Ganesha

Kampstraat 21 1211 GD Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Ganesha

Een wervelwind van kruiden & specerijen

Droom weg in een sprookjesachtige omgeving bij de traditionele smaken uit het verre India. Van mild tot pittig, de chef heeft voor elk smaakpalet iets spectaculairs in petto. Verder een uitermate plezierige en prettige bediening.

Meer informatie over restaurant Ganesha

• Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi
Voordelig
Blob .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gisteravond (alweer) heeeeeeel lekker gegeten bij Ganesha. We hadden madras lam, was lekker heet (met citroen en pepers) en het vlees was heel mals; mix kebab, allerlei soorten geroosterd vlees in een heerlijke zoete kruidige (oa. groene paprika) en pittige saus. De verrassing was de dal makhani, linzen en kidneybonen in een romige curry, het deed zijn naam eer aan als een van de meest populaire gerechten uit de keuken van Punjab. Andere restaurants beperken zich tot nan, maar Ganesha heeft ook paratha,heerlijk volkoren platbrood, met bijvoorbeeld fenegriekblaadjes. Toe hadden we kulfi, een van de meest lekkere die we kennen: heel romig met pistachenoten. Bij dit gekruide eten vinden wij een lassi het lekkerst, dat blust de pepers goed af. De bediening is attent en vriendelijk zonder opdringerig te zijn; het restaurant zat helemaal vol. We hebben al verschillende Indiase restaurants geprobeerd, maar Ganesha blijft de beste, we zijn hier al vaak geweest en zullen nog vaak blijven komen.
Kelvin O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Er zit totaal geen pit in het eten, heel zacht van smaak. Lam was taai, moest er telkens op kauwen. Dit moet en kan veel beter, zeker als het zo rustig toen wij er waren. Bediening spreekt Engels, geen Nederlands. Het was verder een heel rustige avons, voor de gezelligheid moet je hier niet naar toe.
Angiejvanek .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Echt heel erg lekker. Service is super, ze hangen niet de hele tijd om je heen maar als je een vraag hebt dan hoef je echt niet lang te wachten. We kregen het niet op en het werd netjes voor ons in bakjes gedaan, echt heel fijn. Super betaalbaar ook!
Info819 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Ganesha in Hilversum, goede service en vriendelijke bediening, een restaurant met een mooie oosterse sfeer zonder meteen kitcherig te zijn. Het eten was heerlijk, een uitgebreide kaart met ook een groot aantal vegetarische gerechten, duidelijk aangegeven op de menukaart hoe pittig de gerechten zijn. wij hebben besteld van de vegetarische kaart:
vooraf,de paneer pakora die goed in de smaak is gevallen, als hoofgerecht de paneer korma, die mooi mild maar lekker romig en vol van smaak was en als nagerecht de mango kulfi, smakelijk , anders
van de "gewone"kaart als voorgerecht de mulygatwany soep die licht pittig is maar heerlijk kruidig. hoofdgerecht: tandoori mix grill, lekker pittig en geurig door een heerlijke marinade.
erbij hadden wij verschilldende soort Naan besteld. de gerechten worden geserveerd met basmat saffraan pulao rijst , dal en salade. We hebben genoten
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten was weer heerlijk. Van de onion bahjee en samosas tot de King prawn tandoori en fish vindaloo. Het enige dat jammer was dat wij in het deel van het restaurant zaten waar een luidruchtige groep dames ons gezellige diner nogal verstoorde. Volgende keer beter als een groep meer gescheiden zit van de overige diner gasten. De setting hier laat dat zeker toe
Polleke17 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De kingprawn gerechten waren lekker. Niet 2 of 3 garnalen, maar ruimschoots voldoende. Bediening duurde wat lang, maar heel vriendelijk. Vanwege een verjaardag was de indeling wat krap en het restaurant gevuld tot aan de nok.
Marlijnkeijer .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het eten was heerlijk, leuke sfeer en vriendelijke bediening. Leuk dat de gerechten in bakjes op tafel staan, zodat je ook van elkaar kan proeven. Dat geeft een huiselijke sfeer.
Kara.m .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een avondje uiteten bij Ganesha is lekker vlot gelopen. Heerlijk gekruide gangen kregen wij voorgeschoteld, van vriendelijke en heel behulpzaam personeel. Het eten was dusdanig bereid en gekruid dat onze oerhollandse magen er geen last van kregen, nee ook er na niet... Onze buikjes gevuld en een leuke ervaring rijker liepen we vrolijk weg. Aanrader!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteren weer overheerlijk gegeten bij dit bijzonder sfeervolle restaurant. De keuze is enorm maar wij houden ons doorgaans aan het vaste recept. Als voorgerecht de Dal soep en Prawn on poorie waarbij de garnalen subtiel gekruid zijn in een kerrie. Het hoofdgerecht bestond uit een Chicken Madras en Chicken Tikka Tandoori, heerlijk gekruide stukjes kip met groenten sissend geserveerd op een gietijzeren plaat. De hoofdgerechten worden geserveerd met een geurige Basmatirijst, groentecurry en een salade. Wij hebben extra Raita en Nanbrood besteld. Heerlijk om te dippen in de saus van de curry! Ganesha blijft voor ons een toppertje!
Slmsimon .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het was iets compleets nieuw voor mij. Maar het was goed eten juiste variatie in kruiden maar de bediening was niet echt oplettend hadden ons hoofd gerecht op en het duurde vrij lang voor ze weer bij ons kwamen verder was de bediening goed en waren met een volle maag met heerlijk eten terug naar huis gegaan
Annemiekbrand .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
We werden goed geholpen bij de keuze van ons gerecht. We kozen uiteindelijk voor de paneer korma en de butter chicken. Beide gerechten vielen erg in de smaak. Daarbij bestelden we heerlijk naanbrood. Mijn enige minpuntje is dat de jus d'orange niet vers is. Verder hebben we er ontzettend van genoten.
Brian.bors .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Goed en veel eten. Modern en Romantisch is een goede omschrijving van het decor. Bediening was snel en vriendelijk. Groot menu met veel keuze. Ik waardeer dat, anderen misschien minder. Het helpt om eerst te kiezen wat voor vlees/vis je wilt en daarna een bereidingswijze kiezen.

Ik kan de saag (spinazie) aanraden.
Barbie M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
De beste Indiase restaurant waar we in Hilversum. We houden van al hun eten, vooral het lam met spinazie, boter kip, heerlijk naanbrood. Service is onberispelijk. De inrichting en sfeer is geweldig. je moet gaan en te genieten van alles.
Shazia N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik vond het heel goed. Voedsel gekookt met passie. Echt aangetroffen lam tikka masala fingure likken goed. Service was ook erg goed zelfs in drukke uren. Opnieuw spoedig zal bezoeken.
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Zeer lekker gegeten! Nummer 44 is zeer aan te raden! Kip was zeer mals en de bediening vriendelijk! Voorgerecht Indiase kebab krijgt ook een dikke 8. Wij komen zeker terug!
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Bediening was ronduit onbeleefd en opdringerig. De gastvrouw maakte constant ongepast grapjes, het was onduidelijk dat ze wilde dat we opschoten, bij vragen om toelichting menu werden we erop gewezen dat we het zelf moesten uitzoeken. Bediening niet volgens etiquette. Voorgerecht de kip was droog, hoofdgerecht lekker maar prijs kwaliteit staat niet in verhouding.
Ohzomakkelijk .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, bediening vriendelijk. Het was stil maar ja op een maandag snap ik dat wel. Wij komen zeker een keertje terug.
Aysel30 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wat een vriendelijk restaurant ganesha. Super vriendelijke ontvangst, goede tip over het King Cobra bier en overheerlijk eten. Hier kom ik graag nog eens eten!
Jasper-iens .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was erg lekker. De bediening was traag, ondanks dat er weinig bezoekers waren. Niet gefocust en matig geïnteresseerd, druk met zichzelf en elkaar.
Maumau91 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Onder het motto 'laten we eens een keertje wat anders proberen', ging ik met familie lekker Indiaas uit eten bij Ganesha. Bij binnenkomst viel ons al gelijk het mooie interieur op, modern maar ook wel authentiek. We hadden een mooie plek bij de bank, die erg lekker zat. Ik zelf bestelde als voorgerecht de King Prawn Butterfly (gefrituurde grote garnalen in een gekruid jasje) en als hoofdgerecht de Tandoori Mix Grill. Ook bestelden wij wat nanbrood met knoflook en kaas erin. Dit geheel combineerde ik met een Indiaas Cobra biertje van 66cl. Toen dit alles was besteld kregen we alvast wat te snacken vooraf, dit was te vergelijken met kroepoek. Dit smaakte goed, wat ook gold voor het bestelde biertje en de gerechten. De garnalen van het voorgerecht waren goed gefrituurd en met een zoetzuurachtig sausje erbij smaakte het erg lekker. Daarna werden de hoofdgerechten uitgeserveerd, deze werden op onze tafel geplaatst op verwarmplaten. Zo kon je zelf opscheppen hoeveel je van alles op je bord wilde hebben. Tevens zat er rijst en salade hier bij. De Mix grill was qua vlees goed gevarieerd, al was het in combinatie met de rijst een aardige grote portie uiteindelijk :) De pittigheid vond ik bij mij meevallen, wat ik prettig vond. Bij het opnemen van de bestellingen werd er vanuit de bediening meegedacht over de pittigheid van het bestelde eten en gaf hier ook informatie over. De bediening was verder vriendelijk en regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was.
Uiteindelijk ging ik met een goed gevuld gevoel het restaurant verlaten. Concluderend ben ik van mening dat Ganesha een toprestaurant is voor als je graag een keertje Indiaans uit eten wil.