Gallery 3

Bilderdijkstraat 175h 1053 KR Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Over het restaurant Gallery 3

Voor ontbijt, lunch en een verse kop koffie kun je in dit gezellige restaurant terecht. Een plek waar je kunt afspreken en elkaar kunt ontmoeten maar waar je ook heerlijk kunt tafelen. Er is hier veel vers en puur: lekkere fruitsapjes, goede koffie, mét huisgemaakte taart en heerlijke salades en broodjes. Heb je niet zoveel tijd om even neer te ploffen? Bestel al dat lekkers dan om mee te nemen naar huis of naar je werk, of voor onderweg!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Gallery 3

Dagelijks 10.00 - 17.00 uur

• MasterCard , Pin
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Gallery 3

Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was redelijk, had er iets meer van verwacht.
M K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Op het eerste gezicht ziet dit restaurantje er leuk uit: fris ingericht, mooie kaart. Ik heb hier nu twee keer (geprobeerd te) eten. De eerste keer haalde ik iets af. Het restaurant was leeg en er was drie man bediening. Desondanks heb ik een ruime 40 minuten staan wachten tot mijn bakje met fruit en yoghurt klaar was. De tweede keer was afgelopen zaterdag. We gingen zitten aan een tafeltje naast de bar. Na tien minuten hebben we zelf de menukaart gepakt. Vervolgens hebben we een half uur zitten wachten in de hoop dat iemand onze bestelling op kwam nemen - in dat halfuur produceerde het meisje achter de bar welgeteld 2 cappuccino's.
Kortom: behalve de frisse inrichting en de hippe kaart is dit restaurantje niets meer dan een slap aftreksel van de duizenden veel leukere tentjes die Amsterdam te bieden heeft. Waar personeel rondloopt dat wel daadwerkelijk iets uitvoert.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Op hun Facebookpagina staat: 'Just food (but also: coffee, soda's, juices, cakes, beers, wine and love)'. Dat laatste is zeker waar want de service was fantastisch. De zaak heet trouwens Gallery 3 en niet Gallerie 3 (dus dames en heren van IENS verander dat even a.u.b., het staat zo dom en bij een zoekopdracht gaat het fout). Gallery 3 is een lunchroom maar met veelal net andere gerechten op de kaart dan bij andere zaken. Eigenlijk is alles er net even beter én anders dan bij andere lunchzaken. Zo kreeg ik bij de muntthee niet het obligate koekje of stukje noga maar een potje met smarties. Ook kwam er, toen de thee op was, een karafje koud kraanwater op tafel. Zeer attent. De lunch dan. Ik had de soep van pompoen en knolselderij met brood en boter. De soep was uit de kunst. Zowel de pompoen als de knolselderij was goed te proeven. Daarna had ik de viskoekjes met citroengras, kafferlimoen, sla, komkommer, gebakken uitjes, koriander en een dressing met wasabi en limoen. Wederom een zeer geslaagd gerecht. Er staan nog veel meer gerechten op de kaart die ik wil proeven en ik zal hier dus ook beslist regelmatig terugkomen. Wat de prijzen betreft hoef je dat er niet voor te laten.
Iro .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Gallery 3 eigenlijk. Leuk eigentijds ontbijt/ lunchadres. Mooie lichte open ruimte. De eigenaar is een kunstliefhebber en heeft een kunstenaar de mogelijkheid gegeven een compositie op een van de grote witte muren te tekenen. In de toekomst wordt ook aan andere kunstenaars die mogelijkheid geboden. Een kleine creatieve menukaart, Sandwiches, soep van dag, tosti´s en salades. Een aanrader is de de makreel salade met groene asperges en croutons. Verder verse sapjes, `home made` taart en natuurlijk uitstekende Italiaanse koffie in tal van varianten. De vriendelijke bediening maakt het bezoek compleet. Aan het aanbod van wijnen moet nog wat aandacht worden besteed zodat er mooie wijn-spijs combinbinaties kunnen ontstaan. Het zou mij niet verbazen als de locals hier hun favoriete hangout van maken. Aanbevolen!