Ganesha

Kampstraat 21 1211 GD Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ganesha

Een wervelwind van kruiden & specerijen

Droom weg in een sprookjesachtige omgeving bij de traditionele smaken uit het verre India. Van mild tot pittig, de chef heeft voor elk smaakpalet iets spectaculairs in petto. Verder een uitermate plezierige en prettige bediening.

Meer informatie over restaurant Ganesha

• : Parkeerplaats

Maandag 16:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ganesha

Irene G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Personeel was erg vriendelijk. Het eten vond ik echter erg tegenvallen. Kwaliteit van het vlees proefde erg matig. Sommige ingrediënten smaakte niet vers. Zou niet terug gaan.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Zoals iedere keer zeer goed gegeten.
Klein probleempje met voorgerecht werd keurig hersteld, met aanbieding van kop koffie van het huis.
De service is een dikke 10+ bij Ganesha.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten en fijne bediening!
Jacco D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding. Voorgerechten waren redelijk, maar (vegetarisch) hoofdgerecht overtrof verwachtingen. Was zeer goed en smaakvol. Dus ook voor vegetariers een goede keuze dit restaurant. Houd je van de echt pittige Indiase keuken dan vindt je wellicht dit restaurant te 'Europees'. Maar ik denk dat meerderheid van Nederlanders deze vorm van Indiaas eten het lekkerst vinden. Keurige en vriendelijke bediening, keurige schone toiletten, prettige sfeer in restaurant. Overall zeker een 8 waard en daarmee aanbevelenswaardig.
Jorijn P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening.
Sudhir K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Lekker eten goed service.
A. M. .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Vanavond heerlijk gegeten, alles ruim voldoende en vriendelijke medewerkers. Ondanks het stukje van 27 oktober in de Gooi en Eemlander waarin Ganesha volledig werd afgekraakt. Ik kom al jaren bij Ganesha en de recensent was er maar een keer op een avond dat het vol zat en geeft dit bedrijf een 4. Wij komen ook in Amsterdam op de Gelderse kade bij Ganesha en daar eet ik ook altijd naar mijn zin. Het is een fantastisch restaurant met authentieke Indiase gerechten. A.de Valk
Leontine T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een vegetarisch hoofd gerecht gehad waar volgens de menukaart ook amandelen in de curry hoorde naar die zaten er niet in ????..gelukkig ook naan brood erbij besteld! de dame blanche als dessert was ook écht blanche, een restje uit een POTJE chocoladesaus was alles wat over het vanille ijs zat.
Beetje teleurgesteld.
Maak een goed dessert, of haal het gewoon van de kaart is mijn advies.
R. R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Via Iens gereserveerd. Had 20% korting moeten krijgen op de rekening. Heb dit niet gekregen. Vindt het erg misleidend en slordig.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Ik heb genoten van het heerlijke eten. Mijn dochter vond als starter de chicken pakora erg lekker. We hadde

n het thali menu met vlees. Meer dan voldoende en erg sappig lamsvlees. Als je nog nooit indiaas gegeten hebt zeker een leuke ontmoeting!
Inge V.
Heerlijk gegeten. Lekker
goed gekruid. Voldoende aanbod. Het was best wel druk maar wij hadden daar geen last van.
Zeker een aanrader
Job L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten, en verrassend goede wijn voor een prima prijs. Een aanrader,
Karen J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten (kip en lam, beide superzacht) en gedronken (de huiswijn-rosé). Ik kom hier vaker, want dit is echt een restaurant waar het klopt. Supervriendelijke bediening ook. En als je bezoek van buiten Hilversum hebt: trein- en busstation zijn zowat om de hoek.
Er is maar één minpuntje: ik houd er altijd rekening mee dat ik kleding aan heb die direct de was in kan, want hoe lekker ook: je ruikt overduidelijk dat je in een Indiaas restaurant bent geweest.
Cris P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Was gewoon gesloten!!!!!
Wel reservering accepteren maar verder niets melden.
Voor nix naar Hilversum gereisd.
Slechte zaak
C.J. v. V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ook dit keer weer met het gezin uit eten bij Ganesha. We komen hier regelmatig vanwege de gezellige sfeer en de heerlijke gerechten.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Iets meer uitleg zou leuk zijn, maar eten is echt super lekker.. Kom hier heel graag !
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten, prima service. Jammer alleen dat na het bezoek al je kleren in de was kunnen.
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wachttijd was aan de lange kant, waarschijnlijk omdat het druk was. Verder wel als altijd uitstekend eten, authentiek Indiaas.
M O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wij hebben bij Ganesha precies 5 kwartier op ons voorgerecht moeten wachten. Na drie kwartier, en rond kijkend naar het eten dat bij iedere tafel om ons heen gebracht werd, maar eens gevraagd waar dat van ons bleef. Komt er aan, was het antwoord. Na nog eens een half uur gewacht te hebben, en onze buurtafels zich zelfs zorgen begonnen te maken of ons eten nog wel zou komen, maar weer eens geïnformeerd. Het stond klaar in de keuken ...... Bij het serveren geen enkel excuus. Toen ik er zelf over begon kreeg ik te horen dat het druk was en ze waren met te weinig .... de andere gasten leken daar niet onder te lijden. En dan hoop je dat het eten lekker is, maar dat was voornamelijk pittig (stond niet als pittig vermeld op kaart), zo pittig dat alle smaak verdween. Jammer. Gelukkig zijn er veel betere Indiase restaurants in Hilversum.
Arias Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Erg lang gewacht op het eten, bijna een uur voor de voorgerecht en daarna nog een uur voor het hoofdgerecht. Als het eten goed is dan hebben we dat er best voor over maar dat was niet het geval, te veel doorgekookt waardoor het niet meer lekker was en de hoofdgerecht was juist weer taai ( lamslvlees ).