Gandhi Leidseplein

Lange Leidsedwarsstraat 56 1017 NM Amsterdam Nederland Kaart
31-206246966

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Gandhi Leidseplein

A royal treat awaits for you! We are serving the taste of India
Our cooks will fill your heart with the memories of traditional and authentic flavours.
Going to a restaurant is one of my keenest pleasures. Meeting someplace with old and new friends, ordering wine, eating food, surrounded by strangers is the great experience for all the people.

Meer informatie over restaurant Gandhi Leidseplein

Maandag t/m zondag: 15.00 uur - 24.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Gandhi Leidseplein

Hanna B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Heel vriendelijk personeel, vriendelijke ontvangst, goede suggesties voor het eten en we konden de wijntjes voorproeven. Ze serveren een erg goede sauvignon blanc! Eten was zeer smaakvol, goede porties, goed gekruid met zalig naan brood er bij, echt heerlijk gegeten. Restaurant zelf is schoon en netjes maar mist, wat mij betreft, wat sfeer. Maar zeker waard om terug te komen!
Bram L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Heerlijk gegeten, zeer gastvrije bediening. Een plek om te onthouden
Bernard B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
goed eten, vriendelijke ontvangst, goede service. met iens korting een bonanza.
Mirellaja C.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Heerlijk gegeten. Zeer verrassend en lekker. Bediening aan de trage kant en chaotisch. Man leek wel dronken: slordig gekleed, luidruchtig en warrig. Zei niet te kunnen wachten tot het tijd was om te gaan drinken...
Norma B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Goede service, lekker eten, niet te prijzig. Komen zeker terug.
Cheyenne S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Goed eten. Heerlijk
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Top gegeten en vriendelijk personeel! Kom zeker nog een keer terug!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Zalig! Wij komen hier zeker terug en wel snel.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2019
Uitstekend gegeten, prettige bediening en gunstige prijzen. Vloer van toiletten had schoner gekund !
Victor C.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Alles goed, heerlijk gegeten, behalve naan brood was aangebrand.
Ilze B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
vriendelijke bediening, heerlijke gerechten !
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
De bediening was voorkomend en aardig. Het eten was bijzonder lekker met een heerlijk glas wijn en een lekker biertje. We waren iets gehaast omdat we naar een voorstelling moesten. Geen probleem. Een aanrader!!
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Een restaurant dat met liefde en passie haar eten bereid. Komen er graag nog eens terug.
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Gewoon heerlijk en gezellig
Lucien S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Wij hadden de Ghandi Special voor 2 personen genomen en dat was echt voldoen en smaakte goed. Het begon met een goed gekruide Dal soep en heerlijk versgebakken knoflook naan brood. Bij het nagerecht moesten we alleen hard lachen want dat bestond uit 4 blokjes pistache ijs zo groot als een suikerklontje en waarvan de smaak meer aan melkpoeder deed denken dan aan pistache. Het restaurant is simpel doch netjes en smaakvol ingericht.
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Ik vond mild gekruid toch nog iets te scherp voor mij. Proefde daardoor niet alles goed meer. Mijn partner vond het allemaal erg lekker. Er is nog nooit een kok gevonden die koken kon naar alle monden! ;-)
De soep en het toetje vonden wij alle twee heerlijk! We vonden de mensen vriendelijk, zakelijk beleefd. Wij zijn direct, open en amicaal. Er werd ons af en toe iets gevraagd, er werd even naar het antwoord geluisterd en dan vrij spoedig zo vriendelijk mogelijk afgehaakt. Cultuurverschil? Wij vonden dit een beetje jammer. Is voor ieder weer anders. :-D
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
we hadden via Iens gereserveerd om 15.00 , het restaurant was nog dicht, volgens de eigenaar had hij al een paar keer aangegeven bij Iens dat er pas vanaf 16.00u gereserveerd kon worden.

we mochten wachten maar het zou nog wel even kunnen duren, er hing een onaangename rioollucht in het restaurant dus we besloten weg te gaan, jammer!
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
We hebben een hele gezellige avond gehad. Omdat we alle 6 een ander voorgerecht hadden, kwam hij heel leuk vertellen dat het íets langer duurde. En het was het wachten waard. Kortom , we gaan nog eens terug.
Marije P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Prima, lekker gegeten
Saisha P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk gegeten, erg goed gekruid en vers. Daarnaast vriendelijke en snelle service!