Ganesha

Kampstraat 21 1211 GD Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ganesha

Een wervelwind van kruiden & specerijen

Droom weg in een sprookjesachtige omgeving bij de traditionele smaken uit het verre India. Van mild tot pittig, de chef heeft voor elk smaakpalet iets spectaculairs in petto. Verder een uitermate plezierige en prettige bediening.

Meer informatie over restaurant Ganesha

• : Parkeerplaats

Maandag 16:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ganesha

Ester K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.
Nanda B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Heerlijk eten, attente bediening en buiten de kaart om poori's kunnen bestellen! Mijn avond kon niet meer stuk!
marie K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
I love it
david M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Afgaande op de zeer goede recensies zijn we hier gaan eten maar dat viel vrij tegen. Het eten is niet bijzonder en de prijs/kwaliteit is niet in verhouding, je betaald afgerond 16 euro voor een curry (wat niet erg is als deze zeer smaakvol is) en voor 1 liter spablauw water vragen ze 5 euro (!!). Kortom, wij gaan niet terug, en ik zou het mijn vrienden/familie niet aanraden.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Met zn zessen gegeten. Onze (verschillende) voorgerechten hadden allemaal weinig smaak. Zouden we niet meer bestellen. De hoofdgerechten vonden we allemaal heerlijk!
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Hadden mixed grill tandoori besteld. Vlees en groente waren aan de randen zwart aangebrand. Jammer.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De sfeer proef je direct bij binnenkomst. Hartelijke ontvangst. Goede bediening. Aandacht voor de vragen die je hebt over de gerechten. Vlotte bediening. Gerechten worden met zorg opgedekt en zijn heel smakelijk. Een aanrader. Gemakkelijk bereikbaar vanaf het station, ook niet onbelangrijk voor een avondje uit naar bijv. het Filmtheater.
C.J. v. V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ook deze keer weer heerlijk gegeten in een rustig mooie omgeving. Hier komen we zeker weer terug. Er was ook voldoende keus zodat iedereen iets kon eten wat hij lekker vond
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Fantastisch lekker eten en uitstekende bediening. Wel krap bemeten tafeltjes en een tamelijk rumoerige ruimte.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Proma authentiek indiaas eten heerlijk
Lucie R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijke gerechten vol verse groenten en heerlijke kruiden. En zo divers! Super vriendelijk personeel.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuk restaurant niet te groot toch ruim, sfeervol en modern ingericht. Het eten was heerlijk. We hebben genoten. Aanrader.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellig restaurant. Zeer vriendelijke bediening die alle gerechten naar wens aan je uitleggen. Komen geregeld vragen of het smaakt en of het voldoende is. Echt een aanrader. Ook gunstig geprijsd.
arjen V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima eten, kleine porties. Had meer smaak gemogen. Was echter binnen 45 minuten klaar. Voor-en hoofdgerecht snel achter elkaar.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zeer goede ervaring. Vriendelijke ontvangst en bediening. Prima gerechten. Aanrader!
Reginald R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wederom een prettig verblijf gehad, Vriendelijke bediening en lekker gegeten
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Gezellig gegeten, leuk restaurant, gezellig vol en toch rustig genoeg om elkaar te kunnen verstaan. Eten was lekker. Kaart iets te veel keuze, dus nam nogal wat tijd om het allemaal door te lezen. Curry uiteindelijk het lekkerste voor ons. Vriendelijke bediening. We komen terug!
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuk sfeervol restaurantje, met ruime keus op het menu. Leuk om te delen met elkaar maar ook voor jezelf lekker. Bediening was prima.
rbennl R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Ganesha. Allerhartelijkst ontvangen. Uitstekende bediening.
J. M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prettige sfeer, vriendelijke bediening.