Gallizia

Javastraat 67 1094 HA Amsterdam Nederland Kaart
31-203706204

Over het restaurant Gallizia

Modern Italiaans in Amsterdam Oost

Midden in het moderne stuk in Amsterdam Oost vind je Italiaans restaurant Gallizia. Een Italiaans restaurant met de focus op lekkere Italiaanse gerechten, een goed glas wijn, wat dolce, pasta's en vooral gezelligheid! Bij Gallizia drink je s’ ochtends de beste koffie, s ‘middags geniet je van versgebakken focaccia en in de avond blijf je hangen voor een goed glas Italiaanse wijn met heerlijke antipasti. Na het eten lekker blijven hangen? Bij Gallizia is het allemaal mogelijk. Geniet!

Meer informatie over restaurant Gallizia

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Gallizia

Myra V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vitello tonnato en tagliatelle con tartufo. Leuk om de kok aan het werk te kunnen zien met de open keuken. Bediening heel vriendelijk. De tiramisu, om dan toch een heel klein verbeterpuntje te kunnen geven, was iets te zwaar. Een oplossing zou kunnen zijn om de porties kleiner te maken of het recept iets te veranderen. De overige porties waren zeker niet te groot, volgende keer beginnen we met wat antipasti, maar we komen zeker terug.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten. We werden zeer gastvrij en charmant onthaald.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke sfeer!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten, heerlijke wijn, ontzettend vriendelijke personeel. Inrichting is bijzonder geslaagd en het ligt in een heel leuke buurt. Aanrader!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuke, relaxte plek voor een prima hapje.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zeer persoonlijke, vriendelijke en betrokken bediening die erg op elkaar ingespeeld waren. de kok maakte het eten met veel liefde en smaak klaar. TOP
Polperro .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Kwaliteit eten prima, zoals ook gebleken bij eerdere bezoeken. Moesten te lang wachten op het eten. Later serveren voor één van de gasten was hinderlijk. Was toch een heerlijk diner en we blijven zeker komen!
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen in dit leukerestaurant, de sfeer en aankleding is erg leuk, ook de open keuken aan de bar. Heerlijk gegeten en ondanks dat we vol zaten nog de heerlijke tiramisu gedeeld. De wijnen zijn lekker en het personeel heeft er ook verstand van. De limoncello is heerlijk. Toptentje.
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel erg lekker gegeten, leuke ontvangst, vrolijke en goede bediening. Heel lekker flesje wijn erbij genomen en afgesloten met een heerlijke zelfgemaakte tiramisu. Prima prijsjes ook!
Sonja J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Prachtige aanwinst in de Javastraat, gezellig cafe/wijnbar restaurant met een klein terras er bij. We kwamen hier voor het eerst in de hoop een mooi glas wijn te bestellen en werden zeker niet teleurgesteld. Gallizia schenkt naar prijs/kwaliteit, uitstekende wijnen. Sommigen van onbekende druivenrassen; verrassend. Daarbij bestelden we plankje met kaas/vleeswaar. Oh, wat was dat goed van kwaliteit, kaasjes die je niet bij de eerste de beste zult krijgen, prosciuto vers van het been gesneden, top, helemaal top. Binnenkort gaan we hier uitgebreid eten en ons tegoed doen aan de diverse wijnen. De service was uitstekend, aardig, bescheiden, met goede uitleg van de wijn, hapjes.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wat een leuke plek in de Javastraat. We waren al bekend met de sublieme wijnen van de winkel maar de keuken van Galizea is ook zeer goed! Wat een aanwinst voor de buurt. Ook leuk dat er persoonlijke en prachtige foto's in het restaurant hangen!
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Leuke kaart, lekkere gerechtjes om te delen. Kortom heerlijk gegeten met een super service! De huisgemaakte limoncello mag je niet missen. Echt een aanrader!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat een top ervaring! Een pareltje in de Indische Buurt. Ontzettend vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Het andere personeel was net zo vriendelijk en servicegericht. Het eten was super goed. Wij namen de grote Piazza Gallizia, met kaas en vleeswaren, en hebben hier de hele avond van gegeten. Met een heerlijke wijn erbij. Het interieur maakt het helemaal af. Aanrader!
Djûke P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker eten, prettige bediening. Ideaal als je naar de film wilt.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk eten en een uitgebreide wijnkaart met gastvrij personeel
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Was een gezellig tentje en enthousiasme medewerkers. En heerlijk eten, niet te vergeten. Vooral de borrelplank vooraf is een aanrader!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke verrassende kaart met net even andere Italiaanse gerechten. Heerlijk gegeten. We komen zeker terug!
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De kwaliteit van de gerechten was goed, al was de hoeveelheid kalfsvlees (Ossobuco) in de pasta minimaal. Dat was sowieso 'het probleem' : de heel kleine porties voor toch een behoorlijke prijs. De week ervoor bij NOPI (Ottolenghi) gegeten, en dat was qua prijs vergelijkbaar, maar dan hebben we het wel over een toprestaurant in hartje Soho/Londen. Bediening niks op aan te merken, maar de kleine kaart doet toch hopen dat iets meer gemaakt wordt van een hoofdgerecht (zonder verdere groenten niets). Jammer.
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Afgelopen vrijdag hier spontaan gegeten nadat alle andere restaurants vol gereserveerd waren. Dat we hier dus spontaan nog gezellig konden eten was al een pluspunt! De kaart bestaat uit lekkere Italiaanse gerechtjes die je met elkaar kunt delen. Hebben lekker gegeten en de zingende kok met de leuke liedjes creëerde ook een leuke sfeer. Een minpuntje vind ik wel de kleine variatie aan hoofdgerechten. Hoopte zelf op lasagne of de canneloni die wel op het menu bij hun afhaalrestaurant staat! Als afsluiting een heerlijke zelfgemaakte limonchello van de kok gehad, was top!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was heerlijk, wel aan de prijs, maar bijzonder smakelijk. Wat ik leuk vond, was dat we de gerechten konden delen. Alles werd in het midden neergezet en we kregen allemaal een klein bordje, zodat we van alles konden proeven. Heel leuk en erg lekker.
Nadeel vond ik dat het ontzettend lawaaierig is. Je kunt bijna geen gesprek voeren en dat vind ik erg jammer.