Ganesha

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ganesha

Een wervelwind van kruiden & specerijen

Droom weg in een sprookjesachtige omgeving bij de traditionele smaken uit het verre India. Van mild tot pittig, de chef heeft voor elk smaakpalet iets spectaculairs in petto. Verder een uitermate plezierige en prettige bediening.

Meer informatie over restaurant Ganesha

• : Parkeerplaats

Maandag 16:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ganesha

genee W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Op een doordeweekse avond gedineerd bij Ganesha. Vriendelijke bediening, wel traag en onoplettend. Het hoofdgerecht kwam snel, al na zo'n 20 minuten.

De saus van de paneer was prima van smaak, maar helaas was de paneer erg taai. Bij het kauwen voelde het als plastic op mijn kiezen. Wij hadden het vermoeden dat de paneer niet vers gemaakt was.

Al met al vonden we de smaken van de saus prima, maar was de paneer een flinke tegenvaller.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goede smaken, erg lekker. Natuurlijk teveel besteld, maar restant mocht mee. Aardige bediening. Moderne zaak. Nette toiletten. Goed.
Christian G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goede sfeer, heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Eerste keer hier gegeten en aangenaam verrast, komen hier zeker terug!
Mike J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima gegeten, lekker op smaak, had iets meer vlees/vis mogen zijn maar ga zeker terug!
Huib J.
Super lekker eten!
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Royal Ganesha (menu) genoten. Het menu werk ook nog aangepast speciale wensen. Hele fijne service door Vijay, die precies het juiste praatje maakte. Uitstekende sfeer met uiterst aardige mensen. Ook zeer geschikt voor Engelstalige gasten. Aanbevolen!
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Ganesha. Gerechten zijn allemaal erg goed en ook de bediening is altijd vriendelijk en attent. Wij komen zeker weer snel terug!
Ranjeeta R.
Eten was heerlijk
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Echt lekker en goed geserveerd in schaaltjes zodat je kan delen. Top!
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Uitgebreide kaart, vriendelijke bediening en Chablis voor 29 euro mooi geprijsd.
Iets wat beter kan: de klimaat verversing, luchtjes blijven in kleding hangen.
Ga zo door!
hilko F.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ik heb in heel veel restaurants de butter chicken gegeten, binnen en buitenland. In ganesh was die heel anders en raar van smaak. Het was meer een tomatensaus/sap dan een butter chicken. De bediening was niet erg attent voor een restaurant dat bijna leeg zat.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Ganesha voor het eerst bezocht: lekker en niet al te scherpe gerechten. Goede variatie in groenten en vlees.
Best een aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gevarieerd gegeten, lekkere verschillende gerechten met allemaal een andere smaak. Vlees, vis en vegetarisch smaakte allemaal even goed. Vriendelijke bediening. Een aanrader !
Anatol K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Elke keer weer goed. Top en vers. En een fantastische service. Ga er graag heen. De verschillende gerechten zijn mooi op smaak gebracht.
Bibi V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Met een vriendin bij Ganesha gegeten wat een teleurstelling werd. We moesten lang wachten voordat het eten werd geserveerd, anderen die later binnen kwamen kregen het eerder dan wij! De kip was heel droog bij beide gerechten, in de Butter Chicken. Meneer van de bediening was heel direct en ongeïnteresseerd!
Mirella F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goede vegetarische mogelijkheden, zelfs iets in elkaar gedraaid op verzoek, geweldig! Mooi restaurant, fijne sfeer. Bediening erg enthousiast. Kortom zeer goede ervaring. Zeker weer heen.
Suwekta K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuke sfeer, eten is verrukkelijk, vriendelijk personeel, uitmuntend! Ik zal zeggen: 'vaker doen!'
roy V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Super lekker gegeten. Aardige bediening, en rustgevede sfeer met indiase muziek. we komen zeker terug!
sayed alaleh A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goed eten en bijpassend wijn en warme sfeer .