Gandhi Indiaas Restaurant

Oudegracht 153-WERF 3511 AK Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

Indiase traktatie in Utrecht

Zet je smaakpapillen op scherp bij Ghandi in Utrecht. Hier vliegen de Indiase geuren en aroma’s je om de oren en zullen al je zintuigen worden geprikkeld. Verse, gezonde en lekkere gerechten zijn gegarandeerd en ook de bediening laat niets te wensen over. Sluit een gezellig dagje in de binnenstad van Utrecht af met een voortreffelijk diner bij deze karakteristieke Indiase topper!

Meer informatie over restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

7,1
6,5
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten! Vooral het nagerecht van de chef is een aanrader! De inrichting van het restaurant is niet zo 2017. Maar dat hoort misschien ook wel niet bij een Indiaas restaurant.
pj.kersten .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prima eten maar niet super, kan beter. Door biriani en vlees apart te serveren bijvoorbeeld. Nu is het een potje ratatouille
Jannie N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Eten was goed, waren bij 1 gerecht alleen cashewnoten vergeten. Weinig sfeer in het restaurant, en obers zijn erg stil en niet echt gezellig. Ook loopt er een kat in het restaurant. Prijs qua eten verhouding erg duur.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, complimenten voor de kok! Vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Het restaurant was vol op zaterdag, tijdig reserveren om niet te wachten op een tafel is verstandig.
Zeker nog een keer daar dineren.
23Anna .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Toen we binnen kwamen schrokken we wat van de inrichting, want het was meer een soort gang. Maar toen we doorhadden dat we voorbij de keuken moesten lopen, was daar wel een aangename ruimte. Vanwege de akoestiek in de werfkelder, hoorde ik wel duidelijker gesprekken van ander tafels. Het voorgerecht was lekker, het vegetarische hoofdgerecht Royal Gandhi was ook lekker gezien het met allemaal pannetjes met verschillende smaken kwam. Het toetje cheesecake en Indiaas ijs waren erg lekker maar vielen ook wat zwaar op de maag. Al met al prima gegeten.
ina K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
ongezellig,het was onbehagelijk,de bediening was correct en vriendelijk ,het was makkelijk te vinden,en in de zomer lijkt het mij daar goed vertoeven aan de gracht.nee wij komen hier niet meer terug.
Annemarie .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten hier! Vooral de vegetarische curries als baingan bhaji, de naans en de geurige rijst zijn smullen! Bediening is ook prima. Met AH bon zeer voordelig. Werfkelder is nooit zo sfeervol, maar door mooie muurschilderingen toch goede ambiance.
frankenjoske V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
prima gegeten, alles was lekker, wel grote porties! we kregen aanbod van doggy bag mee naar huis!
Start met naan brood was lekker! Vervolgens heerlijke lamscurry met basmati rijst en 2 warme groentes erbij.
Als dessert heerlijk Indiaas ijs .
Vrije keuze van de kaart met AH-bon.

Wij komen hier terug!
dalithweinberg .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Je wordt snel geholpen, tafeltjes staan wel heel dicht bij elkaar en het geluid galmt ontzettend door de ruimte. Moeilijk om elkaar te kunnen verstaan. Eten was wel lekker, maar ik miste het gebruik van kruiden wat in indiaas eten zo typerend is, het was een beetje flauw. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, maar we hadden wel het idee dat ze ons zo snel mogelijk weer weg wilde hebben om het tafeltje alsnog te kunnen verkopen.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gerechten waren niet verfijnd. De bediening verschilde van persoon tot persoon; hele aardige jonge vrouwen, maar een norse man. Huiswijn duur, maar oké.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hadden hier gereserveerd met de AH spaaractie. Bij binnenkomst viel ons op dat het erg druk was. Wat bleek, er waren nog 4 wachtende stellen voor ons, allen ook gereserveerd. Hier hebben we niet op gewacht en zijn zonder te eten weer vertrokken. Ik snap niet hoe je een reservering kunt aannemen om vervolgens geen plek te hebben. Wij komen hier nooit weer en zullen het ook niet aan anderen aanraden.
AdGr .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en bereid om vragen over de samenstelling van het eten en de Indiase thee te beantwoorden en zo nodig navraag hierover te doen in de keuken. We werden goed geadviseerd (naan brood bij de vegetarische menu's was inderdaad een goede combi) en de bediening was vlot en vriendelijk. Het restaurant is gezellig ingericht in Indiase stijl. Vooral de kruidige Indiase spinazie was bijzonder lekker. De prijs van de gerechten is heel redelijk in verhouding tot de kwaliteit. Ook de locatie is gunstig, lekker centraal in Utrecht. Ik zal hier graag nog eens naar terug gaan.
Patricia Aldegonda Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Dit was de tweede ervaring in dit restaurant welke een stuk beter was. Dit kwam vooral omdat het niet druk was waardoor de wachttijd heel kort was en ook het geluidsniveau aanmerkelijk aangenamer was. Alleen de Dahl vond ik wat smakeloos, voor de rest heerlijk gegeten. De eerste keer moesten we zo lang wachten dat ik al besloten had nooit meer te gaan, maar ik vond dat ze een tweede kans verdienden.
André S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hadden gereserveerd met de AH-restaurantbonnen. We kregen geen speciale kaart om uit te kiezen zoals bij sommige andere restaurants. Gewoon kiezen uit de kaart. Lekker eten, aardige bediening. Helaas wat rumoerig, maar dat komt door het keldergewelf.
Tendayi M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. We hebben lekker gegeten in een gezellige sfeer met uitstekende bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Merle V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was oke. Prijs was goedkoop. Maar sfeer was ver te zoeken. Daarnaast serveren ze de maaltijden zo snel mogelijk uit om de tafel nog een keer te verkopen.
RGerzon .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vriendelijke bediening. Drie gangen gegeten. Eten kwam snel, maar niet te snel. Zeker aan te raden om hier een keer te gaan eten.
Carry V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bij binnenkomst moeten wij even wachten voordat er plek is, maar we kunnen al snel gaan zitten. Kleine werkvelden met leuke Indiase wandschilderingen. Eenvoudige tafeltjes. Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was gewoon lekker. Papadums en naam heel lekker. Tabdoori kip gewoon goed bijgerechten ok.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gebruikgemaakt van AH-bon. Kon uit de hele kaart kiezen - groot pluspunt! Eten van prima kwaliteit en snel opgeserveerd (maar niet te snel!). Garnalen vooraf is een aanrader. Bediening was attent. kortom beter dan verwacht en verdient beter dan de gemiddelde score momenteel op IENS. Laat je alleen niet afschrikken door de entree! Hetgeen een lange smalle gang is zonder sfeer gevuld met jerrycans en kasten.. iets waaraan ze zouden kunnen werken - gelukkig bevindt zich het restaurant in de werfzaal helemaal achterin versierd met mooie muurschilderingen. Gezellig avond gehad met mn vriendin.
Cherish L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Leuk restaurant met lekker eten, leuk geprijst niet heel spectaculair maar gewoon lekker en fijn gegeten met ah restaurantactie was t heel voordelig en gewoon a la carte keus kortom wij (vriend&ik) hebben een fijne avond gehad