Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Houtplein 2B 2012 DG Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Traditionele Indiase keuken. Bij Gandhi eet je eengoedgeprijsd driegangenmenu.

Als eerste Indiase restaurant van Haarlem is Gandhi een waar begrip. Kenners zijn het er over eens: de chef serveert authentieke gerechten. Een uitgebalanceerde blend van specerijen en kruiden geeft elk gerecht een heerlijke smaak. Vlees, vis, groenten, alles wordt met de grootste zorg bereid.

Meer informatie over restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

• : Parkeerplaats & Valet parking

Jouw recensie over het restaurant Gandhi Indiaas Specialiteiten Restaurant

Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
prima
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Gezellig restaurantje, eten smakelijk en ruime keus in de menu's
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij komen hier wel eens meer, heerlijk eten, die heerlijke geur heb je alleen maar bij een goed Indiaans restaurant zoals dit restaurant. Ook de wijn is heerlijk én betaalbaar.
Agathon V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten voort en redelijke prijs
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
al vaker geweest en ook deze keer weer heerlijk gegeten
ik eet graag vegetarisch en dat kan hier ook heel goed
ik kom zeker terug
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
al vaker geweest en ook deze keer weer heerlijk gegeten
Patty P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Echt heerlijk Indiaas gegeten na een lange tijd. De onion bhaji was top. Een aanrader. De bediening is erg vriendelijk. Hier komen wij zeker terug ook al is het uit de buurt.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
paul H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
(H)eerlijk eten, persoonlijke bediening, uitstekende advisering. Je krijgt de gerechten die bij jouw smaak passen. Aanrader!
Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten hier regelmatig en tot nu toe nog nooit teleurgesteld. Vergeet alleen steeds een recensie achter te laten. Dus bij deze het was vanavond weer overheerlijk. top !!!!
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten, wij zijn liefhebbers van de Indiase keuken, koken ook thuis regelmatig Indiaas. Het is natuurlijk wel zo dat die fijne sfeer niet na te bootste valt. Ook dit restaurant is het terug komen waard.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Er zijn een aantal restaurants in Haarlem en omstreken die de Indiase keuken voeren, wij zijn van mening dat er twee uitspringen met een voortreffelijke keuken. Waar tref je die heerlijke geuren en die duidelijke smaak. Wij komen daar graag, ook de mensen zelf, wat een echte vriendelijkheid. Zo hoort het ook.
Michiel F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk eten maar rommelige en slordige bediening
N V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Fijne ontvangst door moeder en zoon. Die verdwenen in de keuken en service werd overgenomen door een heer. Heerlijk gegeten, maar lang op eten moeten wachten terwijl het klaarstond in het keukenluik. Na afgerekend te hebben brak manlief per ongeluk een glas. Dit moest meteen afgerekend worden. Vonden wij een beetje onklantvriendelijk en vreemd?
hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
lekker gegeten, goed advies over welke gerechten er wel en niet heet zijn. De familie uitstraling is heel vertrouwen wekkend.
PaulHillebrand .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hadden vandaag zin in Indiaas eten, zonder reservering naar Gandhi gegaan. Met open armen ontvangen net als de keren dat we wél hadden gereserveerd. Uit de gevarieerde kaart alle vier weer een keuze kunnen maken, de een weer eens iets nieuws en de ander toch de Butter Chicken 'omdat die nou eenmaal uniek lekker is'. Voor mij gaven de speciale kruiden de doorslag om weer een nieuw gerecht te proberen. Heerlijk gegeten. Een aanrader, temeer daar onervaren gasten advies krijgen over Indiaas eten passend bij de smaak van de gast.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst en bediening. Een aanrader.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gisteren 5 mei 2017 voor het eerst geweest, het was enorm druk vanwege de bevrijdings-festiviteiten, desondanks super lekker gegeten en niet lang hoeven wachten. Wij komen zeker weer terug!
Gerie K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.
Eem V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
De Chicken Tica Tandori was droog en smakeloos. Besteld via Foodora maar was echt niet lekker, zonde van ons geld. Hier eten we nooit meer.