Ganesha Indian Restaurant

• Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima, niks mis mee!
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het eten was heerlijk! Jammer dat je niet een soort proeverij kan regelen, dus van alles wat. Maar de gerechten die we hadden gekozen waren perfect. Het rook er heerlijk. En ze hadden de verjaardag van mijn vriendin goed onthouden!
margreethmarsden .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We hebben weer ontzettend lekker gegeten bij Ganesha. Er is veel keus voor vegetariers, en al onze gerechten smaakten vers en vol van smaak. Echt een aanrader voor liefhebbers van Indiaase keuken op niveau. We komen zeker terug.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We moesten een minuut of 10 wachten op onze tafel, maar verder alles prima, en lekker ook. Speciaal Cobrabier erbij maakte het compleet,
mvanbaak .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Echt een goed Indiaas restaurant met heerlijke gerechten. Zowel curry's als tandoori en ook een uitgebreide vegetarische kaart. Een fijne sfeer en hele vriendelijke mensen. Mijn favoriet!
Germaine V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel, fijne sfeer en prima eten.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Leuk restaurant!
Edward T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker eten voor goede prijs
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was echt heerlijk en de service was echt heel snel, er zat nooit meer een minuut tussen het ophebben van de gang en het serveren van de volgende!! Ook gezellig even gekletst met de serveerster, heel leuk. Het eten was echt heel goed, maar veel! Wij hadden dat combi menu genomen, de duurste, en het was allemaal echt heerlijk, maar heel veel. Sfeer was goed, inrichting was leuk, echt een topplek, zou graag nog een keer komen!
ina H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
heerlijk gegeten en vriendelijk en snel geholpen, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima indisch restaurant. Wij waren voor een hoofdgerecht en 2 frisdrankjes ongeveer 20 euro kwijt per persoon en voor deze prijs hadden wij een heerlijke maaltijd. Doordat we naast de standaard rijst ook naanbrood hadden besteld, kregen we niet eens alles op. Ook leuk is dat de gerechten zo opgediend worden dat je alles kan delen als je wilt (dus ieder een leeg bord en de gerechten in het midden met opscheplepels). De bediening was vriendelijk en alles ging erg vlot. Zeker een aanrader!
Krinvnes N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was verrukkelijk, we hebben van elkaar geproefd en alles was even lekker. We hadden lamb saag, lamb madras, chicken curry en een vegetarisch gerecht met wat bijgerechtjes die ook allemaal erg goed waren.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De vis korma was flauw en niet romig, de lamscurry was mals. Bij beide gerechten misten we de typisch Indiase smaak, alsof er geen Indiase kruiden waren gebruikt. Heel jammer ! Ook misten we dat we er niet een groente-curry bij kregen, alleen rijst en salade. Voor de prijs had het wel gemogen.
Een ober was heel vriendelijk en een andere het tegenovergestelde; hij gooide ons nanbrood zo'n beetje op tafel zonder te kijken. Wij slaan dit restaurant voortaan over.
Tatjana D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Er stond een tafel voor 8 personen voor ons klaar. De bediening was erg goed, snel en aardig. Lekkere dranken, uitstekende menu's en andere schotels. Voor mijn verjaardag werd een dessert met kaars gebracht. We konden de hele avond blijven en ook de lassie, de verschillende soorten thee waren lekker. Het was niet duur en de sfeer in het restaurant was fijn en de inrichting met een beeld van Ganesha.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het eten is vers, smaakvol, botermals. Het restaurant is gezellig, sfeervol en kleurrijk. De service is perferct. Kortom, Ganesha is echt een aanrader en ik ga zeker terug.
Nienke R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Geweldige Chicken Biryani, en een fijne service. We hadden maar kort de tijd voor het eten, dus toen ik vooruit belde of ze alvast het eten wilden prepareren was dit geen probleem. Aanrader!
manfred.bik .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het viel gewoon een beetje tegen. Samosa's die een beetje droog en niet fijn gekruid waren. Biertjes die niet kwamen opdagen. Het was absoluut niet slecht, maar daarmee was het nog niet goed.
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
De locatie, tussen alle toeristische hotspots, deed anders vermoeden, maar volgens een vriendin was het echt een aanrader. En ze had gelijk!
Heerlijke lamsbiryani (mals vlees, knapperige noten) en vegetarische saag. Die laatste op verzoek wat pittiger, netjes gedaan. Lekkere lassie, papadum en naan erbij.
Het decor is wat aan de kitscherige kant, met oranje muren en glasplaten op tafel. Maar wel schoon en netjes en het eten maakt alles goed.
inkele .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Ik kom al een aantal jaar bij Ganesha en ga elke keer weer terug. Het eten is heerlijk, de bediening fantastisch (correct, vriendelijk, vrolijk, meedenkend) en de sfeer is prima. Het is er gezellig en ik voel me altijd welkom.
En dat allemaal voor een goede prijs ook nog.
Heel handig trouwens dat het op loopafstand is van het Centraal Station, dat maakt het goed bereikbaar met vrienden van buiten de stad.
renaterozanneklinkenberg .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik had het vegetarische menu genomen en dan krijg je veel verschillende gerechten en hapjes voor slechts 19,50 euro.