Ganesha

Kampstraat 21 1211 GD Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ganesha

Een wervelwind van kruiden & specerijen

Droom weg in een sprookjesachtige omgeving bij de traditionele smaken uit het verre India. Van mild tot pittig, de chef heeft voor elk smaakpalet iets spectaculairs in petto. Verder een uitermate plezierige en prettige bediening.

Meer informatie over restaurant Ganesha

• : Parkeerplaats

Maandag 16:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ganesha

Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Omdat we allerlei verschillende gerechten wilden proeven, hadden we teveel besteld. Gelukkig mochten we de restanten meenemen naar huis. Kunnen we nog een keer genieten!
suzan E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Op zaterdagavond gegeten bij Ganesha. De totale ervaring viel toch een beetje tegen.. De gerechten uit de tandoori oven missen smaak, dat proefde we meteen. Alsof ze niet uit de oven komen, maar gebakken. De ober was vriendelijk maar niet heel erg persoonlijk. Daarbij zaten we lang zonder drinken en was het moeilijk om de aandacht te trekken van de ober. Het restaurant is netjes en modern, maar de sfeer ontbreekt eraan.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Super ontvangst, aardige bediening en fantastisch lekker eten in een gezellige ambiance!
Aukje Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij vonden het eten goed van smaak maar de hoeveelheid was voor ons te weinig
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
heerlijke gerechten die qua pittig aangepast werden aan de wens, goede, snelle bediening en aandacht voor extra's. we komen graag terug
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk eten. Ruime porties en super bediening. In één woord: uitstekend. Ga hier zeker vaker terugkomen!
Hendrix K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Ganesha wisselt steeds af in kwaliteit. De ene keer is het lekker en de andere keer niet. Dit keer vonden we het niet lekker en de porties ook klein itt de andere keren dat we hier hebben gegeten. Misschien een andere kok?
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Beste Indiase restaurant in Hilversum en omstreken! Wat een genot toch elke keer weer om hier neer te strijken en verwend te worden met alle lekkers van deze heerlijke kruidige keuken. Vers bereid met passie dat is te proeven! De ambiance is ook prachtig en personeel is zeer gastvrij en beleefd. Wij komen hier dan ook regelmatig terug.
Suresh R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was heerlijk, bediening was goed.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heel lekker eten, uitgebreide kaart en zeer vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug!
Rianne M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Een ruime kaart om uit te kiezen en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijke bediening en lekkere huiswijnen. Zeker nog een bezoekje waard om meer van die uitgebreide menukaart te ontdekken.
E E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker eten, het was alleen die avond erg koud en bij het raam te koud om lang te zitten. Ook was het er na 20:30 verlaten wat het ongezelliger maakte. Later in het jaar nog maar eens proberen. De curry's waren erg lekker!
blob .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gisteravond (alweer) heeeeeeel lekker gegeten bij Ganesha. We hadden madras lam, was lekker heet (met citroen en pepers) en het vlees was heel mals; mix kebab, allerlei soorten geroosterd vlees in een heerlijke zoete kruidige (oa. groene paprika) en pittige saus. De verrassing was de dal makhani, linzen en kidneybonen in een romige curry, het deed zijn naam eer aan als een van de meest populaire gerechten uit de keuken van Punjab. Andere restaurants beperken zich tot nan, maar Ganesha heeft ook paratha,heerlijk volkoren platbrood, met bijvoorbeeld fenegriekblaadjes. Toe hadden we kulfi, een van de meest lekkere die we kennen: heel romig met pistachenoten. Bij dit gekruide eten vinden wij een lassi het lekkerst, dat blust de pepers goed af. De bediening is attent en vriendelijk zonder opdringerig te zijn; het restaurant zat helemaal vol. We hebben al verschillende Indiase restaurants geprobeerd, maar Ganesha blijft de beste, we zijn hier al vaak geweest en zullen nog vaak blijven komen.
Kelvin O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Er zit totaal geen pit in het eten, heel zacht van smaak. Lam was taai, moest er telkens op kauwen. Dit moet en kan veel beter, zeker als het zo rustig toen wij er waren. Bediening spreekt Engels, geen Nederlands. Het was verder een heel rustige avons, voor de gezelligheid moet je hier niet naar toe.
angiejvanek .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Echt heel erg lekker. Service is super, ze hangen niet de hele tijd om je heen maar als je een vraag hebt dan hoef je echt niet lang te wachten. We kregen het niet op en het werd netjes voor ons in bakjes gedaan, echt heel fijn. Super betaalbaar ook!
info819 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Ganesha in Hilversum, goede service en vriendelijke bediening, een restaurant met een mooie oosterse sfeer zonder meteen kitcherig te zijn. Het eten was heerlijk, een uitgebreide kaart met ook een groot aantal vegetarische gerechten, duidelijk aangegeven op de menukaart hoe pittig de gerechten zijn. wij hebben besteld van de vegetarische kaart:
vooraf,de paneer pakora die goed in de smaak is gevallen, als hoofgerecht de paneer korma, die mooi mild maar lekker romig en vol van smaak was en als nagerecht de mango kulfi, smakelijk , anders
van de "gewone"kaart als voorgerecht de mulygatwany soep die licht pittig is maar heerlijk kruidig. hoofdgerecht: tandoori mix grill, lekker pittig en geurig door een heerlijke marinade.
erbij hadden wij verschilldende soort Naan besteld. de gerechten worden geserveerd met basmat saffraan pulao rijst , dal en salade. We hebben genoten
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten was weer heerlijk. Van de onion bahjee en samosas tot de King prawn tandoori en fish vindaloo. Het enige dat jammer was dat wij in het deel van het restaurant zaten waar een luidruchtige groep dames ons gezellige diner nogal verstoorde. Volgende keer beter als een groep meer gescheiden zit van de overige diner gasten. De setting hier laat dat zeker toe
Polleke17 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De kingprawn gerechten waren lekker. Niet 2 of 3 garnalen, maar ruimschoots voldoende. Bediening duurde wat lang, maar heel vriendelijk. Vanwege een verjaardag was de indeling wat krap en het restaurant gevuld tot aan de nok.
marlijnkeijer .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het eten was heerlijk, leuke sfeer en vriendelijke bediening. Leuk dat de gerechten in bakjes op tafel staan, zodat je ook van elkaar kan proeven. Dat geeft een huiselijke sfeer.
Mustafa K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een avondje uiteten bij Ganesha is lekker vlot gelopen. Heerlijk gekruide gangen kregen wij voorgeschoteld, van vriendelijke en heel behulpzaam personeel. Het eten was dusdanig bereid en gekruid dat onze oerhollandse magen er geen last van kregen, nee ook er na niet... Onze buikjes gevuld en een leuke ervaring rijker liepen we vrolijk weg. Aanrader!