt vol. Maar dessert zag er ook goed uit. Service was erg snel, attent en prettig. Decor was heel mooi, sfeervol en hip. Mocht ik ooit weer regio Amsterdam Arena/Ziggo Dome moeten zijn dan ga ik hier zeker weer eten. Vele andere opties in die regio kunnen hier niet aan tippen.
assie56 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hebben er gegeten tijdens een evenement in het Ziggodome. Er was een evenement menu van toepassing met een keuze uit 2 of 3 gangen. We kozen voor twee gangen. N mooi voorgerecht met garnalen en n heerlijke dressing. Daarna n gard burger met frietjes. Ruim voldoende en heel goed verzorgd.
Het personeel is vriendelijk vooral de jongedame achter de bar.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Uitstekend gegeten, niet per sé heel Scandinavisch in mijn optiek, de Noorse gehaktballetjes zullen wel iets Scandinavisch hebben gehad. In ieder geval was het allemaal lekker. Carpaccio vooraf en ijs met een muffin toe. Het was in de AH actie, en ook dit restaurant had het goed voormekaar; er waren toch nog een paar keuzes te maken. De bediening was geweldig en de ambiance eenvoudig doch chique. Zeker een adres om nog eens heen te gaan.