Over het restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

Elske Z.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
We zijn vaste klant bij Gachita. Gachita heeft een kleine kaart, maar het eten is altijd van top kwaliteit! Zeer vriendelijke bediening.
We komen absoluut weer terug!
luce C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten..vriendelijke bediening. Daar gaan wij zeker nog een keer terug.
Omdat zij onze tafel nodig hadden werd gevraagd of wij de koffie bij een andere tafel wilde drinken, dat vonden wij geen probleem. Bleek dat bij betaling van de rekening 3 drankjes gratis waren als tegemoetkoming voor de "verhuizing" erg aardig!
André A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We werden hartelijk welkom geheten, onze jassen werden aangenomen en we naar onze tafel begeleid. Bij ons drankje (prima rode wijn) werd ook meteen een schaal met doritochips met twee (lekkere) sausjes neergezet (van het huis). We namen het ‘gemixte tapas’ voorgerecht voor twee personen met kroketje, inktvisring, spareribs, kippenvleugeltje en sla. Heerlijk! Voor het hoofdgerecht namen we gegrild vlees met tortilla en garnituur. Ook dit was erg lekker. Cappuccino décafé (geen probleem) en lekkere koffie als toetje. De bediening was vlot, vriendelijk en attent op signalen dat we misschien nog iets wilden. Alles werd met toelichting opgediend en na het betalen liep ‘onze’ jongeman naar de garderobe om ons onze jassen te geven. We hebben hier - met jaren tussenpozen - al meerdere keren gegeten, maar Gachita heeft ons nog nooit teleurgesteld.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Goede bediening, eten iets te vet, goede sfeer maar rekening klopte niet. Een fles wijn teveel in rekening brengen kan niet... Controle ontbreekt dus.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het was verrassend, en heerlijk eten.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
het vlees is echt fantastisch maar dat je voor elk bijgerecht moet betalen..zelfs voor de saus ...laat ik het zo zeggen, ik vond het te duur. Wij waren 100 euro kwijt voor het goedkoopste maar lekkere voorgerecht 1 frisje, 1 wijntje per persoon hoofdgerecht 2 ons zalige ossenhaas bijgerechten gedeeld en koffie thee na (bonbons bij de koffie) . Denk niet dat wij voorlopig nog terugkomen. lag dus niet aan de bediening en het vlees. te prijzig voor wat geserveerd wordt.
roy H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Altijd top en gezellig leuk personeel
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en mijn man liep met krukken en kregen een tafel voor aan bij het raam zodat hij niet veel hoefde te lopen we hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Cobi B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker gegeten, leuke omgeving. Gemoedelijk.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten.
Ulric B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heel lekker! Zeer goede sfeer, latin music en service. Zeker de lomo Aberdeen Angus is ongelooflijk lekker met de Merlot uit Chili! Dank jullie wel voor de avond.
bartudinga U.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten prima en heel vriendelijke bediening
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Echt een aanrader om bij Gachita te eten! Ongelooflijk servicegericht...ik wilde een zoete witte wijn maar niet te zoet en toen kwam men gewoon even een glas brengen om te laten proeven of die goed was. Ook de bediening was top en erg vriendelijk. Eten echt voortreffelijk. Het klopt allemaal bij Gachita: eten, vriendelijkheid, servicegerichtheid, gezelligheid.
Ik kom zeker nog terug!
Ria I.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gachita is ons favoriete restaurant: uitstekende kwaliteit van het vlees, zeer vriendelijk personeel. De reservering via iens verloopt perfect.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Erg lekker gegeten. Kom zeker nog een kerr
Jannette M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Ga er zeker vaker eten.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
zalig gegeten en een heerlijke merlot
gezellig interieur en zeer vriendelijke bediening ik kom zeker snel terug
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ter ere van mijn 40-jarig jubileum in het AMC gegeten bij Gachita. Het was super.
En bij het afscheid zo lief, een fles wijn gekregen van het restaurant.
Nogmaals bedankt voor de goede service Gachita. Tot gauw.
Erich J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima restaurant met goed eten en prima bediening en aandacht.
Voldoende keuze van wijn.
Voor herhaling vatbaar met zijn tweeën of met kennissen.
Henry F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima eten voor een redelijke prijs. Zelden zo'n lekkere ossehaas gegeten; goed gegrild en mals vlees. Ook de varkenshaas van partner was goed gegrild en prima van smaak. Mooi voorgerecht (carpaccio) en lekker nagerecht (3 bollen ijs). Aanbevolen!