Garage Royal

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Garage Royal

Helen A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Twee uur gewacht op eten en een grote bek gekregen van de bediening. Verschrikkelijk behandeld. Ik hoef hier nooit meer heen!!!!!!
John A.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het restaurant ligt op een oud kazerneterrein. Dit is echter een chaos.
De bediening moet geregeld geroepen worden om drinken te bestellen. Een simpele Bitter Lemon hebben ze niet.
Het eten is erg eenvoudig, ze hebben alleen pizza's. Niet echt bijzonder.
Geen aanrader!
John S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Ook wij waren zeer benieuwd naar de pizzaria op deze geheimzinnige locatie. Die wij na bezoek eerder waanzinnig zouden noemen! Wat betreft de kaart: een eenvoudige maar verassende kaart vol heerlijke houtoven pizza’s zoals je ze uit Italië kent (een pizza behoort mijns inziens niet overladen te zijn met ingrediënten) En ja, je moet er even op wachten maar dat was het zeker waard. Verder is het personeel jong, enthousiast en niet opdringerig met het verkopen van drank. Kortom een ongedwongen losse relaxte zaak. Wij komen hier zeker terug!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De plek is goed, de ambiance is leuk en het eten is redelijk maar de porties zijn veel te klein en het personeel is echt teveel met elkaar bezig en heeft te weinig oog voor de klant. De prijzen zijn tenslotte bijna obscuur te noemen. Al met al moeilijk en niet echt een aanrader, helaas.
cds1 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ondanks de soms matige recensies op het net, toch een keer proberen.
dat was niet slim van ons...

De kaart staat niet op internet, dus geen voorpret.
(nu weten we ook waarom)
een salade vooraf, wat groen in een diep bord gedroogd tomaatje, olijfje en een paar rondjes balsamico (10 euro)

de pizza was idd zoals in Italie..... een tussengerecht!
er zat niet veel op en dan wel een forse prijs neerzetten, ingrediënten zijn de laagste kosten in de horeca, een klant die niet meer terugkomt kost je veel meer!!!

de wijn zat in een klein limonade glaasje en was met 3 slokken op, (5 euro)
er gaan gewoon geen 6 glazen uit driekwart liter..........

de serveerster had geen idee wat al die ingrediënten met "moeilijke" namen waren.

we hebben maar besloten af te rekenen, en hebben ergens anders een heerlijk nagerecht genomen.

er werd nog wel naar onze feedback geluisterd, maar een kopje koffie aanbieden kwam niet in ze op.

het was de rit ernaar toe niet waard, doe het ons dus niet na. :-(
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Dit was best een prettig verrassing om hier te eten. Helemaal buiten de stad op een oud kazerne-terrein. Dus sowieso anders dan anders. Wat hadden mooi weer en in- en uitlopen was dus makkelijk te doen door de grote open deur. De kids hebben zich daardoor prima kunnen vermaken. De sfeer was heel relaxed, het eten was goed tot prima. De bediening was wat onervaren maar verder wel vriendelijk. Het is redelijk aan de prijs voor de kwaliteit van het eten. Maar gecombineerd met de sfeer en de locatie vind ik het al met al met mooi weer zeker een aanrader, helemaal als je met kids bent
M V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
- Lekkere pizza's
- Aan de prijs voor wat je krijgt
- Charcuterie was een lachertje voor 14,- wel lekker maar weinig en aandachtsloos geserveerd op een dessertbordje. Geen aanrader voor die prijs!
- salade was men vergeten na bestelling
- lekkere toetjes! (Lava cake)
- bediening was niet erg ervaren maar sympathiek
- leuke locatie, de moeite waard
- prima sfeer met fijne muziek
- wel een wat gehorige ruimte
- wordt wel wat ????
Mayke S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijke verse pizza s , kinderen konden rustig spelen door gebrek aan verkeer voorlangs
Bediening prima. Mooie industriële plek op oud militair terrein
Hein H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Na vragen voor de kaart moesten we die bij de buren onder de bierglazen vandaan halen. Na 1,5 uur kwam 1 voorgerecht, de tweede kwam niet. Dat was een blikje koude sardientjes. Niet erg lastig te serveren. Hoofdgerecht 5 pizza's bleek na 2 uur nog 15 minuten te duren! We zijn maar naar huis gegaan. Zeker geen aanrader om hier te eten.
EA-vb .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
De pizza's zijn geweldig, en de setting is gaaf. Bediening was als ze er waren vriendelijk, maar totaal niet attent op haar gasten. We moesten lang op ons eten wachten en in 2 uur is slechts 1x gevraagd of we nog wat wilden drinken. Na tevergeefs proberen de aandacht te trekken zijn we uiteindelijk maar naar de bar gelopen om af te rekenen in plaats van nog een toetje te nemen.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
DIt restaurant op een voormalig kazerne terrein is uit de verte al te zien door lampjes in de boom en een knapperend haardvuur buiten. Die sfeer en gezelligheid is binnen helaas minder aanwezig. De semi hippe formica tafeltjes en houten stoelen dragen daar ook niet in bij. De houtgestookte oven is naar binnen gekeerd en dat is bij het personeel ook het geval, hoewel men wel hun best doen. De pizza's zijn redelijk maar missen de echte Italiaanse krokante bodem. De tiramisu opgediend in een zeer cheap plastic bakje is ok, maar is bedolven onder een laag cacao. Deze zaak zou kindvriendelijk zijn maar daar hebben we niets van gemerkt en ook daarin kan dus nog een slag worden gemaakt.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Met de familie, een gezelschap van twaalf personen, werd hier de verjaardag van oma gevierd. Een prachtige nazomerdag. De entourage van Garage Royal is ongewoon en spannend, groen en hartelijk. Op het oude kazerneterrein in Schaarsbergen is tussen, alle kazernegebouwen, in een royale garage, een restaurant geopend . Met mooi weer staan de garagedeuren wagenwijd open zodat je min of meer ook buiten zit. We zaten aan een zonovergoten lange tafel en genoten van een aperitief vergezeld van brood met onder andere geweldige sardientjes uit blik, charcuterie en mozzarella met tomaat. Daarna kwamen de flinterdunne pizza's en tartes flambees uit de enorme houtoven. Hete pizza's maar nog even lekkerder gemaakt met verse koude ingredienten. Alles in punten gesneden zodat iedereen van alle pizza's kon proeven. Verschillende, prima taarten of tiramisu als dessert. Inmiddels was het buiten donker, gingen de lichtjes buiten aan en werd een groot vuur aangestoken waar iedereen zich aan kon warmen op banken van boomstammen eromheen. Topavond op een toplocatie.
Vincent W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Erg lekker gegeten bij deze mooie locatie op een voormalig legerterrein aan de Koningsweg.
Bediening is vriendelijk, er heerst een gemoedelijke/ontspannen sfeer en de pizza's zijn heerlijk. Tip: Pizza Tartufi (met een koud Stella Artois biertje op het terras).