Gamasot

Meer informatie over restaurant Gamasot

7,2
R-Muck .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Je komt hier niet voor het decor, geen fancy gebeuren. Ziet er allemaal wat arm-lastig en goedkoop uit met de paar tafeltjes. Maar dat maakt allemaal niet uit, want het eten is zo goed, komen hier regelmatig, dit is pure verwennerij. Van de soep naar de noodles, van de rauwe zalm naar de tofu dumplings. Eenvoudige kaart, maar ohh ohh wat worden je smaakpupillen verrast en daar gaat het om! Yummy & big smiles all around, nog even wachten en dan is men gelukkig weer terug van vakantie!
siwon86 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Erg lekker gegeten. Ik houdt erg van aziatisch eten en vooral koreaans. Aantal verschillende gerechten besteld. Alles goed op smaak. De eigenaar zeer vriendelijk, leuk om een klein praatje mee te maken.
Kikiboe .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Voor de inrichting moet je hier niet komen. Het eten is gewoonweg heerlijk en de prijzen zijn zeer schappelijk. Een aanrader voor liefhebbers van Koreaans eten! De bediening is vlot en vriendelijk. Geen minpunten wat mij betreft, hier ga ik vaker eten!
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Puur Koreaans.
Dosirak, een combinatie van verschillende gerechtjes. heerlijk, puur en verfijnd van smaak. Gemoedelijke sfeer. Erg vriendelijke Koreaans stel.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Ik kom hier regelmatig tussendoor hapje doen. Leuk gezellige afhaal. Eigenaar is heel vriendelijk. Menukaart is heel simpel maar eten is goed. Prijs-kwaliteitverhouding is gewoon goed. Zeker aanrader!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Na een aantal goede verhalen gelezen te hebben, hier maar eens een kijkje genomen. Telefonisch besteld, aangezien het die avond erg druk bleek te zijn. Bij aankomst een behoorlijk tijd gewacht voordat we aan de beurt waren, toen bleek dat ons eten er al enige tijd stond. Erg jammer, want bij thuiskomst bleek de boel behoorlijk afgekoeld.

Wat ik geproefd heb was wel lekker, maar blinkte niet uit in zijn smaak. De sushi verraste me dan weer, goed op smaak maar net even anders dan de Japanse variant.

Ben wel erg benieuwd naar de noodlesoep, niet gegeten maar zag er wel erg goed uit. Binnenkort maar eens proberen.
jaofnee .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Van buiten lijkt dit piepkleine restaurant niet veel maar vergis je niet hier kun je echt heel lekker
en voor weinig uitstekend eten. We namen Dosirak en Bulgogi waarmee je van alles wat
krijgt opgediend, lekker vers en voor je neus klaargemaakt. De hartige pannenkoek is ook aan te raden. Kortom erg vriendelijk aziatisch restaurantje met helaas weinig zitplaatsen en wellicht vermeldenswaardig er wordt geen alcohol geschonken.
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
een aantal weken geleden bij Gamasot gegeten met z'n 5'en. Het was wat krap, maar het eten was heerlijk en de eigenaren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Zelf had ik de dosirak, zeker aan te raden, het is van alles wat, dus overal een beetje van geproefd. Mijn metgezellen hadden allemaal de bibimbap, de hoeveelheid eten was overweldigend. kortom, heerlijk gegeten voor niet al te veel geld.
ton L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
al vaker langsgelopen maar op aanraden koreaanse kennis er toch eens wat gaan eten. Uitstekend en vers gemaakt aziatisch eten met genoeg keuze en schappelijke prijs, de zaak is wat klein en heeft maar weinig ruimte, afhalen is een optie, het belangrijkste is echter het eten en dat is top
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
We wilden hier met een groep gaan eten. Helaas was er geen ruimte meer om te zitten. Om dit probleem op te lossen hebben we besloten de boel mee te nemen naar huis. Het ging wel een uur duren voor alles klaar was dus Gamasot zou bellen als alles klaar was. Dit ging allemaal prima. Pluspunt voor de service.
Het eten zelf was lauw te noemen. Ik weet niet of dat normaal is of dat het koud geworden was. De smaak was wel erg goed van de verschillende gerechten.
De prijs was erg fijn. Niet te veel voor een vrij grote portie.
Het restaurant zelf is de naam restaurant niet echt waard. Het is meer een keuken met een aantal stoelen en tafels. Geen extra decoratie aanwezig.
Ik ga het zeker nog een keer proberen.
PalMes P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Het is één van mijn top drie restaurant in Rotterdam qua Aziatische keuken. De gerecht wordt snel bereid lekker simpel, verse en gezond.

Helaas heeft een menukaart niet veel keus. Mijn top drie gerecht gaat naar gefritureerd dumblings, hartige pannekoek met kimchi, en Dosirak. Het smaakt wordt op aziatisch manier gekruid. De chef kok en bediening is heel aardig.
ichiban .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Klein restaurantje. Niet superveel keus op de menukaart, maar soms is dit ook wel fijn. Keuze wordt zo snel gemaakt en het eten en service is lekker en goed. Alleen aan de inrichting van het restaurant mag wel wat verandert worden. Maar verder valt er niks te klagen, goed eten voor een goede prijs.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Heerlijk! Ik had nog nooit Koreaans op, maar hier werd alles duidelijk vers voor je gemaakt. Verse gerechten. Heerlijk oosters gekruid. Ik ga hier vast nog een keer eten
Merithvanl .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Lekker eten ( al leek alles niet alles zelf gemaakt, zoals noedels, soep etc) en overzichtelijke kaart. Leuke is dat je heerlijk in keuken kan kijken sterker nog je zit er met je neus op, bediening heel vriendelijk en snel. Leuke is ook dat Koreaans met weer anders is ( ik kan nog nooit eerder Koreaans gegeten), afhaal is ook prima. Restaurantje centraal gelegen, jammer dat er geen klein terrasje bij is
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Laat je niet misleiden door de sobere entourage, want hier wordt met veel passie en heel smaakvol gekookt. Het meeste van de kaart heb ik inmiddels geproefd en het is gewoon pure kwaliteit. Hoewel de Bibimbap niet op de traditionele stenen kom wordt geserveerd is deze erg lekker. Ook de Dosirak en de Bulgogi is zeer smakelijk hier. Echt een ideale plek om snel even iets te eten zonder het 'restaurantgevoel'
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Ok, de entourage is simpel maar het eten is uitstekend. Erg lekkere soep en omelet. Prima adresje voor een lekkere, gezonde snelle hap. Personeel is vriendelijk. Prijs kwaliteit is uitstekend. Aanrader
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Vaak al langsgelopen maar het was steeds vol, Deze keer dus niet. Het is een eenvoudig Koreaans eethuis, gevestigd onder een van de woontorens bij Station Blaak,geen bijzondere inrichting, wat eenvoudige tafels en egaal creme muren, maar dit alles pas goed bij de 'sfeer' die men hier wil uitstralen.

Een menukaart met afbeeldingen en begeleidende teksten. Van een 'eenvoudige' Misosoep tot een complete 'plate' gerecht. Goede voorlichting door de goed Nederlands sprekende bediening.

Gewoon lekker gegeten. Niet een adres m de hele avond mee te vullen maar wel een adres om eens een keer echt wat anders te proberen.

Aanbevolen
Yinqi W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Hier vaker gegeten met vrienden, en een paar weken terug weer. En het blijft een lekkere tent om snel even te eten. Dat valt vooral te zien aan de decor, het is klein en simpel.

Maar Gamasot onderscheidt zich vooral met hun eten. Het menu is niet uitgebreid maar de keuzes die er zijn is allemaal prima. Voor 10,50 kan je al een bibimbap bestellen, waarbij je ook nog een kommetje misosoep en kimchi bij krijgt.
Daarnaast neem ik regelmatig kim bap met beef wat ook erg lekker is.

Voor mij om hier te komen eten is voornamelijk omdat er een echte Koreaan in de keuken staat en dat het geen grill restaurant is wat je ziet bij de meeste Koreaanse restaurant.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Ik kom hier vaker, om af te halen. Ik moet eerlijk zeggen, en daarom krijgt de service een 6, dat bij het afhalen ze er meestal lang over doen. Ze geven je een richttijd maar halen deze nooit. Is verder ook niet heel erg, je kan er op inspelen zullen we maar zeggen. Het eten maakt veel goed. Ik vind de Dosirak zelf een aanrader.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Klein simpel zaakje waar ik een keer eerder de kimchi gehaald heb. Vandaag wederom de kimchi - erg lekker, met saus pittig en prettig zuur - maar ook de Man Du (Koreaanse dumblings) - lekkere vulling maar wat mindere 'korst' - en gefrituurde garnalen - goede garnaal maar had wat smaakvoller gemogen. Volgende keer eens een groot gerecht voor optimale beoordeling.