Ganesha

Kampstraat 21 1211 GD Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ganesha

Een wervelwind van kruiden & specerijen

Droom weg in een sprookjesachtige omgeving bij de traditionele smaken uit het verre India. Van mild tot pittig, de chef heeft voor elk smaakpalet iets spectaculairs in petto. Verder een uitermate plezierige en prettige bediening.

Meer informatie over restaurant Ganesha

• : Parkeerplaats

Maandag 16:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ganesha

Ria S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Eten was erg lekker en zeker voldoende. Wij gaan zeker terug.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
was heerlijk eten , goed gekruid en prima advies gekregen mbt tot welke gerechten scherp gekruid waren of niet .
Restaurant was matig gevuld op zondagavond maar dat kan niet aan de service en het eten liggen , dat was prima!
Merel G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Vanavond heerlijk gegeten bij Ganesha. De Indische keuken is onze favoriet en zijn dan ook in veel Indische restaurants geweest. Ik kwam dit restaurant tegen op Iens en de lovende recensies spraken mij erg aan. Hier was dan ook niets van gelogen want zowel het eten als de service waren voortreffelijk. De chicken tikka massala was bijna net zo lekker als die waar we op Goa een verslaving voor hadden ontwikkeld. Voor de liefhebber van Indisch eten dus een absolute aanrader!
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten. De bediening was zeer beleefd en vriendelijk. De gerechten waren een feest van herkenning met de specifieke kruiden en bereiding en meer dan voldoende. Het dessert (Kheer) heeft mijn vrouw (Hindoestaans) verrast: de smaak en bereiding precies zoals zij zich dat kon herinneren. Zeker een aanrader!
Max M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wat hebben we heerlijk gegeten! Met vrienden in een fijne ambiance. Menu genomen, dit was meer dan genoeg. Voor herhaling vatbaar!
Culina G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Alle gerechten, zowel de vegetarische als die met vlees waren voortreffelijk van smaak en werden heel sfeervol opgediend. Het was voor ons allemaal genieten bij Ganesha en ik kom zeker nog eens terug.
Lieke E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het eten was heerlijk en heel leuk hoe ze het eten serveren! De bediening doet duidelijk heel erg zijn best om het naar je zin te maken en hebben geen moment lang moeten wachten. Het restaurant ziet er van binnen alleen wel heel standaard uit, het kan wel een wat meer persoonlijke touch krijgen.
Rbennl R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Weer heel lekker gegeten bij Ganesha. Zeer vriendelijke bediening en professioneel.
Manuela M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Ganesha. Kruidig, verse ingrediënten, vriendelijke bediening. We hoeven nooit lang te denken waar we uit eten willen gaan, Ganesha, altijd goed!!
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten, het eten is smaakvol en de porties zijn royaal. Door verschillende gerechten te bestellen krijg je een goede indruk van de Indiase keuken; ook door de uitleg die wordt gegeven (o.a. de streek waar een gerecht vandaan komt). Het restaurant is mooi ingericht en de bediening is prettig.
Helga H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!
Sudhir K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Lekker eten goed service prima toppie
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Komen hier regelmatig...is ronduit het beste Indiase restaurant van Nederland.
Super eten, aardige bediening en prima service. Ook qua inrichting zit je goed bij Ganesha....modern Indiaas met warme tinten.
Rijden er graag drie kwartier voor om.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Ganesha serveert uitstekend Indiaas eten en alles is vers en hoog op smaak. De bediening is vriendelijk en persoonlijk. Een van mijn favorieten in Hilversum.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Restaurant bezocht op zondagavond 13 mei 2018, was voor ons de 1e keer. Was een fijne ervaring! Het eten was heerlijk, de wijn (Sauvignon Blanc) subliem, de sfeer geweldig en een buitengewoon vriendelijke bediening!
De tafel van Martin W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Top!!
Karin W.
Top!!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker eten! Goed te doen daar, service mag iets beter maar kwaliteit van het eten is dikke prima! Goed zitten en leuke ambiance
Hima B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Echt heerlijk gegeten! Vooral rijst is echt heerlijk!
Echt een aanrader voor iedereen!
Stephan N.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Wij hebben als vier oud-collega's die elke paar maanden afspreken dit keer gekozen voor dit restaurant. De hoeveelheid keuze op de menukaart maakte het voor ons lastig een keuze te maken, want veel op de kaart viel in de smaak. Uiteindelijk vier verschillende keuzes gemaakt en allemaal fantastisch lekker gegeten (en hier en daar nog wat van de gerechten van de ander geproefd). Wij komen zeker een keer terug!
david M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Dit restaurant zit letterlijk en figuurlijk een beetje klem tussen de centrum van Hilversum. Het lijkt dat ze niet echt een keuze maken voor goed authentiek eten. De smaak is veel te neutraal, en afgevlakt alles door elkaar