Ganesha

Kampstraat 21 1211 GD Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ganesha

Een wervelwind van kruiden & specerijen

Droom weg in een sprookjesachtige omgeving bij de traditionele smaken uit het verre India. Van mild tot pittig, de chef heeft voor elk smaakpalet iets spectaculairs in petto. Verder een uitermate plezierige en prettige bediening.

Meer informatie over restaurant Ganesha

• : Parkeerplaats

Maandag 16:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ganesha

Timme V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Miguel H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Top gegeten! Zeker een aanrader!!!!!!
Corianne V.
Saskia B.
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Gezellige zaak! Serveren ontzettend lekkere Indiaanse gerechten. Personeel is vriendelijk. Kom zeker terug
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Eten was prima en ontvangst ook, maar de inrichting vond ik erg donker. Het eten was goed alleen vond ik de hoeveelheid met de prijs tegenvallen. Wij zouden 20% korting krijgen maar buiten keken we naar de bon en was het er nog niet af gehaald, dus zijn we terug gegaan om het als nog te halen. Ik zal in ieder geval het niet aanbevelen om daar te eten, mede ook omdat alle tafels en stoelen op elkaar waren gepropt en weinig bewegings vrijheid zou zijn als de zaak vol zou zijn, ook de vier camara’s op het plafond vond ik niet fijn ivm met mijn privacy.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Gisteravond met mijn vrouw gegeten bij Ganesha. Heerlijk eten, attente en vriendelijke bediening. Niets op aan te merken. Wij komen zeker terug!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Altijd weer een genot om hier te eten. Gezellige inrichting, vriendelijk personeel en bovenal geweldig eten!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Een goed menu om een keuze uit te maken. Het eten was voortreffelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mo G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Zeer lekker eten met vriendelijk personeel. Aanrader! Komen hier zeker vaker terug.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Glutenvrij geen probleem. Het is een aanradertje voor de mensen die lekker Indiaad willen eten. Kom hier zeker terug.
Manuela M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Eten bij Ganesha is altijd een traktatie! We proberen zoveel mogelijk te proeven van de kaart, nog nooit teleurgesteld!! Top restaurant, prettige bediening, altijd even correct en vriendelijk.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Eten was erg lekker en zeker voldoende. Wij gaan zeker terug.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
was heerlijk eten , goed gekruid en prima advies gekregen mbt tot welke gerechten scherp gekruid waren of niet .
Restaurant was matig gevuld op zondagavond maar dat kan niet aan de service en het eten liggen , dat was prima!
Merel G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Vanavond heerlijk gegeten bij Ganesha. De Indische keuken is onze favoriet en zijn dan ook in veel Indische restaurants geweest. Ik kwam dit restaurant tegen op Iens en de lovende recensies spraken mij erg aan. Hier was dan ook niets van gelogen want zowel het eten als de service waren voortreffelijk. De chicken tikka massala was bijna net zo lekker als die waar we op Goa een verslaving voor hadden ontwikkeld. Voor de liefhebber van Indisch eten dus een absolute aanrader!
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten. De bediening was zeer beleefd en vriendelijk. De gerechten waren een feest van herkenning met de specifieke kruiden en bereiding en meer dan voldoende. Het dessert (Kheer) heeft mijn vrouw (Hindoestaans) verrast: de smaak en bereiding precies zoals zij zich dat kon herinneren. Zeker een aanrader!
Max M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wat hebben we heerlijk gegeten! Met vrienden in een fijne ambiance. Menu genomen, dit was meer dan genoeg. Voor herhaling vatbaar!
Culina G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Alle gerechten, zowel de vegetarische als die met vlees waren voortreffelijk van smaak en werden heel sfeervol opgediend. Het was voor ons allemaal genieten bij Ganesha en ik kom zeker nog eens terug.
Lieke E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het eten was heerlijk en heel leuk hoe ze het eten serveren! De bediening doet duidelijk heel erg zijn best om het naar je zin te maken en hebben geen moment lang moeten wachten. Het restaurant ziet er van binnen alleen wel heel standaard uit, het kan wel een wat meer persoonlijke touch krijgen.