Gandhi Indiaas Restaurant

Oudegracht 153-WERF 3511 AK Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

Indiase traktatie in Utrecht

Zet je smaakpapillen op scherp bij Ghandi in Utrecht. Hier vliegen de Indiase geuren en aroma’s je om de oren en zullen al je zintuigen worden geprikkeld. Verse, gezonde en lekkere gerechten zijn gegarandeerd en ook de bediening laat niets te wensen over. Sluit een gezellig dagje in de binnenstad van Utrecht af met een voortreffelijk diner bij deze karakteristieke Indiase topper!

Meer informatie over restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

7,1
6,3

Jouw recensie over het restaurant Gandhi Indiaas Restaurant

Godé V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Vriendelijke bediening, maar het eten was niet bijzonder. Gerechten hadden een weinig uitgesproken smaak, heb elders betere Indiaas gegeten. Ik had de vegetarische mix.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bij binnenkomst loop je in een gang vol vuilniszakken naar het restaurant. Eten is aan de dure kant voor de hoeveelheid. Tussentijd werd de tafel een keer schoongemaakt met een vies doekje, niet erg fris. Meiden in de bediening doen hun uiterste best, nu de heren nog! Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening tegen een zeer vriendelijke prijs
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker gegeten, vooral de curries waren top! Met de Iens deal heel erg goedkoop, normaal ook goed betaalbaar.
John C.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig eethuisje en lekker eten
Guido G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Had een gereserveerd en kon helaas niet op tijd zijn. Dus ik had gebeld over dat we later zouden arriveren.
Dit werd als een probleem ervaren en de persoon aan de andere kant van de lijn gaf aan dat ik dan beter niet kon komen.
Rare service, als je het mij vraagt (of je hier überhaupt van service kan spreken is een tweede).
Maartje T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het eten was oké, maar ik heb eerder wel veel lekkerder Indiaas gehad. De uitstraling van de entree en het restaurant zelf had wat troosteloos.
aubrey M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Prima gegeten met de 50% iens korting. Zoals in een andere recensie te lzen was kom je inderdaad binnen in een gang met vuilniszakken, niet erg charmant. Dan via de keuken in een gezellige eetruimte. De bakjes met eten werden vrij snel op tafel gezet. Het leek erg weinig maar we zaten toch aardig vol. En het eten was inderdaad erg lekker. Prijs kwaliteit verhouding met de korting dus zeer prima.
Lekker gegeten we komen hier vast nog eens!
JacquelineMarie N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Bij de entree moesten we eerst door een lange gang vol met vuilniszakken. En dan ben je dus al in het restaurant.... Het eten was grotendeels flauw en papperig en de kip vrij droog. De vis tandoori was wél erg lekker. De dame blanche zat vol met stukjes keihard ijs. De inrichting is erg verouderd. Er zat een grote brandplek op ons tafeltje. Voor ons erg teleurstellend en wij komen zeker niet terug.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Kom hier regelmatig en het eten is altijd goed. De service is netjes en snel.
Reinold van G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Een tafel vol heerlijkheden. Het duurde even voordat er aan al onze speciale wensen was voldaan. Maar alle gerechten waren zeer smakelijk en vers bereid. En we waren op tijd weer buiten om naar het concert te gaan.
De prijs was de IENS-feestprijs, een feestje waard. Maar dat zal ons er niet van weerhouden om bij ons volgende bezoek aan Utrecht Gandhi nog een keer te bezoeken.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Ontzettend lekkere viscurry op. Rijst was wat muf, naanbroden waren daarentegen heerlijk! Binnenkomst is heel vreemd: overal vuilniszakken. Neem hier gaan date mee naartoe:). Bediening was verder niet erg aardig en wilden om 20.00 al dicht omdat er weinig mensen waren.
Nel E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten.
Alleen na het dessert wilde we geen koffie of thee.
Toen kregen we direct de rekening gepresenteerd .
Abrupt einde van de avond.
Jammer.
Maar het eten was heerlijk.
Lissy H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker gegeten,vriendelijke bediening gaan we nog een keer heen!
De tafel van Ruben M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker gegeten met Iens actie!
Janneke R.
Het was lekker eten, niet heel sterk van smaak. De naan was geweldig. Ik had wel het idee dat ze het aantal reserveringen maar net aankonden. Via de kortingsactie zeer goede prijs-kwaliteitverhouding (natuurlijk), anders aan de dure kant.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
kees J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Lieve eigenaar, ruime porties, prima gegeten. Met de 50% korting actie van IENS ruim waar voor je geld. Zonder de actie wat aan de dure kant denk ik. Restaurant voelde een beetje hol; passende muurschilderingen en zachte sfeervolle muziek, maar verder gewoon een kale witte kelder met tafeltjes erin. Eten was prima, niet barstensvol smaak, maar zeker niet flauw. Ik eet niet vaak Indiaas dus kan hier weinig over zeggen. Bediening attent en snel.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Op zich goed gegeten. De smaken hadden iets uitgesprokener mogen zijn.
Chun L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De ontvangst was vriendelijk. Eten was redelijk. Erg flauw van smaak en dat verwacht je niet van een Indiaas restaurant. De Indiase ijs (Kuluvi / Kulfi) was wel erg lekker.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede smaken, authentiek Indiase sfeer! Samosa smaakte super goed :) Aardige bediening ook, wij hebben een leuke avond gehad!