Gandhi Indiaas Restaurant

Oudegracht 153-WERF 3511 AK Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

Indiase traktatie in Utrecht

Zet je smaakpapillen op scherp bij Ghandi in Utrecht. Hier vliegen de Indiase geuren en aroma’s je om de oren en zullen al je zintuigen worden geprikkeld. Verse, gezonde en lekkere gerechten zijn gegarandeerd en ook de bediening laat niets te wensen over. Sluit een gezellig dagje in de binnenstad van Utrecht af met een voortreffelijk diner bij deze karakteristieke Indiase topper!

Meer informatie over restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

7,1
6,6
Voordelig
Annemarie .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten hier! Vooral de vegetarische curries als baingan bhaji, de naans en de geurige rijst zijn smullen! Bediening is ook prima. Met AH bon zeer voordelig. Werfkelder is nooit zo sfeervol, maar door mooie muurschilderingen toch goede ambiance.
Frankenjoske .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
prima gegeten, alles was lekker, wel grote porties! we kregen aanbod van doggy bag mee naar huis!
Start met naan brood was lekker! Vervolgens heerlijke lamscurry met basmati rijst en 2 warme groentes erbij.
Als dessert heerlijk Indiaas ijs .
Vrije keuze van de kaart met AH-bon.

Wij komen hier terug!
Dalithweinberg .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Je wordt snel geholpen, tafeltjes staan wel heel dicht bij elkaar en het geluid galmt ontzettend door de ruimte. Moeilijk om elkaar te kunnen verstaan. Eten was wel lekker, maar ik miste het gebruik van kruiden wat in indiaas eten zo typerend is, het was een beetje flauw. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, maar we hadden wel het idee dat ze ons zo snel mogelijk weer weg wilde hebben om het tafeltje alsnog te kunnen verkopen.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gerechten waren niet verfijnd. De bediening verschilde van persoon tot persoon; hele aardige jonge vrouwen, maar een norse man. Huiswijn duur, maar oké.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hadden hier gereserveerd met de AH spaaractie. Bij binnenkomst viel ons op dat het erg druk was. Wat bleek, er waren nog 4 wachtende stellen voor ons, allen ook gereserveerd. Hier hebben we niet op gewacht en zijn zonder te eten weer vertrokken. Ik snap niet hoe je een reservering kunt aannemen om vervolgens geen plek te hebben. Wij komen hier nooit weer en zullen het ook niet aan anderen aanraden.
AdGr .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en bereid om vragen over de samenstelling van het eten en de Indiase thee te beantwoorden en zo nodig navraag hierover te doen in de keuken. We werden goed geadviseerd (naan brood bij de vegetarische menu's was inderdaad een goede combi) en de bediening was vlot en vriendelijk. Het restaurant is gezellig ingericht in Indiase stijl. Vooral de kruidige Indiase spinazie was bijzonder lekker. De prijs van de gerechten is heel redelijk in verhouding tot de kwaliteit. Ook de locatie is gunstig, lekker centraal in Utrecht. Ik zal hier graag nog eens naar terug gaan.
Patricia Aldegonda Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Dit was de tweede ervaring in dit restaurant welke een stuk beter was. Dit kwam vooral omdat het niet druk was waardoor de wachttijd heel kort was en ook het geluidsniveau aanmerkelijk aangenamer was. Alleen de Dahl vond ik wat smakeloos, voor de rest heerlijk gegeten. De eerste keer moesten we zo lang wachten dat ik al besloten had nooit meer te gaan, maar ik vond dat ze een tweede kans verdienden.
André S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hadden gereserveerd met de AH-restaurantbonnen. We kregen geen speciale kaart om uit te kiezen zoals bij sommige andere restaurants. Gewoon kiezen uit de kaart. Lekker eten, aardige bediening. Helaas wat rumoerig, maar dat komt door het keldergewelf.
Tendayi M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. We hebben lekker gegeten in een gezellige sfeer met uitstekende bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Merle V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was oke. Prijs was goedkoop. Maar sfeer was ver te zoeken. Daarnaast serveren ze de maaltijden zo snel mogelijk uit om de tafel nog een keer te verkopen.
RGerzon .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vriendelijke bediening. Drie gangen gegeten. Eten kwam snel, maar niet te snel. Zeker aan te raden om hier een keer te gaan eten.
Carry V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bij binnenkomst moeten wij even wachten voordat er plek is, maar we kunnen al snel gaan zitten. Kleine werkvelden met leuke Indiase wandschilderingen. Eenvoudige tafeltjes. Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was gewoon lekker. Papadums en naam heel lekker. Tabdoori kip gewoon goed bijgerechten ok.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gebruikgemaakt van AH-bon. Kon uit de hele kaart kiezen - groot pluspunt! Eten van prima kwaliteit en snel opgeserveerd (maar niet te snel!). Garnalen vooraf is een aanrader. Bediening was attent. kortom beter dan verwacht en verdient beter dan de gemiddelde score momenteel op IENS. Laat je alleen niet afschrikken door de entree! Hetgeen een lange smalle gang is zonder sfeer gevuld met jerrycans en kasten.. iets waaraan ze zouden kunnen werken - gelukkig bevindt zich het restaurant in de werfzaal helemaal achterin versierd met mooie muurschilderingen. Gezellig avond gehad met mn vriendin.
Cherish L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Leuk restaurant met lekker eten, leuk geprijst niet heel spectaculair maar gewoon lekker en fijn gegeten met ah restaurantactie was t heel voordelig en gewoon a la carte keus kortom wij (vriend&ik) hebben een fijne avond gehad
De-mi .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben er heerlijk gegeten, tot mijn verbazing vond ik hun Chicken Tikka nóg lekkerder dan de Chicken Tikka Masala. Echt Indiaas sfeertje, erg warm. Helaas was ik vergeten mijn AH bon uit te printen (doe ik nooit) msar dat werd netjes opgelost.
Beugelingj .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Via Groupon hier gegeten. Groupon bestond uit papadam plus hoofdgerecht naar keuze. Entourage ok. Bediening beetje nors, kan vriendelijker. Kwaliteit eten ok, echter niet bijzonder. Nagerecht kulivi zeer goed. Echter verrast door de zeer hoge prijs van de huiswijn, meer dan 25 euro. Voelde ons daardoor belazerd. Heb dit aangegeven, echter reactie was dat we beter een fles wijn hadden kunnen kopen, was goedkoper??? Gaf een zeer slechte nasmaak
Jolande L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Lekker eten per portie vers bereid. Bij binnenkomst loop je eerst langs de open keuken. Inrichting doet een beetje aan een kantine denken. Wel huiselijke sfeer. Attente vriendelijke bediening.
Marjoleinrutterkamp .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Om 18:30 gereserveerd, kwamen iets voor die tijd aan, maar moesten klein half uur in de aankomst hal tussen de voorraad dozen en een rondsnuffelende kat wachten. Er werd gezegd dat er op korte termijn een plek vrij zou komen in het daadwerkelijke restaurant. Daarop gewacht met bestellen zodat we zeker weten een fijn tafeltje hadden zonder te licht. Eenmaal daar kwamen de gerechten snel. Snel was ook het codewoord van de avond. Snel nieuwe drankjes en ook snel de gerechten. De gerechten waren goed. Hiervoor indiaas gegeten bij de concurrent (Surya) en dit was dan ook vergelijkingsmateriaal. Viel ten opzichte van die ervaring allemaal net een beetje tegen. Voor de prijs (50 euro samen met ah bon) was het een goede avond en hebben we zeker lekker gegeten.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
We hebben hier gegeten met de AH-actie. Leuk dat je vrij van de kaart kon kiezen. Wij genoten vooraf van samosa en zwaardfilet uit de kleioven. Als hoofdgerechten kozen wij lamscurry (biryani), bhartaa en saagpaneer. Het smaakte allemaal prima en er zaten veel bijgerechtjes bij. Er was best veel over, dus we vroegen of we het mee mochten nemen. De eigenaar keek eerst wat verstoord, maar was daarna toch wel gevleid dat we er nog een keer van wilden genieten... Toe namen we Braziliaanse koffie en thee. We zaten op het terras aan de gracht, een mooi plekje. De bediening is wat grillig van karakter, maar uiteindelijk wel coöperatief.
Iv.leurs .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker gegeten, voor mijn vriend de eerste keer indiaas, is goed bevallen. Hij had het veel pittiger verwacht maar daarop hadden ze zich aangepast. Vriendelijk personeel