Gadjah Mas

Rechtstraat 42 6221 EK Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Gadjah Mas

Gadjah Mas, Indonesisch restaurant met zijn roots uit Oost Java. Zachte, verfijnde en iets zoetere gerechten uit de Indonesische keuken.

Het is niet mogelijk om via Couverts te reserveren voor een Social Deal actie.

Meer informatie over restaurant Gadjah Mas

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Gadjah Mas

K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Eten is heerlijk, service voortreffelijk en heel vriendelijk. 2 keer dat ik bij Gadjah Mas eet. Eerst keer met vrienden en nu met familie. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Lilian1307 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Rijsttafel sate was erg lekker. Groente waren zeer kleine porties. Slecht advies over dessert. Man bestelde koffie met spekkoek, ik zelf het dessert met div. cakegerechten/ijs/slagroom. Alleen mijn nagerecht was al veel geweest voor 2 personen, zonde. Toen ik dit aangaf bij personeel werd hier niet op gereageerd alsof zij er iets mee hadden kunnen doen. Bediening was veel met zichzelf bezig, niet oplettend en servicegericht. Jammer, had er meer van verwacht.
mhagenbeek .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Vreemd dat de rijsttafel Combinasi niet voor 2 pers te bestellen was, andere rt’s wel.
Geen reden behalve kan niet.
Gemiste kans, en ons inziens niet logisch
Jammer jammer jammer
V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Lekker gegeten , goed ontvangst en leuke bediening. Echt een mooi begin om oudejaarsavond af te sluiten.
Jammer dat we niet dichterbij wonen.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zeventien jaar terug was de laatste keer .Er is niets veranderd in die tijd. Het eten was heerlijk. Toiletten opknappen?
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk Indonesisch eten maar wel ff reserveren ???? ambiance is niet bijzonder
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heel goed, 15 jaar geleden hier gegeten, en de kwaliteit is in mijn eigen hetzelfde.Mijn man is van Italiaanse afkomst en hij zei dit is beter dan welk Italiaans restaurant ook, hier mag je vaker reserveren en hier hadden we vel eerde moeten komen.
Dus dat zegt meer dan genoeg.
Maar ik geef nooit een 10 en ik zeg nooit zeer goed, omdat er altijd bij geschaafd kan worden.
Dus een 9,5 van ons
Sven J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Prima bediening, heerlijke combinasi rijsttafel.
DeeziejO .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was inmiddels alweer ruim een jaar geleden dat we bij Gadjah Mas gegeten hebben.
Afgelopen weekend hebben we hier met de hele familie (10 personen) genoten van een heerlijke rijsttafel.
Goed gevarieerde combinatie van gerechtjes en alles prima op temperatuur en smaak.
De wachttijden tussen de diverse gangen waren precies goed!
De bediening was vriendelijk en adequaat.
elmo_lief .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, rijsttafel besteld, veel verschillende kleine gerechtjes. Het tocht wel behoorlijk in het restaurant iets warms aan is wel prettig.
K K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijke rijsttafel en komen zeker nog een keer terug.
Ook de wijn die wij gekozen hadden was lekker.
Odile D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
zoals altijd heerlijk gegeten bij Gadja Mas. Leuke nieuwe inrichting. Kwaliteit verzekerd. Heerlijke rijsttafel. Een aanrader!
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het eten was goed en erg lekker, daarnaast een fijne gastvrije bediening in een zeer aangename en rustige sfeer. Ik zal uw restaurant zeker verder aanbevelen en zelf weer een keer een tafeltje bij u boeken.
Dayanto S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk. Het eten was verfijnd bereidt. Er is genoeg keuze en diversieteit aan gerechten. Presentatie op het boord was simpel maar ook een lust voor het oog.
Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed gezellig en lekker in een aaangename sfeer met een correcte bediening
Helemaal goed!!
Dennis F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gewoon heerlijk indonesisch eten met de rijke smaken die bij deze gerechten en keuken horen. Vriendelijk personeel. Ik kom hier altijd graag!
Pipi L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijke, authentieke gerechten voor een goeie prijs. Vriendelijk, gastvrij personeel.
Complimenten voor alles!
We komen snel weer een keer eten bij jullie!
Frans I.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Dol op Indische eten, dus deze moesten we natuurlijk proberen. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gewezen. Het personeel gaf fijn advies over de verschillende rijsttafels op de menu kaart. Het duurde tamelijk lang voor dat ons eten arriveerde, aangezien het niet heel druk was. Het eten was matig, bij veel gerechten ontbrak smaak en sommige gerechten waren zelfs een beetje lauw. De saté daarentegen was wel erg lekker. Hier komen we niet zo snel terug, jammer want de zaak zag er verder prima uit!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
De inrichting en uitstraling doet vermoeden dat men het goed voor elkaar heeft bij Gadjah Mas.
Het tegendeel is waar.
Het begon met een bakje kroepoek dat van het rechaud afgleed. De mevrouw van de bediening had zich letterlijk vertild aan twee zware en te hete rechauds met daarop de kroepoek. Dat was dus mis.
Vervolgens kwam de soep. Een mini kop soep met een tamelijk flauwe smaak. Ik vroeg om sambal, maar dat redde de soep niet echt. Een klein half koud tussengerecht kwam voor de soep goed en wel op was en daarna begon het lange wachten. Na vijftig minuten informeerde ik maar eens waar de rijsttafel bleef. Toen bleken we de volgende bon in de keuken te zijn en met vijf minuten stond de rijsttafel op de rechauds.
De sate's waren koud.
De garnalensate was lekker gemarineerd maar ook koud.
In de rendang trof ik een stuk citroengras van ongeveer drie centimeter aan in mijn mond. In de duisternis niet gezien en dit voor vlees gehouden. Bah.
Vervolgens beet ik op een klomp gember van een centimeter.
De bonen waren niet afgehaald.
De vis was bitter, teveel kruiden dus.
De bami koud en waarom kreeg ik zonder te vragen bami. Ik wil nassi.
Een en ander uitgelegd aan de mevrouw van de bediening.
Ja ze kon er niks aan doen.
Helemaal niks behalve dat ze een stukje spekkoek gaf om het goed te maken.
Heel erg jammer allemaal.
JanReut .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Vandaag hier gaan eten met 2 zakenrelaties. Een van de twee houdt van Indonesisch eten dus naar Gadjah Mass.
We bestelden een rijsttafel voor 3 personen. Om een lang verhaal kort te maken, zo weinig heb ik nog nooit gezien. We waren van mening dat dit voor 1 persoon was maar navraag leerde dat het inderdaad voor 3 personen was. Satestokjes die de kwalificatie 'mini' nog niet verdienen. Al met al 87 euro betaald (excl. drank) voor een rijsttafel die wij nog geen 25 euro waard vonden.
Uiteraard onze zorg geuit tegen de bediening maar meer dan " we geven het door" kwam het helaas niet.
Kortom, ik had plaatsvervangende schaamte tegenover mijn relaties.
Nooit meer!!