Gandhi Indiaas Restaurant

Oudegracht 153-WERF 3511 AK Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

Indiase traktatie in Utrecht

Zet je smaakpapillen op scherp bij Ghandi in Utrecht. Hier vliegen de Indiase geuren en aroma’s je om de oren en zullen al je zintuigen worden geprikkeld. Verse, gezonde en lekkere gerechten zijn gegarandeerd en ook de bediening laat niets te wensen over. Sluit een gezellig dagje in de binnenstad van Utrecht af met een voortreffelijk diner bij deze karakteristieke Indiase topper!

Meer informatie over restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

6,4

Jouw recensie over het restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

chun1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De ontvangst was vriendelijk. Eten was redelijk. Erg flauw van smaak en dat verwacht je niet van een Indiaas restaurant. De Indiase ijs (Kuluvi / Kulfi) was wel erg lekker.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede smaken, authentiek Indiase sfeer! Samosa smaakte super goed :) Aardige bediening ook, wij hebben een leuke avond gehad!
Trea V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Reserveren bij gandhi betekend.......achteraan sluiten in de rij.......dat is niet wat wij in gedachte hadden....na 15 minuten zijn we weg gegaan.......
netteke B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
prima restaurant!
Je waant je in India met het eten en met de roestvrijstalen bakjes!Vriendelijk personeel en Lassie die je tong doet smelten!
Darth Eter ..
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel redelijk, wat duurder dan Namaskar en niet echt beter. Tamelijk sfeerloos interieur. Wel vriendelijk. Al met al ok, maar niet superspeciaal.
millie.platteeuw .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bediening was snel en vriendelijk. Alleen jammer dat je niet naar buiten kunt kijken. Verder is het wel de moeite waard.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het hoofdgerecht lamsgehakt, smaakte alsof het al een paar dagen had staan pruttelen. Het dessert dame blanche was lekker.
Bediening was aardig en snel.
Chatith C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super lekkere eten en vriendelijke mensen. Warme ontvangen door medewerkers en goed geholpen.
We gaan vaak hier komen. Zeker.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten met de ah restaurant actie. Bediening was prima, kon wat sneller. Mooie lokatie aan de gracht, binnen wat sfeerloos.
John H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gegeten maar zeker niet het beste Indian restaurant in Nederland. Lang niet zo kruidig dan wij gewend zijn, maar is natuurlijk subjectief. Beetje jammer dat je hier niet standaard een Papadam als voorgerecht krijgt, maar zegt ook wel weer iets. Ligging aan de gracht maakt dat het een heerlijke plek is om Tandoori te eten.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker eten,kan wel wat pittiger van smaak. Leuk zitten buiten.Het personeel is vriendelijk. Voor ons de eerste keer dat we van de AH bonnen gebruik maakte. Gemakkelijk te regelen via internet.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben gisteren voor het eerst, maar wat mij betreft voor het laatst gegeten bij dit restaurant. Wij eten graag en regelmatig Indiaas. Ons oog viel op een bord buiten voor een 3 gangenmenu voor 22,75 Euro. Dit lokte ons naar binnen. Wij waren op dat moment de enigste die er zaten. Toen we de menukaart kregen schrokken we eigenlijk meteen van de zeer hoge prijzen. Ter vergelijking betaal je voor een hoofdgerecht in Amsterdam of Delft 15 Euro. Hier 20. Het menu bestaat uit soep, 1 hoofdgerecht en koffie/thee. Dus dat valt er tegen. Wij hadden ons drinken al besteld. Dus uit nood ebben we maar voor hapjes gekozen. Papadum, vegetarische mix, kipsnackjes en brood. Het eten was redelijk goed. Bij elk restaurant krijg je als service bij binnenkomst papadums met sausjes. Hier moet je er voor betalen. En wat is dan erg vind is dat toen er meer mensen waren, sommige de papadums gewoon gratis voorgezet kregen. Dan voel je je wel een beetje bedrogen. Enfin. Goede les voor een volgende keer.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een fijn restaurant in een werfkelder aan de Oudegracht. Snelle bediening, vriendelijk en niet duur.
Tip: Wanneer je pittige curry wilt kun je dat het beste zelf aangeven, ze maken vanuit bestelling namelijk milde currys.
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We zijn nu al een paar keer teruggekomen voor het absoluut overheerlijke eten in ruime porties (er is elke keer over om mee te nemen)

Met het mooie weer aan de gracht zitten is ook zeker niet verkeerd, al is het wat jammer van rokende andere bezoekers
J. F.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Prachtige locatie in hartje Utrecht aan het water, heerlijk om te zitten en te genieten van de zomeravond met lekker eten. We gaan zeker terug.
Radjesh B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Eten was niet echt Indiaas , neigde veel naar Shrilankees keuken. De tandoori kip was ook geen echte tandoori die je normaal verwacht. Niet rood gekleurd en was niet echt geroosterd. Jammer voor zo een mooie locatie. Pesoneel zag er ook niet professioneel uit. Tevens prijs wel erg aan de hoge kant
annehoff .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Wij waren niet zo enthousiast over het eten. We eten veel Indiaas en dit kwam niet in de buurt. Het eten was niet lekker gekruid en was lauw. Ook was de bediening niet helemaal duidelijk welke gerechten geschikt zijn voor veganisten. Ook vonden we het eten erg duur voor wat je kreeg. Ook lekker ontspannen zitten is er niet bij....het is een soort inpakken en wegwezen principe.
Wij komen hier niet meer terug.
sanfey .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Absoluut heerlijk gegeten bij dit authentiek Indiase restaurant. Erg vriendelijke bediening en qua interieur; typisch Indiaas dus niks meer aan doen. Ik kan niet wachten om weer terug te gaan!
Sjoerd K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima gegeten. De service was wederom uitstekend en snel. Dit keer geen chicken tikka massala maar een "Rogan Josh" (lamsvlees). Helaas had dit niet zoveel smaak als ik had verwacht van een Indiase keuken. Het lamsvlees was heel mals, maar de saus voegde verder nauwelijks iets toe.
De kipgerechten zijn hier daarentegen wel heel erg goed. En de voorgerechten ook! Voornamelijk de 'garlic nan' vinden we een aanrader! Dus met het juiste gerecht een prima restaurant.
ablauw1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bediening werkt enorm hard, en is heel erg vriendelijk en alert. Ze vinden het heel erg belangrijk dat je als gast tevreden bent. Bij het reserveren had ik gevraagd om een rustige tafel. Wij zaten aan ongeveer de enige rustige tafel in het restaurant. Dus ze hebben hun best gedaan het ons naar de zin te maken.
Eten was verrassend smakelijk. Ik had erg pittig en kruidig eten verwacht, maar het was netjes aan mijn on-oosterse smaak aangepast. Zwaardvis tandoori was perfect klaargemaakt en gloeiend heet opgediend. Heerlijk!
De gerechten vind ik wel behoorlijk aan de prijs. Dankzij een actie werd de rekening (helemaal! Dus niet alleen het 3-gangenmenu) gehalveerd. Dat wilde ik er graag aan uitgeven, maar ik was blij dat ik niet het volle pond hoefde te betalen.
Restaurant was vol en behoorlijk rumoerig. Doordat ik met de rug naar de meeste gasten toezat, heb ik me redelijk kunnen afsluiten.
Kortom: ik ben aangenaam verrast en ga zeer waarschijnlijk nog een keer.