Ganesha Indian Restaurant

Tram 16, Tram 24

• Engels gesproken , Wi-Fi
Edward T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker eten voor goede prijs
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was echt heerlijk en de service was echt heel snel, er zat nooit meer een minuut tussen het ophebben van de gang en het serveren van de volgende!! Ook gezellig even gekletst met de serveerster, heel leuk. Het eten was echt heel goed, maar veel! Wij hadden dat combi menu genomen, de duurste, en het was allemaal echt heerlijk, maar heel veel. Sfeer was goed, inrichting was leuk, echt een topplek, zou graag nog een keer komen!
ina H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
heerlijk gegeten en vriendelijk en snel geholpen, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima indisch restaurant. Wij waren voor een hoofdgerecht en 2 frisdrankjes ongeveer 20 euro kwijt per persoon en voor deze prijs hadden wij een heerlijke maaltijd. Doordat we naast de standaard rijst ook naanbrood hadden besteld, kregen we niet eens alles op. Ook leuk is dat de gerechten zo opgediend worden dat je alles kan delen als je wilt (dus ieder een leeg bord en de gerechten in het midden met opscheplepels). De bediening was vriendelijk en alles ging erg vlot. Zeker een aanrader!
Krinvnes N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was verrukkelijk, we hebben van elkaar geproefd en alles was even lekker. We hadden lamb saag, lamb madras, chicken curry en een vegetarisch gerecht met wat bijgerechtjes die ook allemaal erg goed waren.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De vis korma was flauw en niet romig, de lamscurry was mals. Bij beide gerechten misten we de typisch Indiase smaak, alsof er geen Indiase kruiden waren gebruikt. Heel jammer ! Ook misten we dat we er niet een groente-curry bij kregen, alleen rijst en salade. Voor de prijs had het wel gemogen.
Een ober was heel vriendelijk en een andere het tegenovergestelde; hij gooide ons nanbrood zo'n beetje op tafel zonder te kijken. Wij slaan dit restaurant voortaan over.
Tatjana D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Er stond een tafel voor 8 personen voor ons klaar. De bediening was erg goed, snel en aardig. Lekkere dranken, uitstekende menu's en andere schotels. Voor mijn verjaardag werd een dessert met kaars gebracht. We konden de hele avond blijven en ook de lassie, de verschillende soorten thee waren lekker. Het was niet duur en de sfeer in het restaurant was fijn en de inrichting met een beeld van Ganesha.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het eten is vers, smaakvol, botermals. Het restaurant is gezellig, sfeervol en kleurrijk. De service is perferct. Kortom, Ganesha is echt een aanrader en ik ga zeker terug.
Nienke R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Geweldige Chicken Biryani, en een fijne service. We hadden maar kort de tijd voor het eten, dus toen ik vooruit belde of ze alvast het eten wilden prepareren was dit geen probleem. Aanrader!
manfred.bik .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het viel gewoon een beetje tegen. Samosa's die een beetje droog en niet fijn gekruid waren. Biertjes die niet kwamen opdagen. Het was absoluut niet slecht, maar daarmee was het nog niet goed.
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
De locatie, tussen alle toeristische hotspots, deed anders vermoeden, maar volgens een vriendin was het echt een aanrader. En ze had gelijk!
Heerlijke lamsbiryani (mals vlees, knapperige noten) en vegetarische saag. Die laatste op verzoek wat pittiger, netjes gedaan. Lekkere lassie, papadum en naan erbij.
Het decor is wat aan de kitscherige kant, met oranje muren en glasplaten op tafel. Maar wel schoon en netjes en het eten maakt alles goed.
inkele .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Ik kom al een aantal jaar bij Ganesha en ga elke keer weer terug. Het eten is heerlijk, de bediening fantastisch (correct, vriendelijk, vrolijk, meedenkend) en de sfeer is prima. Het is er gezellig en ik voel me altijd welkom.
En dat allemaal voor een goede prijs ook nog.
Heel handig trouwens dat het op loopafstand is van het Centraal Station, dat maakt het goed bereikbaar met vrienden van buiten de stad.
renaterozanneklinkenberg .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik had het vegetarische menu genomen en dan krijg je veel verschillende gerechten en hapjes voor slechts 19,50 euro.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Goed eten en aardig personeel. Ze kwamen een aantal keer langs om te vragen of alles naar wens was. Inrichting was prima.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gegeten hier na de Open Tuinen Dagen bezocht te hebben.
Al vaak in Indiase restaurants gegeten, maar dit restaurant springt er echt uit.
We kozen de Lamb Tikka Tandoori en de Lamb Tikka Massala.
Beide gerechten voortreffelijk op smaak, lamsvlees was uiterst mals en met name de saus bij de Lamb Tikka Massala was overheerlijk.
Bediening is zeer vriendelijk en attent. Interieur is smaakvol ingericht. Prijs/kwaliteit verhouding is hier ook uitstekend.
Lokatie dicht bij het centraal station is ideaal als afsluiting na een dagje Amsterdam. Hier komen wij zeker terug !!
j.harbers2 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Prima gegeten in een sfeervol restaurant op loopafstand van het Centraal station en toch net buiten alle drukte.
Prima bediening en heerlijke gerechten.
Een aanrader. Jammer dat we er nooit eerder hebben gegeten.
Serge H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Prettige ontvangst en heerlijk gegeten!
Verfijnde smaak alles was lekker, maar de naan en het dessert van de vegetarische tali waren de overtreffende trap!
Tot over een week of 5!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Na een tijd weer eens bij Ganesha gegeten en eigenlijk verandert het nooit: het eten is nog steeds authentiek Indiaas en heerlijk, de bediening vriendelijk al gaat het soms wat rommelig als het erg druk is en de inrichting, tja, ook authentiek Indiaas zou ik zeggen en dat is in dit geval geen pre: nogal touristy (foto's maaltijden bij de ingang) en niet bijster gezellig maar je kunt er prima een avond tafelen, het is er altijd lekker druk en de eigenaars geven je het gevoel dat ze waarderen dat je er bent. En ik val voor 1x in herhaling: het eten is echt heerlijk. Dus als je een keer goed Indiaas wilt eten voor een schappelijke prijs: dit is the place to be...
Nicolette S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Bij binnenkomst gelijk zeer vriendelijk en gastvrij binnengehaald. Deze vriendelijkheid bleef de hele tijd bij al het personeel. Het eten was er vlot en het was heerlijk. Voor de kinderen had de gastheer een ander voorstel dan wat zij wilden ivm dat het wat te heet zou kunnen zijn, fijn dat ze met je mee denken. Nog een nagerecht genomen en wij hebben alle vier hier heerlijk van genoten.
Wij komen vrij weinig in Amsterdam maar zouden hier zeker terug komen.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Goed gewaardeerd door Johannes van Dam (9-). Met 3 personen elk een menu genomen, 2 x Raja en 1 x vegetarisch. Heerlijke, authentieke Indiase smaak. Dal soep, lamscurry prima. Gemengde gestoofde groente en rauwkost completeren de maaltijd.
Kheer (rijstpudding) als toetje kon er nog net bij in.
De bediening was correct, maar wel enigszins gehaast (i.v.m. de drukte denk ik).
Ambiance: Indiaas, wat weinig licht.
Al met al een aanrader!