Ganesha Indian Restaurant

• Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ganesha Indian Restaurant

Rona K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Linzensoep met kip als kippensoep
serveren is voor mij nieuw en not
done.
Clogs K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Dat reserveren via Iens werkt niet, we hadden voor 19.00 uur gereserveerd, maar dat was niet bekend bij het restaurant. Reserveer rechtstreeks bij restaurant.

Het eten was (zoals altijd) weer uitstekend!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Indiaas eten van zeer goede kwaliteit...alles wat goed op smaak en met zorg bereid.
Attente bediening.
Inrichting netjes, maar gedateerd.
Normaal gaan wij bij Ghanesa in Hilversum eten (zelfde eigenaar). Eten in beide restaurants van hoge kwaliteit
anna V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik ben al jaren een trouwe fan van Ganesha. Af en toe ook weleens bij een ander Indiaas restaurant gegeten, maar ze kunnen niet tippen aan mijn favoriet aan de Gelderse Kade.
De sfeer is goed. Het is er altijd gezellig druk, zonder dat het geluidsniveau storend is. Het personeel is zeer gastvrij en alert zonder opdringerig te zijn. En het belangrijkste, het eten, daar kan ik kort over zijn: heerlijk!!! voor een normale prijs. Op alle punten aan aanrader!
Krinvnes N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eigenlijk geniet ik altijd wanneer ik bij Ganesha eet. De verzorging is goed en het eten heerlijk.
Het enige wat ik als aanmerking heb, is dat de tafeltjes schoon worden gemaakt met een chemisch spul en dat dat wanneer het een tafeltje in jouw buurt is de geur erg storend in je neus komt.
Alex Y.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Gewoon goed en lekker. Niet al teveel poespas en genoeg eten. Je gaat met een buikje rond weg.
Gabor F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Excellent.
aicha E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
prima sfeer, heerlijk eten, personeel iets te opdringerig, bijv midden in een goed gesprek storen, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk eten. Snelle service.
Alfred J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima, niks mis mee!
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het eten was heerlijk! Jammer dat je niet een soort proeverij kan regelen, dus van alles wat. Maar de gerechten die we hadden gekozen waren perfect. Het rook er heerlijk. En ze hadden de verjaardag van mijn vriendin goed onthouden!
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We hebben weer ontzettend lekker gegeten bij Ganesha. Er is veel keus voor vegetariers, en al onze gerechten smaakten vers en vol van smaak. Echt een aanrader voor liefhebbers van Indiaase keuken op niveau. We komen zeker terug.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We moesten een minuut of 10 wachten op onze tafel, maar verder alles prima, en lekker ook. Speciaal Cobrabier erbij maakte het compleet,
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Echt een goed Indiaas restaurant met heerlijke gerechten. Zowel curry's als tandoori en ook een uitgebreide vegetarische kaart. Een fijne sfeer en hele vriendelijke mensen. Mijn favoriet!
Germaine V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel, fijne sfeer en prima eten.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Leuk restaurant!
Edward T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker eten voor goede prijs
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was echt heerlijk en de service was echt heel snel, er zat nooit meer een minuut tussen het ophebben van de gang en het serveren van de volgende!! Ook gezellig even gekletst met de serveerster, heel leuk. Het eten was echt heel goed, maar veel! Wij hadden dat combi menu genomen, de duurste, en het was allemaal echt heerlijk, maar heel veel. Sfeer was goed, inrichting was leuk, echt een topplek, zou graag nog een keer komen!
ina H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
heerlijk gegeten en vriendelijk en snel geholpen, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima indisch restaurant. Wij waren voor een hoofdgerecht en 2 frisdrankjes ongeveer 20 euro kwijt per persoon en voor deze prijs hadden wij een heerlijke maaltijd. Doordat we naast de standaard rijst ook naanbrood hadden besteld, kregen we niet eens alles op. Ook leuk is dat de gerechten zo opgediend worden dat je alles kan delen als je wilt (dus ieder een leeg bord en de gerechten in het midden met opscheplepels). De bediening was vriendelijk en alles ging erg vlot. Zeker een aanrader!