Ganesha

Kampstraat 21 1211 GD Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Ganesha

Een wervelwind van kruiden & specerijen

Droom weg in een sprookjesachtige omgeving bij de traditionele smaken uit het verre India. Van mild tot pittig, de chef heeft voor elk smaakpalet iets spectaculairs in petto. Verder een uitermate plezierige en prettige bediening.

Meer informatie over restaurant Ganesha

• : Parkeerplaats

Maandag 16:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ganesha

Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Uitgebreide kaart, vriendelijke bediening en Chablis voor 29 euro mooi geprijsd.
Iets wat beter kan: de klimaat verversing, luchtjes blijven in kleding hangen.
Ga zo door!
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Ganesha voor het eerst bezocht: lekker en niet al te scherpe gerechten. Goede variatie in groenten en vlees.
Best een aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gevarieerd gegeten, lekkere verschillende gerechten met allemaal een andere smaak. Vlees, vis en vegetarisch smaakte allemaal even goed. Vriendelijke bediening. Een aanrader !
Anatol K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Elke keer weer goed. Top en vers. En een fantastische service. Ga er graag heen. De verschillende gerechten zijn mooi op smaak gebracht.
Mirella F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goede vegetarische mogelijkheden, zelfs iets in elkaar gedraaid op verzoek, geweldig! Mooi restaurant, fijne sfeer. Bediening erg enthousiast. Kortom zeer goede ervaring. Zeker weer heen.
Suwekta K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuke sfeer, eten is verrukkelijk, vriendelijk personeel, uitmuntend! Ik zal zeggen: 'vaker doen!'
roy V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Super lekker gegeten. Aardige bediening, en rustgevede sfeer met indiase muziek. we komen zeker terug!
sayed alaleh A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goed eten en bijpassend wijn en warme sfeer .
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wat een heerlijk restaurant is dit! De gerechten zijn iedere keer weer bijzonder smaakvol. De kip is super mals. De lams kebab heerlijk gekruid, het dopen van de garlic Nan in de saus van de Vindaloo is altijd een feestje. Interieur niets op aan te merken en de bediening is heel vriendelijk en uiterst behulpzaam bij het maken van de keuze. Een absolute aanrader!
Lauren P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Met een vriendin in het gezellige Ganesha voortreffelijk gegeten. Wat een fijn restaurant! Lieve bediening, de wachttijd was kort, heerlijke gerechten, prettige sfeer. Wat een ontdekking! We komen hier zeker terug.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Vanavond gegeten bij dit restaurant . We waren op meerdere fronten ontevreden . De bediening was slecht en langzaam en zeer koel. De inrichting vonden we ongezellig . De porties waren klein . Voor 2 personen een bakje rijst. Dit is te weinig . Een extra portie rijst kostte ons euro 3,25 . 5 stukjes vlees in een portie curry. Prijs kwaliteit is niet in verhouding . Het bezoek aan dit restaurant blijft dan ook bij deze ene keer.
Karen J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We komen gewoon altijd blij van Ganesha vandaan: t eten is verrukkelijk, t personeel zorgzaam en vriendelijk,
Laurens H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De Tandoori grill gerechten en de curry's waren uitstekend op smaak!
Bouchra R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heerlijk. De service was goed. We hebben genoten. Een geslaagde avond! Zeker een aanrader!
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker eten voor een nette prijs.
Alleen het desert was iets minder.
J.A. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Fijne bediening en attent! Indiase keuken blijkt verrassend!
Shivani S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk hier gegeten. Samen met Surya onze vaste plek voor indiaas eten. De lamskoteletten zijn een hoogtepunt
Mariam D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gisteravond ervoor gekozen om hier een hapje te eten. Echter viel dit tegen. De butterchicken en chickenmadras proefden totaal niet zoals ik het hier gewend ben. Het proefde alleen naar tomaat en verder geen smaak. Dus ober geroepen en aangegeven dat het niet lekker was. Zonder enige excuses werd het eten teruggebracht en verteld dat ze er wat mee zouden doen. We kregen het binnen 5 minuten terug met een totaal andere smaak, wat overigens wel lekker smaakte. Gezien het leek alsof ze haast hadden voelden wij ons opgejaagd en hebben we door trek ook alles snel opgegeten. Ik gaf Ganesha nog een kans maar door de dahlsoep van vorige keer die puur bestond uit smaakversterkers en de ervaring van gisteren zijn ze een vaste klant kwijtgeraakt.

Ps. De eigenaar zag er wel heel aardig uit, maar doe wat aan het personeel. Het is zonde als je door personeel klanten kwijtraakt.