Gadjah Mas

Meer informatie over restaurant Gadjah Mas

Jouw recensie over het restaurant Gadjah Mas

DeeziejO .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was inmiddels alweer ruim een jaar geleden dat we bij Gadjah Mas gegeten hebben.
Afgelopen weekend hebben we hier met de hele familie (10 personen) genoten van een heerlijke rijsttafel.
Goed gevarieerde combinatie van gerechtjes en alles prima op temperatuur en smaak.
De wachttijden tussen de diverse gangen waren precies goed!
De bediening was vriendelijk en adequaat.
K K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijke rijsttafel en komen zeker nog een keer terug.
Ook de wijn die wij gekozen hadden was lekker.
Odile D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
zoals altijd heerlijk gegeten bij Gadja Mas. Leuke nieuwe inrichting. Kwaliteit verzekerd. Heerlijke rijsttafel. Een aanrader!
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het eten was goed en erg lekker, daarnaast een fijne gastvrije bediening in een zeer aangename en rustige sfeer. Ik zal uw restaurant zeker verder aanbevelen en zelf weer een keer een tafeltje bij u boeken.
Dayanto S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk. Het eten was verfijnd bereidt. Er is genoeg keuze en diversieteit aan gerechten. Presentatie op het boord was simpel maar ook een lust voor het oog.
Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed gezellig en lekker in een aaangename sfeer met een correcte bediening
Helemaal goed!!
Dennis F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gewoon heerlijk indonesisch eten met de rijke smaken die bij deze gerechten en keuken horen. Vriendelijk personeel. Ik kom hier altijd graag!
Pipi L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijke, authentieke gerechten voor een goeie prijs. Vriendelijk, gastvrij personeel.
Complimenten voor alles!
We komen snel weer een keer eten bij jullie!
Frans I.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Dol op Indische eten, dus deze moesten we natuurlijk proberen. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gewezen. Het personeel gaf fijn advies over de verschillende rijsttafels op de menu kaart. Het duurde tamelijk lang voor dat ons eten arriveerde, aangezien het niet heel druk was. Het eten was matig, bij veel gerechten ontbrak smaak en sommige gerechten waren zelfs een beetje lauw. De saté daarentegen was wel erg lekker. Hier komen we niet zo snel terug, jammer want de zaak zag er verder prima uit!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
De inrichting en uitstraling doet vermoeden dat men het goed voor elkaar heeft bij Gadjah Mas.
Het tegendeel is waar.
Het begon met een bakje kroepoek dat van het rechaud afgleed. De mevrouw van de bediening had zich letterlijk vertild aan twee zware en te hete rechauds met daarop de kroepoek. Dat was dus mis.
Vervolgens kwam de soep. Een mini kop soep met een tamelijk flauwe smaak. Ik vroeg om sambal, maar dat redde de soep niet echt. Een klein half koud tussengerecht kwam voor de soep goed en wel op was en daarna begon het lange wachten. Na vijftig minuten informeerde ik maar eens waar de rijsttafel bleef. Toen bleken we de volgende bon in de keuken te zijn en met vijf minuten stond de rijsttafel op de rechauds.
De sate's waren koud.
De garnalensate was lekker gemarineerd maar ook koud.
In de rendang trof ik een stuk citroengras van ongeveer drie centimeter aan in mijn mond. In de duisternis niet gezien en dit voor vlees gehouden. Bah.
Vervolgens beet ik op een klomp gember van een centimeter.
De bonen waren niet afgehaald.
De vis was bitter, teveel kruiden dus.
De bami koud en waarom kreeg ik zonder te vragen bami. Ik wil nassi.
Een en ander uitgelegd aan de mevrouw van de bediening.
Ja ze kon er niks aan doen.
Helemaal niks behalve dat ze een stukje spekkoek gaf om het goed te maken.
Heel erg jammer allemaal.
JanReut .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Vandaag hier gaan eten met 2 zakenrelaties. Een van de twee houdt van Indonesisch eten dus naar Gadjah Mass.
We bestelden een rijsttafel voor 3 personen. Om een lang verhaal kort te maken, zo weinig heb ik nog nooit gezien. We waren van mening dat dit voor 1 persoon was maar navraag leerde dat het inderdaad voor 3 personen was. Satestokjes die de kwalificatie 'mini' nog niet verdienen. Al met al 87 euro betaald (excl. drank) voor een rijsttafel die wij nog geen 25 euro waard vonden.
Uiteraard onze zorg geuit tegen de bediening maar meer dan " we geven het door" kwam het helaas niet.
Kortom, ik had plaatsvervangende schaamte tegenover mijn relaties.
Nooit meer!!
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
We waren met tweee personen en hebben rijsttafels gegeten, waarvan een vegetarische.
Het eten was lekker gekruid, en goed gevarieerd'.
De bediening was vriendelijk en de prijs/kwaliteit verhouding goed
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Vriendelijk personeel in vlotte bediening. Rijsttafel was goed. Dessert idem.
Goede sfeer en locatie, alhoewel niet bijzonder.
enjoy-food .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Wezen eten met familie.
Eten wel lekker maar niet de echte authentieke Indonesische keuken, erg aangepast naar europeesche smaak.
Wel alles goed verzorgt en fatsoenlijke porties.
Vlees zou iets sappiger mogen zijn.
Als appetizer van het huis krijg je kroepoek.
Bediening aardig en vriendelijk, keurig en correct.
Verder gewoon een mooie zaak, gezellig.
Steef C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ik ben afgelopen weekend op zaterdag bij Gadjah Mas wezen eten. Het was heel vol de bediening had toch tijd om ons bepaalde gerechten aan te raden en wilde zelfs wel wat voor ons aanpassen in het gerecht (andere rijst). De keuze was gevallen op pittige vis in ik geloof een bananenblad met daarbij gado gado en gele rijst dus. Ik vond het echt prettig dat het eten niet te vettig was maar juist fris en kruidig. Het eten bij de chinees vind ik namelijk altijd veel te vettig.
De aankleding hangt tegen het Kitch aan maar daardoor juist wel sfeervol en gezellig. Prijs kwaliteit was ook prima aangezien je echt een uitgebalanceerd gerecht/rijsttafel krijgt met leuk advies en ik zat goed vol.
Shanice G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heerlijk vegetarisch gegeten. De bediening was super vriendelijk en hebben me gewezen op alle vegetarische keuzes. Zeker voor herhaling vatbaar!
FrederikaF .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Op maandagavond bij Gadjah Mas gegeten. Vegetarische rijsttafel en kipsatéschotel besteld. Bediening prima (goede adviezen), eten prima, sfeer prima.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Wij hadden gekozen voor de rijsttafel Kartini voor één persoon en wilde nog een hoofdgerecht bij bestellen, dit werd ons door de serveerster afgeraden omdat de rijsttafel voor één persoon voor ons tweetjes meer dan voldoende was, een suggestie die door ons erg op prijs gesteld werd, zeker achteraf want er bleven gerechten over die netjes voor ons ingepakt werden. De rijsttafel was uitstekend alleen kwa smaak neutraal, wij miste het pittige, maar zo hoorde het ook vertelde de serveerster ons in de Oost Javaanse keuken. Al met al een goede ambiance en bediening , een airco die uitstekend haar werk deed (buiten was het 30 graden) en een rijsttafel die heerlijk smaakte en uitnodigde voor nog eens een bezoek aan dit Indonesisch restaurant in Maastricht.
Ti N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Sinds lange tijd weer eens bij Gadjah Mas gaan eten; heel lekker! Goed ook om te zien dat de eigenaar zelf betrokken is en ook on de bediening loopt. Ik kom graag op korte termijn nog eens. Heerlijk eten, top service... 0rima decor.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Wij zijn al eens eerder bij Gadjah Mas gaan eten. Nog nooit eerder een recensie geschreven omdat ik daar niet zo van houd.
Nu vind ik het echter tijd om deze zaak eens in het zonnetje te zetten.
Het personeel is altijd vriendelijk de menukaart is duidelijk en overzichtelijk , het interieur is passend en niet overdreven, alleen hier en daar zou er iets meer licht mogen zijn. Wat leuk is de servetten zijn niet van papier maar van stof met een speciale print.
Het allerbelangrijkste is het eten ! Daar was wederom niets op aan te merken en smaakte voortreffelijk. Wij waren met zn 2 en best wel goede trek en hebben gekozen voor de rijsttafel voor 2 . betaalbare prijs en ruim voldoende .
Wat ikzelf heel lekker vond waren de diverse soorten saté. Kortom dik tevreden .