Gaia

6,8
7,2
Ienstwello .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Lang moeten wachten en eten was niet echt onderscheidend. Mooie locatie en omgeving voor borrel en feestje.

Te kort aan personeel en weinig ervaren. Werden overvallen door regenbui.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Al meer dan 25 jaar in Tiel aanwezig, een echte oude bekende dus en helemaal als het om spareribs eten gaat. Want dat kan niet op veel plekken beter dan hier! De 'ribs' zijn overheerlijk gekruid, worden voortreffelijk gegrild en de geserveerde porties zijn van mannelijke grootte. Voor de meeste dames is zo'n portie veelal net iets aan de grote kant. Maar dat moeten ze wel zo houden! Je kunt de ribs er zelfs met alle gemak gewoon met mes en vork eten, zo mals worden ze opgediend. Vooraf de Shu-it soep, de lekkere pittige bruine bonen/tomaten soep is en blijft een aanrader. De touch van kaneel op de 'steakfrites' past er helemaal bij. De de salade en de 4 sausen die erbij worden geserveerd mogen gerust eens wisselen. Het is en blijft een echt sparerib restaurant, het gerecht dat met kop en schouders afsteekt boven de rest van de gerechten op de kaart. Voor mij juist de reden om er steeds weer terug te keren. Ook als afhaler een aanrader!
Pollux15 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteravond met z'n 5en bij Gaia gegeten en natuurlijk kwamen we voor de befaamde spare ribs. We zaten buiten heerlijk op het terras. Als voorafje had ik de Gaia-salade. Die zag er keurig opgemaakt uit, maar was wel wat karig, De anderen hadden gekozen voor de kippenlevertjes en de scampi's. Dat zag er allemaal ook erg goed uit.
Daarna kwamen de spare ribs.... En wat waren ze weer vanouds lekker !! Het portie was méér dan voldoende. Naderhand kwam de eigenaar nog vragen of we nog stukjes erbij wilden, maar genoeg is genoeg. Daarna een lekker kopje koffie om het diner af te maken.
Bij het vragen van de bon kregen we als bonus nog een rondje van het huis. Kortom het was écht top bij Gaia !!
Wiepke V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We hebben heerlijke spareribs gegeten bij Gaia. Vielen gewoon van het bot en heerlijk gekruid. Prima als je een vlees-liefhebber bent. De lamskoteletjes waren vet en de bijgerechten zozo. Vriendelijke dame in de bediening. Nu waren we wel met een reden bij Gaia - hadden namelijk een dinerbon gevonden bij het opruimen van de kast. Altijd leuk zo'n bon van 30 euro echter hij was afgegeven in 2009. Wel een beetje oud natuurlijk, maar de zaak bestaat ook al 25 jaar dus ik dacht - waarschijnlijk zal dat geen probleem zijn (en er stond geen eind-datum op) maar daar dachten ze bij Gaia toch anders over. Niet meer geldig meneer en de bon werd verscheurd. Weg 30 euro - weg bewijs. Daarom een 1 voor de service. Zoals gezegd - wil je lekkere spareribs eten, dan is Gaia een prima adres.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Uitstekende spareribs! Een restaurant om met je kinderen en kleinkinderen kan gaan. Spareribs, hoera! Verder eenvoudige voorgerechten, waarbij de gebakken kippenlevertjes goed op smaak waren. Een acceptabele huiswijn er bij, hele familie tevreden naar huis.
Familievanvalkenburg .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Bij Gaia is het eten altijd super!!
Behalve afgelopen keer.. Tbone helaas veel te doorbakken en zout. Bediening uitermate brutaal en amicaal.
Ijs oud met stukjes.
Ferdi68 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Ben hier al een keer eerder geweest. Prima zaakje om met de familie iets te eten. De vlammen zijn goed zichtbaar waar ze het vlees bereiden. Leuk om te zien! De ribs zijn erg smakelijk.
TS1985 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Ga je hierheen, dan moet je gaan voor de spare-ribs! Of iets van de grill. De ribs zijn stuk voor stuk om je vingers bij af te likken. Lekkere friet erbij, veel saus, hoewel het niet eens nodig is krijg je een ruime keus aan sauzen en natuurlijk wat salade.

Vriendelijke mensen, sfeervolle zaak, foto's van de eigenaren bij de entree waarvan er eigenlijk altijd wel 1 aanwezig is. Binnenkort moet ik hier snel weer heen, zekerde 45min reizen waard!
MisterGrove .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heb je trek in spare ribs, dan bedoel je waarschijnlijk "Spare Ribs van Gaia!" Andere wil je niet ;-) Gisteren weer heerlijk genoten van de Spare Ribs. Deze keer heb ik ze afgehaald en met mijn gezin thuis opgegeten. Het was weer een feest! Personeel ook altijd vriendelijk en snel in mijn ervaring.
Veer En Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Om de spareribs staan ze bekend. Mijn vriendin twijfelde en we kregen een bordje met zes botjes zodat onze keuze definitief zou worden. Pluspunt voor deze service! Lekkere zoete iets pikante saus. Is niets over te zeggen. Heerlijk. Vlees viel er van af. Broodjes geserveerd waar je wat sausjes op Kon smeren. Lekkere frisse afwisseling. Frietjes lekker krokant en niet melig. Saladedressing had wel wat spannender gemogen. Een bakje citroenwater was niet aanwezig...is wel een must. Beter dan doekjes met citroen. Verpakking is lastig te openen met vette vingers....verbeterpuntje. Rest van de kaart is nog onbekend.
Rolph B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op het terras was helaas de service erg matig. Lang wachten op het eten, tafel niet ingedekt voor ons compleet gezelschap bij het uitserveren en van het bestelde eten kwamen de broodjes niet mee. Weinig salade en een bakje friet voor een gezelschap van 6 volwassenen en 4 kinderen. Ik had zelf de mixed gril, deze was wel lekker van smaak, maar helaas al flink afgekoeld.Ook de spareribs en de vismix waren al flink afgekoeld. Daarom maar maximaal een 6 voor het eten.
Toetje45 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Samen met vriendin hier 3 voorgerechten gegeten. Precies voldoende voor ons. Bakje friet erbij. Was een smaak- en kleurbeleving. Falafel, inktvisringen en zwijnenachterham. Dit allemaal apart op een bordje met 4 soorten gekleurde dressing. Pitabroodjes en dan de vier sauzen nog. De uiensaus om leeg te lepelen!!!! En dan de kruiden over de friet!!!! Over het decor viel niet veel te zeggen. Wij zaten buiten op terras. De bediening echt top hoor.
Sjakie123 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Ik heb zelf een aantal jaar in Israël gewoond en ik kan je vertellen dat hier niet hoeft te eten voor de humus of falafel. Salade was smaakloos met keiharde bijna witte tomaten, lanskoteletten waren 80% vet, 20% vlees. Falafel wordt zonder humus of ander traditionele sauzen opgediend tezamen met een stuk sla en een of ander fruit voorstelling (gesneden citroen, aardbei en meloen??? We hadden toch falafel besteld en niet een fruitsalade? Jammer, ik had er zin in maar het eten was gewoon niet bepaald aan te raden. Bediening was goed, niet geweldig naar gewoon wat je tegenwoordig mag verwachten
Dick .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Onlangs gegeten met mn vriendin.

De rundsteak was heel erg zout gekruid en helemaal niet mals.
De spareribs waar ze bekend om staan (stonden wat mij betreft!) waren ook heel vet. Totaal niet zoals we gewend waren. Echt een magere 5. De orange jus gewoon uit een flesje, niet vers.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
De spareribs zijn de lekkerste die ik ooit heb gehad. Wij komen regelmatig vanuit Amsterdam om hier spareribs te eten. Absolute aanrader!
Uitetentje .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Onervaren bediening. Voorgerecht lijkt uit blik te komen en sausjes passen er totaal niet bij. Deze blijken standaard bij elk voorgerecht geserveerd te worden. Hoofdgerechten matig. Moet je hier dan echt alleen spare-ribs bestellen om lekker te eten? Ongastvrij: terras wordt afgeruimd als je nog zit te eten. Wij kwamen graag bij Gaia, maar nu niet meer.
BWEHV .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Gaia staat bekend om z'n spareribs dus die bestellen we dan ook altijd hier. Vlotte bediening, snelle service, het eten staat binnen een kwartier op tafel. De spareribs zijn een beetje pittig/zoet gemarineerd en het vlees valt van de botten af, kluiven is niet nodig, je kunt gewoon met bestek eten. Voor de kinderen zijn de porties wat kleiner en er zit standaard een ijsje bij. Voor de volwassenen zijn de porties groot, ruim 1,5 rib, maar wat je niet op kunt mag je gewoon in een doggybag mee naar huis nemen. Standaard geserveerd met frieten, salade en 4 sausjes. Goed eten voor een redeijke prijs!
Majtie .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Hier hebben ze de beste spareribs van Nederland! Heerlijk gemarineerd, los op het bot. De service is goed, de bediening vriendelijk en altijd snel. Zin om eens lekker spareribs te eten? Dan moet je bij Gaia zijn!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Spare ribs blijven een aanrader, goed van smaak, vallen zo van het bot af en heerlijke marinade. Bediening is attent en vlot. Kinderen zijn ook van harte welkom. Halve porties zijn verkrijgbaar en van het kinderdessert maken ze een feestje.
Inrichting is wat ouderwets. Prijs kwaliteit voldoende.