Gallizia

Javastraat 67 1094 HA Amsterdam Nederland Kaart
31-203706204

Over het restaurant Gallizia

Modern Italiaans in Amsterdam Oost

Midden in het moderne stuk in Amsterdam Oost vind je Italiaans restaurant Gallizia. Een Italiaans restaurant met de focus op lekkere Italiaanse gerechten, een goed glas wijn, wat dolce, pasta's en vooral gezelligheid! Bij Gallizia drink je s’ ochtends de beste koffie, s ‘middags geniet je van versgebakken focaccia en in de avond blijf je hangen voor een goed glas Italiaanse wijn met heerlijke antipasti. Na het eten lekker blijven hangen? Bij Gallizia is het allemaal mogelijk. Geniet!

Meer informatie over restaurant Gallizia

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Gallizia

Margreet R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekkere wijnen gedronken, incl. Grappa .En belangrijker nog lekker gegeten. Vriendelijk personeel met verstand van zaken .Een herhaling waard .
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Was heel gezellig, mooie sfeer en heel aardig Italiaans bediende!
lisa F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
heerlijk
gegeten - Burrata , ravioli en cannoli met koffie
super
lekkere wijnen
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Geweldige tiramisu. Maar de rest bleef flink achter. Lauwe, matige pasta met ragu van lansnek bijv. Onpersoonlijke bediening.
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten. Was fijn geweest als bediening het dagmenu had verteld (houden van risotto, bleek dagmenu wat ergens stond geschreven wat je alleen zag als je afrekende). Fijne grappa.
Mirije N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Antipasti erg smakelijk, voor ieder wat wils, pizza’s waanzinnig lekker, twee pasta’s geprobeerd en die met oesterzwammen was de lekkerste. Toen het dessert kwam, alle soorten cannoli’s en tiramisu was het feest compleet.
Bediening keurig, was druk maar we kwamen niets tekort. De zelfgemaakte limoncello was ook erg fijn.
Wij komen zeker gauw terug.
Elice D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
De ruimte was akoestisch niet top, maar zeker geen reden om niet nog een keer terug te gaan! Heerlijk eten, leuke bediening, goede vibe!
Kortom: Leuke tent!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Niet heel uitgesproken gegeten en dan toch best aan de prijs. Leuk ingericht, dat zeker, maar al bij al waren wij niet heel enthousiast.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijke antipasti e bruschetta en kleine zuurdesem pizza's. Ook een (kleine) selectie van prima Italiaanse wijnen.
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vitello tonnato en tagliatelle con tartufo. Leuk om de kok aan het werk te kunnen zien met de open keuken. Bediening heel vriendelijk. De tiramisu, om dan toch een heel klein verbeterpuntje te kunnen geven, was iets te zwaar. Een oplossing zou kunnen zijn om de porties kleiner te maken of het recept iets te veranderen. De overige porties waren zeker niet te groot, volgende keer beginnen we met wat antipasti, maar we komen zeker terug.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten. We werden zeer gastvrij en charmant onthaald.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke sfeer!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten, heerlijke wijn, ontzettend vriendelijke personeel. Inrichting is bijzonder geslaagd en het ligt in een heel leuke buurt. Aanrader!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuke, relaxte plek voor een prima hapje.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zeer persoonlijke, vriendelijke en betrokken bediening die erg op elkaar ingespeeld waren. de kok maakte het eten met veel liefde en smaak klaar. TOP
Polperro .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Kwaliteit eten prima, zoals ook gebleken bij eerdere bezoeken. Moesten te lang wachten op het eten. Later serveren voor één van de gasten was hinderlijk. Was toch een heerlijk diner en we blijven zeker komen!
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen in dit leukerestaurant, de sfeer en aankleding is erg leuk, ook de open keuken aan de bar. Heerlijk gegeten en ondanks dat we vol zaten nog de heerlijke tiramisu gedeeld. De wijnen zijn lekker en het personeel heeft er ook verstand van. De limoncello is heerlijk. Toptentje.
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel erg lekker gegeten, leuke ontvangst, vrolijke en goede bediening. Heel lekker flesje wijn erbij genomen en afgesloten met een heerlijke zelfgemaakte tiramisu. Prima prijsjes ook!
Sonja J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Prachtige aanwinst in de Javastraat, gezellig cafe/wijnbar restaurant met een klein terras er bij. We kwamen hier voor het eerst in de hoop een mooi glas wijn te bestellen en werden zeker niet teleurgesteld. Gallizia schenkt naar prijs/kwaliteit, uitstekende wijnen. Sommigen van onbekende druivenrassen; verrassend. Daarbij bestelden we plankje met kaas/vleeswaar. Oh, wat was dat goed van kwaliteit, kaasjes die je niet bij de eerste de beste zult krijgen, prosciuto vers van het been gesneden, top, helemaal top. Binnenkort gaan we hier uitgebreid eten en ons tegoed doen aan de diverse wijnen. De service was uitstekend, aardig, bescheiden, met goede uitleg van de wijn, hapjes.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wat een leuke plek in de Javastraat. We waren al bekend met de sublieme wijnen van de winkel maar de keuken van Galizea is ook zeer goed! Wat een aanwinst voor de buurt. Ook leuk dat er persoonlijke en prachtige foto's in het restaurant hangen!