Gallo d'Oro

Smalle Havenstraat 9 Vlaardingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gallo d'Oro

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 15:30 - 23:30

Ron S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige entourage. Zeer vriendelijk personeel en acceptabele prijzen. Ritje uit Den Haag meer dan waard. Komen zeker terug!
Brigide V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Traditionele kaart. Uitermate vriendelijke bediening en persoonlijke aandacht door de eigenaar. Aanrader!
Tessa1992 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij komen regelmatig bij Gallo d'Oro en vinden het er heerlijk!
Het eten is eigenlijk altijd lekker en de sfeer is top. Mansour is ontzettend vriendelijk en altijd in voor een praatje. Weet wie bij wie hoort en is altijd geinteresseerd in zijn gasten.
De bediening is vlot en het bestelde eten wordt eigenlijk altijd snel geserveerd. Een drankje van het huis krijg je bijna altijd, goed voor de klantenbinding!

Wij vinden Gallo d'Oro top, en zullen er dan ook regelmatig blijven komen!
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Eten was weer goed en smakelijk
Alleen na het hoofdgerecht zaten we ruim een half uur te wachten op kaart voor nagerecht. Glazen stonden ook allang leeg
S. H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Van kleins af aan kwam ik hier al met mijn ouders en dit heb ik doorgezet door eens in de zoveel tijd gezellig met mijn vriend te komen eten. De kaart is weinig veranderd, maar met zulk eten is dat ook nergens voor nodig. Zowel de vleesgerechten als pizza's zijn heerlijk. Goed vlees, lekkere sauzen en goed bereid. Voor de pizza geldt hetzelfde, een van de lekkerste bodems die ik geproefd heb, goed belegd, maar niet te vol echt heel lekker. Bediening is top en de gastheer komt altijd even vragen hoe het gaat en of het eten nog is zoals we gewend zijn. Super tent, waar ik hoop nog lang van te mogen genieten.
A B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Lekkere kippizza met 'speciale saus'. En pasta met garnalen. Niet mis met het eten, en de bediening is bijzonder attent en vriendelijk. Interieur zoals je bij een Italiaan die er al tientallen jaren zit verwacht: idyllische muurschilderingen, druiventrosjes en stenen boogjes. Mooie ruimte trouwens.
Bxr .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Dit restaurant is tot 23.30 uur open en dat was voor ons in eerste instantie de reden om er na lange tijd weer terug te keren. Maar... de sfeer was net zo gezellig als in 2005 en de eigenaar net zo vriendelijk. De bediening was fantastisch. Ontzettend vriendelijke mensen, niet gemaakt vriendelijk - je kent dat wel. De charmante jonge dame die ons hielp dacht met ons mee en was sneller dan het licht. Nou ja, bij wijze van spreken dan natuurlijk maar de bediening was zeer zeker niets op aan te merken. Een echte tien. Nee, ik overdrijf niet. Ik had een samengestelde pizza besteld en de pizza die ik van de keuken had gekregen bleek, zo merkte de jonge dame op, een kinderpizza te zijn. Ik was mij nergens van bewust want de pizza die voor mij lag was verreweg van klein. En dus kreeg ik binnen paar minuten een tweede bord met een tweede pizza. Ja. Die kon ik uiteraard niet op en kreeg 'm in een mooie doos mee naar huis. Dat heb ik niet eerder meegemaakt: je bestelt er één en je krijgt er twee.

Hoe ziet het restaurant eruit? Je gaat een trap op en komt aan bij de grote bar met links daarachter (boven) de grote open keuken. Als je je omdraait zie je het restaurant: hoge plafonds, tegenover je aan het einde van de zaal zie je grote ramen, overal zie je pergola's met kleine lampjes en het is aardig donker. Dat moet ook wel want het geheel geeft je het gevoel dat je 's avonds buiten in een dorpje aan het eten bent. Gemoedelijk. Prettig. Goede sfeer. Als je een fan bent van fel licht of een strakke inrichting, dan ben je in dit restaurant dus aan het verkeerde adres. Hou je van... ja, toch een enigszins traditionele aankleding zoals ik, dan zit je hier goed.

Dan het eten. De uiensoep was goed van smaak en men was zeer zeker niet gierig: het was een aardige soepkom. De Tortellini Spinazie was goed gevuld, de hoeveelheid wederom behoorlijk en het was goed van smaak: je proefde de kaas, spinazie, nootmuskaat, misschien was het iets aan de zoute kant, maar daar moet je van houden. Smaken verschillen. De samengestelde pizza (Margarita met champs en ananas) was aan de flauwe kant, maar we hadden peper en zout tot onze beschikking, wat veel goed maakte. Het probleem wat mij betreft was de kaas: er had een kaas op gemogen met een intensere smaak. Een oudere kaas? Ik weet niet of het relatief jonge kaas was maar het deed mij wat flauw aan. Ik werd niet hebberig van deze pizza, als je begrijpt wat ik bedoel. Voor de rest was het allemaal prima in orde. Goede bodem. De salade was fris en niet zo'n treurig klein kommetje en we kregen er nog wat smaakmakers bij. Het dessert was gedateerd ("Hé ik was een kleine jongen toen ik die voor het laatst heb gegeten!") maar wederom goed van smaak: mokka-ijs met een Mexicaans likeurtje. Ogen dicht en eten maar. Het was lekker en daar gaat het voor de meesten toch om.

Komen we terug? Jazeker.
Is het een aanrader? Als je van traditioneel en supergezellig zonder opschmuck houdt, absoluut.
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Afgelopen zaterdag hier met een groep van 20 man gegeten: wat was alles top geregeld! Bediening was weer zeer vriendelijk en attent en deden er alles aan om het een geslaagde avond te maken. Alle gerechten waren tegelijk klaar; wat best knap is met zo'n grote groep.
Het eten smaakte zoals altijd voortreffelijk!
Jelmer78 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Aanrader!! Of je nou trek hem in een overheerlijke verse pizza , pasta , vis of vlees ! Ze verkopen alles. En niet te vergeten ze zelfgemaakte tiramisu.
Braban B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Gisteren met mijn moeder voor de zoveelste keer wezen eten in deze uitstekende Pizzeria.
Precies 33 jaar geleden kwam ik hier voor het eerst.
Het feit dat we hier nog steeds vanuit Naaldwijk heel graag naar toe gaan zegt genoeg.
De Pizza's zijn heerlijk, het gratis stokbrood met kruidenboter is een traditie en de service en sfeer zijn ontspannen en top.
Mansour en zijn familie weten heel goed hoe belangrijk de klant is.
Al met al een dikke aanrader.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Helaas vonden wij het de laatste keer niet goed. Pizza's zijn niet lekker. Net een diepvriespizza. Ook de tomatensaus is volgens mij niet vers gemaakt. Alles volgens mij uit blik of pakjes. Wij gaan in ieder geval niet meer.
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Al sinds ik mijn eerste tandjes kreeg ben ik trouwe klant hier. Nu ruim 30 jaar. Wanneer ik hier kom lijkt de tijd te hebben stilgestaan. Van het interieur tot de menu-kaart... er is in die 30 jaar weinig veranderd. En waarom zouden ze ook?

Het eten is erg lekker. De uitgebreide menukaart zorgt er voor dat er voor ieder wat wils is. Van pizza tot schnitzel en van pasta tot biefstuk. De pizza's hebben een lekkere dunnen bodem en zijn rijkelijk belegd.

De bediening is altijd zeer vriendelijk en attent. De eigenaar kent zijn vaste gasten en niemand gaat de deur uit zonder een drankje van de zaak.

Het interieur is typisch voor een Pizzeria inclusief Eros Ramazzotti op de achtergrond.

Dit is een prima plek voor een gezellige avond uitgebreid tafelen maar ook om even snel tussendoor een hapje te eten.
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Ruim twintig jaar geleden voor de eerste keer gegeten met familie en nu voor het eerst weer terug met mijn vriendin. De zaak ziet er nog steeds hetzelfde uit: typisch oud Italiaans restaurant waar het lijkt of de tijd heeft stilgestaan. Gedateerd en toch...ik hou van deze gezelligheid.

Het weten was erg goed en we hadden ook het idee dat er heel veel vaste klanten op bezoek waren. De pizza's zijn goed van smaak en rijkelijk gevuld met ingredienten. Lekkere dunne bodem. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker ouderwets eten!

Bediening was erg vriendelijk en attent. De eigenaar is een hele vriendelijke Italiaanse man die graag een praatje maakt en geinteresseerd is zijn klanten. Wij houden hier van en ervaren het als gezellig; dat is uiteraard persoonlijk. Binnenkort verhuizen wij naar Vlaardingen en gaan hier zeker onze "huispizzeria" van maken!
Wim135 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Hier een regelmatige bezoeker. De gastheer is bijzonder vriendelijk en attent.
Het eten is smaakvol en ruim voldoende. Altijd een broodje met kruidenboter vooraf gratis.
Leuke inrichting. Gelegen in het centrum van Vlaardingen.
Betaald parkeren tot 20.00 uur in de avond.
Een aanrader.
Elssa .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Super lekker gegeten!!!!! Ik en mijn gezin komen er al jaren, zeer vriendelijk personeel,eten altijd lekker en als je boven in de keuken komt dan zal je zien dat alle sauzen vers bereid worden!!
Tot snel weer.
Jane7 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Het restaurant ziet eruit zoals een oubollig Italiaans restaurant hoort te zijn. Nepdruiven en dergelijke.
De bediening is wat overdreven vriendelijk. Ieder moment wordt weer gevraagd of het wel smaakt en of je het naar je zin hebt. Dat is na een paar keer wat irritant.
Het eten houdt niet over. Het zijn tamelijk standaard menu's, past bij de inrichting. Het voorgerecht, gevulde champignons, was wel aardig. Maar de pizza's waren tamelijk smakeloos, weinig kruiden.
Bovendien had ik gevraagd om een pizza zonder paprika, omdat ik daar allergisch voor ben. De pizza was ook keurig zonder paprika, maar de saus die erbij zat bestond vooral uit paprika. Toen ik daar een opmerking over maakte was het antwoord dat de saus zo kant en klaar uit de pot kwam, dus daar konden ze niets aan doen.
Blijkbaar heeft men geen potten met andere sauzen en aan verse saus doet men niet. Dat is te proeven.
Geen aanrader dus.
Jolanda1982 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Zaterdag gegeten met mn vriend en het was heerlijk ! Vooraf hadden we Gamba's en carpaccio beiden precies zoals het hoort! Hoofdgerecht een pizza zalm (super) en een heerlijk stukje ossehaas ! We hebben super lekker gegeten en de sfeer is gezellig , een echte aanrader.
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
De tijd heeft hier stil gestaan. Ik heb hier 15 jaar geleden voor het laatst gegeten en ik heb het idee dat de menukaart ook nog uit deze tijd komt. Ik heb hier niet lekker gegeten. Ik heb een italiaanse kippensoep gegeten deze heb ik laten staan. De pasta met groente zou zijn gelukt als het niet in een enorme hoeveelheid vet was klaar gemaakt. Dit was geen olijfolie.
Ylona B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Hier regelmatig eten besteld en ook wel eens in de zaak gegeten, het is constante kwaliteit en dat al jaren! Vooral de Pizza's & Pasta's zijn erg lekker!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
restaurant op eerste verdieping, wat hoge en steile trap, interieur doet wat oud en stoffig aan, bediening is vlot en attent, kregen ander tafel aangeboden in rustiger gedeelte. was erg druk op de zondagavond. lekker stokbroodje met kruidenboter erbij, lekkere pizza gegeten lekkere dunne bodem met verse ingredienten. leuke plek met vriendelijke personeel voor een lekkere pizza