Gallura

Bruggestraat 7 3841 CM Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gallura

Ahhdekker .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk puur italiaans eten, met veel smaak. Leuke bediening onderleiding van Celeste en prima keuken. Je kan Emanuel ook vragen om je te verrassen met gerechten.
Frombol .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
De laatste twee keer is het ons slecht bevallen. Weinig groeten en te gaar. De aardappelen waren droog en hard. De tonijnmoot was behoorlijk zout en aan de droge kant. Ook het vlees was aan de droge kant.
Vanaf 2011 komen wij hier al en in het begin was de kwaliteit goed en stabiel. Maar in de loop van de tijd vind ik het jammer genoeg erg achteruit gegaan.
Nog steeds hoor ik goede berichten over het eten en het restaurant, maar ook met toenemende regelmaat onze eigen ervaring.
Jammer dat dit zo gaat en wij komen er, gezien de laatste ervaringen in prijs / kwaliteit verhouding, niet meer terug.
Egbert .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Zondagavond een klein hapje eten in dit gezellige 'huiskamer restaurant'. Emanuel laat je de pure smaken van de Sardijnse keuken ervaren en Celeste is een perfecte gastvrouw. De akoestiek is hier niet geweldig, maar wat een heerlijke plek om te eten!
Jean-Paul G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Al een paar keer heerlijk gegeten bij Gallura! De biefstuk van de haas met rucola of de kalfsmedaillon met balsámico... Bellissimo!!! Natuurlijk vooraf bruschetta. Wij wanen ons altijd even in Italië...
Kulienair ..
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2013
Decor is een aanfluiting, pizza en pasta is prima, maar rest schieten ze kort. Koud voorgerecht vitello tonato werd op flink warm bord geserveerd, resultaat: gortdroog kalfsvlees. Hoofdgerecht vlees met gorgonzola roomsaus: vlees zwemt in soep van gorgonzola. Garing overigens fantastisch. Al met al wordt er te veel de plank misgeslagen. Hierdoor ook te duur. Nogmaals, pizza en pasta zijn hier goed, vlees op zich ook, maar rest is tegenvaller.
Annemarie1952 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Voor de derde keer in dit gezellige Italiaanse restaurant en weer was alles smakelijk en verzorgd. Prettige bediening, goede inrichting en
deze keer viel de keuze op een pizza. lekker dun met een goede topping. We hebben hier ook eens vis en vlees gegeten en dat was ook dik in orde. Als we weer eens in het gezellige Hardewijk zijn komen we hier vast weer terug.
Bauckje .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Al meerdere malen is dit restaurant mij aangeraden wegens haar goede Italiaanse eten, rustieke familiesfeer en goede prijs/kwaliteit verhouding. Dit heeft Gallura volledig waargemaakt. Na een zeer warm ontvangst van de eigenaresse zaten wij aan een gezellige tafel dichtbij de keuken. De witte huiswijn was goed, en het eten heerlijk. Aan alle dieetwensen kon zonder enige moeite worden voldaan.Van het verrassingsmenu tot aan de carpaccio, penne quatro formaggi en zuppa di vongole (aanrader!) toe was het genieten in een heerlijk ontspannen sfeer.
CorneliaElisa .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Onverwachts bij Gallura naar binnen gegaan op een vrijdagavond en heerlijk, echt Italiaans gegeten. Verse tagliolini marinara en lekkere limoncellataart toe. Uiteraard een goede prosecco gedronken.
Zeker voor herhaling vatbaar!
H. T. M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Na een gezellige dag met een zeer goede oude vriend naar het Top2000 cafe te Hilversum op de terug reis een bezoek gebracht aan het centrum van Hardewijk voor een Pizza.
Aangezien de vriend geheel onthouder is van vis en vlees heeft Pizza vaak zijn voorkeur tijdens het uit eten.
In dit geval kwamen we terecht bij Galhura, een autentiek Italiaans Restaurant hangt er aan de gevel.
En dat klopte in dit geval zeker in het verder zeer goed bezet restaurant wat ons gelijk het gevoel gaf dat we ergens in Toscane een restaurant binnen zijn gestapt.
De kaart is minder uitgebreid als de ver-Hollandsche Pizzaria's die je bijna overal tegen komt.
De keuze voor het aantal pizza's was beperkt tot een stuk of 12/15.
Op andere tafels om ons heen verschenen prachtige voorgerechten en pasta's en vlees en vis gerechten.
Elke keer als de spontane en vlotte bediening langs onze tafel liepen op weg naar een andere tafel om die te voorzien van een warme gerecht werden onze neuzen verblijd met heerlijke geuren.
Ook bij het ter tafel komen van onze pizza's met zeer dunne krokante bodem werden onze neuzen blij gemaakt.
Het beleg was zoals in Italie gewoon is, niet een overdaad aan produkten maar wel aan kwaliteit.
Alles vers en in de juiste hoeveelheid. Geen enkele smaak had de overhand.
Nee een zeer prettige kort bezoekje die zeker herhaald gaat worden hier.