Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Traditionele Indiase keuken. Bij Gandhi eet je eengoedgeprijsd driegangenmenu.

Als eerste Indiase restaurant van Haarlem is Gandhi een waar begrip. Kenners zijn het er over eens: de chef serveert authentieke gerechten. Een uitgebalanceerde blend van specerijen en kruiden geeft elk gerecht een heerlijke smaak. Vlees, vis, groenten, alles wordt met de grootste zorg bereid.

Meer informatie over restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

• : Parkeerplaats & Valet parking

Jouw recensie over het restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Lekker eten en een super goede bediening
Markus C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
zeer vriendelijke mensen, gerechten worden echt heel vers bereidt en alleen conform de echt indiase keuken (dus geen europese interpretatie).
Jork V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Duurde erg lang, en toen het eten kwam was meneer de helft van de bestelling vergeten. Was meer met zijn telefoon bezig als met zijn klanten. Vervolgens weigerde hij de korting die via de site aangeboden aangeboden was te verrekenen. Vroeger een prima tent, maar dit was de laatste keer. Erg jammer want het eten was goed.
Elisabeth67 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
1e keer en ben direct fan van Gandhi! Heerlijk verfijnd Indiaas eten. Men houdt rekening met persoonlijke wensen. Zeer vriendelijk personeel. Had de RoganJosh lanms en gemengde groenten en perfect stuk naanbrood. Oh ja met verse gember-kardemomthee. Binnenkort weer.
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Een keer wat anders om te doen met een grotere groep. Eten was lekker en bediening zeer hulpzaam. leuke avond dus!
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wij komen hier regelmatig, altijd goede kwaliteit, aardige mensen, goede huiswijn. Wij houden van uw keuken.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het was weer heerlijk. Dank jullie wel.
Marga.kerssens K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten.
Muriel B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Met 6 personen een socialdeal cadeau gekregen en waren om 18.20 in het restaurant. Eerst moest eea verschoven worden omdat er geen rekening gehouden was met 6 personen (ruim van te voren geboekt) Hebben ruim 2 uur op onze bestelling gewacht en meermalen aangegeven dat wij nog een andere afspraak hadden dus graag voor 21.00 uur zouden willen vertrekken. Onze bestelling zou er 'zo' aankomen. Om 20.45 uur onze bestelling op tafel, net als 5 andere klanten met ons, die ook al ruim 2 uur aan het wachten waren. Geen toetje kunnen nuttigen ivm de tijd. Toen wij uiteindelijk vroegen om of we dan 6 drakjes als toetje konden beschouwen en deze te middelen werd de eigenaar bijzonder kwaad en zei:" het is allemaal vers dus je moet maar even wachten en het is een socialdeal dus hier is de rekening". Hier gaan nooit meer heen. Het gaat ons niet om het personeel, die was vriendelijk, en de rekening maar de houding van de 'vermoedelijke' eigenaar. Wat een nare man.
Danny L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wij komen hier wel eens meer, altijd die heerlijke geuren en hoge kwaliteit van het eten, wij zijn kenners van de Indiase keuken. Ook de rode huis wijn heeft een vermelding nodig, gewoon heerlijk!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super goed eten, en het personeel is heel vriendelijk. Ga er zeker weer een keer heen
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
20% korting excl op menu’s via Iens, is volgens ober juist alleen van toepassing op menu’s. Wel korting gekregen overigens. Lekker gegeten!
Maurice P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
fantastisch eten goede uitleg. het duurde alleen wat lang voor t hoofdgerecht kwam!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Goede bediening, eten was lekker, gewoon. Koffie kan beter.
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
prima
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Gezellig restaurantje, eten smakelijk en ruime keus in de menu's
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij komen hier wel eens meer, heerlijk eten, die heerlijke geur heb je alleen maar bij een goed Indiaans restaurant zoals dit restaurant. Ook de wijn is heerlijk én betaalbaar.
Agathon V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten voort en redelijke prijs
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
al vaker geweest en ook deze keer weer heerlijk gegeten
ik eet graag vegetarisch en dat kan hier ook heel goed
ik kom zeker terug