Gamasot

Meer informatie over restaurant Gamasot

6,4
Loempialover .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Mijn eerste keer bij Gamasot beviel goed. Ik bestelde Bibimbap, was best smaakvol maar het was aan de droge kant. De dumplings waren erg lekker en heb die ook nog een keer besteld. Ik kom zeker terug om de andere gerechten uit te proberen!
Thinkingoutloud .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
De gerechten zijn goed voorbereid en de eigenaars zijn vriendelijk. De dumplings zijn echt heerlijk! Het decor is niet in de beste staat, maar het eten laat je dat al snel vergeten.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Let op dit is niet voor een ieders smaak, begrip of zelfs een gelegenheid om te eten.
Kan best begrijpen dat veel mensen hier een andere voorstelling van hebben dan dat de werkelijkheid is.
Echter, waar gaat het ons om, niet het decor, niet de bediening, maar om de smaak, om de beleving, het genot van proeven van de gerechten die voor je neus worden klaargemaakt.
Voor de soep en de noodles, dat moet je gewoon een keer meegemaakt hebben.
Probeer het, proef het, en je komt terug...
Epicure .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Populair Koreaans eethuisje in het centrum van Rotterdam. We aten een seafood- en een kimchi pannenkoek en de bulgogischotel. Alles was prima van smaak en ruime porties. En maar goed dat we hadden gereserveerd want het zat stampvol. De bediening is vriendelijk en attent. Je zit in een bijna open keuken waardoor je kleding wel wat naar een kooklucht ruikt na afloop. Desondanks komen we zeker snel terug.
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Heb hier nu een paar keer gegeten en kan zeggen dat ik nooit teleur gesteld ben hier.
Het eten smaakt heerlijk en de mensen zijn super aardig.
Neem meestal 1 voorgerecht en daarna de noodselsoep de porties zijn genoeg en smaken lekker
Ook is de ‘’hea mool pa jeon’’ een echte aanrader.
Moet wel zeggen dat het decor niet veel voorsteld als je naar de Wc moet dan moet je eerst door iets
Wat ik alleen kan beschrijven als een voorraad kast heen verder is alles wel schoon en netjes
Eduardstein .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Niet vaak geven we een 9 voor het eten, maar dat is waar je hier echt voor komt, de smaak van het heerlijke koreaanse eten!! Wij komen hier graag als we in de buurt lekker (en snel) willen eten en hebben inmiddels onze favorieten op de kaart. De dochter van de zaak is vriendelijk. Het decor is niet gezellig. Maar zoals gezegd daar kom je hier niet voor. Prijs kwaliteit van het eten is erg goed. Onder andere glasnoodles met spiegelei en groenten, en heerlijk gekruide kip/biefstuk met rijs en gegrilde groenten!
Wij blijven terug komen! Ze zijn dicht helaas op zondag!
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Spectaculair non nonsense eetcafeetje, gerund door lieve mensen, serveert een bescheiden aantal, met liefde klaargemaakte Koreaanse gerechtjes. Ideaal voor een snelle hap die ook nog eens gezond is. Smaakt echt authentiek Koreaans. Niks mis mee.
Eland .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Eten was prima, goede Koreaanse gerechten, als Bibimbap, Pindetok (pannekoek) , Mandu en lekkere Tsiche (Noedelsoep) en ook zijn er non-alcoholische Koreaanse drankjes te krijgen. Geserveerd met Kochuchang en Samyang dus dat was ook prima. Jammer dat van het kenmerkende van de Koreaanse keuken: de diverse bijgerechten er maar een geserveerd werd: Kimchi. Verder mooi centraal gelegen echter decor/inrichting is niet om naar huis te schrijven.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Na een geslaagde bij "Glaswerk"aan de Pannekoekstraat in Rotterdam was Gamasot maar een paar meter verderop. Geen gezellige zaak om lekker lang uit eten te gaan, maar wel een zaak waar je heel lekker kunt eten. Alles vers gemaakt - je kunt het allemaal zien klaar maken- en bijzonder goed op smaak. Pittig eten is ook daadwerkelijk pittig en zowel de gekozen Bibimbap (met rundvlees) als de Dae ji bulgogi (met varkensvlees) waren een zeer aangename verrassing.
Afhalen bleek ook te kunnen. Let op: geen pin en geen toilet.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Puur en authentiek eten in een klein en schattig eethuisje. Sushi gegeten en bibim bap met zalm. Pure smaken, erg lekker. Vrouw die ons bediende sprak erg slecht Nederlands, maar was ontzettend vriendelijk en meedenkend. Leuke plek voor een (snel) etentje
GenietVanHetEten .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Bij binnenkomst werden we goed ontvangen.
We waren hier weer voor de hapjes en deze smaakten heerlijk!
Vooral hun sushi met vlees was lekker!
Tastycouple .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
We waren weer eens in Rotterdam. Aangezien 1 van ons moest sporten, hadden we niet veel tijd voor een uitgebreid diner. We waren toen gaan eten bij Gamasot. Dit is een Koreaans eettentje wat een beetje verstopt is achter de Binnenrotte.

Bij binnenkomst viel meteen de kale inrichting op. Het is klein en knus. Bedoeld voor de snelle hap.

We werden vriendelijk ontvangen en bestelden samen de Bimbimbap, de seafoodpancake en de Tteokbokki. Dit op aanraden van Miss Tasty, die in Korea is geweest. Dat laatste was erg pittig, terwijl wij toch wel pittig eten gewend zijn! De andere 2 gerechten waren ook goed, maar net iets teveel aan de zoete kant.

Het is jammer dat ze geen toilet en pinautomaat hebben. Maar we kwamen hier vooral voor het lekkere en snelle eten. We zijn van plan gauw weer terug te komen voor de andere gerechten op de menukaart.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Gamasot serveert authentiek Koreaans eten in een snackbarachtig decor (al ben ik dergelijke inrichtingen ook veel in Korea tegengekomen). De bibimbap is erg lekker en precies zoals in Korea en ook de Dak ti kim voldeed aan alle verwachtingen!
Stennis .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Perfecte plek om rustig te proeven van de heerlijke Koreaanse keuken. Simpele inrichting (zoals eerder vemeld) maar enorm doeltreffend, een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Het blijft een unieke ervaring om te eten in dit piep kleine plaatsje van genoegen.
Men gaat hier niet voor de ambiance, het witte linnen, de correcte service, want dit heeft men niet, en er is hier ook geen ambitie voor.
Bij Gamasot gaat het maar om een ding, de puurheid van het eten, de beleving van smaak.
Hier geen poes-pas, de zaken worden voor je neus bereidt, en ja eerlijk is eerlijk, dit is niet iedereens "cup of tea" en maar goed ook. Beleef het, al is het maar voor een keer, sta open voor eens iets wat anders. Denk niet aan gezellige uitgebreid dinner of lunch, maar aan een lekkere Koreaanse pannenkoek, of soepje. Eenvoudig maar super lekker, met de juiste smaak en ingredienten bereid... Probeer en geniet, stiekem, want het is echt goed, in de verhoudingen gezien...
Hanneke1975 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Wij hebben hier afgelopen zaterdag geluncht. Fantastisch eten voor een geweldige prijs! Van de inrichting hoed je niet erg veel te verwachten maar de verse producten en de vriendelijke bediening maakt alles goed!
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Vrij kale inrichting, geen poespas.
Een kleine kaart, maar wel erg goed op smaak en mooi gepresenteerd.
Alleen jammer van de beperkte openingstijden.
Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Weer eens in dit afhaalrestaurantje aan het eind van de Pannekoekstraat wezen eten. We hadden trek in de aparte smaken van de Koreaanse keuken, en de ervaring heeft ons geleerd dat je hier dan aan het juiste adres bent. Ook nu weer. De eenvoudige kaart bleek nog exacte hetzelfde als voorheen, maar dat is geen enkel bezwaar. En traditioneel nemen we toch altijd vooraf de fried dumplings. Die zijn echt ontzettend lekker, en moeten voor altijd op de kaart blijven.
Verder koos ik dit keer voor de bibimbap, een zelf te husselen rijstgerecht met groente, rundvlees en gebakken ei en chilisaus, dat vergezeld gaat van een kommetje misosoep en wat Koreaanse kool. Ook erg lekker, en ook weer met die typisch Koreaanse smaken.
Mijn vriendin genoot van ramyun, een grote kom noedelsoep en volgens haar ook bijzonder smakelijk. We dronken er een blikje rijstdrank bij. Is inmiddels ook een traditie.
We waren ook dit keer klaar voor € 30 met z'n tweeën, inclusief fooi.
Absoluut geen restaurant om een hele avond gezellig te blijven hangen (ook al omdat er geen alcohol wordt geschonken). Maar wel het adres voor als je in een vriendelijke sfeer heel lekker wilt eten voor weinig geld.
Overigens bleek pinnen er niet meer te kunnen.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Je komt hier niet voor het decor, geen fancy gebeuren. Ziet er allemaal wat arm-lastig en goedkoop uit met de paar tafeltjes. Maar dat maakt allemaal niet uit, want het eten is zo goed, komen hier regelmatig, dit is pure verwennerij. Van de soep naar de noodles, van de rauwe zalm naar de tofu dumplings. Eenvoudige kaart, maar ohh ohh wat worden je smaakpupillen verrast en daar gaat het om! Yummy & big smiles all around, nog even wachten en dan is men gelukkig weer terug van vakantie!
Siwon86 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Erg lekker gegeten. Ik houdt erg van aziatisch eten en vooral koreaans. Aantal verschillende gerechten besteld. Alles goed op smaak. De eigenaar zeer vriendelijk, leuk om een klein praatje mee te maken.