Gambrinus

Ferdinand Bolstraat 180 1072 LV Amsterdam Nederland Kaart
31-206717389

Over het restaurant Gambrinus

Gezelligheid kent geen tijd

Midden in de bruisende Ferdinand Bolstraat kun je uitstekend eten bij Gambrinus. Kom binnen en geniet van de gezelligheid en knusse uitstraling. Het vriendelijke personeel is altijd behulpzaam en zorgt ervoor dat je een onvergetelijke avond zult hebben. De heerlijke gerechten worden met liefde voor je bereid en smakelijk fantastisch. Kom snel langs in deze fantastische tent gelegen op een prachtige hoek van de Ferdinand Bolstraat.

Meer informatie over restaurant Gambrinus

Maandag t/m Zondag

• Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Gambrinus

Stan O.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Klein studentikoos tentje midden in de Pijp. Van buiten romantisch, maar binnen gewoontjes en vrij saai, al is er wel een aardige split-level.
We zitten helaas bijna in de openstaande keuken.
Vriendelijke bediening met jonge mensen.

Een beperkte kaart, maar de daghap klinkt goed (runderspies).
Helaas komt de spies nog net lauw aan en met opgedroogde saus.
Toch maar teruggestuurd, en na vele excuses kwam de spies terug. Helaas was de spies nu minder lauw maar zeker niet warm. Een flinke teleurstelling.
Wel een hele lekkere rode wijn (Primitivo) om de teleurstelling aanzienlijk te verzachten.

Gezellig tentje, maar gewoon niet geweldig of omfietswaardig.
Harmke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Alleen buiten geweest, houten banken.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Geweldig enthousiast personeel, goede sfeer en behulpzaam. Leuke locatie.
Komen er graag terug
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De kipspiesjes waren niet lekker. De wjjn in hele kleine wijnglazen.
Joan G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk, aardig en efficient personneel. Gezellig sfeer maar super lawaiierig.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten met goede wijn erbij. Vriendelijk personeel, was helemaal top!
Nely S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten en zeer goed personeel
Claire B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Erg goed gegeten! Gerechten zijn eenvoudig en uitstekend van smaak, voor een zeer schappelijke prijs. Gewoon heel lekker eten, nette porties en er worden goede smaakcombinaties gemaakt. Complimenten voor de chef. Vooral de canneloni is een aanrader (kan ook als hoofdgerecht besteld worden). De bediening was uitermate vriendelijk, attent en behulpzaam. Denken uit zichzelf mee, lopen vaak langs en komen met goede suggesties. De sfeer is gezellig in een informele setting. Aanrader! Wij komen hier zeker snel terug.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gambrinus betekent jeugdsentiment: ik kwam er nogal eens toen ik nog studeerde. Er is hoe dan ook nauwelijks iets veranderd. Het is nog steeds dat bruine eetcafé met een verlaagd zitgedeelte, een entresol en een terras aan de zijkant. Mijn lunch was boven verwachting. Ik had een Thaise garnalensoep en de sandwich tuna melt bestaande uit een bol van brioche, tonijnsalade, uienjam en oude kaas. De soep bevatte veel verse groenten, garnalen uiteraard en de juiste hoeveelheid nam pla. Zowel de soep als de sandwich smaakte uitstekend. De jongen in de bediening had wat opgewekter mogen zijn.
Berend E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker eten leuke inrichting alleen was het meisje dat ons hielp een beetje schuw
Antonie S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer attente bediening en prima eten.
Iskander B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
vanouds vertrouwd en lekker!
Nina T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Sinds lange tijd weer eens bij Gambrinus gegeten. Het eten was erg goed. Met een paar gerechten toch een originele kaart en veel beter uitgevoerd dan doorsnee bij een eetcafé. Meteen bij de drankjes kregen we een karaf water aangeboden en de bediening was verder ook erg vriendelijk en ontspannen. We hadden hier een hele leuke avond.
robstomps .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Het eten was dit keer echt top. Service goed. Sfeer goed. Prima avond gehad. Mijn tafelgenoten zijn dezelfde mening toegedaan.
Gambrinus is zeker een aanrader.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Gezellige cafe ambiance, maar door verhoogd eetgedeelte zit je toch ook rustig. Ervaren bediening. Eten had ik iets meer van verwacht. Uiensoep was flauwtjes, eendenborst met veel vet. Wel lekkere verse frieten en chocolade trio als dessert was heerlijk.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Een bijzonder eetcafé voor een schappelijke prijs. Uitstekend gegeten, waar krijg je zo'n lekkere, sappige, gevulde parelhoenborst? Ook de andere gerechten waren van goede kwaliteit. De open wijnen waren prima. Tenslotte een geurige, smakelijke espresso macchiato.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Voor een eetcafe, is dit een eetcafe die naar mijn mening echt boven het 'gemiddelde' uit stijgt. Ik had een soort groente taartje als hoofdgerecht besteld en deze was werkelijk waar heel culinair in elkaar gezet. Gambrinus is geen eetcafe met standaard voedsel als patat en een hamburger, ze doen hier echt moeite om een goede en culinaire hap in elkaar te zetten. De bediening is verder vlot en legt goed uit wat je op je bord hebt gekregen. Verder ziet het eetcafe er uit als een knus en gezellig café.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
vandaag geluncht. we hadden een tosti en brood met kroket besteld. bij het ontvangen bleken de kroketten niet helemaal gebakken. direct werden nieuwe gebakken en voor het wchten kregen we nog een drankje vd zaak. heel attent. bij de 2e keer waren de kroketten goed warm en smaakten extra lekker.
nee prima service en misschien nog wel een keer terug voor het diner.
Lidwien V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Sorry, beetje late reactie. Vorige week zo'n héérlijk voorgerecht gegeten - makreeltartaartje - dat mag niet onopgemerkt blijven. Hulde! De verdere gerechten waren ook weer zoals altijd heel lekker, maar dat makreeltartaartje was overweldigend!
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Gambrinus blijft een gewoon goed eetcafé. Ongecompliceerde, goed bereide gerechten tegen echt schappelijke prijzen, zeker wanneer je kiest voor het drie gangen-dagmenu (vlees of vis). Als je boven zit, heb je ook nog eens een goed uitzicht op de bar.