Gandhi Indiaas Restaurant

Oudegracht 153-WERF 3511 AK Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

Indiase traktatie in Utrecht

Zet je smaakpapillen op scherp bij Ghandi in Utrecht. Hier vliegen de Indiase geuren en aroma’s je om de oren en zullen al je zintuigen worden geprikkeld. Verse, gezonde en lekkere gerechten zijn gegarandeerd en ook de bediening laat niets te wensen over. Sluit een gezellig dagje in de binnenstad van Utrecht af met een voortreffelijk diner bij deze karakteristieke Indiase topper!

Meer informatie over restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

We zijn iedere dag van 17:00 uur geopend.

• Mastercard

• Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Erg lekker gegeten
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Als ke een echte Indiase Experience wilt (sfeer&benadering) dan zit je hier goed.
Ze waren helaas ons voorgerecht vergeten en kregen het eten pas na een uur, maar daarna kregen we extra aandacht+eten ter compensatie.
Eten was redelijk.
Karima L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Lekker gegeten, gezellige ruimte en aardig personeel!
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Zeer slecht voor begrip Indiaas. Entree loop je in een bang vol met vuilniszakken.
Bediening zeer onvriendelijk. Heeft geen schoonhieds prijs verdient.
Je zag dat zij de maaltijden verwarmde in magnetron, dus das is absoluut geen hot cuisine.
Het eten was ook lauw en doorgekookt. Al bij al zou ik het zeker afraden.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Hoewel iedereen beleefd is wordt er op geen enkele manier een poging gedaan om een sfeer neer te zetten en je thuis te laten voelen. Het lijkt erop alsof het personeel alle plezier in hun werk is kwijtgeraakt. Het eten is naar Indiase begrippen vrij smakeloos.
Jc V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Geen gezellig restaurant bediening lijkt geen zin te hebben maar te moeten eten matig vlak van smaak kleine porties weinig groente twee kleine bakjes voor vier personen vlees in de gerechten echt heel weinig en weinig tot niet gekruid erg jammer want ik ben erg gek op curry's maar bij gandhi nooit weer prijs kwaliteit ver te zoeken jc Visch
Florence P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten. Lamskorma is echt een aanrader!!!
Chiel D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke locatie!

Bediening behoeft aandacht.. beetje warrig en deden moeilijk over de AH actie
Abeda G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Ik wil zeggen dat ik verbaasd over vele positieve reacties.
de eigenaar was heel bos en onvriendelijk dat ik wilde zo snel mogelijk weg rennen. Dus heb ik de na gerecht gemist.
De eten was redelijk, flauw van smak en duur. Ik verwachte heel smaakvolle eten in indianse resturant.
De gebouw vind ik zoals gevangenis.
ik heb misselijkhied gekeregen. heel warm en smerig sfeer
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Weer héérlijk gegeten bij Ganghi, waar het eten altijd bijzonder smaakvol is!!
Florence P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het was die dag erg lekker weer en wilde buiten zitten. Voordat ik nog maar iets had gezegd kwam er een ober aan die mij 3xr indringend zei dat als ik een kortingsbon had ik binnen moet zitten. Niet echtct een warm welkom dus. Het eten was matig van kwaliteit. Sommige gerechten hoorden pittig te zijn maar deze waren dit niet. Echt gericht op de mensen die hier niet van houden dus.
Godé V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Vriendelijke bediening, maar het eten was niet bijzonder. Gerechten hadden een weinig uitgesproken smaak, heb elders betere Indiaas gegeten. Ik had de vegetarische mix.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bij binnenkomst loop je in een gang vol vuilniszakken naar het restaurant. Eten is aan de dure kant voor de hoeveelheid. Tussentijd werd de tafel een keer schoongemaakt met een vies doekje, niet erg fris. Meiden in de bediening doen hun uiterste best, nu de heren nog! Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening tegen een zeer vriendelijke prijs
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker gegeten, vooral de curries waren top! Met de Iens deal heel erg goedkoop, normaal ook goed betaalbaar.
John C.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig eethuisje en lekker eten
Guido G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Had een gereserveerd en kon helaas niet op tijd zijn. Dus ik had gebeld over dat we later zouden arriveren.
Dit werd als een probleem ervaren en de persoon aan de andere kant van de lijn gaf aan dat ik dan beter niet kon komen.
Rare service, als je het mij vraagt (of je hier überhaupt van service kan spreken is een tweede).
Maartje T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het eten was oké, maar ik heb eerder wel veel lekkerder Indiaas gehad. De uitstraling van de entree en het restaurant zelf had wat troosteloos.
Aubrey M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Prima gegeten met de 50% iens korting. Zoals in een andere recensie te lzen was kom je inderdaad binnen in een gang met vuilniszakken, niet erg charmant. Dan via de keuken in een gezellige eetruimte. De bakjes met eten werden vrij snel op tafel gezet. Het leek erg weinig maar we zaten toch aardig vol. En het eten was inderdaad erg lekker. Prijs kwaliteit verhouding met de korting dus zeer prima.
Lekker gegeten we komen hier vast nog eens!