Gan Tau

31-765208929

Meer informatie over restaurant Gan Tau

Aad V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor we zeven jaar geleden van Breda verhuisden naar een dorpje boven de Moerdijk, was dit onze favoriete afhaalchinees. We gingen er ook wel eens aan tafel. Altijd vriendelijk ontvangen en niet te duur, voor een Chinees Indonesische maaltijd. En smakelijk en vers, dat vooral. In onze huidige woonplaats zijn er natuurlijk ook afhaalrestaurants, maar we vinden die beneden de maat. In die zeven jaar werden de herinneringen aan Gantau Village steeds fantastischer. Ja, ze namen mythische proporties aan. Het was dus tijd voor reality testing. Donderdag stapten we dus binnen. Het restaurant was opnieuw ingericht, de lichtbakken boven de balie, die de indruk van een cafetaria wekten, waren weg. Mooi geworden en ruimer. Druk was het niet, maar het was pas half zes. We werden dus snel geholpen. De loempia was krokant en goed gevuld met knapperige taugé. Daarna de babi pangang met pittige sperziebonen en taugé met pindasaus. In een woord: fantastisch. Ons geheugen had ons geen loer gedraaid. en de porties waren meer dan voldoende voor ons. Aanbevolen.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Op zich heerlijk gegeten. Het was alweer lang geleden dat ik Chinees heb gegeten. Een wat karig decor, maar verder wel prima. De Rendang en de pittige sperziebonen waren wel lekker, maar verder niets erg speciaal. De loempia was ouderwets lekker en heel goed gebakken.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Wij eten hier met grote regelmaat, vanaf de oprichting. Altijd is het eten goed, vaak zelfs uitstekend. Service vriendelijk en efficient. Een absolute aanrader!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Op koningsdag wilden we ergens anders gaan eten, maar die was gesloten. Bij Gan Tau waar we al vaker gegeten hebben, maar de laatste tijd niet meer werden we ondanks de drukte gastvrij onthaald. We hebben het menu voor 2 personen genomen en het was heerlijk . Verschillende gerechten zoals soep , pangsit, loempia en daarna nog de kip in gonbaosaus, garnalen en inktvis met knoflooksaus en ook nog tjapsjoi werden geserveerd. Heerlijk, en daarna konden we ook nog kiezen uit koffie of thee. We kunnen Gan Tau alleen maar complimeteren met hoe ze met deze drukte alle klanten zo goed hebben bediend.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Hele goede Chinees, lekker vers, knapperig en alles is niet zo vettig. Ik heb bij deze Chinees, in tegenstelling tot sommige andere Chinezen, minder het idee dat alles in dezelfde saus zit. Lekkere loempia's ook. Afhalen is ook heel goed, snel klaar en combinatiegerecht is genoeg voor twee.
I. W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Mijn favoriete Chinees, waar ik vaak kom als ik iets lekkers, gezond en snel wil eten. De combinatiegerechten die rond de 10 euro kosten, zijn een aanrader. Knapperige verse groenten, lekker gemarineerd vlees naar keuze. De bediening staat klaar met een lach en je eten staat in een mum van tijd op tafel. Het restaurant is eenvoudig ingericht en de muziek is zoals vaak bij een Chinees, slecht. Maar dat neem je op de koop toe.