Gamasot

9,1
Erg gunstig
Kikiboe .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Voor de inrichting moet je hier niet komen. Het eten is gewoonweg heerlijk en de prijzen zijn zeer schappelijk. Een aanrader voor liefhebbers van Koreaans eten! De bediening is vlot en vriendelijk. Geen minpunten wat mij betreft, hier ga ik vaker eten!
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Puur Koreaans.
Dosirak, een combinatie van verschillende gerechtjes. heerlijk, puur en verfijnd van smaak. Gemoedelijke sfeer. Erg vriendelijke Koreaans stel.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Ik kom hier regelmatig tussendoor hapje doen. Leuk gezellige afhaal. Eigenaar is heel vriendelijk. Menukaart is heel simpel maar eten is goed. Prijs-kwaliteitverhouding is gewoon goed. Zeker aanrader!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Na een aantal goede verhalen gelezen te hebben, hier maar eens een kijkje genomen. Telefonisch besteld, aangezien het die avond erg druk bleek te zijn. Bij aankomst een behoorlijk tijd gewacht voordat we aan de beurt waren, toen bleek dat ons eten er al enige tijd stond. Erg jammer, want bij thuiskomst bleek de boel behoorlijk afgekoeld.

Wat ik geproefd heb was wel lekker, maar blinkte niet uit in zijn smaak. De sushi verraste me dan weer, goed op smaak maar net even anders dan de Japanse variant.

Ben wel erg benieuwd naar de noodlesoep, niet gegeten maar zag er wel erg goed uit. Binnenkort maar eens proberen.
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
een aantal weken geleden bij Gamasot gegeten met z'n 5'en. Het was wat krap, maar het eten was heerlijk en de eigenaren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Zelf had ik de dosirak, zeker aan te raden, het is van alles wat, dus overal een beetje van geproefd. Mijn metgezellen hadden allemaal de bibimbap, de hoeveelheid eten was overweldigend. kortom, heerlijk gegeten voor niet al te veel geld.
ton L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
al vaker langsgelopen maar op aanraden koreaanse kennis er toch eens wat gaan eten. Uitstekend en vers gemaakt aziatisch eten met genoeg keuze en schappelijke prijs, de zaak is wat klein en heeft maar weinig ruimte, afhalen is een optie, het belangrijkste is echter het eten en dat is top
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
We wilden hier met een groep gaan eten. Helaas was er geen ruimte meer om te zitten. Om dit probleem op te lossen hebben we besloten de boel mee te nemen naar huis. Het ging wel een uur duren voor alles klaar was dus Gamasot zou bellen als alles klaar was. Dit ging allemaal prima. Pluspunt voor de service.
Het eten zelf was lauw te noemen. Ik weet niet of dat normaal is of dat het koud geworden was. De smaak was wel erg goed van de verschillende gerechten.
De prijs was erg fijn. Niet te veel voor een vrij grote portie.
Het restaurant zelf is de naam restaurant niet echt waard. Het is meer een keuken met een aantal stoelen en tafels. Geen extra decoratie aanwezig.
Ik ga het zeker nog een keer proberen.
PalMes P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Het is één van mijn top drie restaurant in Rotterdam qua Aziatische keuken. De gerecht wordt snel bereid lekker simpel, verse en gezond.

Helaas heeft een menukaart niet veel keus. Mijn top drie gerecht gaat naar gefritureerd dumblings, hartige pannekoek met kimchi, en Dosirak. Het smaakt wordt op aziatisch manier gekruid. De chef kok en bediening is heel aardig.
ichiban .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Klein restaurantje. Niet superveel keus op de menukaart, maar soms is dit ook wel fijn. Keuze wordt zo snel gemaakt en het eten en service is lekker en goed. Alleen aan de inrichting van het restaurant mag wel wat verandert worden. Maar verder valt er niks te klagen, goed eten voor een goede prijs.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Heerlijk! Ik had nog nooit Koreaans op, maar hier werd alles duidelijk vers voor je gemaakt. Verse gerechten. Heerlijk oosters gekruid. Ik ga hier vast nog een keer eten
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Laat je niet misleiden door de sobere entourage, want hier wordt met veel passie en heel smaakvol gekookt. Het meeste van de kaart heb ik inmiddels geproefd en het is gewoon pure kwaliteit. Hoewel de Bibimbap niet op de traditionele stenen kom wordt geserveerd is deze erg lekker. Ook de Dosirak en de Bulgogi is zeer smakelijk hier. Echt een ideale plek om snel even iets te eten zonder het 'restaurantgevoel'
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Ok, de entourage is simpel maar het eten is uitstekend. Erg lekkere soep en omelet. Prima adresje voor een lekkere, gezonde snelle hap. Personeel is vriendelijk. Prijs kwaliteit is uitstekend. Aanrader
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Vaak al langsgelopen maar het was steeds vol, Deze keer dus niet. Het is een eenvoudig Koreaans eethuis, gevestigd onder een van de woontorens bij Station Blaak,geen bijzondere inrichting, wat eenvoudige tafels en egaal creme muren, maar dit alles pas goed bij de 'sfeer' die men hier wil uitstralen.

Een menukaart met afbeeldingen en begeleidende teksten. Van een 'eenvoudige' Misosoep tot een complete 'plate' gerecht. Goede voorlichting door de goed Nederlands sprekende bediening.

Gewoon lekker gegeten. Niet een adres m de hele avond mee te vullen maar wel een adres om eens een keer echt wat anders te proberen.

Aanbevolen
Yin Qi W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Hier vaker gegeten met vrienden, en een paar weken terug weer. En het blijft een lekkere tent om snel even te eten. Dat valt vooral te zien aan de decor, het is klein en simpel.

Maar Gamasot onderscheidt zich vooral met hun eten. Het menu is niet uitgebreid maar de keuzes die er zijn is allemaal prima. Voor 10,50 kan je al een bibimbap bestellen, waarbij je ook nog een kommetje misosoep en kimchi bij krijgt.
Daarnaast neem ik regelmatig kim bap met beef wat ook erg lekker is.

Voor mij om hier te komen eten is voornamelijk omdat er een echte Koreaan in de keuken staat en dat het geen grill restaurant is wat je ziet bij de meeste Koreaanse restaurant.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Ik kom hier vaker, om af te halen. Ik moet eerlijk zeggen, en daarom krijgt de service een 6, dat bij het afhalen ze er meestal lang over doen. Ze geven je een richttijd maar halen deze nooit. Is verder ook niet heel erg, je kan er op inspelen zullen we maar zeggen. Het eten maakt veel goed. Ik vind de Dosirak zelf een aanrader.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Van de week kwam ik bij toeval op Google Maps over Gamasot heen, en heb ze opgezocht hier op Iens en hun website bekeken. De recensies in combinatie met de menukaart waren de trigger om het eens uit te proberen.

De aankleding van het restaurant is eenvoudig; een eethuis. De eerdere 4 die iemand hieronder gaf vind ik dan ook niet terecht.

Zojuist met zijn tweeën afgehaald, we hadden Dosirak, Bibimbap, en Kimchi Jeon. Tijdens het wachten rook het al heerlijk.

De porties zijn bepaald niet klein.

Het eten was echt heerlijk, af en toe een beetje pittig, maar niet heel erg heet. Bekend met de Japanse en authentiek Chinese (Sichuan)keuken, maar dit is weer heel nieuw en anders. Leuk!

Overigens erg knap hoe in zo'n kleine keuken zo vlot, efficiënt gewerkt wordt!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Nog steeds een zeer goede prijs:kwaliteit-verhouding in dit afhaalrestaurant (met beperkte zitgelegenheid). Voor zover ik er kijk op heb, niet in een van beide Korea’s geweest zijnde, serveert men hier authentiek Koreaanse gerechten. Vers gemaakt, elke bestelling. De Koreaanse keuken heeft zo zijn eigen smaakpalet (sommigen moeten daar wel aan wennen) en dat komt hier in elk gerecht naar voren. Alcohol wordt hier niet geserveerd, maar neem er om in de sfeer te blijven een blikje rijstdrank bij, verfrissend en ook weer exotisch van smaak.
Gamasot wordt gerund door een vriendelijk echtpaar. Het qua ruimte beperkte interieur is schoon en netjes, met toch wel iets van Koreaanse uitstraling.
Het duurste gerecht (dosirak, een soort rijsttafel zal ik maar zeggen) is 14 euro. Voor 15 euro heb je een goede 2-gangenmaaltijd, inclusief drankje.
Nog steeds een aanrader, Gamasot.
Jing G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Prijs: klopt niet echt, voor een goede diner kom je niet weg met 7,5, maar eerder het dubbele.

Eten: is wel lekker, afhankelijk van wat je besteld. De sushi-achtige (kimbap) vind ik persoonlijk niet lekker, omdat het uit blik komt. Maar de Bibimbap is wel beter (ook qua hoeveelheid en pijskaartje).

Decor: klein, goed voor afhaal, maar rustig dineren (als er uberhaupt plek is) is wat lastiger.

Kortom, goed voor snelle hap als je trek hebt in Koreaans.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Heerlijk low-key Koreaans eten in Rotterdam: het kan! Voor de eerste keer bij Gamasot gegeten (lunch). Een typisch Aziatisch eetcafe met puur eten. Je wordt vriendelijk welkom geheten door het echtpaar dat het restaurant beheert. Koos voor bulgogi, een typisch Koreaans gerecht van rundvlees gemarineerd met Koreaanse saus (soya saus, knoflook, sesamzaadjes), met witte rijst en wokgroenten. Al met al een aanrader en ik kom zeker terug!
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Verassend om eens Koreaans te eten. Ik zou het zelf nooit hebben gekozen maar zo af en toe ga ik met mensen mee die van Aziatisch eten houden en zodoende kwam ik hier terecht. Ik heb een smakelijk kipgerecht gegeten, met een Koreaanse saus, die ik wat zoetig en plakkerig vond, maar dat hoort bij de Aziatische stijl. De smaak van het gerecht was heerlijk, heel geurig en kruidig, veel knapperige groenten erbij en veel rijst, die ik laat liggen want ik ben ook geen liefhebber van rijst. Volgens mijn tafelgenoten, die veel ervaringhebben met Aziatisch eten, o.a. doordat zij zelf Aziatische roots hebben, is het eten zeker naar waarheid Koreaans te noemen. Vriendelijk echtpaar dat deze zaak runt, qua indeling en uitstraling heel simpel maar wel schoon en netjes.