Gandhi

6,3
5,6
Cees O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Met de beste kok van Mumbai in de keuken, en de allerliefste manager in het restaurant, kan het niet anders: dit is een topavond! De vindaloo was - by far - de heetste die ik ooit gegeten heb, maar ondanks de pepers was er nog steeds volop smaak waar te nemen. De manager nam mijn tranen (van geluk) waar en bracht een lassie mango om te blussen. Zo maar! Wat geweldig. Wij komen graag en vaak terug en bevelen Gandhi van harte aan.
Leesfreak60 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ik heb niet bij Ghandi zelf gegeten, maar het daar besteld. De eerste keer zelf opgehaald voor een grote groep mensen. Lekker eten en op tijd klaar. Serveerster liep zelfs mee naar de auto om mee te helpen. Vandaag enthousiast nog een keer besteld; nu voor kleine groep mensen. Om 17:15 bestelling gedaan. Werd gewaarschuwd voor drukke avond dus het zou wel 1-1,5 uur duren. Geen probleem. 18:50 gebeld...ja het duurt nog klein half uurtje. Naja vooruit. Iets over half 8 gebeld...ja zijn nu aant inpakken, over 5-10 min vertrekt bezorger. Naja het is 5 min rijden, maar uiteindelijk om 20:30 werd het eten bezorgd. Bijna 2 uur te laat! Ik kreeg wel korting zij de bezorger...ja hoeveel? Omdat ik met 100 euro in m'n hand stond, mocht ik dat dan betalen ipv 123. Naja geen zin meer in discussie, ik wil eten. Blijken we 3 broden en 2 rijst te missen. Gebeld en lichtelijk geëist dat het snel werd bezorgd. Zowaar 10 min later werd er weer gebeld. Wordt er 1 rijst bezorgd! Waar is mijn andere rijst en 3 broden? Oh sorry mevrouw..ik kom snel terug! Niet dus. Om half 11 nog steeds geen broden. Eten heeft zeker lekker gesmaakt, daar heb ik niets op aan te merken, maar deze service is belachelijk. Inmiddels alweer gebeld en helft geld terugeeist plus de missende onderdelen van mijn bestelling! Zouden terugbellen, nog niet gebeurd. Morgen nog maar hard verder klagen!
Jannes V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Is dat we redelijk de tijd hadden. Toch ruim 1.5 uur op ons eten moeten wachten, zonder reden of excuses. Dan ook nog mogen constateren dat je kip niet gaar is maakt het helemaal af. Daarbij een kalen sfeer en onbeleefde bediening! Geen aanrader !
Busink .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Hadden om 19:30 gereserveerd. Pas om 21:15 kwam het hoofdgerecht. Ons (en andermans) geduld is flink op de proef gesteld. Geen excuses voor de vertraging. Ook geen reden trouwens, het zat zeker niet vol. De tafel naast ons is, nadat de gasten vertrokken waren niet meer afgeruimd, gold ook voor een andere tafel. Het damestoilet was defect en het herentoilet zag er niet al te fris uit. Eten prima, maar de rest dus absoluut voor verbetering vatbaar
Johannespeeters .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Het culinaire geheim van restaurant Gandhi zit waarschijnlijk verstopt in een grote pot Massala-kruiden boven het fornuis. Sfeerloze kantine, een vriendelijk glimlachende doch 'mutsige' serveerster die pas na ruim twintig minuten de bestelde drankjes op tafel zet. De droge witte sauvignon blanc was helaas op, een droge, fruitige Indiase witte wijn wel voorhanden. Het voorgerecht arriveert drie kwartier na binnenkomst. Vettige deegpasteitjes met een vulling van gehakt en doperwten, gekruid met Indiase masala-specerijen. Pittig beloofde de menukaart over de bestelde Indiase kip. Inderdaad pittig, maar verder kraak noch smaak. We missen een servet. De serveerster raapt het roodpapieren veegdoekje van de vloer en legt het terug op tafel. Vork ontbreekt. Van belendende tafel geleend. Sanitaire tussenstop. De dames-wc is stuk (kennelijk al sinds 2008, zie vorige recensie). We zijn na ruim twee uur Gandhi beu en verkiezen de regen boven een dessert in deze veredelde snackbar.
DThalmeier .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wij hebben gedacht, laat maar een leuke avond uit hebben. Gaan wij naar een restaurant.
Indiaas zou lekker zijn, dachten wij.
Nou.
Wij kwamen in dat restaurant. Ik heb nog gedacht "hm een beetje koude sfeer hier". Nu ja. Wij hebben genoeg gelegenheid gehad om van de sfeer te genieten, omdat wij eerst zo'n half uurtje hebben moeten wachten om Iets te drinken te bestellen. Eten hebben wij natuurlijk ook gelijk besteld, we wilden toch niet nog een uur wachten daarmee totdat wij weer aandacht kregen.
Nu goed. Na nog een half uurtje kwam dan het drinken. Die mango lassi was best ok. Maar zou het hoogtepunt van die avond worden. Tussendoor moet ik naar de wc. Gelukkig ben ik een man, omdat die wc voor vrouwen defekt was. Maar ja. Na een uur kwam het eten. Wij hadden twee gerechten besteld. Een butter kip een en lamb curry. De butter kip was echt heel zoet, meer n nagerecht, (maar niet zo een dat ik wil bestellen). De smaak van die lamb curry was niet slecht, omdat er geen smaak was. een klein beetje pittig, maar dat was het ook. Ik heb heel snel gegeten omdat ik niet kon wachten weer naar buiten te gaan in de regen.

Conclusie: als je heel veel geduld hebt, een smaak en sfeer niet belangrijk vind en alle snackbars al dicht zijn, zit je hier goed. No offense
Bongers79 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lekker gegeten en aan te raden als je alle tijd van de wereld hebt (ervaring op zaterdagavond) en niet te veel waarde hecht aan accurate bediening en entourage. De mango lassi is erg goed. Wij kozen voor menu Tandoori De Luxe. De voorgerecht-kip met bbq tintje was smakelijk. De curry smaakte goed, maar liet wel erg lang op zich wachten waardoor de lekkere trek al een beetje over was. Ondanks ruime planning moesten we de bediening voor wat betreft het toetje enigszins ophitsen om ons op tijd de bios in te krijgen.

Het vleugje 'grotlucht' dat ik bij binnenkomst in een flits oppikte bleek van het toilet te komen. Hier zijn bij een verbouwing punten te pakken!een historisch erfgoed verantwoord model pot met dito lucht...

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Bij binnenkomst lijkt het op een donkere kantine, inclusief de tafeltjes, niet echt uitnodigend. De dame kwam over of dat ze moest werken maar af en toe kon er een glimlach vanaf.
De papadums waren goed en werden gepresenteerd als kroepoek maar smaakte goed. Een goede mango lassi en helaas bronwater in een glas.
De Birjani was veel, goed gevuld en smakelijk. De garlic naan leek meer uit een pizza oven te komen dan uit een tandoori, een vrij harde koek met een harde krokante rand, over de (grote) hoeveelheid knoflook valt niets te zeggen.
De Balti chicken tikka; het kippenvlees leek te smaken of het bereid was boven een houtskoolvuur en had eerder een bbq smaak dan een tandoori smaak. De curry vond ik veel te nat, had wel wat dikker gemogen. Toch kan ik de Balti ook niet echt slecht te noemen maar ook niet echt geweldig.
Dinnerjaarkaart kan hier niet gebruikt worden in het weekend.
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Mijn eerste keer Indisch, ik kreeg prima advies over welk gerecht ik kon nemen en welke beter niet. Het hoofdgerecht dat ik had was ruim opgezet, ik had zelfs veel over. Het was ook erg lekker en daarmee de prijs-kwaliteit verhouding helemaal in orde. Ik kwam met een diner voor twee bon, en ze hadden heel netjes, niet alles op de rekening gezet. Het gratis voorgerecht 'Papedam' was superlekker! Wij hebben een hele fijne ervaring gehad hier en komen zeker terug!!! P.s. wij waren er op een woensdag en toen was het heerlijk rustig in de zaak.
E V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
We hebben tandorivis gegeten en Chicken saage gegeten het eten was een ruime voldoende de mensen vriendelijk. Het is een restaurant met ongeveer 36 zitplaatsen op een intieme manier opgesteld vlak bij het centrum. Een goede ervaring gekregen bij dit restaurant
Beautysalon C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
hier gegeten met vier personen - fantastische bediening, persoonlijk en kundig. Het eten was verrassend en lekker. Groente menu genomen, dat was een groot succes. Alles was goed en smaakvol klaargemaakt met oog voor detail. Echt een aanrader. We komen zeker terug.
Wilmasiccama .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Rustige setting, hartelijke ontvangst. Van te voren de menukaart al ingekeken en ons trok de vele soorten curry, van mild, medium, medium hot tot heel heet. En al deze curries worden gemaakt met kipfilet, lamsfilet, garnalen en groenten. Mijn tafelgenoot wilde de heetste en ik een wat minder pittige, maar wel allebei zin in kip. Dus hij koos de vers gepeperde Jalfarezi Curry Chicken Tikka en ik de Sag Curry met kippenvlees en ook spinazie.
We dronken eerst het lekkere drankje mangolassi. Tijdens het doornemen van de kaart kregen we lekkere knabbelchipjes, de poppadums, met daarbij een schaaltje gesnipperde en gekruide uitjes (prima combi). Voor bij ons hoofdgerecht konden we kiezen uit rijst of Nanbrood. We namen beiden de Nan, die mals en knapperig bleek. De hoofdgerechten werden in twee schaaltjes op een warmhoudertje voor ons neergezet. Best handig; zelf opscheppen, dan nanbrood pakken en currysaus van bord deppen.
In alle eerlijkheid waren de poppadums, de mangolassi en het nanbrood het meest smakelijk. De curry was ok, maar niet doorslaggevend. Best handige en ook vriendelijke plek voor leuke hap, maar niet iets voor lange avond uit eten gaan.
Dieuwertje1 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Wij bestelde een menu en een hoofdgerecht met daarbij expliciet de opmerking dat het best wat pittig mag zijn. Na anderhalf uur wachten, er was een afhaalbestelling tussen gekomen (?), kwam het eten. Flauw van smaak en naan zo compact en dik als dubbele roti. Dit viel ons tegen. Nadat de serveerster vroeg of alles gesmaakt had gaven wij aan dat de bediening in orde was. Maar dat wij teleurgesteld waren in het eten om boven genoemde reden. Zij meldde dit netjes in de keuken. Niet de chef maar onze serveerster kwam de boodschap brengen dat als we het kruidiger hadden gewild we niet het menu hadden moeten kiezen. Wij hielden wijs onze mond. Ga hierheen als je je wilt laten verrassen.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Ontzettend aardige mensen, verademing vergeleken met de bediening in veel andere (grotere) restaurants.
Super lekker gegeten (Kashmiri Lamb Tikka, Jalfarezi Chicken Tikka en Dopiaza Lamb Tikka geproefd, alledrie goed.
Aardig was de extra sag paneer van het huis.
Wij komen hier zeker terug!
EFG .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Niet heel bijzonder. Het eten duurt erg lang, we hebben een dikke uur op onse hoofdgerechten gewacht. Prijskwaliteit houding was slecht voor die prijzen, we zullen niet teruggaan. Niks mis met de service maar de keuken is echt te traag en de smaak van het eten niet zo bijzonder als het hoort bij een lekker Indiaanse restaurant.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Lekker en kleurrijk eten. De service is over het algemeen goed te noemen maar soms lijkt men wat ongeinteresseerd (dit hangt overigens af van wie er aanwezig is). Het restaurant is enigzins gedateerd ingericht.
D I.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
We kwamen niet al te vroeg binnen met een grote groep maar we werden vriendelijk ontvangen. Na eindelijk een keuze te hebben gemaakt uit de vele mogelijkheden, moesten we nog vrij lang wachten. De ergste honger werd wel gestild met wat naanbrood. Op gegeven moment werden de warmhoudbakken in het midden van de tafels neergezet en de schalen met heerlijk geurend eten daarop. Het smaakavontuur kon beginnen! Omdat het a la Chinees op tafel werd gezet kon je makkelijk wat delen en van elkaar proeven. Met een voldaan gevoel het restaurant weer verlaten.