Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Houtplein 2B 2012 DG Haarlem Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Traditionele Indiase keuken. Bij Gandhi eet je eengoedgeprijsd driegangenmenu.

Als eerste Indiase restaurant van Haarlem is Gandhi een waar begrip. Kenners zijn het er over eens: de chef serveert authentieke gerechten. Een uitgebalanceerde blend van specerijen en kruiden geeft elk gerecht een heerlijke smaak. Vlees, vis, groenten, alles wordt met de grootste zorg bereid.

Meer informatie over restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

• : Parkeerplaats & Valet parking

Jouw recensie over het restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Muriel B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Met 6 personen een socialdeal cadeau gekregen en waren om 18.20 in het restaurant. Eerst moest eea verschoven worden omdat er geen rekening gehouden was met 6 personen (ruim van te voren geboekt) Hebben ruim 2 uur op onze bestelling gewacht en meermalen aangegeven dat wij nog een andere afspraak hadden dus graag voor 21.00 uur zouden willen vertrekken. Onze bestelling zou er 'zo' aankomen. Om 20.45 uur onze bestelling op tafel, net als 5 andere klanten met ons, die ook al ruim 2 uur aan het wachten waren. Geen toetje kunnen nuttigen ivm de tijd. Toen wij uiteindelijk vroegen om of we dan 6 drakjes als toetje konden beschouwen en deze te middelen werd de eigenaar bijzonder kwaad en zei:" het is allemaal vers dus je moet maar even wachten en het is een socialdeal dus hier is de rekening". Hier gaan nooit meer heen. Het gaat ons niet om het personeel, die was vriendelijk, en de rekening maar de houding van de 'vermoedelijke' eigenaar. Wat een nare man.
Danny L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wij komen hier wel eens meer, altijd die heerlijke geuren en hoge kwaliteit van het eten, wij zijn kenners van de Indiase keuken. Ook de rode huis wijn heeft een vermelding nodig, gewoon heerlijk!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super goed eten, en het personeel is heel vriendelijk. Ga er zeker weer een keer heen
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
20% korting excl op menu’s via Iens, is volgens ober juist alleen van toepassing op menu’s. Wel korting gekregen overigens. Lekker gegeten!
Maurice P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
fantastisch eten goede uitleg. het duurde alleen wat lang voor t hoofdgerecht kwam!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Goede bediening, eten was lekker, gewoon. Koffie kan beter.
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
prima
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Gezellig restaurantje, eten smakelijk en ruime keus in de menu's
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij komen hier wel eens meer, heerlijk eten, die heerlijke geur heb je alleen maar bij een goed Indiaans restaurant zoals dit restaurant. Ook de wijn is heerlijk én betaalbaar.
Agathon V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten voort en redelijke prijs
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
al vaker geweest en ook deze keer weer heerlijk gegeten
ik eet graag vegetarisch en dat kan hier ook heel goed
ik kom zeker terug
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
al vaker geweest en ook deze keer weer heerlijk gegeten
Patty P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Echt heerlijk Indiaas gegeten na een lange tijd. De onion bhaji was top. Een aanrader. De bediening is erg vriendelijk. Hier komen wij zeker terug ook al is het uit de buurt.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
paul H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
(H)eerlijk eten, persoonlijke bediening, uitstekende advisering. Je krijgt de gerechten die bij jouw smaak passen. Aanrader!
Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten hier regelmatig en tot nu toe nog nooit teleurgesteld. Vergeet alleen steeds een recensie achter te laten. Dus bij deze het was vanavond weer overheerlijk. top !!!!
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten, wij zijn liefhebbers van de Indiase keuken, koken ook thuis regelmatig Indiaas. Het is natuurlijk wel zo dat die fijne sfeer niet na te bootste valt. Ook dit restaurant is het terug komen waard.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Er zijn een aantal restaurants in Haarlem en omstreken die de Indiase keuken voeren, wij zijn van mening dat er twee uitspringen met een voortreffelijke keuken. Waar tref je die heerlijke geuren en die duidelijke smaak. Wij komen daar graag, ook de mensen zelf, wat een echte vriendelijkheid. Zo hoort het ook.
Michiel F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk eten maar rommelige en slordige bediening