Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Traditionele Indiase keuken

Als eerste Indiase restaurant van Haarlem is Gandhi een waar begrip. Kenners zijn het er over eens: de chef serveert authentieke gerechten. Een uitgebalanceerde blend van specerijen en kruiden geeft elk gerecht een heerlijke smaak. Vlees, vis, groenten, alles wordt met de grootste zorg bereid.

Meer informatie over restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

• : Parkeerplaats & Valet parking

7,2
7,1

Jouw recensie over het restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten hier regelmatig en tot nu toe nog nooit teleurgesteld. Vergeet alleen steeds een recensie achter te laten. Dus bij deze het was vanavond weer overheerlijk. top !!!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten, wij zijn liefhebbers van de Indiase keuken, koken ook thuis regelmatig Indiaas. Het is natuurlijk wel zo dat die fijne sfeer niet na te bootste valt. Ook dit restaurant is het terug komen waard.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Er zijn een aantal restaurants in Haarlem en omstreken die de Indiase keuken voeren, wij zijn van mening dat er twee uitspringen met een voortreffelijke keuken. Waar tref je die heerlijke geuren en die duidelijke smaak. Wij komen daar graag, ook de mensen zelf, wat een echte vriendelijkheid. Zo hoort het ook.
Michiel F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk eten maar rommelige en slordige bediening
N V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Fijne ontvangst door moeder en zoon. Die verdwenen in de keuken en service werd overgenomen door een heer. Heerlijk gegeten, maar lang op eten moeten wachten terwijl het klaarstond in het keukenluik. Na afgerekend te hebben brak manlief per ongeluk een glas. Dit moest meteen afgerekend worden. Vonden wij een beetje onklantvriendelijk en vreemd?
hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
lekker gegeten, goed advies over welke gerechten er wel en niet heet zijn. De familie uitstraling is heel vertrouwen wekkend.
PaulHillebrand .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hadden vandaag zin in Indiaas eten, zonder reservering naar Gandhi gegaan. Met open armen ontvangen net als de keren dat we wél hadden gereserveerd. Uit de gevarieerde kaart alle vier weer een keuze kunnen maken, de een weer eens iets nieuws en de ander toch de Butter Chicken 'omdat die nou eenmaal uniek lekker is'. Voor mij gaven de speciale kruiden de doorslag om weer een nieuw gerecht te proberen. Heerlijk gegeten. Een aanrader, temeer daar onervaren gasten advies krijgen over Indiaas eten passend bij de smaak van de gast.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst en bediening. Een aanrader.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gisteren 5 mei 2017 voor het eerst geweest, het was enorm druk vanwege de bevrijdings-festiviteiten, desondanks super lekker gegeten en niet lang hoeven wachten. Wij komen zeker weer terug!
Gerie K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.
Eem V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
De Chicken Tica Tandori was droog en smakeloos. Besteld via Foodora maar was echt niet lekker, zonde van ons geld. Hier eten we nooit meer.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Flexibel want door treinvertraging kwamen we 40 min later dan gepland.
Ontvangst was hartelijk en we hebben een goed plekje met onze gezin gekregen.
Kaart is zeer uitgebreid en vergt wel enige studie om een keuze te maken. Alle 5 tafelgenoten hebben een verschillende keuze gemaakt en alle gerechten waren goed met name het vegetarisch menu was erg lekker en qua prijs-kwaliteitverhouding zeer goed. Ook de Chicken mango curry en de Chicken Vindaloo (voor de liefhebbers van zeer spicy) waren erg lekker.

Kortom goed eten in een aangename, niet pretentieuze sfeer voor een heel redelijke prijs!
mel2886 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk en erg smaakvol eten. Er is van alles wat, zowel pittige als niet pittige gerechten.
Ik had gekozen voor dahl soep en als hoofdgerecht lamb madras. Beide erg smaakvol en de lamb madras was lekker pittig maar had ook veel smaak.
Mijn vriend had sheek kebab vooraf en tandoori mix grill als hoofdgerecht. Hij vond het ook erg lekker.
De eigenaar is een erg vriendelijke man die een praatje komt maken.
Het is gezellig ingericht en er wordt Indiase muziek gedraaid.
Kortom een aanrader voor iedereen.
Wij komen hier zeker een keer terug, waarschijnlijk met familie.
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Hier wezen eten met paar familieleden, we zijn echt gek op het Indiaas eten. Vooral de Butterchicken en de Naanbrood. Eten was hier wel lekker, niet de beste maar wel lekker. Aanrader is de tandoori lam Tikka. Vraag om de pittige saus want die wordt niet standaard geserveerd. Die is echt lekker. Service is vriendelijk. Interieur is nu wat oud, kan wel een opknapbeurt gebruiken.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met social deal gegeten. Het voorgerecht (soep) en hoofdgerecht (vis curry) waren prima, Het nagerecht stelde niet veel voor: koffie, thee of 2 bolletjes ijs met slagroom uit een spuitbus.
De eigenaar komt niet betrokken over en begrijpt blijkbaar niet hoe je een klant klant kan laten voelen: toen we vroegen welke specialiteit hij ons zou aanbevelen was het antwoord "alles lekker".
De bediening (dame, 50+) sjokte door de zaak en sprak nauwelijks Nederlands of Engels. Het was er vrij ongezellig (een paar tafeltjes waren bezet, er stond geen muziek aan, kaarsen waren uit, ramen moesten nodig gelapt worden) en de Indiase rode wijn vond ik niet lekker. Kortom: geen aanrader.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Afgelopen zaterdag in dit restaurant met een Social Deal gegeten. Dit bleek onze allereerste tegenvaller met zo’n deal te zijn. Waren we tot aan die zaterdag altijd zeer tevreden over de Social Deals, dit keer bleek een zware domper te vormen. Er ging te veel mis en we werden ronduit onvriendelijk door de vermoedelijke eigenaar bejegend. Om met dat laatste dit keer te beginnen: na het hoofdgerecht wilde ik de vouchers (3 gangen à la carte) afgeven, omdat daar nog niemand naar gevraagd had. De eigenaar begon toen gelijk tegen ons uit te varen, want die vouchers hadden meteen bij binnenkomst gescand moeten worden. Dit gebeurde dus en plein public. Toegegeven, na nalezing stond dat inderdaad in de voorwaarden vermeld. Maar toen ik bij binnenkomst in het restaurant mijn naam had genoemd en dat we een Social Deal reservering hadden, werden we onmiddellijk door de eigenaar naar de 1ste etage verwezen. Er werd geen enkele opmerking over het scannen van de vouchers gemaakt. Volgens de man werd er veel misbruik van de vouchers gemaakt. Slechte mensen zouden regelmatig met een kopie van de vouchers nog een keer hebben geprobeerd zeer voordelig te eten. Dat bleek even later helemaal niet te kunnen, zoals de man nota bene zelf aantoonde. Na veel misbaar kwam de man uiteindelijk toch met de scanner naar boven (we hadden net eigenlijk besloten om af te rekenen en weg te gaan). Bij onze tafel scande hij de vouchers in en controleerde later wat de scanner weergaf bij opnieuw scannen van de vouchers. Precies wat de scanner moest weergeven, namelijk dat de vouchers al gebruikt waren. Kortom, het verhaal over het hergebruik (kopieën) van vouchers was een regelrechte leugen. Die “slechte” mensen kon hij dus onmogelijk in zijn restaurant hebben gehad.
Wat het eten betreft, ging er ook veel mis. Mijn lief bestelde vooraf papadums. De ober vertelde ons dat die al bij het menu inbegrepen zijn. Inderdaad kwam er een mandje met één papadum (2 is gebruikelijk als je met z’n tweeën bent – later werd er op ons verzoek nog een mandje met een papadum gebracht). Daarbij wenste mijn partner nan brood zonder knoflook, maar we kregen nan brood met juist veel knoflook.
Als voorgerecht nam mijn tafelgenote een garnalensoep, die ze wel lekker vond, zij het niet bijzonder. Ikzelf nam de Mint Tikka. Eerlijk is eerlijk, dit was een heerlijk voorgerecht. Fijn gekruid kippenvlees. Daarbij dronk ik een Cobra biertje en mijn geliefde een Bitter lemon. Die drankjes zouden we bij het hoofdgerecht nog een keer nemen.
Het hoofdgerecht van mijn prinses was King Prawn Saag. Ook dit gerecht werd door mijn gezellin als lekker ervaren, maar ook niet zo speciaal. Ikzelf keek uit naar de Lamb Vindaloo. Hierbij vroeg de ober of ik dat wel zeker wist, want dat is een bijzonder heet gerecht. Uiteraard vertelde ik hem dat dat voor mij geen enkel probleem is, gewend als ik ben aan zeer hete gerechten en de Lamb Vindaloo in het bijzonder. Tot mijn verbijstering kon het gerecht (op zich goed lamsvlees) niet eens op een ietsepietsie scherpte bogen. Totaal niet heet. Toen ik bij de ober hiervan melding maakte, zei hij dat men niet wist hoe heet ik het gerecht wilde hebben, want beneden had net iemand hetzelfde gerecht gehad en die had heel erg zitten zweten. Ja, aan mijn zolen. Eerder op de avond had hij nog gevraagd of ik wel zeker wist dat ik dat gerecht wilde. Waarschijnlijk was er gewoon (weer) een fout gemaakt. Bij het hoofdgerecht kregen we ruim voldoende Basmatirijst en groenten (o.a. bonen, mais, komkommer en tomaat).
Tenslotte vroeg mijn disgenote om de dessertkaart. De eigenaar gaf die echter niet maar noemde op uit welke smaken ijs kon worden gekozen of eventueel koffie of thee. Vreemd, want ik zag dat onze buren wel een kaart hadden gekregen. Enfin, mijn partner koos een combinatie van pistache-ijs en aardbeienijs en ik opteerde voor alleen pistache-ijs. Dat ijs was trouwens goed te noemen.
Bij het afrekenen kregen we nog een onaangename verrassing: de voorgerechten stonden gewoon op de rekening! Daar ik geen zin had in nog een discussie, hebben we gewoon betaald en zijn daarna spoorslags vertrokken. Voeg daarbij nog eens de zeer lange wachttijden tussen de gangen en het zal duidelijk zijn dat wij daar geen voet meer over de drempel zullen zetten. Een stevige afrader.
I_Storm .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het beste Indiase eten dat ik ooit heb gegeten. Volgens mij beschikken ze over een authentieke kok die het vak echt beheerst. Ze gebruiken alleen echte kruiden en specerijen, de porties zijn heel erg ruim bemeten. Het restaurant wordt gerund door een Indiase familie die aardig en gastvrij is en hun uiterste best doet om het de klanten naar de zin te maken. Wij eten lactosevrij en vegetarisch, dat was geen enkel probleem. De kip van onze gast was ook buitengewoon smakelijk.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
leuke bediening, gezond eten... vers zonder e621.. lekkere lassi met cocos en mango. De butter chicken viel wat tegen maar.... de andere gerechten, speciaal de saag paneer en een ocra gerecht maakten het meer dan goed.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Zo vriendelijk! En lekker eten, origineel Indiaas. Als voorgerecht de Seekh Kebab. Ja zo moet ie smaken. Wat papadum en een heerlijk glas Lassi. Nan. Lamb meat saag als hoofdgerecht. Voor mij mag het heet, dus vindaloo. Heerlijk pittig met perfect bereide rijst. De droge witte wijn combineerde prima. Het restaurant zat redelijk vol met mensen uit India. Die wisten het ook te waarderen. Kunstwerkjes uit de keuken!
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
In een behoorlijk foute ambiance namen we plaats aan tafel, voor het eerst brachten we een bezoek aan Gandhi. Mede benieuwd vanwege de hele goede maar aan de andere kant ook hele slechte recensies.

Het decor is vreselijk, bloemstukken zo oud als de weg naar Rome waar het plastic van vergaan is, gordijnen met knijpers aan elkaar en serviesgoed waar je ogen pijn van doen....ECHTER is het eten subliem!
Wat een waanzinnige gerechten, wat een verwennerij! Prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed. We raden dan ook absoluut dit restaurant aan. Er liep 1 dame in de bediening, zeer vriendelijk & mee denkend (we bestelden 2 hoofdgerechten met behoorlijk veel bijgerechten voor 2 personen. Ze paste de hoofdgerechten aan in een bijgerecht portie waardoor we alles op kregen) waardoor de ietwat langere wachttijd voor ons geen probleem was.

Gandhi moet je een keer geweest zijn!