Over het restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ontvangst was oke! Medewerker die onze bestelling opnam was niet erg vriendelijk / spraakzaam en onze bestelling was niet helemaal zo als we besteld hadden. Er zou nog patates bravas volgen en het toetje was niet helemaal correct. Ik had een andere parfait besteld !,,
Phyllis V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten was lekker. We hadden een alerte serveerster. Alleen vragen ze niet of je voor het eerst komt. Dan kun je even een babbeltje met de nieuwkomers maken. Dat heb ik wel gemist
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Jammer dat er niet iets vaker gevraagd werd of we nog wat wilden drinken.
De dessertkaart klopte niet met wat er op de internetsite stond. (Dit ook aangegeven)

Gastvrouw zeer gastvrij, compliment! Keuken is top!
Jeffrey O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ontvangst was prima, vriendelijk personeel en meteen geholpen. De jassen werden netjes aangenomen en opgehangen en we werden direct naar een tafel geleid.

Het eten was heerlijk en tijdens het eten was het personeel telkens aanwezig om te checken of we nog wat nodig hadden en of alles naar wens was. Top.

Enige minpuntje dat ik kan opmerken is dat de biefstukken, de ene medium rare en de andere rare, niet helemaal warm waren overal. Dit had iets beter gekund. Desalniettemin smaakten ze prima.

Wij komen hier ongetwijfeld terug.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De heerlijkste biefstuk ever! Leuke ambiance zeer vriendelijke bediening en in de zomer kun je er buiten eten in de besloten stadstuin.
Miriam T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor goede prijs.
Marit S.
Goed gegeten
René V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Altijd fijn om hier weer terug te keren. vriendelijke bediening en heerlijk eten
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We zaten vlak bij de deur en daardoor kwam het soms wat "rommelig" over. In het begin was het geluidniveau prima, maar wat later op de avond leek het wat meer levendiger te worden. Voor de rest zeker een aanrader en we komen absoluut nog eens terug.
Siemoone .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten. Simpel, maar lekker. Groente en aardappels worden apart geserveerd, wat ik persoonlijk erg prettig vind.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. De grill voor 2 personen was zalig, maar ook de andere gerechten. Een aanrader!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Als vanouds was de ontvangst bijzonder hartelijk en vriendschappelijk. Wij kunnen iedereen dit restaurant van harte aanbevelen en hopen nog vele malen er gebruik van te kunnen maken. Bedankt voor de fijne avond.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten,attent personeel.Ik vond alleen de dessertkaart wat summier.Ik miste een simpel ijsdessert.Gelukkig was het wel mogelijk om los van de kaart dit te bestellen.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Erg gezellig, maar voor de prijs hoort er gewoon groente bij te zitten bij het vlees.
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Eten is erg goed, vriendelijke service. Interieur is ook erg goed, behalve dat we onder een speaker zaten die nèt iets te hard stond. Al met al een goede ervaring. Ik zou zeker terug gaan.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De kwaliteit van het eten is gewoon uitstekend. En de bediening is ook prima, erg attent en ook precies wetend wie wat besteld heeft.
ehrenburg .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Goed eten voor een goede prijs. Tevens zeer vriendelijk bediening echter de wachttijd tussen voor-en hoofdgerecht was erg lang. En een gezellig restaurant qua sfeer
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eten was weer perfect. Deze keer duurde het alleen erg lang voor het eten kwam. Vooral tussen voor- en hoofdgerecht zat te veel tijd.
Erich J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Sfeer, ambiance, kwaliteit eten prima, gewoon goed. Houden zo.
Prima wijn tegen goede prijs.
Vriendelijke bediening die ondanks de drukte tijd voor je vind.
Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker gegeten met vier personen. Een aanrader voor vleesliefhebbers, vooral de bife de lomo was erg mals. We komen graag nog een keer terug