Gallery Café - Hyatt Place Amsterdam Airport

Rijnlanderweg 800 2132 NN Hoofddorp Nederland Kaart
31-205421234

Over het restaurant Gallery Café - Hyatt Place Amsterdam Airport

Een grillrestaurant waar service en klantvriendelijkheid de scepter zwaaien. Een goed verzorgd restaurant waar je alle kanten op kunt. Herkenbare gerechten, verse producten en een plezierige bediening. Niet zoveel tijd? Ook voor een drankje met een snelle hap kun je hier gerust binnenlopen. Moderne, smaakvolle inrichting waarin de warme sfeer en ambiance nog steeds een grote rol spelen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gallery Café - Hyatt Place Amsterdam Airport

Shuttle service
  • : Gratis

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Gallery Café - Hyatt Place Amsterdam Airport

SiuFung C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
We lunchen regelmatig in het Hyatt. Het is erg modern en zakelijk, dus prima om met klanten naartoe te gaan. Met de lunch is het meestal ook vrij rustig, dus het is prettig om te overleggen. De prijzen liggen aan de hoge kant en de keuze is vrij beperkt. Maar wat er op de kaart staat is prima en je krijgt altijd een goed gevuld en mooi opgemaakt bord.