Galerie Brasserie 1703

Duur
Lang
Krokantje .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
De entourage is fantastisch, maar het eten en de prijs/kwaliteits verhouding laat ernstig te wensen over. We kwamen met ongeveer tien personen eten. Bij het bestellen werd onze verteld dat we slechts vier verschillende gerechten mochten kiezen (raar). We bestelden als vooraf het breekbrood (3 broodjes voor 5,50 per plankje, serieus?), nacho's (gewoon uit een zak, werd niets aan gedaan....ook 5,50) en een bakje olijven (zelfde verhaal). De zalm (had alles weg van een Queens diepvries zalm) die meerdere meiden hadden besteld was gortdroog, met een smakeloze wittewijnsaus. Pluspuntje was de hoeveelheid aan garnituren, hoewel niet bijzonder van smaak. Het uithalen duurde vervolgens erg lang, waardoor we een lange tijd met lege borden en glazen hebben gezeten. Voor het dessert hebben de meesten vervolgens gepast. Al met al jammer, want de plek is wel fantastisch.
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ongecompliceerde keuken maar goed verzorgd en smakelijk. Een van de weinige restaurants waar je 'goed' en 'verantwoord' eet omdat je een ruim garnituur met veel groenten krijgt. Het personeel is vriendelijk, gastvrij en servicegericht. De oude molen is een heel prettige ambiance. Buiten is een ruim terras met leuke zithoeken, gedeeltelijk afgeschermd met een glaswand, waardoor je al op een zachte dag met een zonnetje heerlijk buiten kunt verblijven. Prima huiswijnen.
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Omringd door kunst eten we in deze sfeervol verbouwde molen. De sfeer in dit knusse restaurant is ontspannen. We eten een heerlijke paté en een aangepaste maaltijdsalade als voorgerecht, gevolgd door een vispannetje en een oerham als hoofdgerecht. No nonsense prijzen, lekker eten, gezelligheid en een sfeervolle omgeving; heerlijk
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Toevallig terecht gekomen in Wijhe. troffen daar een restaurant in een molen. Proberen dus! Je waant je in een huiskamer erg gezellig. We bestelden beiden smulbrood met resp gerookte kip en gerookte zalm. Op zich eenvoudig kost maar prima geserveerd en uitstekend van smaak. Bediening is spraakzaam en bezit een aangename droge humor. Je voelt je er thuis. We begrijpen dat in de komende weken de "huiskamer" wordt omgetoverd voor de Kerst. We gaan zeker over een paar weken terug.
Geert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Prima eten , je proeft dat het met zorg wordt bereid. Met twee personen vriendelijk ontvangen in deze prachtige oude molen Als het hoofdgerecht op tafel komt staat deze vol met twee soorten aardapelen en diverse groenten en prima salade. Voor herhaling vatbaar bij Betty en Roel
Ankievandiepen .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Het restaurant is gevestigd in een molen. Eten is erg smakelijk en de bediening erg vriendelijk.
We hebben er al meerdere keren gegeten en het eten is elke keer goed. Alleen jammer dat de kaart altijd hetzelfde is.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Met familie hier al meerdere malen gegeten met een grote groep. Het is altijd ontzettend goed geregeld, vriendelijke bediening en goed eten! Van de vorige keer kan ik me de mosterdsoep in mooie glaasjes herinneren, het vispotje dat goed op smaak was en dat er goed gegrilde groenten werden geserveerd als bijgerecht. De ambiance is top! Knus en gezellig zitten binnen in de molen en buiten een groot terras.